Přihlásit se a přidat příspěvek
  • 22. 5. 2019


    electronic-star.cz

    Dobrý den,
    platba ve výšce 2648,- Kč Vám byla odeslána 22.4.2019 na Vámi uvedený účet. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

    S pozdravem Váš tým Electronic-star

    22. 5. 2019

    Perfektní je, že i zákazníkovi lžete .Solidní firma!!!!!! Nic mi nedošlo a následuje další fronta mailů, ve kterých se nedočtu nic o vrácení peněz.

    • Dobrý den,

      na účtovním oddělení byl vytvořen dobropis, bohužel ale nedokáží obejít systém, který neeviduje platbu z Vaší strany a nechtějí vrátit platbu za něco, co nám nebylo zaplacené. Pokusíme se vše ještě dořešit k Vaší spokojenosti.

      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo
      e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Dobrý den, dost dobře nerozumím tomu, že když odešlete zboží na dobírku může se dostat k zákazníkovi bez zaplacení?

    • Bohužel zřejmě nastala komplikace u kurýrní společnosti, která vše popírá a údajné vybrané peníze za dobírku jsme dodnes neobdrželi, právě proto na účetním oddělení nechtějí platbu vrátit. Vše řešíme jak s kurýrní společností, tak s účetním oddělením.

    • Geis jste nekontaktovali. Děkuji za vaše přímé a čestné jednání!

    • S kurýrní společností jsme stále v kontaktu kvůli tomuto případu.

    • Dobrý den, jsem v kontaktu se spoustou l POdlidí a firem ale s takovým jednáním jaké praktikujete vy, jsem se ještě nesetkala. Stále čekám na své peníze. S pozdravem a přáním krásného dne vaše stálá fanynka.

    • Opravuji se spoustou lidí a firem

  • Vynikající firma, zde je velice poučný dopis pro potencionální zákazníky:
    Vážená paní Losová,
    bohužel pro Vás nemám dobré zprávy. Naši kolegové se opakovaně pokoušeli spojit s podnikatelem, ten však bohužel přestal na jejich výzvy reagovat. Dle našich kolegů tak již nemá řešení tohoto případu v mimosoudní rovině význam.

    Jsme nuceni Váš případ v rámci sítě ESC uzavřít, neboť mimosoudního řešení se nám nepodařilo dosáhnout.

    Další možností, jak se pokusit celý případ vyřešit, je samozřejmě cesta občanskoprávní žaloby. Více informací o této možnosti (především o řízení o drobných nárocích a evropském platebním rozkazu) naleznete zde: https://evropskyspotrebitel.cz/reseni-sporu/. V této souvislosti Vás však musím upozornit, že ESC nemůže zastupovat spotřebitele v řízeních před soudy.

    Je mi líto, že Vám nemohu podat příznivější zprávu.
    S pozdravem
    Lenka Beranová

    logo 10 years maly

    Evropské spotřebitelské centrum ČR
    při České obchodní inspekci
    Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
    www.evropskyspotrebitel.cz | [email protected] | facebook | twitter | youtube

    • Dobrý den,
      nemáme žádnou informaci ohledně toho, že by nás ESC kontaktovali ať už telefonicky, nebo emailem.
      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo
      e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Výmluva je také odpověď.

  • Ke klimatizaci poslali nesprávný částečně nefunkční dálkový ovladač. Na telefonát odpoví ať pošlu email ,ale na ten nereagují.
    Č. Zákazníka. 116032396

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Z tel. čísla, které máte v objednávce evidujeme pouze jeden rozhovor v době, kdy zásilka byla ještě na cestě k Vám. Dále jste nám poslal email, ve kterém si akorát stěžujete, že ovladač je trošku rozdílný od vyzobrazeného ovladače v manuálu a na tento email jste dostal odpověď. Funkce a popis ovladače je ale totožný s tím, který je uvedený v manuálu. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Omlouváme se Vám a přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • 6 nefunkčních tlačítek navíc je podle vás jen trochu jiný.
      Také jsem nikde nenašel adresu servisu pro případ poruchy klimatizace.

    • Dobrý den,
      v recenzi i v emailu jste psal že ovládání je nefunkční. Pro řešení situace a ověření skutečností, které jste psal v recenzi jsme po Vás chtěli tel. číslo z kterého jste volal. Bohužel na email, kde jsme toto vše po Vás vyžadovali jsme do dnešního dne od 27.6.2019 nedostali odpověď. Do emailu jsme Vám také zasílali možnost řešení, kterého jste se dožadoval a bohužel tyto kroky do dnešního dne také nebyli učiněny. Pro případ poruchy klimatizace nemusíte výrobek nikam zasílat, na naše náklady si pro něj k Vám domů přijedeme, vyzvedneme ho a pošleme do servisního střediska.

      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

  • 18.4. 2019 13:52

    důležité odepsat osobní pracovní
    Dobrý den,

    Chtěli bychom Vás informovat, že zboží poslané v rámci odstoupení od smlouvy číslo 37547 jsme obdrželi a vyřešení Vašeho odstoupení je v procesu.
    Vaše bankovní údaje zašleme na naše účetní oddělení do Německa, kde Vám po zpracování žádosti pošlou peníze na Váš účet.

    S pozdravem

    zákaznický servis electronic-star Česká Republika

    www.electronic-star.cz

    Tel.: +420 (2) 2534 85 06
    E-mail.: [email protected] Zatím stále čekám. Anna Losová

    • Dobrý den,
      platba ve výšce 2648,- Kč Vám byla odeslána 22.4.2019 na Vámi uvedený účet. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • 1051901030/3030, tento účet jsem Vám udala dne 31.12.2018. Na účet nic nepřišlo. Telefon mi neberete, sdělili jste mi, že mě dáváte black list. Prosím o informace.Děkuji Anna Losová

    • Napište mi číslo účtu z kterého byla platba poukázána. Děkuji.

    • Reakce z vaší strany žádná?

    • Nakolik dobírka nebyla uhrazená, naše účetní oddělení nemůže platbu zrealizovat. Hledáme způsob, jak to z účetního hlediska obejít. Peníze Vám určitě pošleme.

    • Opravdu nevím, kam se peníze poděly,
      má je řidič? Váš pokladní? A proč jste mi napsali, že jste peníze poukázali 22.4.? I tak vám děkuji, že tím zabýváte.

  • Tento dopis jsem vám přeposílala a zatím mi nikdo neodpověděl. Je mi líto, že musím suplovat činnost, kterou byste pokud jste solidní firma, měli vykonat sami.

    Dobrý den,

    zásilka č. 06051500570 nám nebyla bohužel dána do přepravy.

    Podle zjištěných informací, daná zásilka od Electronic-star šla pod jiným číslem.
    Abychom zjistili více informací, prosím o zjištění daného čísla zásilky od odesílatele.
    Pokud s Vám ho ještě neposkytli, doporučuji zaurgování odesílatele.
    Bez čísla zásilky, pod kterým zboží skutečně bylo doručováno, nemáme možnost bohužel informace dohledat.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem

    Chalupová Veronika
    Zákaznické centrum



    Prosím Vás tímto o sdělení č. zásilky, kterou jsem přebírala 11.12.2018. Č fa: 2018-7092985. Děkuji. A. Losová

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Navzdory tomu, že přepravní společnost Geis stále tvrdí, že Vám zásilku nedoručili a dobírku od Vás nepřevzali, Vám pošleme peníze na účet v plné výšce. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Omlouváme se Vám a přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

  • Dobrý den,

    kdy konečně převezmete odpovědnost za vašeho smluvního partnera? Peníze ode mne vybrali, že mi nedali doklad, jsem vás informovala ještě tentýž den. Že mi nedali potvrzení když odebírali zboží na vratku jsem vás opět informovala. Já jako zákazník opravdu nemohu za to, jak se chová váš smluvní partner. Proto bych očekávala, že budete snažit alespoň vysledovat co se s mými penězi stalo. Kurýr s telef. číslem 606204641 peníze převzal a z telef. čísla 9996200620 jsem dostala 20. prosince zprávu o svozu vratek.

    Anna Losová
    TENTO DOPIS JSEM POSÍLALA 8.4. A PŘESTO, ŽE PRÝ ODPOVÍDÁTE DO 24 HODIN, ODPOVĚĎ JSEM NEDOSTALA. Vaše stálá fanynka.

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Při každém placení je potřebné si doklad o zaplacení vyžádat, když Vám není vydaný automaticky. Je to jediný důkaz o zaplacení. V opačném případě je potřeba u přepravní společnosti Geis reklamovat nedodání potvrzení o zaplacení, které Vám umí poslat i dodatečně. Přepravní společnost Geis tvrdí, že dobírka na Vaší zásilce omylem vybrána nebyla. Pokud máte nějaký důkaz o tom, že vybrána byla, prosím pošlete nám jej, abychom s přepravní společností Geis mohli tuto nepříjemnou situaci uzavřít.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

  • Prosím pěkně, proč neustále lžete. Formulář byl řádně zaslán jednou přes email a jednou v balíku i s fakturou. Kuchyňský robot nefunguje a nemá to nic společného s mlýnkem na maso. Při zapnutí do elektriky nejde. Balík , který jste neotevřeli a vrátily zpátky, tak jak jsem ho zabalila. Navíc jsem zaplatila za dopravu a potvrzení jsem Vám poslala emailem, který jste si sami vyžádali. Přestaňte ze mne dělat blbce!!!!!!!!! Nikam Vám VOLAT NEBUDU. Co si o sobě myslíte? S.I.

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. V online formuláři jste měli možnost zvolit si vyzvednutí kurýrní společností na naše náklady. Snažili jsme se Vás kontaktovat telefonicky, bohužel jste nám neuvedli telefonní číslo. Kontaktovali jsme Vás právě e-mailem s tím, že bychom zadali novou reklamaci a vyzvedli u Vás zboží kurýrem. Na reklamaci dohlídneme a bude zhotoven i videozáznam. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Omlouváme se Vám a přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

  • Dobré ráno, nečekejte od této firmy vyřízení reklamací. Mne odešel kuchyňský robot za 4000,-Kč v poslední den záruky
    v r.2018 . Od července 2018 se s nimi dohaduji o reklamaci, nakonec v prosinci jsme se dohodli, že jim pošlu robot na adresu , kterou mi napsali na email. Poslala jsem bednu težkou a velkou přes PPL a musela jsem dopravu zaplatit, pak mi po měsíci napsali,že mi proplatí dopravu, poslala jsem doklad.
    Pak jsem je urgovala o opravený přístroj nebo vrácení peněz, nový kuch.robot.
    A ejhle po nějaké době poslali kuch.robot zpátky ani se nenamáhali balík otevřít, protože jak jsem ho zabalila, tak ho poslali zpět, ale přes můj obal obtočili černou lepenku. Takže kuch.robot je neopravený.
    Už jich mám fakt plný zuby!!!!
    S.Ihrová

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Celkově evidujeme 34 e-mailových zpráv, kde jsme Vám 4 krát poslali odkaz na online reklamační formulář, který jste bohužel ani jednou nevyplnili. V online formuláři je možné si zvolit svoz kurýrem na naše náklady, není proto potřebné posílat poštou na vlastní náklady. Reklamace byla vybavena s vyjádřením servisního technika: „Otestovane, funkcne, je nutne dodrziavat cas mixovania a mat zalozeny na mixeri kryt alebo nadobu“. Kuchyňský robot není pokažený. V části, kde se vkládá mlýnek na maso /mixér, je potřebné mít zasunuté krytky nebo samostatný mlýnek/mixér. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Omlouváme se Vám a přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Vaše zkušenost nás mrzí. A neustále dokola. Mně zase nechtěli poslat český návod a když ho poslali tak jsem zjistila, že pro nás je panel na vyhřívání nepoužitelný. A tak jsem ho vrátila a do dneška čekám na zaplacené peníze.

  • Já jsem vás okamžitě informovala jak 11. prosince při odběru zboží, tak 20. prosince při vratce, že kurýr odmítl potvrzení poskytnout. Posíláte stále stejnou odpověď. Zkontrolujte pohyb na skladě. A reklamaci nebudu vyřizovat přes GEIS. Zboží jsem si objednala u electronic-star. Je mi moc líto, že nedokážete vzít odpovědnost za vaše smluvní partnery.
    2.650,- Kč po vás nechci z plezíru ale opravdu jste mě okradli. Podobnému obchodování přeji ZDAR!!!!!

  • Neustálé omílání kolem dokola. Zboží jsem si objednala u Electronic-star, nevím proč bych měla reklamovat u GEIS. Nesolidní firma!

    Dobrý den,


    při každém placení je potřebné si doklad o zaplacení vyžádat, když Vám není vydaný automaticky. Je to jediný důkaz o zaplacení.

    V opačném případě je potřeba u přepravní společnosti Geis reklamovat nedodání potvrzení o zaplacení, které Vám umí poslat i dodatečně.

    Přepravní společnost Geis tvrdí, že dobírka na Vaší zásilce omylem vybrána nebyla. Pokud máte nějaký důkaz o tom, že vybrána byla,

    prosím pošlete nám jej, abychom s přepravní společností Geis mohli tuto nepříjemnou situaci uzavřít.

    Dobrý den,



    zboží jsem si objednala u vás a jak máte nastavené vztahy z vašimi obchodními partnery mě nezajímá. V tomto případě byste měli vzít odpovědnost na sebe a ukončit donekonečna se táhnoucí dopisování. Zboží jsem obdržela, zaplatila a po deseti dnech vrátila. Už jednou jsem vás žádala abyste se podívali na pohyb skladu. Zřejmě v něm máte takový nepořádek, že podobné případy nejdou dohledat.

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Při každém placení je potřebné si doklad o zaplacení vyžádat, když Vám není vydaný automaticky. Je to jediný důkaz o zaplacení. V opačném případě je potřeba u přepravní společnosti Geis reklamovat nedodání potvrzení o zaplacení, které Vám umí poslat i dodatečně. Přepravní společnost Geis tvrdí, že dobírka na Vaší zásilce omylem vybrána nebyla. Pokud máte nějaký důkaz o tom, že vybrána byla, prosím pošlete nám jej, abychom s přepravní společností Geis mohli tuto nepříjemnou situaci uzavřít.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • NEUSTÁLE omíláte dokola a lžete. A s tím , že Vás to mrzí, to píšete neustále dokola.Lžete!!!!!!!!!!

  • A opět omíláte to samé, místo toho abyste zjistili, co se vlastně stalo. Už mé příspěvky ani nečtete , jenom posíláte okopírovanou odpověď. Jsem zklamaná vaším přístupem. A opět opakuji, že oba řidiči odmítli potvrzení jak přijmout tak vydat. Co zaměstnáváte za lidi?
    S pozdravem a očekáváním okopírovaného dopisu
    Anna Losová

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Při každém placení je potřebné si doklad o zaplacení vyžádat, když Vám není vydaný automaticky. Je to jediný důkaz o zaplacení. V opačném případě je potřeba u přepravní společnosti Geis reklamovat nedodání potvrzení o zaplacení, které Vám umí poslat i dodatečně. Přepravní společnost Geis tvrdí, že dobírka na Vaší zásilce omylem vybrána nebyla. Pokud máte nějaký důkaz o tom, že vybrána byla, prosím pošlete nám jej, abychom s přepravní společností Geis mohli tuto nepříjemnou situaci uzavřít.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

  • Děkuji, že se zabýváte mým případem alespoň tím, že neustále kopírujete své odpovědi. Obchodu zdar! Není všechno zisk.Dobrý obchodník musí na sebe vzít i rizika ze špatně nastavených způsobů obchodování.

    Dobrý den, mrzí mne, že nechcete řešit chybu, kterou jste udělali prostřednictvím firmy GEIS. Řidič s telefonním číslem 606204641 ode mne peníze převzal a odevzdal v Modleticích s celou tržbou. Myslím, že pokud jste zboží vydali mně jako zákazníkovi, nevydali jste ho zadarmo. A pokud jsem vám ho vrátila tak bych měla peníze dostat zpět. Ve skladovém hospodářství byste měli mít zaznamenaný pohyb výdeje a vratky. Pokud je zboží na dobírku není přece možné aby šofér vozil zásilku 10 nebo i více dnů na autě a pak jí svévolně vrátil. A na maily se neodvolávejte. Neodpovídáte. Pouze posíláte vygenerovaný mail s přijetím dotazu.
    S pozdravem Anna Losová
    A nemění nic na tom, že jste podvodná firma. Jeden šofér nevydává doklady o zaplacení, přesto že je vyzván a druhý při odebírání vratky odpoví poločesky, že papíry jsou v druhém autě.

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Podle všeho jste od nás chybou přepravní společnosti Geis obdrželi zboží, které nebylo uhrazeno dobírkou. Toto zboží jste následně na naše náklady poslali na odstoupení od smlouvy s tím, abychom Vám vrátili peníze. Když neevidujeme úhradu Vaší objednávky, není možné Vám vrátit peníze. Všechno by se dalo do pořádku, kdybyste nám doložili doklad o zaplacení dobírky, tímto dokladem však nedisponujete. Přepravní společnost Vám tvrdí, že dobírku nevybrali a proto Vám tento doklad odmítají odevzdat. Bohužel, bez dokladu o zaplacení, který by dokázal, že jste dobírku skutečně zaplatili, kdy kurýrní společnost tuto skutečnost neeviduje, vrácení peněz není možné. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

  • Dobrý den, velice mě zajímá jak daleko je řešení mé situace. Zboží jsem obdržela, zaplatila, posléze ve čtrnáctidenní lhůtě vrátila, upozorňovala, že ani jeden řidič nechtěl žádné potvrzení o vydání, respektive předání a peníze stále nemám.
    Zdar vašim obchodům!
    Hodně obchodníků by se mělo od vás co učit.

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Podle všeho jste od nás chybou přepravní společnosti Geis obdrželi zboží, které nebylo uhrazeno dobírkou. Toto zboží jste následně na naše náklady poslali na odstoupení od smlouvy s tím, abychom Vám vrátili peníze. Když neevidujeme úhradu Vaší objednávky, není možné Vám vrátit peníze. Všechno by se dalo do pořádku, kdybyste nám doložili doklad o zaplacení dobírky, tímto dokladem však nedisponujete. Přepravní společnost Vám tvrdí, že dobírku nevybrali a proto Vám tento doklad odmítají odevzdat. Bohužel, bez dokladu o zaplacení, který by dokázal, že jste dobírku skutečně zaplatili, kdy kurýrní společnost tuto skutečnost neeviduje, vrácení peněz není možné. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

  • Dobrý den,
    pokud to bylo chybou přepravní společnosti, tak zaměstnávají řidiče, či kurýry
    zloděje, protože zboží jsem zaplatila šoférovi s telefonním číslem 606204641. Přehazujete si odpovědnost, moje chyba to není, že mi dovezli zboží, které jsem vlastně dostat neměla. Bylo na dobírku a tu jsem zaplatila. Deset dní ležela zásilka u mě doma a na vratku jsem jí vrátila. A nemění nic na tom, že jste podvodná firma. Jeden šofér nevydává doklady o zaplacení, přesto že je vyzván a druhý při odebírání vratky odpoví poločesky, že papíry jsou v druhém autě. Kdybyste byli slušná firma, omluvíte se a pátráte proč se podobná situace může stát. Zřejmě je vám jedno, že máte nespokojené a okradené zákazníky.
    S pozdravem Anna

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Podle všeho jste od nás chybou přepravní společnosti Geis obdrželi zboží, které nebylo uhrazeno dobírkou. Toto zboží jste následně na naše náklady poslali na odstoupení od smlouvy s tím, abychom Vám vrátili peníze. Když neevidujeme úhradu Vaší objednávky, není možné Vám vrátit peníze. Všechno by se dalo do pořádku, kdybyste nám doložili doklad o zaplacení dobírky, tímto dokladem však nedisponujete. Přepravní společnost Vám tvrdí, že dobírku nevybrali a proto Vám tento doklad odmítají odevzdat. Bohužel, bez dokladu o zaplacení, který by dokázal, že jste dobírku skutečně zaplatili, kdy kurýrní společnost tuto skutečnost neeviduje, vrácení peněz není možné. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

  • Dobrý den, mrzí mne, že nechcete řešit chybu, kterou jste udělali prostřednictvím firmy GEIS. Řidič s telefonním číslem 606204641 ode mne peníze převzal a odevzdal v Modleticích s celou tržbou. Myslím, že pokud jste zboží vydali mně jako zákazníkovi, nevydali jste ho zadarmo. A pokud jsem vám ho vrátila tak bych měla peníze dostat zpět. Ve skladovém hospodářství byste měli mít zaznamenaný pohyb výdeje a vratky. Pokud je zboží na dobírku není přece možné aby šofér vozil zásilku 10 nebo i více dnů na autě a pak jí svévolně vrátil. A na maily se neodvolávejte. Neodpovídáte. Pouze posíláte vygenerovaný mail s přijetím dotazu.
    S pozdravem Anna Losová
    A nemění nic na tom, že jste podvodná firma. Jeden šofér nevydává doklady o zaplacení, přesto že je vyzván a druhý při odebírání vratky odpoví poločesky, že papíry jsou v druhém autě.
    S pozdravem
    Anna

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Podle všeho jste od nás chybou přepravní společnosti Geis obdrželi zboží, které nebylo uhrazeno dobírkou. Toto zboží jste následně na naše náklady poslali na odstoupení od smlouvy s tím, abychom Vám vrátili peníze. Když neevidujeme úhradu Vaší objednávky, není možné Vám vrátit peníze. Všechno by se dalo do pořádku, kdybyste nám doložili doklad o zaplacení dobírky, tímto dokladem však nedisponujete. Přepravní společnost Vám tvrdí, že dobírku nevybrali a proto Vám tento doklad odmítají odevzdat. Bohužel, bez dokladu o zaplacení, který by dokázal, že jste dobírku skutečně zaplatili, kdy kurýrní společnost tuto skutečnost neeviduje, vrácení peněz není možné. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Dobrý den,
      pokud to bylo chybou přepravní společnosti, tak zaměstnávají řidiče, či kurýry
      zloděje, protože zboží jsem zaplatila šoférovi s telefonním číslem 606204641. Přehazujete si odpovědnost, moje chyba to není, že mi dovezli zboží, které jsem vlastně dostat neměla. Bylo na dobírku a tu jsem zaplatila. Deset dní ležela zásilka u mě doma a na vratku jsem jí vrátila. A nemění nic na tom, že jste podvodná firma. Jeden šofér nevydává doklady o zaplacení, přesto že je vyzván a druhý při odebírání vratky odpoví poločesky, že papíry jsou v druhém autě. Kdybyste byli slušná firma, omluvíte se a pátráte proč se podobná situace může stát. Zřejmě je vám jedno, že máte nespokojené a okradené zákazníky.
      S pozdravem Anna

  • Tím pádem by mě zajímalo, kdy se dostane na mě. Nechcete se někdo přidat k hromadné žalobě? Toto je stále se omílající odpověď:

    Dobrý den,

    ano, všichni zákazníci se dočkali vrácení peněz. Vrácení peněz při odstoupení od smlouvy je zákonná povinnost každého internetového obchodu. Ve Vašem případě bylo u Vás zboží vyzvednuto kurýrskou společností na naše náklady 7.12.2018, peníze Vám budou vrácené hned po potvrzení skladu, že zboží se vrátilo. Následně Vám finanční oddělení vystaví dobropis a peníze Vám budou vráceny na Váš účet. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
    Přejeme hezký den.

    S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Za poslední 2 měsíce evidujeme od Vás 7 přijatých telefonátů v celkové délce 47 minut a ani jeden zmeškaný hovor. Dále evidujeme 57 přijatých a odepsaných e-mailů. Podle všeho jste o nás chybou přepravní společnosti Geis obdrželi zboží, které nebylo uhrazeno dobírkou. Toto zboží jste následně na naše náklady poslali na odstoupení od smlouvy s tím, abychom Vám vrátili peníze. Když neevidujeme úhradu Vaší objednávky, není možné Vám vrátit peníze. Všechno by se dalo do pořádku, kdybyste nám doložili doklad o zaplacení dobírky, tímto dokladem však nedisponujete. Přepravní společnost Vám tvrdí, že dobírku nevybrali a proto Vám tento doklad odmítají odevzdat. Bohužel, bez dokladu o zaplacení, který by dokázal, že jste dobírku skutečně zaplatili, kdy kurýrní společnost tuto skutečnost neeviduje, vrácení peněz není možné. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Za poslední 2 měsíce evidujeme od Vás 7 přijatých telefonátů v celkové délce 47 minut a ani jeden zmeškaný hovor. Dále evidujeme 57 přijatých a odepsaných e-mailů. Podle všeho jste o nás chybou přepravní společnosti Geis obdrželi zboží, které nebylo uhrazeno dobírkou. Toto zboží jste následně na naše náklady poslali na odstoupení od smlouvy s tím, abychom Vám vrátili peníze. Když neevidujeme úhradu Vaší objednávky, není možné Vám vrátit peníze. Všechno by se dalo do pořádku, kdybyste nám doložili doklad o zaplacení dobírky, tímto dokladem však nedisponujete. Přepravní společnost Vám tvrdí, že dobírku nevybrali a proto Vám tento doklad odmítají odevzdat. Bohužel, bez dokladu o zaplacení, který by dokázal, že jste dobírku skutečně zaplatili, kdy kurýrní společnost tuto skutečnost neeviduje, vrácení peněz není možné. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Dobrý den, mrzí mne, že nechcete řešit chybu, kterou jste udělali prostřednictvím firmy GEIS. Řidič s telefonním číslem 606204641 ode mne peníze převzal a odevzdal v Modleticích s celou tržbou. Myslím, že pokud jste zboží vydali mně jako zákazníkovi, nevydali jste ho zadarmo. A pokud jsem vám ho vrátila tak bych měla peníze dostat zpět. Ve skladovém hospodářství byste měli mít zaznamenaný pohyb výdeje a vratky. Pokud je zboží na dobírku není přece možné aby šofér vozil zásilku 10 nebo i více dnů na autě a pak jí svévolně vrátil. A na maily se neodvolávejte. Neodpovídáte. Pouze posíláte vygenerovaný mail s přijetím dotazu.
      S pozdravem Anna Losová
      A nemění nic na tom, že jste podvodná firma. Jeden šofér nevydává doklady o zaplacení, přesto že je vyzván a druhý při odebírání vratky odpoví poločesky, že papíry jsou v druhém autě.

  • Nechci se ptát. Pouze chci konstatovat, že firmě mají nepředstavitelný nepořádek a že mi odmítají vyplatit peníze za vrácené zboží.

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Za poslední 2 měsíce evidujeme od Vás 7 přijatých telefonátů v celkové délce 47 minut a ani jeden zmeškaný hovor. Dále evidujeme 57 přijatých a odepsaných e-mailů. Podle všeho jste o nás chybou přepravní společnosti Geis obdrželi zboží, které nebylo uhrazeno dobírkou. Toto zboží jste následně na naše náklady poslali na odstoupení od smlouvy s tím, abychom Vám vrátili peníze. Když neevidujeme úhradu Vaší objednávky, není možné Vám vrátit peníze. Všechno by se dalo do pořádku, kdybyste nám doložili doklad o zaplacení dobírky, tímto dokladem však nedisponujete. Přepravní společnost Vám tvrdí, že dobírku nevybrali a proto Vám tento doklad odmítají odevzdat. Bohužel, bez dokladu o zaplacení, který by dokázal, že jste dobírku skutečně zaplatili, kdy kurýrní společnost tuto skutečnost neeviduje, vrácení peněz není možné. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

  • *** editováno***
    Vážení,

    objednala jsem si u vás zboží a následně objednávku zrušila a objednala si zboží jiné. Přesto mi kurýr přivezl 11.12. původní objednávku s číslem zásilky 06051500570, kterou jsem mu bez dokladu zaplatila. Kurýr (tel. 606204641) předal tržbu a zde vznikl zásadní problém. Tyto peníze, protože zásilka nebyla na soupisce expedovaného zboží, si někdo ponechal. Jestli kurýr nebo ten kdo peníze přebírá to se zřejmě nikdy nedozvím. Ke vší smůle jsem zboží na vratku vrátila a tím jsem zjistila, jak se dá v neprospěch bohužel můj, zneužít systém expedování zboží jak jej provádí firma electronic-star. Nejvíc mě děsí, že není možná komunikace. Místo toho abyste vyšetřili kde se peníze ztratili, mi neustále posíláte maily generované počítačem. A tím odmítáte převzít za prapodivné chování zodpovědnost. Vám teď zboží na skladě nechybí (co byste dělali, kdybych zásilku nevrátila?) tak je vše v pořádku a já jsem chudší o 2650,- Kč, které pravděpodobně již nikdy neuvidím.

    Kurýr z čísla 9996200620 mě informoval o svozu vratky 20.12. Rovněž jsem dostala informační mail. Kurýr, který přijel pro vratku špatně hovořil česky a odmítl podepsat, že vratku převzal, s tím, že papíry jsou na jiném autě. To je také ve vaší firmě standardní situace?

    *** editováno***

    • Dobrý den,
      opravdu tomu nerozumíme, po vyslechnutí telefonátů jste kolegům trvdila, že jste zásilku nepřebírala a že jí převzala paní v trafice, která i kurýra vyplatila. Bohužel peníze za zásilku udájně tedy Vámi, případně paní z trafiky zaplacenou neevidujeme a zásilku neevidujeme ani doručenou.
      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Neopakujte neustále stejná slova. Ať jí zaplatila paní z trafiky nebo já, to nehraje žádnou roli v tom, že máte ve firmě nepořádek. Zřejmě budu muset provést konfrontaci šoféra, který peníze ode mne převzal a toho, který 11.12. peníze přebíral od šoféra. Nebo vám je šoféři vozí do firmy? To asi těžko. Předávají je na centrále GEIS? Jste sprostí a nezasloužíte si nic jiného než aby na vás poslal někdo kontrolu.

  • Dobrý den,
    neobjednávat!!! nekupovat!!!!!! špatná zkušenost. Viz mailová komunikace s obchodem. Na základě info ze strany obchodu, že se prodlouží čas dodání o 3-4 dny jsem zboží zrušila. Dnes 18.1.2019 10:30h přišla sms z Geisu, že mi dnes přivezou balíček.


    16.1.2019 11:17h Dobrý den,
    Vaše objednávka je připravená k odeslání, pokusíme se jí tedy zastavit u přepravce.
    Andreas-zákaznický servis electronic-star Česká Republika

    16.1.2019 9:33h Dobrý den,
    na základě zpoždění odeslání objednávky tuto objednávku ruším. Zboží neposílejte.
    Děkuji za pochopení

    16.1 .2019 08:42h Vážený zákazníku,
    Kontaktujeme Vás ohledně odeslání Vaší objednávky.
    Vlivem zvýšeného nárůstu přijatých objednávek došlo ke zpoždění při odeslání Vaší objednávky o 3-4 pracovní dny.
    V případě, že si přejete zjistit přesnější datum doručení Vaší objednávky nebo jste se rozhodli objednávku zrušit, prosim kontaktujte naši zákaznickou podporu v pracovní dny v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225348506 nebo e-mailem.

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Za přepravní společnost Geis se Vám omlouváme.
      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Omlouváme se Vám a přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Máte kliku,, se mnou vůbec nekomunikují!

    • To byla vidina peněz ze strany obchodu. Naštěstí to byla dobírka tak jsem to u Geisu zrušila. Pozor na slovenských stránkách společnosti jsou ty samé recenze a taky odpovědi electronic-star - jako přes kopírák.

    • Na Slovensku se pan obrátil přímo na obchodní inspekci, doufám, že tady to taky někdo pošle na ČOI.

    • Odeslala jsem to na ČOI, doufám, že se to nějak pohne.

    • Mám SMS od GEIS, že si jedou pro zboží a rovněž SMS, že si jedou pro vratku. Když bylo zboží na dobírku, jak to že nemáte peníze? A když jsem ho vrátila, jak to že nemám peníze já? Ona firma GEIS vás takhle okrádá? Vždyť buď zboží máte na skladě nebo ho nemáte. Tak jak to tedy je? Zřejmě tam máte nějakého šikovného prodejce.

  • Obchod je špatný. Vracela jsem 20.12.2018 zboží fa č.2018-7092985 vratkou 37547 a stále čekám na peníze. Na maily nikdo nereaguje, pouze hláška automaticky generovaný mail. Při telefonování jsem se nic nedozvěděla a protelefonovala jsem 150,- Kč. Kdybych dopředu prostudovala tyto recenze asi bych nic nekoupila. Jsem rozčarovaná protože nakupuji po internetu téměř vše ale tentokrát jsem se opravdu napálila. A dovozová firma GEIS je podobného ražení.

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Podle systému Vám zásilka doručena nebyla. Přepravní společnost Geis tvrdí, že tuto zásilku nedoručili a vrátili ji zpět k nám, dobírka vybrána nebyla. Pokud jste zásilku obdrželi a dobírku zaplatili, musíte mít doklad o zaplacení, který dávají každému příjemci spolu s balíkem. Stačí nám jej poslat. Na základě tohoto dokladu víme i my společnosti Geis prokázat vyplacení dobírky, které nám uhradí. V takovém případě Vám budou peníze samozřejmě hned vráceny. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Omlouváme se Vám a přejeme hezký den.

      S pozdravem Váš tým Electronic-star

    • Na základě čeho jste mi poslali tuto vratku 2018-7092985
      Zákazník ID: 111644673
      Zákazník:
      111644673
      Číslo faktury / dokladu :
      2018-7092985
      MAR-37547
      Detail položky Popis závady Množství Důvod
      10032811
      Klarstein Wonderwall Bohužel i přes upozornění, že chci nějaký podpis ukrajinský nebo ruský řidič mi sdělil, že papíry má jiné auto. Zřejmě máte ve firmě neuvěřitelný nepořádek.

    • Odeslala jsem stížnost na ČOI. Mám SMS od GEIS, že vezou zboží i kdy si pro vratku přijedou.

    • Mám SMS od GEIS, že si jedou pro zboží a rovněž SMS, že si jedou pro vratku. Když bylo zboží na dobírku, jak to že nemáte peníze? A když jsem ho vrátila, jak to že nemám peníze já? Ona firma GEIS vás takhle okrádá? Vždyť buď zboží máte na skladě nebo ho nemáte. Tak jak to tedy je? Zřejmě tam máte nějakého šikovného prodejce.

    • Ve Vašem případě Geis zásilku 06051500570 neeviduje: https://www.geis-group.sk/sk/sledovanie-zasielok?p=06051500570
      Tvrdí, že zásilka doručená nebyla a dobírka nebyla vybrána a k nám nebyla doručena.
      K tomu, abychom mohli tuto věc řešit, potřebujeme od Vás kopii potvrzení o doručení zásilky.
      Snad nám aspoň ČOI doloží potřebný doklad o doručení objednávky a zaplacení dobírky, o který Vás už 4 týdny prosíme. Kurýr vždy při doručení a vyplacení dobírky odevzdá doklad, který slouží jako potvrzení.

    • Na základě čeho jste mi poslali tuto vratku 2018-7092985
      Zákazník ID: 111644673
      Zákazník:
      111644673
      Číslo faktury / dokladu :
      2018-7092985
      MAR-37547
      Detail položky Popis závady Množství Důvod
      10032811
      Klarstein Wonderwall Bohužel i přes upozornění, že chci nějaký podpis ukrajinský nebo ruský řidič mi sdělil, že papíry má jiné auto. Zřejmě máte ve firmě neuvěřitelný nepořádek.

    • A za další: Vysvětlete mi na základě čeho jste mi poslali vratku. Museli jste zboží vyskladnit a následně vratkou opět přijmout. Je mi líto, že firma GEIS takto postupuje. Proč mi posílala SMS, že si jedou pro zboží 20.12., když tedy žádné nepřivezli? 2.650,- Kč není málo ale pokud dovozce okrade takhle pár zákazníků a vy ve skladě máte nepořádek, tak vy se nedohledáte a šofér je v klidu.

    • Mám SMS od GEIS, že vezou zboží a rovněž SMS, že si jedou pro vratku. Když bylo zboží na dobírku, jak to že nemáte peníze? A když jsem ho vrátila, jak to že nemám peníze já? Ona firma GEIS vás takhle okrádá? Vždyť buď zboží máte na skladě nebo ho nemáte. Tak jak to tedy je? Zřejmě tam máte nějakého šikovného prodejce.

    • Ještě by se dalo podle stazky zjistit, který řidič jel 10.12. Vernýřov a obvinit ho z krádeže.

    • Anebo se dělíte o zisk?

    • Stále jste ještě nenašli odpověď na mé otázky? Tak jak to je dělíte se o zisk nebo ne?

    • Ve Vašem případě Geis zásilku 06051500570 neeviduje: https://www.geis-group.sk/sk/sledovanie-zasielok?p=06051500570
      Tvrdí, že zásilka doručená nebyla a dobírka nebyla vybrána a k nám nebyla doručena.
      K tomu, abychom mohli tuto věc řešit, potřebujeme od Vás kopii potvrzení o doručení zásilky.
      Snad nám aspoň ČOI doloží potřebný doklad o doručení objednávky a zaplacení dobírky, o který Vás už 4 týdny prosíme. Kurýr vždy při doručení a vyplacení dobírky odevzdá doklad, který slouží jako potvrzení.

    • Opakujete stále dokola stejná slova. Chci vědět jak se zboží dostalo ke mně, bylo u mě 10 dní a následně se s vratkou vrátilo k vám nazpátek. A že nemám doklad o zaplacení ani o převzetí zboží nazpět byste měli řešit s kurýrem, který ten den jezdil. Pokud odmítá vydat doklad o zaplacení a následně o převzetí zboží, vypovídá a zmatku, který máte ve firmě. Bohužel jsem dost striktně nelpěla na standardním postupu.

    • Toto jsem dnes odeslala na firmu GEIS:
      Dobrý den,



      dnes jsem mluvila s kurýrem č. tel. 606204641, který ode mne odebíral 11.12. peníze za zboží. Tržbu odevzdává u vás na pobočce v Modleticích. Protože se jednalo o balík, který měl být původně vrácen a nebyl na soupisce vybraných peněz jste nepočítali s tím, že ho kurýr doručí a já zaplatím. Peníze tedy někdo někdo ztopil. Bohužel zboží jsem vracela já přes vratku a nyní zřejmě marně očekávám peníze. Jak jsem vyrozuměla s dnešního telefonátu s kurýrem on peníze odevzdal.

      Je prapodivné, když vám přebývají peníze, že nepátráte po důvodu.



      Prosím, pokud to bude možné, dejte mi zprávu.

      S pozdravem

      Anna Losová