Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo jinou velikost, než jsem objednala.

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, je nám líto že Vám zboží velikostně nevyhovuje. Dle kamerového záznamu i skenování čárových kódů Vám bylo dodáno zboží dle objednávky. V případě dotazů nás prosím kontaktujte nebo zašlete fotografii štítku s velikosti. Nepoužité zboží můžete vyměnit nebo vrátit ve stanovené lhůtě.
    S přáním hezkého dne
    Petr
    ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Župan byl rozpáraný ve švu, velmi špatná kvalita ušití.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Objednivka vyřízená rychle . V zásilce scházel tiskopis pro vrácení zboží.
    • Zboží bohužel neodpovídalo mým představám. Vše jsem musela vrátit.

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, mrzí nás, že zboží nesplnilo Vaše představy. Veškeré formuláře a dokumenty jsou k dispozici online - šetříme životní prostředí.
    S přáním hezkého dne
    Petr
    ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod splnil co nabídnul

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Těší nás, že jste se zakoupeným zbožím spokojeni. ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlá dodávka
    • Zabaleno moc natěsno
    • Při otvírání se poškodilo zboží - roztrhnuto

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Děkujeme za hodnocení. Zboží balíme bezpečně tak aby bylo plně chráněno během přepravy. Bohužel neovlivníme jakým způsobem zákazník obal doma rozbalí. V případě dotazů jsme Vám k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychle doručení
    • Zboží přijelo v porušenem obalu, dane zboží jsem pak potrebovala vrátit a za porušeny obal me nebyla vrácena celá částka
    • Obchod nenabízí poštovní zdarma v pripade vracení/ výměně zboží

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, situace nás mrzí, ale nedovolili bychom si zákaznikovi poslat zboží ve stavu, v jakém jste jej vrátila. Zboží bylo zabaleno do další pevné kartovnové krabice. Na expedici máme kamerové záznamy. Neinformovala jste nás o skutečnosti, že by Vám bylo zboží dodáno kurýrem jakkoliv poničené. Zboží jste vrátila pouze v papíru a během přepravy poštou došlo k znehodnocení dárkové krabičky v hodnodě 30 Kč. Fotografii a také záznam z přijetí zásilky také máme k dispozici. Děkujeme za pochopení.

    Petr L.
    Elegant.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodpovídá kvalitě kterou slibujete

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, mrzí nás, že zboží nesplnilo Vaše představy. Ve lhůtě 14 dní od doručení máte možnost zboží vrátit nebo vyměnit za jiné. V případě potřeby jsme Vám k dispozici.

    Petr L.
    ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží se vyskytuje asi na 4 odkazech na netu a vše je stejné - velkosti i barva. Nyní je označené jako novinka a přitom jsou v nabídce poslední kusy ve velikosti 4X L. Trošku klamavé pro zákazníky. Jinak mnou objednaný župan přišel v pořádku a včas, s tím problém nebyl....

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den paní Mílo. Jsme rádi, že jste se zakupeným zbožím spokojena.

    Na faktu, že zboží ve svých obchodech prezentují i někteří naší velkoobchodní odběratelé, nevidíme nic klamavého.

    U nás zboží jako novinka značeno není.

    S přáním hezkého dne
    Petr L.
    Elegant.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Župan kvalitou neodpovídal foto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • katastrofální komunikace ze strany obchodu, vyjadřovací schopnosti a slovní zásoba zaměstnanců je na úrovni nepříliš bystrého šimpanze. Celkově obchod budí dojem, že zboží nakupuje na Aliexpresu a zde zboží jen přeprodává. Nedoporučuju, opravdu ne. Nikdy více

    Jedním slovem - KATASTROFA

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Děkujeme za Váš názor. S aliexpresem nemáme nic společného. Veškeré zboží u nás je ušito v Evropě a vše máme skladem, odesíláme ihned. Naše vyjádření dle hesla "pro dobrotu na žebrotu". Paní i přes uplynulé všechny lhůty požádala o výměnu zboží. Jelikož si všech zákazníků vážíme a chtěli jsme ji vyjít vstříc, veškerá komunikace proběhla v pořádku. Bohužel 1 z 2 ks zboží bylo ušpiněné. I přes veškerou snahu nemůžeme vyhovět všem a dobrá snaha se nám ve zlé obrátila a nezbývá než v reakci na výše uvedenou recenzi a hodnocení zaměstananců konstatovat: děkujeme, že již u nás nikdy více, a přejeme ať se Vám daří.
    Petr Lasota
    Vedoucí obchodu Elegant.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Župan je v ramenou perfektní. Je ale střihem rovný, takže se od kolen až do rozkroku rozevírá. Takže když si sednu všechno je mi vidět. Dle mého střih županu by neměl být rovný, ale dole do zvonu. Jsem nespokojen.

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Je nám líto, že zakoupený župan Vám nevyhovuje. Tak jak popisujete, že by měl být (do zvonu) se župany nešijí.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • materiály saténových košieľok nie sú dosť jemné
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nezasílá k dodanému zboží jakýkoliv doklad.V zásilce bylo pouze zboží bez prodejního dokladu.

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Vážený pane Gregorovič. V zásilce je vždy faktura za zakoupené zboží. Zřejmě jste si spletl recenzi obchodu. Pokud jste ji ztratil, můžeme Vám zaslat duplikát emailem.

    S přáním hezkého dne
    Petr
    ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neodpovídající kvalita a velikost

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, je nám líto, že takto hodnotíte nákup u nás. Zboží, které jste zakoupila je přesně proměřeno a tabulka je uvedena na detailu produktu. Platbu za vrácené zboží jsme Vám odeslali na účet ve stejný den, kdy k nám dorazil Váš balík.

    S přáním hezkého dne

    Petr
    ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží vypadá jak nošené, zabalené v ošuntělém obalu, velké zklamání!

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení Vašeho nákupu v e-shopu Prádlo ELEGANT.cz. Je nám velice líto, že župan nesplnil Vaše očekávání - většina našich zákazníků si jej chválí. K prodeji máme samozřejmě jen nové zboží, ale pokud není v bezvadném stavu, vždy je zde možnost reklamace.
    S přáním hezkého dne
    Jarka
    ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekvalitní zboží

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení Vašeho nákupu v e-shopu Prádlo ELEGANT.cz. Je nám líto, že župan nesplnil Vaše očekávání - většina našich zákazníků si jej chválí. Detaily produktu si můžete prohlédnout také na našich produktových videích.
    S přáním hezkého dne
    Jarka
    ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • místo plavek XXL mi byly doručeny plavky velikosti L, prodala jsem je

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den paní Kusá,
    děkujeme za recenzi našeho obchodu.

    Netušíme, ale kde by v našem postupu mohla nastat chyba, jelikož plavky Diana, které jste si zakoupila se ve velikosti L ani nevyrábí – od výrobce jsme měli v nabídce pouze velikosti XL až 6XL. Výrobce na sáčky produktu ve všech případech uvádí písmenko “L” jako zkratka značky Lorin – viz. přiložená fotografie (zaslano zakaznici emailem a je možno doložit) – u obou plavek je napsáno L 4163/8 a údaj o označení velikosti je až o dva řádky níže – na fotografii jsou velikosti 48 a 50. Pokud jste byla jakýmkoliv způsobem nespokojená s dodávkou, byli jsme připraveni po Vašem kontaktu řešit problém k Vaší spokojenosti. Z Vaší strany ale neevidujeme žádnou komunikaci (telefonát ani email).

    Ester
    ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Měřila jsme se a přesto mi doručené plavky neseděly co se týče obvodu

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den paní Kristýno,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Nákup plavek po internetu může být někdy oříšek. Může se stát, že i přes pečlivé měření, zákaznicím plavky nesedí - obzvláště, když výrobce u velikosti výrábí pouze jeden košíček, např. B. Mrzí nás, že Vám naše plavky neseděly. Vaši vratku jsme již přijali a platba Vám byla zaslána na Váš účet.
    S přáním hezkého dne za Prádlo Elegant
    Ester
    731 033 038
    [email protected]
    https://www.pradlo-elegant.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobrý den,
    bohužel, Dámská spodní košilka Diana bílá - XL po prvním vyprání na 30 stupňů došlo k potrhání části spodního lemu. To by se fakt stát nemělo.

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den paní Jaroslavo,
    děkujeme Vám za Vaše sdělení. Pokud je zboží vadné, můžete jej reklamovat a obrátit se na naší zákaznickou linku 731 033 038. Společně najdeme přijatelné řešení.

    S přáním hezkého dne za Prádlo Elegant
    Jarka
    731 033 038
    [email protected]
    https://www.pradlo-elegant.cz/damske-spodni-pradlo

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Při vrácení zboží bez problémů vrátili peníze a to v podstatě obratem. Solidní jednání

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den pane Tomáši,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Velice nás těší, že jste spokojen s vrácením zboží.
    S přáním hezkého dne za Prádlo Elegant
    Jarka
    731 033 038
    [email protected]
    https://www.pradlo-elegant.cz/panska-pyzama