Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Stále čekám na přijetí balíku k odeslání na reklamaci 4005816620. Vše vyplněno, zabaleno, ale komunikace z vaší strany žádná. Po 5 měsících produkt nefunguje. Prosím o nějakou zpětnou vazbu. Díky!

  • S objednávkou jsem velice spokojená. Zboží přišlo za 2 dny, v naprostém pořádku, s návodem v češtině. A ceny víc, než příznivé. Děkuji

  • Před 12 dny mi byla doručena poskozena digestoř. Hned ten den jsem vše vyplnila a nafotila. Bylo mi slíbeno, že si digestoř odvezou. Je to už 12 dní a nikdo mi neodpovídá a nekomunikuje. V obýváku mám krabici a kuchyň nedodělanou kvůli digestoři. Jsem zklamaná.

    • Číslo objednávky: 1901683556

    • Prosím vás, vyřešte to, dávala jsem, ze chci vyměnit digestoř za novou, ale nemůžu si dovolit čekat. Prosím vás přijeďte si pro ni a vraťte mi mé peníze na účet. Děkuji

  • Dobrý den, dne 15.8. jsem objednala a zaplatila zboží od firmy "Electronic-star" - u zboží byla uvedena dodací lhůta 6-8 dní. 16.8. jsem obdržela zprávu o předání přepravci. Když se ještě několik dní nic nedělo, kontaktovala jsem dopravce a tam mi bylo sděleno, že firma opravdu připravila avízo o dopravě, ale zboží k přepravě stále nedodala. Kontaktovala jsem firmu "Electronik-stat", kde mi nejprve na zákaznické lince pracovník sdělil, že dodací lhůta je uvedena 10 dní, a po mém konstatování, že na stránkách mají 6-8 dní - ten člověk bez jakékoli odpovědi zavěsil. Napsala jsem společnosti e-mail, kde jsem upozorňovala na jednání pracovníka a zároveň na fakt, že dopravce stále čeká na zboží. Přišla mi odpověď:
    Dobrý den,

    děkujeme, že jste nás kontaktovali.
    Váš požadavek evidujeme pod číslem 8006333828.

    Podle mě je vše v pořádku.
    Platbu evidujeme a zásilka je z Německa odeslaná.
    Tracking zásilky je zde: https://www.geis-group.cz/cs/detail-zasilky?packNumber=1406100010436&csrftoken=67b0f03b6878a5caef16a8e1e708d609
    Před doručením se s vámi spojí kurýrní služba Geis.
    Přejeme hezký den.
    S pozdravem
    Pavel Vrba

    Odkaz, který mi pan Vrba zaslal, patří úplně jiné dodávce - dokonce i do jiného státu (na Slovensko), když jsem je na to upozornila, opět mi bylo sděleno, že je vše v pořádku. Ve středu 28.8. jsem mluvila s jejich zákaznickou linkou naposledy a paní Lietkovská mi slíbila, že vše prověří a dnes nejpozději do 9:30 mi zavolá co a jak - nikdo nevolal ani do současné doby.
    Vzhledem k tomu, že jsem zároveň paní upozornila, že pokud se pokud mi zboží do pátku neodešlou - odstupuji od smlouvy z důvodu nesplnění z jejich strany . Najednou se začaly dít věci: Včera večer se mi ozvala společnost Geis, že jim večer zboží doručili a dnes mi je dopravce přivezl.
    O dopravci nemohu říci nic jiného, že byli úžasní a rychlí, ale "Electronic-star" se dosud vůbec neozvali. Doufám, že s nimi již nebudu muset vůbec nic řešit - myslím tím případnou reklamaci protože zboží bylo téměř za 12 tisíc korun.
    Z mé zkušenosti obchod "Electronic-star" - nedoporučuji - hlavně z důvodu špatné a někdy i nepravdivé komunikace

    Drahomíra

  • Firma Elektonic star špatný přístup k reklamacim Požádal jsem o výměnu produktu a bylo my řečeno že my to vymění.Po telefonech s operátory my bylo zdeleno že my vyměni produkt ale bohužel my nic nevyměnili jelikož vše dlouho trvalo že produkt není už skladem ale reklamaci si odvezli 19.7.2024 a došlo jim to 21.7.2024 a prý produkt mají až mm s to vyskladnění a zašlou.Bohuzel každý operátor tvrdí něco jiného.Takze firma nic moc.

    • Přidávám se s negativní zkušeností ohledně reklamace - reklamovala jsem solární fontánu - po urgenci a uplynutí zákonné lhůty k její vyřízení mi byla fontána zaslána nová. Ale - s naprosto stejnou vadou jako ta původní. Jsem zklamaná, myslela jsem, že si Němci na kvalitě zboží zakládají - opak je pravdou. A komunikace s firmou je na tristní úrovni.

  • Nedoporučuji!!

    Moje komunikace s prodejcem:

    Já: Dobrý den,
    dostal jsem od vás objednaný elektronický terč Dartmaster 180, kde v obsahu zásilky je uvedený i síťový zdroj. Bohužel v dodávce byl jen kabel, zdroj nikoliv.

    Shop: Dobrý den,

    děkujeme že jste nás kontaktovali. Mrzí mě, že produkt nesplňuje Vaše očekávání.

    Můžu vám nabídnout slevu z ceny produktu, a to ve výšce 15%, pokud vám závada nevadí natolik, aby jste
    produkt museli vracet k nám. Stačí, když nám zašlete fotografie poškození, popis závady a číslo účtu ve formátu IBAN.

    Pokud bylo zboží poškožené při přepravě, pošlete nám prosím následující fotografie:

    - poškozeného zboží
    - poškozeného obalu z vnější strany
    - přepravního štítku nalepeného na krabici
    - vnitřního balení (včetně výstuží)

    Vaši slevu zpracujeme a bude Vám proplacená na Váš účet v nejkratším možném termínu. Nejpozdějí do 14 dní.

    V případě, že jste se rozhodli zboží poslat k nám, svoji reklamaci si můžete vyplnit zde:

    Pokud faktura začíná rokem (například: 2022-1234567): https://www.track-elstar.eu/returns/index.php?lang=cz

    Pokud faktura začíná číslem (například: 4000123456): https://returnsfeature-vue.go-bbg.com/cz

    Ďekuji

    S pozdravem


    Váš tým Electronic-Star

    Já: Ale já nechci vracet. Psal jsem, že chybí síťový zdroj. Stačí, abyste mi ho poslali.

    Dobrý den,
    děkujeme, že jste nás kontaktovali.
    Váš požadavek evidujeme pod číslem 8006244068.
    bohužel nemáme možnost jej doposlat
    S pozdravem
    Veronika Lieskovská

    Váš tým Electronic-Starr

    Takže tento shop nedoporučuji!!

  • Obbjednány 2 kusy zboží. Zaplaceno dopředu kartou. Šestý pracovní den se mě pan. A.Hollmann přes e-mail otázal, jaká je spokojenost s doručením zboží a se zbožím. Zboží doručeno nebylo, což mu bylo sděleno. NIC nemohu hodnotit žádné zboží mi nebylo doručeno. Výmluva na spolupráci slovenského a německého skladu.....A vrácení peněz? Toto mohu věštit podle hvězd na obloze. Zatím, rovněž NIC. Již nikdy více.

    • Dobrý den,

      omlouvám se za zdržení a komplikace. Velice rád bych vše prověřil a adekvátně reagoval, ale bohužel jste se nepodepsal jménem a neuvedl jste číslo objednávky.
      Za meškání zásilky se Vám ještě jednou omlouváme.
      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Zakoupeny již druhé sloupové repro,opět odešel výškový reproduktor,navíc na něm nejsou žádné údaje,takže nevíte za co ho vyměnit.Nedoporučuji repro z tohoto obchodu.

    • Dobrý den,
      pokud se s výrobkem cokoliv stalo, můžeme si ho u Vás na naše náklady vyzvednout a vyměnit za nový. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • ReklamujI výrobek - absolutně neprofesionální, nevstřícné jednání. Počínaje telefonátem na zákaznickou linku, nemožnost reklamaci podat atd atd. NEDOPORUČUJI,!!!

    • Dobrý den,
      omlouváme se za tyto nepříjemnosti. Rádi bychom Vás poprosili o číslo objednávky, abychom vše mohli prověřit a adekvátně reagovat. Bez dohledání komunikace bohužel nic zřejmě neprověříme.
      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Už týden stále ta samá informace "Objednávka byla zpracována a je připravena k odeslání." Dopravci předali pouze informace o balíčku, ale ne samotný balíček. Bohužel jsem platila předem, tím pádem podle recenzí už vím, že neuvidím ani peníze ani zboží :(

    • Dobrý den,
      můžeme Vás poprosit o číslo objednávky? Některé objednávky odesíláme z centrálního skladu z Německa. Mrzí nás pokud Vaše zásilka trošku mešká, ale to neznamená že jste přišla o peníze i o výrobek. Vše samozřejmě urgentně vyřešíme k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Rozhodně nedoporučuji. I po několika telefonátech ve kterých mě stále ujišťovali, že zboží přijde včas a že jej už odeslali. Sem volal na firmu DPD a ti samozřejmě po týdnu balíček ani nedostali. Naštěstí sem objednával na dobírku, myslím si, že bych už jinak neviděl ani balíček ani peníze

    • Dobrý den,
      mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Komunikace otřesná, informace o objednávce prakticky žádná. Už týden stále ta samá informace "Objednávka byla zpracována a je připravena k odeslání." Opravdu velké zklamání. :-(

    • Dobrý den,
      rádi bychom celou situaci prověřili a urgentně vyřešili k Vaši spokojenosti. Prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. čísle: 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Zaslání objednávek bylo rychle a bez problémů, ovšem vrácení jednoho z produktů už řeším skoro měsíc. Ve lhůtě 14ti dnů jsem odstoupila od smlouvy a čekala na dopravce aby si produkt zpětně vyzvedl, protože je to velký balík. Od 1/8 se však zatím nikdo nedostavil. Volala jsem i na zákaznickou linku, zpětný odvoz opětovně urgovala, bylo to přislíbeno na následující den a už je to opět více jak týden a výrobek mám stále doma. Prvotně se zdá, že vše mají dobře zorganizované, ale ve finále jsou to jen sliby a nic. Faktura je číslo 4003428943 na jméno Musilová, kdyby se snad chtěl tímto případem někdo zabývat, když už se mi to nepodařilo jinou cestou.

    • Dobrý den,
      omlouváme se za tuto nepříjemnou situaci. Kurýra jsme Vám vždy objednávali na domluvený termín a mrzí nás, že k Vám vůbec nepřijel.
      Podle systému je již vše v pořádku a peníze Vám byly vráceny zpět.
      V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Před Velikonoci jsem objednal vysavač Klarstein LARMA za 6299 Kč.
    Přišel po svátcích tedy cca za 5 dní.
    Teď jsem se podíval na web electronicstar a vidím, že ho tam prodávají za 4399 Kč.
    To má být ta "cílená reklama / dvojí cena" v praxi ?
    Jaromír P.

    • Dobrý den Jaromíre,
      mrzí nás, pokud jste vysavač objednával za jinou cenu, ale nyní u nás na stránkách běží slevová kampaň "Spring sale" a vysavač je do této kampaně zařazený. Momentálně je na něj 39% sleva. Nejedná se o žádné cílené snižování cen kvůli Vaši objednávce. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Čekám na vyřízení vrácení zboží. Jednak dle zákona ve 14ti denní ochranné lhůtě a to z důvodu dodání zcela jiného a horšího modelu než byl objednán. Dodané radio DAB+ tuto vůbec nemá a vypadá zcela jinak. Jedná se tedy jasně o záměnu modelu. Kromě telefonické komunikaci a ujištění, že druhý nebo třetí den si kurýr zboží odveze zatím se nic dalšího neděje. Takže čekám a čekám. Je podivné jakým zdlouhavým způsobem je třeba vytvořit návratový formulář a to se povedlo odeslat až na třetí pokus, před tím samé errory. Jediné potvrzení o příjmu reklamace je nakonec telefonický souhlas operátora, že reklamace byla podána.

    Ptám se tedy kdy mně bude někdo kontaktovat na základě reklamace a bude nechtěný výrobek vyzvednut a vrácené peníze? Také je možné uvést vše na "pravou míru" a vyměnit za správný model...

    • Dobrý den,

      mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Výrobek si u Vás na naše náklady vyzvedneme a vyměníme ho za nový. Budeme se snažit udělat maximum proto, abyste byl ve výsledku spokojený. Ještě jednou se omlouváme. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].

      Andreas z Electronic-star.cz

  • Bohužel velké sklamaní ...10 dní a objednávka nebyla ani odeslana...nikdy více...

    • Dobrý den Deniso,

      velice nás mrzí tato nepříjemná situace za kterou se Vám omlouváme. Velmi rádi bychom vše prověřili a případně urgentně vyřešili k Vaši spokojenosti, ale jelikož zde neuvádíte číslo objednávky, tak jí nedokážeme vyhledat. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      Andreas z Electronic-star

    • Psala jsem vám 3 krát a žádnou odpověď jsem nedostala

  • Objednal jsem si a zaplatil internetové rádio, přišlo v originálním balení bez napájecího zdroje. Reklamace tristní, chtějí vrátit celou zásilku,
    takže než nemít nic a čekat, raději si zdroj dokoupím sám. Hodnotím jako nejhorší internetový obchod, doporučuji nic nekupovat.
    Přečtěte si další recenze na zboží.cz, na vlastním portálu electronic-star negativní recenzi neuveřejní. Jaroslav Svoboda

    • Dobrý den,

      omlouváme se za vzniklé komplikace. Samozřejmě bychom Vám mohli doposlat pouze chybějící část pokud bychom jí měli k dispozici, stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu a vše se pokusíme vyřešit k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      Andreas z Electronic-star

  • Dobrý den již jsem psala i email ,u indukčního vařiče KLARSTEIN ,není přiložen návod v češtině,jak je možné jej získat ? Děkuji Hag.

    • Dobrý den,
      návod zasíláme vždy automaticky po objednání do e-mailu a také ho máme volně k dispozici na našich stránkách. Pošlete nám prosím číslo objednávky a rádi Vám ho znovu pošleme. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      Andreas z Electronic-star

  • Na faktuře vyhřívací podložky stojí 180W a na podložce je pouhých 100W. Podložka nehřeje a je k ničemu. Jasné klamání zákazníka. Obchod nedoporučuji. Zde již nikdy více.

    • Dobrý den Richarde,

      omlouváme se za tyto nepříjemnosti. Rádi bychom vše vyřešili k Vaši spokojenosti, proto Vás poprosíme o číslo objednávky, abychom Vás mohli kontaktovat, zřejmě došlo k záměně výrobku. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: [email protected].
      Přejeme hezký den.

      Andreas z Electronic-star

  • Není návod v češtině to je zásadní problém ?
    To není pravda. U každého výrobku je ikona návod k obsluze stačí kliknout a zobrazí se manuál návod obsluze formátu *.pdf pak stačí vytisknout. Návody jsou srozumitelný a podrobný včetně grafických nákresu škoda že to nemají některý české e-shopy tak podrobný popis výrobku včetně návodu k obsluze. Uvádím příklad Klarstein Grand Prix a to nemluvím o cenovém rozdílu, který je až 2.300,- Kč .
    Alza Cena s DPH 9 999,-Kč po slevě 8 499,- Kč
    https://www.alza.cz/klarstein-grandprix-levne-d6271114.htm#discussionPosts
    Elektro-star Cena s DPH 7.499,00 Kč Ušetříte 17% po slevě 6.199,00 Kč + doprava zdarma
    https://www.electronic-star.cz/Domacnost/Male-kuchynske-spotrebice/Kuchynske-roboty/Grandprix-kuchynsky-robot-500-W-1000-W-2-5-l-miska-na-michani-z-uslechtile-oceli-bila-barva.html
    8499 - 6199 = 2300
    Nesmírně spokojený zákazník Ján Bočko, [email protected]

    • Dobrý den,

      velice děkujeme za kladnou zpětnou vazbu, které si opravdu vážíme.

      Andreas z Electronic-star