Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje

    Zboží skladem objednáno a zaplaceno před 8 dny ještě nebylo odesláno, nikdo z obchodu se neobtěžuje dát mi vědět co se děje. Katastrofa!!!

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Dobrý den,

    jak jsem zjistil v servisu, snažili se s Vámi opakovaně spojit telefonicky. Pláště bohužel nelze poslat přes Zásilkovnu kvůli rozměrům, je třeba se dohodnout na jiné formě dopravy.
    Považuji za mrzuté, že jste se sám nesnažil zjistit jaký je problém a volíte stížnost zde.
    S kolegy jsem se dohodl na nějaké kompenzaci za tuto situaci.

    Zdraví Jakub Ditrich, ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží které bylo uvedeno skladem a které jsem objednával před týdnem by mělo po urgenci dorazit až snad dnes

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Dobrý den,

    displej KIOX máme v ekolo.cz běžně skladem, řešil jsem s kolegy, proč to v tomto případě trvalo. déle.

    Bohužel, celou skladovou zásobu vykoupil den před vámi jiný zákazník a čekali jsme na novou dodávku z Německa.
    Nemusel jste nic urgovat, zasíláme hned po naskladnění, zásilka vám byla odeslána 26/06/2023,
    tedy 5 dní po přijetí vaší objednávky.

    Omlouváme se, ale zdali je to na 30% hodnocení, nechám na Vás.

    Jakub Ditrich, ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vzdálenost.

    Přes ujištění že bude zajištěn garanční servis v nejbližším možném smluvním místě, mi bylo oznámeno že mám smůlu a tudíž si toto budu zajišťovat sám. Další zkušenost, kolo došlo naprosto holé a chybí i obyčejné odrazové prvky v předu i vzadu. Cruissis přitom kola dodává s těmito prvky ve výbavě a v ceně. Takže ekolo.cz už ne.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Vážený pane Procházko,

    díky za zajímavé hodnocení. Pojďme si to vysvětlit: garanční servis poskytuje ekolo.cz zdarma v domovském servisu. Píšeme o tom zde: ekolo.cz/garancni-servisni-prohlidka . Pokud is objednáte elektrokolo s doručením, je toto kompletně sestaveno, zkontrolováno a baleno do speciálního transportního obalu, to jsou náklady asi 3x vyšší než provedená garanční prohlídky.
    Pokud nás kontaktujete prostřednictvím Servisního kontaktního formuláře, doporučíme vám nejbližší kvalitní servis, ideální provedení garančky, ale podmínky si určuje každý servis individuálně, většinou je to okolo 300 Kč.
    Odrazky 90% zákazníků na terénním elektrokole nechce, proto je necháváme jen přibaleny v transportním boxu. Pokud máte pocit, že vám nebylo doručeny, napište na [email protected] a zašleme vám nové na naše náklady.

    Prosím zvažte, nakolik je vaše 10% hodnocení relevantní. Pokud je problém "Vzdálenost" zřejmě jste si měl elektrokolo objednat u vašeho lokálního prodejce (zřejmě ale dráž a ne s dobrým před-prodejním servisem).

    S pozdravy Mgr. Jakub Ditrich, jednatel ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednané zboží mi bylo potvrzeno nejen emailem, ale také telefonicky. Dohodnuta byla také doba pro vyzvednutí. A jaké bylo nemilé zjištění? Kolo bylo prodáno již někomu jinému.
    Neposkytnutí ani náhrady ani sebemenší slevy na jiné kolo, prostě máte smůlu a nikdo se s Vámi dál nebaví. Smutné...

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Dobrý den pane Šrámku,

    ano, jednalo se o poslední kus modelu LEADER FOX Ayra 29" dostupný na trhu. Výrobce bohužel neposílá validní feed (stav skladu) a proto se stav zásob nastavuje v našem systému ručně, to se děje vždy ráno. Ve vašem případě jste bohužel objednávku poslal 3 hodiny po prodeji, kdy toto nebylo nastaveno a obsluha e-shopu která objednávku potvrdila si tu informaci nezjistila. Toliko pochybení na naší straně, které je nemilé.

    Jakmile to kolegyně zjistila, ihned Vás kontaktovala telefonicky a několikrát se omluvila a nabízela několik možných řešení, včetně slevy na jiné modely. Vámi bylo vše velmi "rázně" odmítnuto. Bohužel s touto situací si poradit nedokážeme, Vaše tvrzení "Neposkytnutí ani náhrady ani sebemenší slevy na jiné kolo, prostě máte smůlu a nikdo se s Vámi dál nebaví" není pravdivé.

    Jakub Ditrich , ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ani po 3 týdnech nejsou schopni poslat kontakt na servisni partnery. Praskl my řetěz hned po prvnim šlápnutí po sednuti na kolo. Musel jsem si koupit spojku sám a opravit.
    • Baterie na Ekole byla úplně vybitá.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Vážený pane Holečku,

    servisního partnera si vyhledáte po vyplnění tohoto formuláře: https://ekolo.cz/servisni-partneri-ekolo-cz - nedohledal jsem bohužel záznam o vaší žádosti.
    U nových elektrokol zasílaných dopravní službou je z bezpečnostních důvodů baterie v tzv. pohotovostním módu, tedy nabitá cca na 60%. Zpětně si to už bohužel neověříme, ale stav, kdy by zákazníkovi přišla s novým kolem zcela vybitá baterie je velmi neobvyklý.

    S pozdravy
    Jakub Ditrich, ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednal jsem si kolo v E-shopu,bylo skladem,následně mi volali,že je už několik dní zamluvené

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Pěkný den,

    tento posední (a bohužel nedostatkový) model elektrokola jste si objednal ve stejný den, kdy jej jiný zákazník vložil do 3 denní rezervace. To Vám bylo ihned prodavačem telefonicky sděleno. Nabídka elektrokol a dalších produktů na našem shopu na internetu se aktualizuje 1x denně.

    Poté, co dřívější zájmce svojí rezervaci využil jste byl opět prodejcem kontaktován s nabídkou podobných modelů e-kol. Za tuto nabídku jste poděkoval s tím, že si návrhy projdete. Dále jste se nám již neozval.

    Nyní nám dáváte špatné hodnocení? Děkujeme za úpravu.

    S pozdravy Jakub Ditrich // ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost
    • Klamava reklama
    • Zadny servis pri reklamaci jinde jak v praze.

    Jedno koloze dvou bylo absolutně neserizene.magnet na Špici byl na špatne špici a naopak hned druhy den na nejvisim kolecku mi magnet vrazil do prehazovacky a zlomil ji.poslat kolo zpatky az do Prahy by mě stalo stejně, jak zpravit na svoje náklady a ta prace stim a čas bez kola.Kolo jsem spravil v nejblizsim servisu za 950kc.Navic servis po telefonu nepriznal svoji chybu.Bylo mi receno ze kolo se rozštelovalo po ceste těmi otřesi.Mel jsem kola do firmy budu kupovat jeste 3 .Ale Uz bych objednal kola jinde .Bliž kvuli reklamaci.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Vážený pane Nevrlý,

    dovolte mi, abych pro Vás a pro čtenáře hodnocení zde uvedl věc na pravou míru:

    1. Pokud by byl magnet sezoru na špatném drátu, tak buď by display ukazoval špatné hodnoty nebo rovnou ERROR 21. V obou případech by takové kolo neprošlo výstupní kontrolou, která je v ekolo.cz velmi detailní.

    2. Pokud jste měl pocit, že je zaslané zboží na reklamaci, máte 14 dní na odstoupení od smlouvy nebo 30 dní a výměnu za jiné elektrokolo. V případě, že se jedná o jednoznačnou chybu (třeba poškození dopravou), samozřejmě zajistíme vyzvednutí boxu s kolem.. Netušíme, kde jste vzal 950 Kč. Je třeba toto poškození ale jednoznačně ale prokázat, nejlépe fotografiemi, videem. Servis po telefonu" - to opravdu provést nelze.

    Jak se mužete přesvědčit v ostatních recenzích, elektrokola zaslaná z ekolo.cz jsou precizně balena a před expedicí detailně testována. Případný problém vždy řešíme se zákazníkem v jeho prospěch, v tomto případě jste ale zvolil censtu negativní recenze, což nás mrzí.

    Ať vám elektrokola slouží. S pozdravy Jakub Ditrich // ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • ukazujete kolo a nemáte ho na skladě proč ho ukazujete když ho nemůžete dodat .

    v žádném případě nemůžu doporučit

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Dobrý den,
    ano, to se může stát, nabídka dostupnosti na www.ekolo.cz se aktualizuje s interní databází a databázemi dodavatelů 2x denně. Techniky nelze, aby to bylo v reálném čase. Vámi požadovaný model elektrokola Lovelec Izar byl cca hodinu před vaší objednávkou prodán v prodejně a bohužel se jednalo o zcela poslední kus tohoto modelu v ČR. Kolegové z prodejny vám nabízeli jiné alternativy i s finančním zvýhodněním, na ty jste ale nepřistoupil.
    Domnívám se, že k tak příkrému hodnocení tedy není důvod.

    Jakub Ditrich, vedoucí ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nedodal objednané kolo, i když na eshopu mělo být skladem. Po více jak 14 dnech jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Vážený pane Štanci,

    vždyť Vy přeci víte, že model AGOGS MAX je k dispozici s baterií 700Wh a byl jste pravidelně informován prodejnou, že baterie 1030 Wh je v transportu, dostupná na eshopu skladem samozřejmě nebyla.

    Jakmile byla baterie naskladněna tak jste objednávku zrušil. Vaše hodnocení zde a na dalších místech považujeme za falešné, mrzí nás to a nerozumíme proč to děláte.

    S pozdravy Jakub Ditrich// ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Podle webu dodací lhůta cca 5 dnů, ale po 14ti dnech nepřišla z obchodu žádná zpráva, s výjimkou první, že je objednávka přijatá.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Vážený pane Blahute.

    Na prodejně ekolo.cz jste se byl nejdříve osobně na tento model kola informovat.
    Bylo Vám sděleno, že dodavatel momentálně kola nemá k dispozici a pokud se něco změní budeme vás kontaktovat.
    Nevím zda jste toto sdělení nepochopil či přeslechl, ale ihned druhý den jste si toto kolo objednal přes náš e-shop i přesto že vám bylo důrazně naznačeno ať tuto věc neděláte, že se v této situaci nic nezmění.

    Po přijetí e-shopové objednávky vám bylo voláno a znovu sděleno, že bohužel toto kolo je momentálně nesehnatelné.
    Bohužel ani tuto informaci jste nereflektoval.Bylo vám znovu nabídnuto několik jiných alternativ.

    Poprosím vás aby jste zde neuváděl mylné informace a pochopil, že vámi vybrané kolo neměl dodavatel Gepida skladem.

    Děkujeme tým Ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ohlupovaní zákazníka, arogance a drzost

    Bez přehánění naprosto děsivá zkušenost. Rozhodně nedoporučuji. Objednal jsem si u nich zboží v úterý. Předesílám, že nejsem z těch co nedokáží počkat nějaký ten den. Takže by mi nevadilo, kdyby jsem ho dostal i za týden. Ale co mi vadí a to hodně je, když se k zákazníkovi chová prodejce hloupě, arogantně a neuvěřitelně drze. Ve středu mi totiž zavolal prodejce a začal mi velmi ze široka vysvětlovat to, že moji objednávku dostali a že ji posílají. V provní chvíli jsem si říkal proč mi volají, když mi poslali 4 maily. Nechal jsem ho domluvit a přesně na to jsem se ho zeptal a najednou ze slovíčka posílají ( já měl za to, že posílají ve stejný den ) vyšlo najevo, že posílají až druhý den. To jsem prodejci taky řekl slovy: aha už chápu, vy mi nevoláte proto, že něco posíláte dnes, ale vy to pošlete až zítra. Mě to připadlo ještě i vtipné. Pán ale začal být agresivní až drzý. Hovor jsem raději hned ukončil, protože takové jednání nesnáším. Pak mi přišel mail s tím, že zásilku předali GLS. Nepředali, jen GLS oznámili, že ji předají v jejich programu a dostali tracking number pod kterým ho následující den odešlou. Tak jsem jim napsal, že je zvláštní, že mi pošlou 4 maily stran mé objednávky, pak mi zavolají, kde mě ohlupují, že něco posílají ten samý den ačkoliv následně z rozhovoru vyplyne, že vlastně až ten další, pak se rozčílí a vynadají vám že jste na to přišel a nakonec vydávají registraci zásilky za její odeslání v rámci dalšího ohlupování. A protože jsem jim to tak napsal, dočkal jsem se odpovědi kolegy toho týpka co mi volal. Taky pěkně agresivní, kde tvrdil, že byl vedle kolegy když volal a já jsem podle něj měl být tím neurvalcem co skáče lidem do řeči atd. Odpověděl jsem, že to stojí za zveřejnění a světe div se, ještě mi odpoveděli, kde mě dojímali tím, jak moc se snaží a dělají co mohou a ještě chudáci div netrpí. Mail končili rozloučením, že na další vypisování nemají čas. Podíval jsem se na Heureku jaké tam mají hodnocení. Docela slušné, tak jsem se podíval na ty negativní a zjistil, že jakmile nebyl zákazník spokojený, tak tento e-shop reagoval velmi agrresivně s tím, že na jejich straně chyba nebyla a vlastně toho zákazníka jak se lidově říká sepsuli. Pokud nedostali od někoho plných 100 procent, tak mu to div nevyčetli. Shrnu to následovně. Kdyby mi nevolali vůbec a poslali to v ten čtvrtek, tak by dnes měli 100 procentní hodnocení. Když už volali, tak by namísto arogance a skákání do řeči měli být pokorní a slušní, říkat věci tak jak se mají a nemlžit. Rozhodně by asi neměli psát zákazníkovi maily, kde se do něj pouštějí a tím ho vyprovokovat tak, že to pitvá jako já dnes. Protože se držím zásady, že zákazník je pán a další, že si můžu vybrat kde nakupuji, tak sám za sebe říkám, ž u nich jak se lidově říká neutratím už ani korunu, byť by měli být o 90 procent levnější než konkurence a samozřejmě, že nevynechám jedinou příležitost, abych se o svůj subjektivní pocit z tohoto nadpozemského zážitku podělil. Jasně, že tento obchod nedoporučuji a dokonce i varuji ostatní a zároveň ( přiznávám, že naivně ) vyzývám k bojkotu tohoto obchodu. Možná budou i reagovat na toto hodnocení. A tím i mít poslední slovo. Jestli bude v duchu jejich obvyklých reakci, tak si každý udělejte obrázek sám za sebe.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Vážený pane Miro' R. Goda.

    Každé objednávce věnujeme maximální péči. I když se jedná jen o nabíječku. Bohužel online zákazníky si nevybíráme a mezi nimi se bohužel najdou lidé jako Vy. O Vašem těžko uvěřitelném chování k našim prodejcům hovoří celá firma a já Vás mohu jenom slušně poprosit, abyste příště řešil své potřeby ohledně elektrokola u jiného prodejce. Děkuji.

    S pozdravy Jakub Ditrich // [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nosič jsem si objednala na základě informace,že je skladem dostupný do tří dnů, ihned zaplatila a po 14 dnech a dvou telefonátech mi bylo sděleno,že skladem není a čeká se na dodání a možná bude do konce měsíce.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Milá Lado,
    když je zboží vyprodáno v celé Evropě, tak je vyprodáno i v ekolo.cz. Zboží jste si objednala, když ještě bylo u dodavatele, tam se doprodalo, o tom jsme vás ihned informovali s tím, že jakmile bude naskladněno, tak vám budeme volat. Byla jste prodavači férově informována, že to může trvat i 14 dní. Byl vám nabídnutý i jiný model, který jste nechtěla. Tak nám místo takovýchto smutných hodnocení třeba poraďte co dělat lépe. Jakub Ditrich // [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    Po tydnu od potvrzene objednavky jsem se sam telefonicky musel dozvedet,ze pozadovane zbozi neni skladem.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Milý pane, nás to také mrzí, že těch modelu Gordo nevyrobil Crussis více.

    Ale taková je situace, na jedno kolo byli v jednu chvíli 4 zájemci, získat jej mohl jenom jeden. Objednávka je potvrzena vždy až ústně prodejcem.

    Stejně tak jste mohl napsat negativní recenzi na jakýkoli jiný obchod, který by vám jej také nemohl dodat, protože prostě nejsou.
    Mrzí nás, že jste si nevybral žádnou alternativu a že vím jich kolegové nabízeli hodně ..

    Pokud byste změnil názor, ozvěte se mi. [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při objednávce se chová obchod perfektně.
    • Nemohu úplně ve všem chválit obchod při vrácení dodaného kola. (Nefunkční)

    Kolo jsem si objednal na chalupu,( cca hodinu autem od Prahy) což byla chyba, protože kolo se nedalo používat a musel jsem využít kurýrní služby k vrácení ( dopravné cca 1600,- Kč.) Je pravdou, že obchod mi nabídl dopravu nad rámec povinnosti, ale nebyl mi schopen určit datum odvozu. Měl jsem už problém se skutečným datem zavezení kola, tak není divu, že jsem byl už znechucený. Možná to znáte, čekáte celý den na zboží, které nezavezou a nemají ani tolik slušnosti vám zavolat, proč. Nevím kdo závadu na elektrokole zavinil, dle obchodu, doprava, může být, ale že by kolo určené do terénu, pečlivě zabalené v transportní krabici 20x130x190 cm nepřežilo 70 km dopravy, nechám na posouzení jiným. Pak je tu ještě jedna možnost, že kolo bylo před odeslání zkoušeno na stojanu bez zátěže a závada se samozřejmě neprojevila, jinak by stačilo k zjištění závady projetí pár metrů, ale to by muselo dojít k montáži pedálů.. Vše je ale spekulace, jaký je závěr, nikdy neobjednávejte takové zboží bez osobního vyzkoušení a potažmo použít vlastní dopravu, nebo odjet na kole osobně. Snažit se o zakoupení blízko bydliště, ne všude jsou ochotni udělat servis, opravu u kola zakoupené jinde.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Vážený pane Vlastislave,

    dovolte mi reagovat na vaše hodnocení. Zákazník má vždy na výběr, zdali chce kompletně seřízené a zajeté elektrokolo doručit domů (nebo na chalupu) nebo si jej osobně převzít. Naše dopravní služba TopTrans vždy s příjemcem předem dohaduje termín dodávky v rámci časového okna. Jak to proběhlo ve vašem případě, nezavolali? Nedojeli na místo ve smluvený čas? Objasněte prosím.

    Všechna elektrokola která v ekolo.cz takto expedujeme, tedy i váš CRUSSIS e-Largo 7.4-S, jsou zcela sestavena, seřízena, zkontrolována a absolvují min 1 km testovací trasu, samozřejmě s pedály. Takže vaše spekulace je lichá. To, že se závada může vyskytnou nevylučujeme, ale její riziko je nízké..

    O jaký druh závady se jedná a kdo jej zavinil zjistíme při inspekci elektrokola.

    Za ekolo.cz Jakub Ditrich // [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    neskoré doručenie objednávky, problém s doručením na Slovensko, obchod nedodržal zľavnenú cenu z predobjednávky bicykla a účtoval plnú cenu a momentálne vzniknutú situáciu nemá snahu riešiť. Žiaľ očakával som od najväčšieho predajcu e-bikov viac

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Dobrý den Peter,

    bohužel jste ne zcela pochopil jak funguje před-objednávka.

    Elektrokolo, které není ještě vyrobeno si zarezervujete a jakmile jej výrobce dodá, obdržíte jej přednostně. V tomto případě navíc byla celá série vyprodána ještě než se dostala na obchody.

    Při fakturaci v EUR kolegové přehlédli před-platbu, ale jakmile jste na to upozornil, tak jsme vše dali obratem dopořádku, včetně slevy za před-objednávku. Za to se samozřejmě omlouváme.

    Vaše hodnocení tedy považuji za nerelevantní. Jakub Ditrich [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Osobní setkání na prodejně funguje a je OK... tím to, ale končí ....
    • Pak začíná objednání kola pře internet a tady to už nefunguje ... zbytek se rozepíšu do recenzí na Google.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Dobrý den,

    elektrokolo CRUSSIS e-Atland 9.4 pro Vás bylo výrobcem vyrobeno minulý týden v pátek k nám bylo dodáno, dnes bylo postaveno a kolegové jsou s vámi dohodnuti na osobním převzetí.

    Zkuste prosím uvést, co Vám na internetové objednávce vadilo, že to vedlo k tomuto hodnocení.

    Děkuji. Jakub Ditrich / [email protected]

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodník chce hodnocení, ale dané zboží ještě vůbec nedorazilo.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Dobrý den, objednal jste si osobní odběr zboží. Toto je pro Vás připraveno. S kolegou jste se dohodli, že se do soboty 15.9. pro zboží dostavíte. Opět Vám bylo voláno volal 18.9. zdali objednávka stále platí, což jste potvrdil.

    Pokud jste svojí objednávku zvonků učinil za účelem udělení špatného hodnocení na Heuréka.cz a poškození naší firmy, moc mě to mrzí.

    Jakub Ditrich, jednatel ekolo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednané zboží bylo druhý den telefonicky potvrzeno s tím, že jej odesílají. Po čtyřech dnech jsem zboží urgoval a bylo mi řečeno, že jej právě budou posílat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Katastrofa, celý čas klamú zavádzajú a chybu pripisujú kolegom.

    Reakce obchodu EKOLO.CZ

    Pěkný den Alane,

    ono je to zase trochu jinak, že? Objednal jste si závazně elektrokolo Apache Hawk Bosch 2017, loňský model jinak málo prodejný jsme vám sehnali, ale rozmyslel jste si to. Pak jste si vybral model 4Ever Ennyx 3, ke kterému jste chtěl doplňky zdarma a ekolo zaslat následující týden. Doplňky jsme vám slíbili a dopravu kompletně sestaveného ekola zajistili na úterý, což jsme splnili.

    Ale určitě máte z dodaného elektrokola radost a tato Vaše reakce byla jenom uvolněním stresu.

    Pokud je to jinak, napište mi, rád si ověřím jak to vidíte.

    Jakub Ditrich [email protected]