Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ekoflam je absolutně nespolehlivá firma. Od 29.10 .2023 mám u nich objednaná kamna. Několikrát jsem je urgovala, kamna stále nemám a je 19.3. 2024. Slibují jak vše zjistí a zajistí ale pak se již neozvou. Když se dovoláte, řeknou bohužel, čekací doba je dlouhá. Již NIKDY!!!!!!! s touto firmou nechci mít nic společného. Lži, výmluvy a dělají mrtvého brouka.

  • Bohužel tento obchod jenom lže, v srpnu objednano zboží, co nedorazilo. Potom po špatně recenzi na heurece mě stále kontaktoval manažer firmy, že mi dají 500kc, když to smažu, což sem pak zjistila, že to tak dělají u všech špatných recenzích, bohužel jsem tedy objednala jiný výrobek a ten přišel 3.9.2021, bohužel bez nabíječky a zboží vypadalo jak kdyby ho už někdo používal, pan Tomáš Hornych mi sliboval, že ji pošle, stále nic, před 14dny kontaktován a psal mi, že je v Polsku a nabíječku pošle, bohužel a teď už i mi telefon vytipava, Joo, 500kc sleva ale tu si oni vzali, to dám já za tu nabíječku, ať žijí kurvy,

  • Proč lžete, nic z toho není pravda... Vám nešlo o to, abych byl spokojený zákazník, ale abych smazal tu recenzi... a proto jste mi nabídli tu slevu, stejně jako dalším zákazníkům, kteří za úplatu následně svoji recenzi smazali... V jaké vesmíru znamená smazaná recenze spokojenost? ... Žádné informace o delší dodací lhůtě jsem neměl, od vás nikdy nic nepřišlo, o všem jsem se musel informovat sám, když už se mi to zdálo podezřelé... Několikrát jsem volal a psal p. Mikuškovi a ten následně zjišťoval, jaký je stav objednávky... Pozor na to, žádné slevy jsem nevyužil! Potom, co nastaly další problémy, jsem slevu odmítl s tím, že recenzi znovu uveřejním! .. Ano, klapka mi skutečně nepřišla do druhého dne, ale úžasných 26 dní od objednání... O to úžasnější je, že se jednalo o zboží, co máte skladem a kamna, která jela přímo od výrobce, dorazila o 3 dny dříve... A ještě podotknu, že jsem během této doby uskutečnil několik jiných objednávek, které dorazily do 5 dní (včetně víkendu). Takže rozhodně nebude problém s tím, že dopravci nestíhají...

    Takže prosím vás nelžete, chyťte se za nos a začněte pořádně pracovat. Nabízet slevu nespokojeným zákazníkům vám rozhodně reputaci nezlepší...