Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jorg_kd:
    Dobrý den,
    děkujeme za upozornění a Váš postřeh. Závada byla na "našem přijímači", jinými slovy neaktuální data od dodavatele. Položka byla vymazána.

    Hezký den

    Lenka Valsová
    zákaznický servis
    www.elektro-foto-tv.cz

  • Pane Pěkný, tak nevím, píšete "spokojený zákazník a nízká cena"... zrovna se dívám na mobilní telefon Samsung Activ S, který v české distribuci běžně stojí kolem 7-8 tisíc, stojí u Vás 15 344 kč. Je to nejvyšší cena, uvedená zde, na Heuréce. A to nemluvím o "ne CZ" distribucích, které se cenově pohybují v hladinách 3x nížších, než u Vás.
    Nejsem hnidopich, začali jste si :)
    Hezký den, Jorg

  • Dobrý den,
    děkujeme za zájem o nákup v našem elektronickém obchodě.

    Ohledně původu zboží, nelze sdělit obecně: Jelikož je pro nás vždy na prvním místě spokojený zákazník a nízká cena, máme zboží pocházející jak z české tak evropské distribuce (pokud Vám v DeLonghi CR sdělili něco jiného, jedná se o lež), záleží na konkrétním poptávaném modelu. Na základě požadavku zákazníka jsme vždy schopni i ochotni původ zboží sdělit. Každopádně Vás ubezpečuji, že neexistuje žádný zákonný předpis týkající se povinnosti na tuto skutečnost upozorňovat předem. Povinné je pouze označení původu země, toto označení veškerý náš sortiment splňuje. Nelze tedy hovořit o žádném klamání spotřebitele, o kterém se zmiňujete. Zboží pocházející z evropské distribuce má celoevropskou záruční lhůtu, kterou poskytujeme ze zákona i my. Případné reklamace řešíme svozem zboží od zákazníka na naše náklady. Následně zasíláme zboží do autorizovaného servisu v zahraničí (obecně: kvalita a rychlost zahraničních servisů je s českými naprosto nesrovnatelná) a po opravě ho zasíláme, opět na naše náklady, zpět zákazníkovi. Zákazníka toto nestojí ani korunu, navíc má zachován veškerý komfort.

    S pozdravem

    Ing. Luděk Pěkný
    www.elektro-foto-tv.cz

  • DOBRÝ DEN,

    CHCI JSEM OD VÁS KOUPIT DELONGHI KÁVOVAR A NA ČESKÉM ZASTOUPENÍ MI ŘEKLI,ŽE TAHÁTE Z NĚMECKA A SERVISY V ČECHÁCH TO NEOPRAVÍ
    JAK TO JE?PROČ NEMÁTE TOTO NAPSANÉ V POPISCE?JE TO TROŠKU KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA
    DĚKUJI