Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohužel, byl rozpáraný kus rukávu na županu, pravda je, že byl ve slevě, ale to jsem myslela , že to bylo tím, že bylo poslední velikostní číslo, na poškození zboží rozhodně nebylo upozorněno

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, zakoupené zboží bylo ve výprodeji a nové (nemělo mít žádnou vadu). Nevidujeme že by jste nás v této záležitosti jakkoliv kontaktovala. V případě potřeby prosíme kontakt emailem. Děkujeme. S přáním hezkého dne. ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží přišlo rozbalené a mělo jinou barvu.

  • Nedoporučuje obchod

    Župan je vyroben v Polsku očividně dle popisků.
    Vůbec nejde o "hunaty" župan. Prosvítá jen pohledem zrkz na okno. Je poznat i dle váhy. Je lehoucky. Bude vrácen.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod fungoval dobře, jen zboží nemělo požadovanou kvalitu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Za tu cenu dost hadry.

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nebyl/a spokojený/á s kvalitou materiálu. Rádi bychom se dozvěděli více o konkrétních aspektech, které vám nevyhovovaly, abychom mohli zlepšit naši nabídku. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    S přáním hezkého dne,
    Jarmila
    Oddělení zákaznické podpory ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Župan byl nekvalitně ušitý kapsy v úrovni poloviny stehen poutko na pásek také

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den,
    je nám líto, že máte takovouto zkušenost s nákupem. Je dost pravděpodobné, že se jedná o výrobní vadu županu. Zboží můžete reklamovat - ozvěte se nám prosím na e-mail [email protected]
    S přáním hezkého dne
    Jarka
    Oddělení zákaznické podpory ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    V minulosti jsem byla velmi spokojená, ale poslední nákup neseděl střihem ani mi nepřipadl kvalitní materiál.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    poprvé......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla učiněna 4. 2. 2024. 6. 2. jsem se dočetla, že zásilka je připravena k odeslání, že jen čeká na dopravce. Je 25. 4. a zásilka stále čeká na dopravce. Dopravce i kdyby šel pěšky, tak by zásilka byla na místě.

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, zřejmě jste si spletla recenzi obchodu. Objednala jste 18.2. večer, 19.2. Vám zásilka byla odeslána a 20.2. jste ji převzala. S pozdravem ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná kvalita zboží- vše Polsko

    Všechno zboží he z Polska, ačkoliv se tváří jako "světové"

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nepřišlo objednané zboží , jiné kalhotky ani velikost objednávka byla velikost 44 přišla 42

    nevím čí jiného napsat

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, Vaše objednávka byla vyřízena ihned v pondělí (objednala jste v noci z pátku na sobotu). Na výdejní místo byla zásilka doručena následující den. Vyzvedla jste si ji za týden.

    Zkontrolovali jsme také objednávku a bylo Vám odesláno správné zboží, správné velikosti dle Vaší objednávky - velikost XL (EU 42)

    Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, máte možnost jej nepoužité vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Punčocháče byly malé a museli jsme je vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu čekání nic !

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, 1 položka a Vaší objednávku byla na zakázku - objednání. Dnes bude již k dispozici a Vaše zásilka bude kompletována. Byla jste informována včetně odhadovaného termínu. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Cena neodpovídá kvalitě .

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Velikosti jsou o poznání menší. Velikost M v pásnském provedení je spíše S. Tričko snad odpovídá a kalhoty jsou příliš úzké. Neodpovídají velikosti M

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den,
    děkujeme za sdílení zkušenosti s nákupem v našem e-shopu. Mrzí nás, že výrobek dobře nepadl. Na tabulkách velikostí si dáváme záležet. U každého produktu uvádíme tabulky, které nám výrobce vytváří mnohdy i na míru danému výrobku. Mnohé výrobky si také přeměřujeme sami.
    S přáním hezkého dne
    Jarka
    Oddělení zákaznické podpory ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Fotky pěkný a pak přišel standard. Psáno bylo huňatý, a přišel úplně normální župan. Nabic číslování velikostí je asi podle číňanů. Zřejmě nikdo v obchodě není schopen rozbalit a kouknout, co vlastně nabízí.

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, je nám líto, že župan Flower nesplnil Vaše očekávání.
    Župan si naši zákazníci pochvalují a je oblíbený. U produktu můžete shlédnout také videoukázku, kterou si připravujeme sami a produkty proto skutečně známe. Výměna velikosti je u nás možná dokonce do 30 dnů. Označení velikostí je standardní, tzn. XS-3XL a pod produktem je tabulka výrobce, šitá na míru županu.
    S přátelským pozdravem
    Jarka
    Oddělení zákaznické podpory ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Polský drek nikoliv luxusní pižamo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na obrázku overal vypadal hezky a teple. Když mi přišel domů tak za tu cenu je to jen obyčejný strašně slabý materiál.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží dodáno rychle
    • župan hodně línal, Made in PL, nemá hodnotu 1200kč - spíš 500,- v Black Friday výprodeji

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyl spokojený s nákupem u nás. Vadný kus je možné samozřejmě reklamovat. Za kvalitou našich výrobků si stojíme a jistě vše vyřešíme dle vaší spokojenosti.
    S přáním hezkého dne
    Jarka
    Oddělení zákaznické podpory ELEGANT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Špatná kvalita zboží,knoflík u noční košile hned při rozbalení zboží odpadl a ostatní jsem musela opětovně příšít.Nepříjemná látka u druhé noční košile,i po vyprání materiál “kouše”.

    Reakce obchodu Prádlo Elegant

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi. Mrzí nás, že jste měla špatnou zkušenost s dodaným zbožím. V případě potřeby nás prosím kontaktujte.
    S přáním hezkého dne
    Jarka
    Oddělení zákaznické podpory ELEGANT.cz