Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem nedostal i když je zaplacené. Po mém urgentu, údajná sleva 200 Kč, ta na konto také zatím nedorazila.

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    omlouváme za prodlení ve Vaší objednávce, za kterou děkujeme.

    Připsání platby přes službu GoPay trvá 2 až 3 pracovní dny, proto to menší zpoždění.

    Za tým Ekoflam - Tomáš

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není
    • Extrémní nedodržení termínu dodání

    Naprosto otřesná zkušenost s obchodem, u kterého jsem plánoval zakoupit produkt, který měli zrovna v akční nabídce. Po pár dnech z nich vypadlo, že jej nemají skladem a bude se objednávat od výrobce. Po měsíci neustálého protahovaní jsem radši objednávku zrušil. Nechápu, jak může mít obchod produkt v akci, tedy očekávat, že o něj bude větší zájem, a přitom ho vůbec nemít skladem. Dodání by trvalo více než měsíc...

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    klienta jsme hned zpočátku upozornili na chybu, že produkt skladem bohužel není a nabídli výraznou slevu. Na našem webu uvádíme několik typů skladové dostupnosti: skladem (tzn. skladem fyzicky), skladem u dodavatele (tzn. doručení cca za 7 dnů) nebo různé doby u zahraničních dodavatelů.

    Zde se jednalo o jednu ze dvou položek, kde byla skladová dostupnost nastavená nesprávně. Podoktnu, že šlo o 2 položky z 8000 produktů.

    Panu Richardovi se opravdu omlouváme, protože víme, že mu to zkomplikovalo naplánovanou zahradní stavbu, nicméně nebylo v našich silách získat produkt od zahraničního dodavatele dříve jak za měsíc od objednávky.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka mi byla potvrzena již dne 14.února 2023, ale od této doby se nic neděje, zboží mi odesláno nebylo a ani mne nikdo o situaci neinformoval. Neuvěřitelné chování této firmy!!!

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    pro naše klienty jsme zajistili elektrocentrály Kraft & Dele za nejlepší cenu na trhu, kdy se nám na začátku této spolupráce nahromadilo velké množství objednávek a některé jsme opravdu nestihli rychle vyřídit. Za pochybení a prodlevu se velmi omlouváme.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno v půlce prosince. Vše bylo skladem, ale po nereagovani jsem napsala na obchod a bylo odepsala, že čekají na naskladnění zboží, takže jej mám očekávat někdy v lednu. Nedoporučuji, strašné jednání. Zboží za 26000 je asi mala částka.

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    v tomto případě se jednalo krbová kamna, která byla objednaná krátce před Vánocemi a celozávodní dovolenou, kdy informace o tom, že nebude probíhat expedice byla zveřejněna na webu a klientům jsme zasílali tuto informaci i emailem. Za zdržení v doručení kamen se i přesto omlouváme.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt vůbec nedorazil, v emailu poslali daňový doklad, zboží objednané nepřišlo, na email nereagují...

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    klient objednal 2 produkty v akci, kdy jsme měli bohužel skladem pouze jeden poslední a druhý jsme museli doobjednat. Doručení se tak bohužel prodloužilo, ale dodrželi jsme slíbenou cenu. Za dobu čekání na objednávku se omlouváme.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Obchod inzeroval, že mají zboží skladem. Po týdnu, kdy jsem tam volala mi sdělili, že následující den již budou odesílat, že už to zboží obdrží. Nakonec odeslali zase až následující týden. Pro ty co na zboží pospíchají obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    klient objednal 3 produkty ve výprodeji, kdy jsme měli bohužel skladem pouze dva a třetí jsme museli doobjednat. Doručení se tak bohužel prodloužilo, ale dodrželi jsme slíbenou cenu. Za dobu čekání na objednávku se omlouváme.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po více jak dnech jsem se musím připomínat jak je to s objednávkou

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    klient měl objednáno více produktů, kdy jeden z nich odesíláme vždy každé úterý. Bohužel se tedy čekalo na kompletaci objednávky. Klient má ovšem pravdu, že ho o tomto nikdo nevyrozuměl, za což se omlouváme.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 25.9. proběhla objednávka, která dosud nedorazila! Ani omluva! Nic…

    Komunikace nulová. Zboží žádné nepřišlo… po měsíci!

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    u této objednávky došlo k vyprodání skladových zásob. Při kontrole jsme ovšem opravdu došli k závěru, že klientce nebyl odeslán automatický email ohledně storna objednávky z důvodu dlouhodobé nedostupnosti. Za pochybení se omlouváme.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.

  • Zboží co mají na skladě po týdnu nepřišlo ani odpověď na email žádná odpověď.

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    při kontrole této objednávky jsme opravdu došli k závěru, že s klientem nebylo řádně komunikováno ohledně stavu objednávky. V případě komunikace našeho e-shopu jsme již sjednali nápravu. Za pochybení se omlouváme.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouh dodaci doba

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    při kontrole této objednávky jsme opravdu došli k závěru, že s klientem nebylo řádně komunikováno ohledně stavu objednávky. V případě komunikace našeho e-shopu jsme již sjednali nápravu. Za pochybení se omlouváme.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Ekoflam.cz

    Hezký den,

    při kontrole této objednávky jsme opravdu došli k závěru, že s klientem nebylo řádně komunikováno ohledně stavu objednávky. V případě komunikace našeho e-shopu jsme již sjednali nápravu. Za pochybení se omlouváme.

    Za tým Ekoflam - Tomáš.