• Nedoporučuje obchod

    30 %

    30.4.jsem si objednala zboží s tím, že bylo psáno, že bude doručeno 2-5 dní. 12.5. se pořád nic nedělo, tak jsem volala a bylo mi řečeno, že se mi ještě týž den ozvou, co je s objednávkou, načež mi 13.5. přišel email, že zboží nebude dodáno a tudíž se objednávka ruší.

  • Vse v poradku .Az na zbozi.Ma funkcni vadu.Musel jsem ho dat do servisu.Nevim jak dopadnu.Zbozi bylo pouzite s vadou,ktera byla zamlcena,tak zvana sryta.Jedna se o radio,straci se stanice a nedrzi naladeni.Jelikoz jsem propas 14denni lhutu tak proto ten servis.

    Reakce obchodu Elektro-Foto-Tv

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci. Upřímně nás mrzí, že máte s námi dodaným výrobkem potíže. Zboží bylo zcela určitě ve 100% kondici (nové, nepoužité), toto je doložitelné kamerovým záznamem z expedice. Pokud by jste měl sebemenší problém s funkčností, vždy je možné si u nás zažádat o reklamaci (http://www.elektro-foto-tv.cz/?page=reklamace.nova), kdy standardně zabezpečujeme svoz od zákazníka naší přepravou a na naše náklady. Tuto možnost máte po celou dobu trvaní záruční lhůty.

    S pozdravem

    Lenka Valsová
    zákaznický servis
    www.elektro-foto-tv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • i prez jasne obchodni podminky se obchod nijak netrapi s jejich dodrzovanim.po objednani zbozi mi doslo info na mail ze nasledne dojde jeste k potvrzeni objednavky ze strany obchodu.kdyz se 5 dni nic nedelo tk jsem kontaktoval obchod.bylo mi zdeleno ze zbozi jiz nemaji a ze mi tedy rusi objednavku.ze jsem si mel sam zavolat a zjistit si dostupnost zbozi.

    Reakce obchodu Elektro-Foto-Tv

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Rádi bychom uvedli na pravou míru některé skutečnosti:

    1) zadal jste si objednávku s volbou platby předem na účet
    2) v den objednání Vám byla elektronickou poštou odeslána proforma faktura
    3) tato proforma faktura nebyla k dnešnímu dni uhrazena
    4) z tohoto důvodu jsme nemohli objednané zboží doručit

    Zboží bylo pro Vás blokováno cca týden a jelikož se jednalo o výprodejový kus s cenou o 70% nižší než je běžná, došlo následně k jeho rychlému vyprodání. Jistě pochopíte, že není v našich logistických možnostech blokovat zboží nekonečně dlouho.

    Dovolujeme si nesouhlasit s Vaším tvrzením, že Vám bylo pracovníky našeho elektronického obchodu sděleno, že jste si měl ve vlastním zájmu potvrdit dostupnost zboží. Tuto skutečnost můžeme doložit archivem elektronické korespondence. Z tohoto pohledu se nám jeví Vaše recenze jako neoprávněná a neodpovídající realitě.

    S pozdravem

    Ing. Luděk Pěkný
    www.elektro-foto-tv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Při výrobě stránek,byli podrobnosti a popis o výrobcích přebrány od výrobců a přesně nesouhlasí popis výrobku s prodávaným zbožím.Tím pádem mate kupujícího.

    Komunikace dobrá,doprava taky,ale už bych tady nenakupoval.

    Reakce obchodu Elektro-Foto-Tv

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Velmi nás mrzí nespokojenost s naším elektronickým obchodem. Z Vašeho příspěvku, bohužel, nejsme schopni identifikovat konkrétní obchodní případ. Z toho důvodu bych Vás ráda požádala o kontakt emailem za účelem nápravy vzniklé chyby.

    S přáním hezkého dne

    Lenka Valsová
    zákaznický servis
    www.elektro-foto-tv.cz
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá cena
    • dobré recenze
    • měli by posílat vše v originálním obalu

    nakupovala jsem, protože měl obchod dobrou recenzi i dobrou cenu výrobku.
    Zboží došlo v nepoškozeném obalu,i všechny součásti měli originální obal až na samotný fotoaparát, který byl zabalený v pěnovém igelitu a přes displej nebyla žadná folie ani ochrana. Při bližším prohlédnutí je jemně škrábnutý. Na fotkách to není vidět, proto jsem se rozhodla ho nevracet, ale myslím,že by se taková věc neměla stávat.

    Reakce obchodu Elektro-Foto-Tv

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a upřímně nás mrzí, že Váš výrobek nebyl v pořádku. Snažíme se dělat vše, aby každý výrobek dorazil k zákazníkovi v bezvadném stavu, což i svou recenzí potvrzujete.
    Z tohoto důvodu výrobky necháváme v originálním obalu od výrobce, který dál vkládáme do pevných krabic s vycpávkou, aby se ani originální krabice nepoškodila a výrobek v originálním obalu šel použít jako dárek. Bohužel však již neovlivníme balení výrobku výrobcem. Většina produktu, včetně vašeho fotoaparátu, jsou zajištěny plombou, která zajištuje, že během distribuce není s výrobkem manipulováno. My toto samozřejmě plně respektujeme a do originál zabalených výrobků nezasahujeme. Z tohoto důvodu bohužel nemůžeme ovlivnit stav výrobku v originální zaplombované krabici.

    S pozdravem

    Lenka Valsová
    zákaznícký servis
    www.elektro-foto-tv.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • neuvádí pravdu a zboží je zabaleno do černé folie
    • NAVÍC JAK JSEM SI ZJISTIL,OBJEDNAL JSEM MODEL DELONGHI A NĚKTERÉ MODELY ČESKÉ ZASTOUPENÍ NENABÍZÍ,ČILI JE JASNÉ,ŽE JE TO ŠEDÝ DOVOZ,NAVÍC PŘIŠEL KÁVOVAR V ČERNÉ FOLII,COŽ JE DIVNÉ

    NEDOPORUČUJI OBCHOD,DODALI "NĚCO" V KRABICI OBALENÉ ČERNOU FOLIÍ,KDYŽ JSEM ZJIŠTOVAL U ČESKÉHO ZASTOUPENÍ,TAK NĚKTERÉ MODELY ,CO NABÍZÍ JSOU DOVOZEM Z NĚMECKA ČI JINÉ ZEMĚ.
    NA TOTO ,ALE OBCHOD NEUPOZORNUJĚ NA SVÉM WEBU.PRÝ JE ORIGINÁL KRABICE ZABALENA 2X,TAK NEROZUMÍM ,PROČ JEŠTĚ ZABALEN ÚDAJNÝ KÁVOVAR DO ŘERNÉ FOLIE?MOŽNÁ TAM NEBYL KÁVOVAR

    Reakce obchodu Elektro-Foto-Tv

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci a hodnocení. Dovolte mi reagovat na vznesené připomínky.

    Po shlédnutí kamerového záznamu z našeho skladu ze dne expedice inkriminované zásilky, musím konstatovat, že Vámi objednané zboží bylo zabaleno následovně:

    Kávovar (v originální kartonové krabici) byl z důvodu větší bezpečnosti a ochrany před poškozením při přepravě, vložen do další (větší) kartonové krabice s vycpávkami, uzavřen a následně přelepen izolační páskou nápisem „Pozor křehké“. Na uvedeném balení jsem neshledala ani jeden cm2 černé folie o které se zmiňujete (černou folii zásadně nepoužíváme, pouze průhlednou). Poněkud nerozumím stavu, že jsme pranýřováni za to, že veškeré zboží balíme ještě do dalšího obalu. Původní balení není následně znečištěno ani jinak poškozeno přepravou, a lze pak bez problémů použít například jako dárek.

    Ohledně původu zboží Vás mohu ujistit, že Vámi objednaný kávovar pocházel z české distribuce, vybaven veškerou dokumentací v českém jazyce. Situaci, že v našem e-shopu naleznete položky, které si sami dovážíme, je věc čistě našeho business modelu, navíc se naprosto netýká tohoto případu.

    Trochu nás mate váš postupu při doručování zásilky přepravcem: Dne 4.12. je záznam od řidiče „Nemá hotovost“, následně za dva dny, dne 6.12. byla zásilka odmítnuta z důvodu „Neobjednáno“. Opakovaně jsme se s vámi, za účelem objasnění situace, pokoušeli spojit telefonicky, bohužel bez výsledku, nezvedal jste telefon.

    S pozdravem

    Lenka Valsová
    zákaznický servis
    www.elektro-foto-tv.cz