Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Špatná komunikace, zboží došlo až 10 dni po zaplaceni

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den,

    pokud je zboží placeno bankovním převodem, expedujeme jej nejdéle druhý den po připsání platby na náš účet.
    Pokud z nějakého důvodu trvá mezibankovní převod déle, nemůžeme to ovlivnit.

    Děkujeme za objednávku,
    přejeme Vám příjemný den.

    Elektro-internet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto bez reakce. Zakoupeno jinde.

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den,

    na každou objednávku reagujeme e-mailem o přijetí objednávky.
    V dalším e-mailu je informace o dostupnosti zboží.
    Je praktické občas zkontrolovat složku spam ve Vaší e-mailové schránce.

    Přejeme Vám příjemný den
    Elektro-Internet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po 10 dnech stále není k vyzvednutí. Obchod nereaguje.

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci.
    Obchod samozřejmě reaguje, navíc má prodejnu s výdejním místem v místě Vašeho bydliště.
    Pokud je zakázka připravena k vyzvednutí, je zákazník vždy informován prostřednictvím SMS.
    Pokud na SMS nereaguje, je kontaktován telefonicky.
    Pokud se nelze dovolat, je objednávka cca po 1 měsíci stornována.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Elektro-internet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo před 10 dny oznámeno jako nedostupné. Dodnes nebyl sdělen termín dodání.

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den,
    zboží je opravdu nedostupné, o tom jsme Vás informovali e-mailem dne 24.1.2020, 8:12 AM,
    v souladu s obchodními podmínkami elektro-internet.cz:

    SKLADOVÁ DOSTUPNOST 1.32.
    Skladová dostupnost i cenotvorba zboží je aktualizována jedenkrát (1x) až dvakrát denně (2x). U jednotlivého zboží se zobrazuje i čas poslední aktualizace dat zboží. Může se stát, že zboží, bylo mezi aktualizacemi dat prodáno.

    Přejeme Vám příjemný den.
    Elektro-internet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatné zpracování objednávky,místo filtrů mi přišly odvápňovače(zřejmě
    budu odvápňovat několik let).Protože nehodlám ztrácet čas balením,odesíláním,opětně placením dopravy,.. nechala jsem to být.

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den,
    zřejmě došlo k záměně položek při kompletaci objednávky.
    Dnes Vám odesíláme 3 ks filtrů dle dohody.
    Za komplikaci se omlouváme.

    Elektro-internet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali jsme si 2 náhradní hlavice s osobním vyzvednutím v Lovosicích (pozn. nejsme z Lovosic, ale měli jsme tam plánovanou cestu). Když jsme byli vyzváni k odběru, zjistili jsme v obchodě, že jsme neobdrželi ty hlavice, které jsme chtěli, ale jedny z nich byly jiné. Když jsme požadovali výměnu, pán za pultem tvrdil, že jsou jen výdejna, že nemají s obchodem nic společného. Kontaktovali jsme tedy písemně obchod kde se divili, proč nám je ihned nevyměnili, že to není žádná výdejna...a že se máme stavit vyměnit si hlavice... jasně, máme času a peněz dost jezdit do Lovosic si měnit hlavice, když ani při takhle malé objednávce nejsou schopni zajistit, že dostaneme to co máme. Takže tady už nikdy více.

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den,
    pokud se opravdu stalo, že jste obdrželi jinou hlavici než objednanou, došlo zřejmě k záměně při kompletaci zakázky.
    Pošlete nám prosím na [email protected] správné označení hlavice, zašleme Vám ji zdarma.
    Za komplikace se omlouváme.

    Elektro-internet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání zboží skladem a online platbě se nikdo téměř 10 dní neozval!!!
    • Nemohu se do eshopu již několik dní dovolat
    • Nevím, zda mi vrátí peníze
    • Žádná odezva na stav objednávky přes 10 dní!!
    • Nulová komunikace

    Vyhněte se tomuto eshopu!!!!! Po 10 dnech jsem zrušila objednávku, nyní doufám,že mi vrátí peníze. V opačném případě mě připravili o 2000 Kč!! Telefon nikdo dlouhodobě nebere...

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den paní Petková,

    kdybyste alespoň nelhala. Psala jste nám email a vyhrožovala naprosto zbytečně při první komunikaci soudními kroky. Objednala jste si fritézu, která je vyznačena, že není skladem, tudíž jsme i přesto pro Vás zboží objednali u dodavatele. Na základě Vašeho nepříjemného emailu, kde jste nám vyhrožovala, jsme Vám objednávku stornovali a vrátili peníze přes platební bránu. Peníze dávno máte vráceny od včerejšího dne a přesto dnes píšete tuto lživou recenzi. Tomu říkáme skvělý přístup. Psali jsme Vám také na email, že voláte nyní na číslo, kde nikdo není, jelikož je eshop od víkendu z důvodu ukončení expedicí a začátku inventur uzavřen (což máme vyznačeno). Na náš email jste nereagovala a nyní píšete takovéto nesmysly. Není-li zboží skladem, nemáte jej objednávat a ještě platit! Navíc i v emailu je uvedeno, že jestliže jste přehlídla dostupnost, můžete si před uhrazením dostupnost ověřit, to jste také neudělala. Učinila jste jedno pochybení za druhým a pak nám ještě díky svým chybám, kazíte jméno, to je krásný přístup (zřejmě zapůsobila předvánoční nervozita, shon a stres). Prosím již u nás nenakupujte, jelikož zákazníka, jako jste Vy si skutečně nezasloužíme.

    Děkujeme a přejeme krásné svátky vánoční plné klidu a porozumění.

    ElektroInternet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoručené zboží

    Zboží bolo zaplatené dopredu. Ďalších 12 dní som od e-shopu nevidel žiadnu správu, informáciu čo sa s objednávkou deje. Nakoniec po druhom emaily po takmer dvoch týždňoch sa mi objednávku podarilo zrušiť a dúfať že sa mi tým taktiež vrátia peniaze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo cca do týdne,jelikož jsem si objednala svícen do okna za necelé 200kc(co bych chtěla za ty prachy),můj mi při otevření prostě nesvítil takže na rychlo jsem objednala svícen led od Vás. Svícen přišel,ale obal byl pomačkaný a svícen (kovový bílý) byl odřený a prasklá hlavička na led diodě. Můj muž mi s dcerou řekli co za ty prachy chceš????? Nový ti už nestihne dojít. Tak jsem to prostě nechala tak. Ale zboží si u Vás už určitě nikdy neobjednam. S pozdravem Vocadlova Dobromila

    Už jsem napsala,vůbec nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • polovina objednaného zboží nebyla na skladě, proto jsem objednávku zrušila
  • Nedoporučuje obchod

    Žárovky jsem objednal, protože na webu byly skladem, po objednání se stav změnil na dotaz a doteď se nikdo neobtěžoval odpovědět. Ani telefonní číslo uvedené v kontaktech nikdo nezvedá.
    Tento obchod určitě doporučuji :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi po nějaké době odepsal na dotaz jestli bylo zboží vyexpedováno.. Nebylo protože ho nemají na skladě, ale když jsem ho objednávala na skladě bylo a objednávka prošla. Tak nevím kde je problém.
    • Tudíž nemá má mladší sestra adventní kalendář. Je mi to líto a jsem naštvaná...

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den paní Kuprová,

    Vaše reakce se nezakládá na pravdě. Když jste si zboží objednávala, bylo zboží vyznačeno Není skladem - na dotaz, i přesto jste zboží objednala. U nás lze objednat i zboží, které není dostupné, tudíž, to že Vám objednávka " prošla" neznamená, že bylo zboží skladem. Po Vaší objednávce jsme Vám zaslali email znovu s upozorněním, že to zboží není skladem. Email byl bez reakce z Vaší strany, následně jste psala dotaz o expedici zboží, na který jsme Vám reagovali, že jsme Vás informovali, že jste si objednala nedostupné zboží a Vy jste opět nereagovala. Až na základě tohoto dotazníku jste nám napsala opět, zda jsme zboží odeslali. Již potřetí jsme Vám sdělili to samé, že zboží není a nebylo skladem. Již jsme se domnívali, že si z nás někdo dělá legraci, jelikož informaci, o tom, že zboží není skladem bylo známo již před objednávkou a následně jsme Vás ještě 2x pak už i 3x informovali, že zboží není skladem a Vy jste stále jen psala, zda jsme to už expedovali.

    Tudíž můžete být naštvaná, ale nikoli na nás, u nás žádné pochybení nenastalo, bohužel chyba je na Vaší straně.

    Děkujeme

    ElektroInternet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze zaplatit napřed a zboží nikde. To je velmi špatná vizitka. Všechny budu odrazovat od dalších nákupů

    Nesolidnost

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den pane Kadleci,
    nevíme, proč si zde vymýšlíte nepravdu. Zboží jste zaplatil a zboží jsme Vám zaslali PPL. PPL Vám zboží řádně doručila 3.10.2019 v 9:21.
    Tudíž buď Vaše negativní hodnocení je nesmyslné a nezakládá se na pravdě! Zřejmě se Vám popletli eshopy a špatné hodnocení jste napsal nám místo jinému ehsopu.

  • Nedoporučuje obchod

    Před 11 dny jsem zakoupila dámský holící strojek a zatím mi nebyl doručen.

    Reakce obchodu ElektroInternet.cz

    Dobrý den paní Zachová,

    holící strojek Vám nebyl doručen pochybením dopravce, nikoli naším. Balíček byl ztracen (doručen do jiného města). O tomto jsme Vás informovali.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    špatně balené zboží v neoriginálních krabicích

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvedou cenu a pak za ní nechtějí zboží prodat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice dlouhá doba dodání, zboží ještě nedorazilo, obchod nereaguje na dotaz.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží doško úplně rozbité, ale v naprosto neporušeném obalu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nemám ani žehličku, ani informaci, zda ji obchod dodá, nebo mám objednávku zrušit.