Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- nesouhlasí dodané zboží s objednaným = číselné velikosti nesouhkasí
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že objednané velikosti podprsenek nesedly. Děkujeme za zpětnou vazbu a provedeme kontrolu velikostí.
Věřím, že při příští objednávce bude již vše k Vaší spokojenosti. Pokud si nebudete jistá velikostí, můžete se na nás bez obav obrátit a my Vám rády poradíme.
Přeji příjemné léto.
za eKAPO tým
Pavla Darakeva
zákaznická péče -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Před časem (asi 1 rok) jsem Vaše trenkoslipy č.7 v pohodě navlékl a dnes taky. Nové trenkoslipy č.7 nenatáhnu již od přirození výše. Označení je č.7 ale spíše to je č. 5-6.
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že objednaná velikost neodpovídá velikosti, kterou jste v minulosti objednával. Bohužel se jedná o jiný druh zboží, který má mírně odlišný materiál a pružnost.
Dle našeho telefonického hovoru jsme se domluvili na vrácení nepadnoucího prádla, za které Vám obratem vrátíme peníze.
Věřím, že Vaše další objednávky již budou uskutečněny k Vaší plné spokojenosti. Nebudete-li si jistý objednávanou velikostí, neváhejte se na nás obrátit. Vybrané zboží pro Vás rády přeměříme a doporučíme vhodnou velikost.
Za celý tým eKAPO Vám přeji příjemné léto.
Pavla Darakeva
zákaznická péče -
Nedoporučuje obchod
Podprsenky jsou špatně šité,dělají se varhánky.
Objem je menší,musela jsem nadstavovat.I když objem 95 mám u všech podprsenek.Kdysi jsem měla odsud podprsenku,a jsem s ní moc spokojená,ale pohoršili se.Přesto si ji nechávám,protože mi nikde netlačí,a neřeže.Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že podprsenka nesedí dle Vašich představ. Spodní prádlo značky Linaise je velice kvalitní a jedná se o renomovanou značku. Nové spodní prádlo je vždy pevnější než to, které je již delší dobu nošené, a postupně se vytvaruje dle postavy.
Pokud byste při příští objednávce potřebovala poradit s velikostí, můžete se na nás bez obav obrátit. Rády pro Vás prádlo přeměříme a doporučíme vhodnou velikost.
Za celý eKAPO tým Vám přeji pohodové jarní dny.
Pavla Darakeva
zákaznická péče -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- xxx
- Uváděné velikosti neodpovídají ani vaší velikostní tabulce.
Špatná velikostní tabulka
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den,
moc nás mrzí, že plavky nesedly dle Vašich představ. Pošlete nám prosím zboží zpět - jakmile k nám dorazí, vrátíme Vám za ně peníze.
Pokud si budete přát při příštím nákupu s velikostmi pomoci, na tel: 608 928 564, e-mailu nebo na chatu Vám rády pomůžeme.
Přeji Vám hezké dny
za náš tým
Iva Turečková
zakladatelka eshopu -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní zboží
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den paní Jarmilo,
je nám líto, pokud zboží nesplnilo Vaše očekávání. Na kvalitu produktů dbáme a spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá. Prosím, pokud se zbožím něco nebylo v pořádku, kontaktujte nás. Určitě nejdeme řešení :)
S přáním hezkého dne
za eKAPO tým
Ing. Iva Turečková -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo poškozené, obchod nereaguje, i když toto zboží jim již bylo vráceno.
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den, paní Miroslavo,
velice nás mrzí, že jste nebyla s naším zbožím spokojená. Dle naší e-mailové domluvy jsme bezodkladně vyřídili reklamaci poškozených rukavic a vrátili jsme Vám peníze společně s penězi za další zboží, které jste si přála vrátit.
Věříme, že vrácená částka v pořádku dorazila na Váš účet.
Mrzí nás, že Váš nákup nebyl zcela k Vaší spokojenosti. Vždy se snažíme nalézt takové řešení, aby vše proběhlo rychle a bez problémů.
Přeji Vám příjemné dny.
za eKAPO tým
Pavla Darakeva -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
prádlo bylo vyrobené v číně, nesedí dobře, švy nejsou pevné, chybí symboly údržby. obchod sliboval dárek při objednávce nad 500 kč - nic ale neposlal, pokud za dárek nepovažuje tunu nesmyslných reklamních letáků. ani nechci pomyslet, z čeho je prádlo vyrobené a zda je zdravotně nezávadné - to se nedá ani na stránkách dohledat.
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den pane Jane,
velmi nás mrzí, že jste nebyl s dodávkou zboží spokojen. Tím více, že spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá.
Ráda bych Vás ujistila, že prádlo samozřejmě splňuje veškeré normy platné v naší zemi. Pokud jde o symboly údržby, ty naleznete na visačce. Prověřila jsem také Vaši stížnost na chybějící dáreček. Dárek jste v balíčku neobdržel, jelikož jste si ho ve své objednávce nezvolil, resp. nevybral.
Naší snahou je nabízet zboží a služby, se kterými budou zákazníci spokojeni. Pokud však z jakéhokoli důvodu zboží nesplňuje Vaši představu, je možné nám jej vrátit zpět. Lhůta pro vrácení je u nás dvojnásobná, tj. 30 dnů a peníze navracíme ihned, tj. do 2 dnů od přijetí zásilky nazpět. Samozřejmě včetně dopravních a jiných nákladů spojených s pořízením zboží.
Je mi líto, že trenýrky nesplnily Vaše očekávání. Přeji Vám v tomto předvánočním čase hodně zdraví, klidu a spokojenosti
za eKAPO tým
Ing. Iva Turečková
zakladatelka eshopu -
Nedoporučuje obchod
Jinde jsou (v Normě) za poloviční cenu. Hodně na tom vyděláváte.
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den paní Hano,
nákup 1 páru ponožek je díky dopravnému vždy dražší, než nákup 1 páru ponožek v kamenné prodejně. Je mi líto, pokud se vám takto ponožky prodražily. Pokud si budete přát nakoupit levněji, doporučuji vybírat zboží v našich pravidelných akcích. Každý týden pro Vás zlevňujeme některou kategorii produktů, nebo nabízíme dopravné zdarma.
Pokud si budete přát, rádi Vám s výběrem pomůžeme.
S přáním hezkého dne
za eKAPO tým
Ing. Iva Turečková
www.ekapo.cz -
Nedoporučuje obchod
Doposud zásilku nemám. Trvá to dlouho.
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den paní Dagmar,
velmi se omlouvám za zdržení, které měl dopravce s doručováním Vaší zásilky. Standardně (v 96 % případů) doručují všichni přepravci do druhého pracovního dne.
Veškeré zboží máme skladem a expedujeme ihned. Tj. pokud objednáte do 12:00 hodin pracovního dne, je následující pracovní den balíček u Vás.
Pevně věřím, že příští objednávky již budou doručeny včas a hlavně k Vaší plné spokojenosti.
S přáním hezkého dne
Ing. Iva Turečková
www.ekapo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží- velikost vůbec neodpovídá uváděné velikosti : hodně malé
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den pane Petře,
je nám líto, že plavky Agáta nepadly dle očekávání. Pojetí velikostí je u různých výrobců různé. Proto míry jednotlivých velikostí uvádíme vždy u každého produktu. Pokud si nebudete s příštím nákupem jist, napište či zavolejte - rádi pomůžeme.
Nevyhovující zboží samozřejmě můžete vrátit zpět. Na rozmyšlenou máte celých 30 dní a peníze vracíme obratem, tj. do dvou dnů.
Věřím, že příští nákupy budou k plné spokojenosti, a přeji Vám krásné letní dny
za eKAPO tým
Ing. Iva Turečková
www.ekapo.cz -
Nedoporučuje obchod
Poměr ceny a kvality. Velikost objednaných dětských ponožek, neodpovídá realitě(malé)!!
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den pane Miroslave,
mrzí nás, že zboží velikostně nevyhovovalo. Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení - vše společně prověříme a jistě najdeme řešení.
Děkuji a přeji hezký letní den
za eKAPO tým
Ing. Iva Turečková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Zboží je laciný šmejd vo vydrží jeden den
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den,
je nám líto, pokud jste s některým produktem nebyl spokojen. Na kvalitu produktů dbáme a spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá. Dlouhodobě je s námi spokojeno více než 95 % našich zákazníků. Prosím, pokud něco nebylo v pořádku, kontaktujte nás. Vždy se snažíme najít řešení.
Děkuji.
Přeji Vám v této náročné době vše dobré
za eKAPO tým
Ing. Iva Turečková -
Nedoporučuje obchod
- Jedna podprsenka byla dobrá, druhou jsem vrátila. Velikost neodpovídala, byla odstřižena visačka od firmy, která podprsenku vyrobila. Toto mne velice zklamalo. Už si z tohoto obchodu nic neobjednám!
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den paní Miloslavo,
mrzí nás, že jste se zakoupeným zboží nebyla spokojena. Věřte, že naším cílem je právě spokojenost Vás, našich zákazníků. Proto se snažíme, aby značení výrobků od všech výrobců odpovídalo velikostnímu pojetí v České republice. Některé značení výrobců neodpovídá, proto velikosti upravujeme (odstraníme původní visačku a nahradíme ji novou, správnější). Ne vždy se nám podaří označení velikostí, která odpovídá představě zákazníka. Věřte prosím, že to nás mrzí, vždyť každá taková úprava je spojená s naším úsilím a prací.
Pokud zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, je možné ho vrátit zpět k nám. Na rozmyšlenou máte celých 30 dní (i více, v této náročné době chápeme, že není vždy snadné zajít na poštu a zboží vrátit). Peníze vracíme obratem, tj. za dva dny.
Je nám líto, že první nákup nesplnil Vaši očekávání. Pokud nám dáte ještě příležitost, věřím, že svou pověst napravíme.
Přeji Vám hodně zdraví a vše dobré v této nelehké době
za eKAPO tým
Iva Turečková
www.ekapo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Jako laikovi je těžké z malé fotografie zjistit druh materiálu, ze kterého je výrobek varoben
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den,
je nám líto, pokud jste očekával jiný materiál, než jste obdržel. U každého produktu je uvedeno materiálové složení, pokud však budete v budoucnu potřebovat cokoli upřesnit (např. strukturu tkaní) a nebude to z fotografie či popisu zřejmé, napište nám na chat či zavolejte, rádi pomůžeme.
S přáním hezkého dne
za eKAPO tým
Iva Turečková -
Nedoporučuje obchod
Zboží neodpovídá obrázku, i velikost prádla je menší.
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den paní Ivano,
mrzí nás, že jste nebyla s objednávkou spokojena. Rádi bychom Vám podprsenku vyměnili za větší, bohužel větší velikost než 110D výrobce nevyrábí. Veškeré fotografie si pořizujeme sami, foto by tedy mělo odpovídat realitě :)
Je nám líto, že podprsenka velikostně nepadla. Prosím, zašlete zboží zpět na naši adresu, obratem Vám za ně vrátíme peníze, samozřejmě včetně dopravného dle obchodních podmínek.
Děkuji a přeji Vám hodně zdraví a životního optimismu v této náročné době
za eKAPO
Iva Turečková
www.ekapo.cz -
Nedoporučuje obchod
- ceny
- neodpovídající velikosti
-
Nedoporučuje obchod
- Po prvním nošení vylezla kostice
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den paní Miroslavo,
je nám líto, pokud zboží nesplnilo Vaše očekávání a projevila se vada kostice. Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení - určitě najdeme řešení.
Přeji Vám hodně zdraví a dobré nálady v této nelehké době
za eKAPO tým
Iva Turečková
www.ekapo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zkušenosti s obchodem dobré,ale o zboží se to říci nedá
-
Nedoporučuje obchod
Nesedi tvar kosicku.
-
Nedoporučuje obchod
Po prvotním cca 3 hodinovém použití podprsenky se protrhla látka držící kostice v místě pro ně určeném,materiál kostic byl orezly materiál s nedostatečně zakončenými konci namočenými v nějaké barvě,či jiném prostředku.kostice zcela vyjela z látky,čímž se již nedala umístit správně na místo,kde měla být.I známý mi na orezlý materiál,ze kterého byla vyrobena řekl,že po prvotním vyprání by to takto zreznout absolutně nemělo.Podprsenka je nepoužizelná.Zbytečně vyhozené peníze.čekala bych tedy lepší a kvalitnější provedení.Ostuda a poškrábaná kůže v okolí místa\ kostice,kde vyjela z látky.
Reakce obchodu ekapo.cz
Dobrý den,
je nám líto, pokud zboží nesplnilo očekávání. Toto není standardní situace - nikdy jsme se s podobnou chybou materiálu nesetkali. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení - určitě najdeme řešení.
Děkuji a přeji Vám příjemné dny
za eKAPO tým
Ing. Iva Turečková
www.ekapo.cz