Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zakoupeny již druhé sloupové repro,opět odešel výškový reproduktor,navíc na něm nejsou žádné údaje,takže nevíte za co ho vyměnit.Nedoporučuji repro z tohoto obchodu.

    • Dobrý den,
      pokud se s výrobkem cokoliv stalo, můžeme si ho u Vás na naše náklady vyzvednout a vyměnit za nový. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • ReklamujI výrobek - absolutně neprofesionální, nevstřícné jednání. Počínaje telefonátem na zákaznickou linku, nemožnost reklamaci podat atd atd. NEDOPORUČUJI,!!!

    • Dobrý den,
      omlouváme se za tyto nepříjemnosti. Rádi bychom Vás poprosili o číslo objednávky, abychom vše mohli prověřit a adekvátně reagovat. Bez dohledání komunikace bohužel nic zřejmě neprověříme.
      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Už týden stále ta samá informace "Objednávka byla zpracována a je připravena k odeslání." Dopravci předali pouze informace o balíčku, ale ne samotný balíček. Bohužel jsem platila předem, tím pádem podle recenzí už vím, že neuvidím ani peníze ani zboží :(

    • Dobrý den,
      můžeme Vás poprosit o číslo objednávky? Některé objednávky odesíláme z centrálního skladu z Německa. Mrzí nás pokud Vaše zásilka trošku mešká, ale to neznamená že jste přišla o peníze i o výrobek. Vše samozřejmě urgentně vyřešíme k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Rozhodně nedoporučuji. I po několika telefonátech ve kterých mě stále ujišťovali, že zboží přijde včas a že jej už odeslali. Sem volal na firmu DPD a ti samozřejmě po týdnu balíček ani nedostali. Naštěstí sem objednával na dobírku, myslím si, že bych už jinak neviděl ani balíček ani peníze

    • Dobrý den,
      mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Komunikace otřesná, informace o objednávce prakticky žádná. Už týden stále ta samá informace "Objednávka byla zpracována a je připravena k odeslání." Opravdu velké zklamání. :-(

    • Dobrý den,
      rádi bychom celou situaci prověřili a urgentně vyřešili k Vaši spokojenosti. Prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. čísle: 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Zaslání objednávek bylo rychle a bez problémů, ovšem vrácení jednoho z produktů už řeším skoro měsíc. Ve lhůtě 14ti dnů jsem odstoupila od smlouvy a čekala na dopravce aby si produkt zpětně vyzvedl, protože je to velký balík. Od 1/8 se však zatím nikdo nedostavil. Volala jsem i na zákaznickou linku, zpětný odvoz opětovně urgovala, bylo to přislíbeno na následující den a už je to opět více jak týden a výrobek mám stále doma. Prvotně se zdá, že vše mají dobře zorganizované, ale ve finále jsou to jen sliby a nic. Faktura je číslo 4003428943 na jméno Musilová, kdyby se snad chtěl tímto případem někdo zabývat, když už se mi to nepodařilo jinou cestou.

    • Dobrý den,
      omlouváme se za tuto nepříjemnou situaci. Kurýra jsme Vám vždy objednávali na domluvený termín a mrzí nás, že k Vám vůbec nepřijel.
      Podle systému je již vše v pořádku a peníze Vám byly vráceny zpět.
      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Před Velikonoci jsem objednal vysavač Klarstein LARMA za 6299 Kč.
    Přišel po svátcích tedy cca za 5 dní.
    Teď jsem se podíval na web electronicstar a vidím, že ho tam prodávají za 4399 Kč.
    To má být ta "cílená reklama / dvojí cena" v praxi ?
    Jaromír P.

    • Dobrý den Jaromíre,
      mrzí nás, pokud jste vysavač objednával za jinou cenu, ale nyní u nás na stránkách běží slevová kampaň "Spring sale" a vysavač je do této kampaně zařazený. Momentálně je na něj 39% sleva. Nejedná se o žádné cílené snižování cen kvůli Vaši objednávce. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Čekám na vyřízení vrácení zboží. Jednak dle zákona ve 14ti denní ochranné lhůtě a to z důvodu dodání zcela jiného a horšího modelu než byl objednán. Dodané radio DAB+ tuto vůbec nemá a vypadá zcela jinak. Jedná se tedy jasně o záměnu modelu. Kromě telefonické komunikaci a ujištění, že druhý nebo třetí den si kurýr zboží odveze zatím se nic dalšího neděje. Takže čekám a čekám. Je podivné jakým zdlouhavým způsobem je třeba vytvořit návratový formulář a to se povedlo odeslat až na třetí pokus, před tím samé errory. Jediné potvrzení o příjmu reklamace je nakonec telefonický souhlas operátora, že reklamace byla podána.

    Ptám se tedy kdy mně bude někdo kontaktovat na základě reklamace a bude nechtěný výrobek vyzvednut a vrácené peníze? Také je možné uvést vše na "pravou míru" a vyměnit za správný model...

    • Dobrý den,

      mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Výrobek si u Vás na naše náklady vyzvedneme a vyměníme ho za nový. Budeme se snažit udělat maximum proto, abyste byl ve výsledku spokojený. Ještě jednou se omlouváme. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Bohužel velké sklamaní ...10 dní a objednávka nebyla ani odeslana...nikdy více...

    • Dobrý den Deniso,

      velice nás mrzí tato nepříjemná situace za kterou se Vám omlouváme. Velmi rádi bychom vše prověřili a případně urgentně vyřešili k Vaši spokojenosti, ale jelikož zde neuvádíte číslo objednávky, tak jí nedokážeme vyhledat. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      Andreas z Electronic-star

    • Psala jsem vám 3 krát a žádnou odpověď jsem nedostala

  • Objednal jsem si a zaplatil internetové rádio, přišlo v originálním balení bez napájecího zdroje. Reklamace tristní, chtějí vrátit celou zásilku,
    takže než nemít nic a čekat, raději si zdroj dokoupím sám. Hodnotím jako nejhorší internetový obchod, doporučuji nic nekupovat.
    Přečtěte si další recenze na zboží.cz, na vlastním portálu electronic-star negativní recenzi neuveřejní. Jaroslav Svoboda

    • Dobrý den,

      omlouváme se za vzniklé komplikace. Samozřejmě bychom Vám mohli doposlat pouze chybějící část pokud bychom jí měli k dispozici, stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu a vše se pokusíme vyřešit k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      Andreas z Electronic-star

  • Dobrý den již jsem psala i email ,u indukčního vařiče KLARSTEIN ,není přiložen návod v češtině,jak je možné jej získat ? Děkuji Hag.

    • Dobrý den,
      návod zasíláme vždy automaticky po objednání do e-mailu a také ho máme volně k dispozici na našich stránkách. Pošlete nám prosím číslo objednávky a rádi Vám ho znovu pošleme. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      Andreas z Electronic-star

  • Na faktuře vyhřívací podložky stojí 180W a na podložce je pouhých 100W. Podložka nehřeje a je k ničemu. Jasné klamání zákazníka. Obchod nedoporučuji. Zde již nikdy více.

    • Dobrý den Richarde,

      omlouváme se za tyto nepříjemnosti. Rádi bychom vše vyřešili k Vaši spokojenosti, proto Vás poprosíme o číslo objednávky, abychom Vás mohli kontaktovat, zřejmě došlo k záměně výrobku. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      Andreas z Electronic-star

  • Není návod v češtině to je zásadní problém ?
    To není pravda. U každého výrobku je ikona návod k obsluze stačí kliknout a zobrazí se manuál návod obsluze formátu *.pdf pak stačí vytisknout. Návody jsou srozumitelný a podrobný včetně grafických nákresu škoda že to nemají některý české e-shopy tak podrobný popis výrobku včetně návodu k obsluze. Uvádím příklad Klarstein Grand Prix a to nemluvím o cenovém rozdílu, který je až 2.300,- Kč .
    Alza Cena s DPH 9 999,-Kč po slevě 8 499,- Kč
    https://www.alza.cz/klarstein-grandprix-levne-d6271114.htm#discussionPosts
    Elektro-star Cena s DPH 7.499,00 Kč Ušetříte 17% po slevě 6.199,00 Kč + doprava zdarma
    https://www.electronic-star.cz/Domacnost/Male-kuchynske-spotrebice/Kuchynske-roboty/Grandprix-kuchynsky-robot-500-W-1000-W-2-5-l-miska-na-michani-z-uslechtile-oceli-bila-barva.html
    8499 - 6199 = 2300
    Nesmírně spokojený zákazník Ján Bočko, [email protected]

    • Dobrý den,

      velice děkujeme za kladnou zpětnou vazbu, které si opravdu vážíme.

      Andreas z Electronic-star

  • Dobrý den, snažíme se o reklamaci výrobku kontaktní gril Klarstein Buffalo.
    Už nevím jak jinak se s Vámi spojit.
    Vyplnili jsme reklamační formulář, kde se uvádí, že měl dojít potvrzovací email, který nám nikde nedošel.
    Psala jsem Vám dvakrát email a nikdo mi doteď neodpověděl. Snaha o telefonické spojení, kde pořád jen čekám, taky nic.
    Dnes (to je 24.06.) by měl kurýr převzít náš výrobek k reklamaci, tak doufám, že alespoň kurýr náš požadavek vyřídí.

    Kontaktní gril byl po rozbalení prasklý. Krabice nepoškozená. Bohužel jsme výrobek rozbalovali až po týdnu od doručení. Až poté jsem se dočetla, že požadujete vrácení poškozeného výrobku do 48 hodin od doručení.
    I tak, ale máme 14 dní na vrácení bez udání důvodů. Ale my Vám ty důvody sdělili, aby výrobek nebyl dál prodáván rozbitý.
    K tomu máme záruční dobu na výrobek, i když jsme ho nepoškodili my.

    Tak doufám, že alespoň tady mě konečně budete kontaktovat.
    Na vašich stránkách máte ověřeno zákazníky, všimla jsem si, že tady hodně komunikujete.
    Tak nechápu proč nekomunikujete i přes email a telefon nikdo nezvedá.

    Děkuji za odpověď Kejdová

    • Dobrý den,

      omlouváme se za komplikace, bohužel naše zákaznická podpora je momentálně abnormálně vytížená. Rádi bychom Vás poprosili o číslo objednávky, abychom vše mohli prověřit a vyřešit k Vaši spokojenosti. Pokud je kurýr objednaný na dnešní den, tak výrobek samozřejmě vyzvedne a následně ho zašle k nám do servisního střediska kde ho kolegové vymění, případně Vám necháme vrátit peníze, to už záleží na instrukcích, které jste si vyplnila v reklamačním online formuláři.
      Děkujeme a přejeme příjemný den.

      Andreas z Electronic-star

    • Děkuji Vám za odpověď.
      Číslo objednávky bylo 2021-2210420.
      Zákaznické číslo 122201931.
      Prosím tedy o vyřešení reklamace.
      Přeji také hezký den.
      Kejdová

    • Dobrý den,

      podle systému je již výrobek vyzvednutý a nyní jsme vše předali na účtovní oddělení. V následujících pracovních dnech můžete očekávat peníze zpět.
      Přejeme Vám příjemný den.

      Andreas z Electronic-star

    • Dobrý den,
      děkuji Vám za rychlé vyřízení.
      S pozdravem Kejdová

  • Dobrý den , objednal jsem si u vás položku gramofon Jerry Lee v datumu 9.06. i v ten den zaplatil.
    Uběhlo tak 12 dní od objednávky a pořád ještě nedorazila.. přišla mi SMS i že byla zaplacena má objednávka.. Tak chci vědět co s tím je.


    Číslo položky je: #682269
    Díky za brzkou odpověď.

    • Dobrý den,

      mrzí nás tato nepříjemnost, ale bohužel u Vaši objednávky neevidujeme platbu. Rádi bychom Vás poprosili o zaslání potvrzení o platbě, abychom mohli překontroloval správnost zadaných údajů a případně vše mohli vyřešit.

      Andreas z Electronic-star

  • Prosím o zrušení objednávky 670903 děkuji

    • Dobrý den,
      Vaše objednávka je připravena k odeslání. Pokusíme se jí zastavit u přepravce, pokud se nám to ale nepodaří, stačí zásilku nepřevzít.

      Andreas z Electronic-star

    • Dobrý den,
      Vaše objednávka je připravena k odeslání. Pokusíme se jí zastavit u přepravce, pokud se nám to ale nepodaří, stačí zásilku nepřevzít.

      Andreas z Electronic-star

  • Dobrý den, v pátek ráno vám bylo doručeno reklamované zboží společností DPD číslo 23676601333262. Chci se zeptat, jestli dnes odešlete nové zboží . Psali jste mi, že si výrobek u mě vyzvednete a v zápětí odešlete nové z centrálního skladu, což se zatím nestalo, Děkuji za rychlou odpověď.

    • Dobrý den,

      bohužel tímto způsobem zahlcujete naši zákaznickou podporu, jelikož duplicitně neustále píšete dotazy a kolegové tím pádem nestíhají na vše odpovídat. Vše jsem nyní schválil a necháváme Vám zaslat nový kus z našeho centrálního skladu.

      Andreas z Electronic-star

    • Děkuji za odpověď. Neustále bych nepsal A nezahlcoval kdyby jste mi alespoň odpověděli na jeden z 20 dotazů. a po telefonu jsem vás nesehnal ,až dnes. s pozdravem váš zákazník

  • Dobrý den, dnes vám bylo doručeno reklamované zboží společností DPD číslo 23676601333262. Chci se zeptat, jestli jste dnes odeslali nové zboží? Pokud dnes neodešlete nebo jste ještě neodeslali zboží, odstoupím od smlouvy a budu chtít vrátit peníze. Psali jste mi, že si výrobek u mě vyzvednete a v zápětí odešlete nové z centrálního skladu, což se zatím nestalo, pokouším se vám neustále volat a na e-mail také neodepisujete. Na toto zboží jsem čekal skoro měsíc a doteď nemám nic a nehodlám čekat další měsíc. Děkuji za rychlou odpověď.

    • Dobrý den,

      bohužel tímto způsobem zahlcujete naši zákaznickou podporu, jelikož duplicitně neustále píšete dotazy a kolegové tím pádem nestíhají na vše odpovídat. Vše jsem nyní schválil a necháváme Vám zaslat nový kus z našeho centrálního skladu.

      Andreas z Electronic-star

  • Dobrý den, dnes vám bylo doručeno reklamované zboží společností DPD číslo 23676601333262. Chci se zeptat, jestli jste dnes odeslali nové zboží? Pokud dnes neodešlete nebo jste ještě neodeslali zboží, odstoupím od smlouvy a budu chtít vrátit peníze. Psali jste mi, že si výrobek u mě vyzvednete a v zápětí odešlete nové z centrálního skladu, což se zatím nestalo, pokouším se vám neustále volat a na e-mail také neodepisujete. Na toto zboží jsem čekal skoro měsíc a doteď nemám nic a nehodlám čekat další měsíc. Děkuji za rychlou odpověď.

    • Dobrý den,

      bohužel tímto způsobem zahlcujete naši zákaznickou podporu, jelikož duplicitně neustále píšete dotazy a kolegové tím pádem nestíhají na vše odpovídat. Vše jsem nyní schválil a necháváme Vám zaslat nový kus z našeho centrálního skladu.

      Andreas z Electronic-star

  • Dobrý den,dnes přišla konečně objednávka 23765001851735 zboží auna line 1005 ..repro přišlo v pořádku,ale po rozbalení a zapojeni jsem zjistil ze nehraje jeden výškový repro na levé reprobedně .telefon mi dnes nikdo nebral.byl bych rád kdyby se mi někdo ozval a domluvil se na řešení reklamace děkuji Radek...

    • Dobrý den,
      omlouváme se za nepříjemnosti s výrobkem, který si u Vás na naše náklady vyzvedneme a vyměníme ho za nový. Kompletní postup naleznete zde:
      https://www.track-elstar.eu/returns/index.php?lang=cz

      Děkujeme a přejeme příjemný den.

      Andreas z Electronic-star

    • Dobrý den ani v pátek ani dnes mi nikdo nezvedá telefon..reklamaci jsem vyplnil.ale bylo tam na výběr jen oprava nebo odstoupení tak jsem vybral oprava,tak nevím tady píšete ze my zboží Vyměňte za nové..mám poslat Obě bedny zpět nebo jen tu poškozenou a kdy můžu počítat s novým zbožím už jen na tuto objednávku jsem čekal dost dlouho a vůbec nekomunikujete už mě to nebaví ..... budu rád když mi zavoláte a přesně se domluvíme jak postupovat děkuji.....

    • Dobrý den ... na čtvrtek 15.4.2021 mám objednaný svoz reproduktorů na reklamaci ...jde o Sloupové reproduktory auna line 1005 . Napsali jste mi že mi reproduktory Vyměňte za nové. Chci se zeptat kdy mohu očekávat nové Reproduktory auna line 1005...děkuji ...

    • Dobrý den,
      v online formuláři je na výběr i výměna za stejný výrobek. Podle systému jste již komunikoval s naši zákaznickou podporou. Výrobek si u Vás vyzvedneme a následně Vám zašleme nový z našeho centrálního skladu.

      Děkujeme a přejeme příjemný den.

      Andreas z Electronic-star

    • Dobrý den,děkuji za odpověď .jde mi o to že jsem do formuláře označil opravit .je to i na štítku co jsem dal do krabice..a chci výrobek výměnit za stejný ....štítek mi už nešel změnit tak doufám že nebude nějaký problém ...děkuji Radek...