Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ BYLO VŠECHNO ÚPLNĚ JINAK NEŽ JE PSÁNO V INFU - VRÁCENÍ ZBOŽÍ

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den paní Marto,

    je nám líto, že vrácení zboží neproběhlo dle Vašich představ. Při vrácení celé zásilky proplácíme plnou hodnotu zboží a samozřejmě i dopravné spojené s nákupem zboží, v souladu s obchodními podmínkami. Zaslání zboží zpět k nám do eshopu si hradí zákazník sám, jak tomu bylo i ve Vašem případě.
    Moc nás mrzí, pokud bylo cokoli nesrozumitelné, a věříme, že příští nákupy již budou k Vaší plné spokojenosti.
    Přeji hezké dny
    za eKAPO tým

    Ing. Iva Turečková
    eKAPO tým

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velikosti prádla neodpovídají velikostní tabulce - naprostá nespokojenost

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den paní Ivano,
    je mi líto, že vybrané podprsenky nesedly dle Vašich představ. Každý výrobce má své vlastní střihy a ne každý střih, zvláště u větších velikostí jako je 105D, dokonale padne, jak se stalo právě ve Vaší objednávce.
    Moc nás to mrzí.
    Prosím, zašlete nám nevyhovující kousky zpět - obratem Vám za ně vrátíme peníze. Věřím, že další nákupy již budou k plné spokojenosti, jako u předchozích objednávek.

    Přeji Vám hezké podzimní dny
    za eKAPO tým
    Ing. Iva Turečková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží které jsem obdržela přišlo v hrozném stavu , jedná se o spodní kalhotky, které byly ušity z nějakých zbytků látky, tzn. flekaté a gumičky v pase absolutně nepruží,

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den paní Darino,

    tak to nás moc mrzí, že kalhotky nesplnily Vaši představu. Pokud kalhotky nevyhovují, zašlete nám je prosím zpět - obratem Vám za ně vrátíme peníze, samozřejmě včetně dopravních nákladů.
    Až se zboží vrátí, vše důkladně zkontrolujeme a zjednáme nápravu - na kvalitu prádla dbáme a spokojenost Vás, našich zákazníků je pro nás velmi důležitá.

    Děkuji za pochopení a věřím, že příští objednávky již budou k plné spokojenosti.
    Přeji hezké podzimní dny

    za eKAPO tým
    Iva Turečková
    www.ekapo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vcelku dobré prádlo, které bych potřebovala, ALE naprosto nespolehlivé číslování velikostí, nelze se na to spolehnout! Už jsem si podruhé koupila prádlo podle jejich velikostí... naprosto špatně! Poprvé trenýrky 3XL, které ovšem měly nejspíš dětské číslování, to jsem vyměnila, ovšem zaplatíte si poštovné. Při druhém nákupu podprsenku, kde bylo uvedeno pro 3XL objem pod prsy 91-98cm (mám 95) a vhodné pro košíčky B,C. Skutečnost? Objem tak 120 a košíčky D.F. Už toho mám dost, házím do koše a vymazávám obchod ze záložek, najdu jiný, lepší. Souběžně koupené další pánské trenýrky pro změnu neměly prostřižené knoflíkové dírky na poklopci.

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den paní Jano,

    moc nás mrzí, že velikosti nepadly.

    Pojetí velikostí u různých výrobců je různé, proto všechny produkty přeměřujeme a vpisujeme rozměry do velikostních tabulek. Vždy však je nejdůležitější finální pocit Vás, našich zákazníků.
    Pokud nám někdy v budoucnu dáte šanci, rádi s velikostmi poradíme - pomůžeme se správným změřením, doporučíme tu nejlepší velikost i vhodný produkt. Jsme k dispozici jak na telefonu tak na chatu, popř. na e-mailu.

    Přeji Vám hezký zbytek léta
    za eKAPO tým

    Ing. Iva Turečková
    zakladatelka eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem bambusové spodní prádlo, vše zkontroloval, poslali bavlněné

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den pane Jindro,

    moc nás mrzí, že prádlo nesplnilo Vaše očekávání. Jak jste již hovořil s mou kolegyní, ověřili jsme, že prádlo je ušito z bambusové viskózy.
    Pevně proto věřím, že po vyprání bude prádlo na těle příjemnější a že budete moci ocenit výhody viskózy - bambusu.

    Přeji Vám nyní hezký zbytek léta a vše dobré v této náročné době
    za tým eKAPO
    Iva Turečková - zakladatelka eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    plavky velikosti 8XL absolutně neodpovídají deklarované velikosti, spíš to je 3XL. bohužel eshop naprosto neuvádí rozměry, takže si číslování velikostí dělá asi podle oka. budeme vracet. zbytečná práce obchodu i nás při vyzvedávání i vracení. loni jsme koupili na jiném eshopu plavky velikosti 8XL a byly O.K., jen byly dražší. Tady byly levnější, ale malé.....

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den pane Luboši,

    moc mě mrzí, že Vám plavky nepadly. Každý výrobce má své pojetí velikosti a proto u každého produktu uvádíme tabulku velikostí. Zde můžete ověřit, zda Vám produkt padne, či nikoli. Každé zboží přeměřujeme, takže na cm uvedené v tabulce se můžete spolehnout :). A pokud si nebudete jist, zavolejte - rádi pomůžeme a poradíme.

    Nyní však nezoufejte - plavky, které Vám nepadly nám samozřejmě můžete vrátit zpět. Peníze za zboží včetně poštovného vracíme do druhého pracovního dne a na rozmyšlenou u nás máte celý měsíc ...
    Přeji Vám hezké léto a doufám, že zkušenost s nepadnoucími plavkami neovlivní Váš názor na náš eshop a budete se k nám v budoucnu rád vracet.
    za eKAPO tým

    Ing. Iva Turečková
    zakladatelka eshopu

    • Neodpovídala velikost.

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den,

    velmi mě mrzí, že velikost tentokráte nesedla. Prosím, vraťte nám nevyhovující zboží zpět, obratem Vám za ně vrátíme peníze.

    Věřím, že příští nákupy již budou k plné spokojenosti, a přeji Vám krásné letní dny
    za eKAPO tým
    Iva Turečková
    zakladatelka eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nesouhlasí dodané zboží s objednaným = číselné velikosti nesouhkasí

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že objednané velikosti podprsenek nesedly. Děkujeme za zpětnou vazbu a provedeme kontrolu velikostí.

    Věřím, že při příští objednávce bude již vše k Vaší spokojenosti. Pokud si nebudete jistá velikostí, můžete se na nás bez obav obrátit a my Vám rády poradíme.

    Přeji příjemné léto.

    za eKAPO tým

    Pavla Darakeva
    zákaznická péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Před časem (asi 1 rok) jsem Vaše trenkoslipy č.7 v pohodě navlékl a dnes taky. Nové trenkoslipy č.7 nenatáhnu již od přirození výše. Označení je č.7 ale spíše to je č. 5-6.

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že objednaná velikost neodpovídá velikosti, kterou jste v minulosti objednával. Bohužel se jedná o jiný druh zboží, který má mírně odlišný materiál a pružnost.

    Dle našeho telefonického hovoru jsme se domluvili na vrácení nepadnoucího prádla, za které Vám obratem vrátíme peníze.

    Věřím, že Vaše další objednávky již budou uskutečněny k Vaší plné spokojenosti. Nebudete-li si jistý objednávanou velikostí, neváhejte se na nás obrátit. Vybrané zboží pro Vás rády přeměříme a doporučíme vhodnou velikost.

    Za celý tým eKAPO Vám přeji příjemné léto.

    Pavla Darakeva
    zákaznická péče

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Podprsenky jsou špatně šité,dělají se varhánky.
    Objem je menší,musela jsem nadstavovat.I když objem 95 mám u všech podprsenek.Kdysi jsem měla odsud podprsenku,a jsem s ní moc spokojená,ale pohoršili se.Přesto si ji nechávám,protože mi nikde netlačí,a neřeže.

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že podprsenka nesedí dle Vašich představ. Spodní prádlo značky Linaise je velice kvalitní a jedná se o renomovanou značku. Nové spodní prádlo je vždy pevnější než to, které je již delší dobu nošené, a postupně se vytvaruje dle postavy.

    Pokud byste při příští objednávce potřebovala poradit s velikostí, můžete se na nás bez obav obrátit. Rády pro Vás prádlo přeměříme a doporučíme vhodnou velikost.

    Za celý eKAPO tým Vám přeji pohodové jarní dny.

    Pavla Darakeva
    zákaznická péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • xxx
    • Uváděné velikosti neodpovídají ani vaší velikostní tabulce.

    Špatná velikostní tabulka

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že plavky nesedly dle Vašich představ. Pošlete nám prosím zboží zpět - jakmile k nám dorazí, vrátíme Vám za ně peníze.
    Pokud si budete přát při příštím nákupu s velikostmi pomoci, na tel: 608 928 564, e-mailu nebo na chatu Vám rády pomůžeme.

    Přeji Vám hezké dny
    za náš tým
    Iva Turečková
    zakladatelka eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den paní Jarmilo,

    je nám líto, pokud zboží nesplnilo Vaše očekávání. Na kvalitu produktů dbáme a spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá. Prosím, pokud se zbožím něco nebylo v pořádku, kontaktujte nás. Určitě nejdeme řešení :)

    S přáním hezkého dne
    za eKAPO tým
    Ing. Iva Turečková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo poškozené, obchod nereaguje, i když toto zboží jim již bylo vráceno.

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den, paní Miroslavo,

    velice nás mrzí, že jste nebyla s naším zbožím spokojená. Dle naší e-mailové domluvy jsme bezodkladně vyřídili reklamaci poškozených rukavic a vrátili jsme Vám peníze společně s penězi za další zboží, které jste si přála vrátit.

    Věříme, že vrácená částka v pořádku dorazila na Váš účet.

    Mrzí nás, že Váš nákup nebyl zcela k Vaší spokojenosti. Vždy se snažíme nalézt takové řešení, aby vše proběhlo rychle a bez problémů.

    Přeji Vám příjemné dny.

    za eKAPO tým
    Pavla Darakeva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    prádlo bylo vyrobené v číně, nesedí dobře, švy nejsou pevné, chybí symboly údržby. obchod sliboval dárek při objednávce nad 500 kč - nic ale neposlal, pokud za dárek nepovažuje tunu nesmyslných reklamních letáků. ani nechci pomyslet, z čeho je prádlo vyrobené a zda je zdravotně nezávadné - to se nedá ani na stránkách dohledat.

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den pane Jane,

    velmi nás mrzí, že jste nebyl s dodávkou zboží spokojen. Tím více, že spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá.
    Ráda bych Vás ujistila, že prádlo samozřejmě splňuje veškeré normy platné v naší zemi. Pokud jde o symboly údržby, ty naleznete na visačce. Prověřila jsem také Vaši stížnost na chybějící dáreček. Dárek jste v balíčku neobdržel, jelikož jste si ho ve své objednávce nezvolil, resp. nevybral.

    Naší snahou je nabízet zboží a služby, se kterými budou zákazníci spokojeni. Pokud však z jakéhokoli důvodu zboží nesplňuje Vaši představu, je možné nám jej vrátit zpět. Lhůta pro vrácení je u nás dvojnásobná, tj. 30 dnů a peníze navracíme ihned, tj. do 2 dnů od přijetí zásilky nazpět. Samozřejmě včetně dopravních a jiných nákladů spojených s pořízením zboží.

    Je mi líto, že trenýrky nesplnily Vaše očekávání. Přeji Vám v tomto předvánočním čase hodně zdraví, klidu a spokojenosti

    za eKAPO tým

    Ing. Iva Turečková
    zakladatelka eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Jinde jsou (v Normě) za poloviční cenu. Hodně na tom vyděláváte.

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den paní Hano,

    nákup 1 páru ponožek je díky dopravnému vždy dražší, než nákup 1 páru ponožek v kamenné prodejně. Je mi líto, pokud se vám takto ponožky prodražily. Pokud si budete přát nakoupit levněji, doporučuji vybírat zboží v našich pravidelných akcích. Každý týden pro Vás zlevňujeme některou kategorii produktů, nebo nabízíme dopravné zdarma.
    Pokud si budete přát, rádi Vám s výběrem pomůžeme.
    S přáním hezkého dne
    za eKAPO tým

    Ing. Iva Turečková
    www.ekapo.cz

  • Doposud zásilku nemám. Trvá to dlouho.

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den paní Dagmar,

    velmi se omlouvám za zdržení, které měl dopravce s doručováním Vaší zásilky. Standardně (v 96 % případů) doručují všichni přepravci do druhého pracovního dne.

    Veškeré zboží máme skladem a expedujeme ihned. Tj. pokud objednáte do 12:00 hodin pracovního dne, je následující pracovní den balíček u Vás.

    Pevně věřím, že příští objednávky již budou doručeny včas a hlavně k Vaší plné spokojenosti.

    S přáním hezkého dne
    Ing. Iva Turečková
    www.ekapo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží- velikost vůbec neodpovídá uváděné velikosti : hodně malé

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den pane Petře,

    je nám líto, že plavky Agáta nepadly dle očekávání. Pojetí velikostí je u různých výrobců různé. Proto míry jednotlivých velikostí uvádíme vždy u každého produktu. Pokud si nebudete s příštím nákupem jist, napište či zavolejte - rádi pomůžeme.
    Nevyhovující zboží samozřejmě můžete vrátit zpět. Na rozmyšlenou máte celých 30 dní a peníze vracíme obratem, tj. do dvou dnů.
    Věřím, že příští nákupy budou k plné spokojenosti, a přeji Vám krásné letní dny
    za eKAPO tým

    Ing. Iva Turečková
    www.ekapo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Poměr ceny a kvality. Velikost objednaných dětských ponožek, neodpovídá realitě(malé)!!

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den pane Miroslave,

    mrzí nás, že zboží velikostně nevyhovovalo. Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení - vše společně prověříme a jistě najdeme řešení.

    Děkuji a přeji hezký letní den
    za eKAPO tým

    Ing. Iva Turečková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží je laciný šmejd vo vydrží jeden den

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, pokud jste s některým produktem nebyl spokojen. Na kvalitu produktů dbáme a spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá. Dlouhodobě je s námi spokojeno více než 95 % našich zákazníků. Prosím, pokud něco nebylo v pořádku, kontaktujte nás. Vždy se snažíme najít řešení.
    Děkuji.

    Přeji Vám v této náročné době vše dobré
    za eKAPO tým
    Ing. Iva Turečková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jedna podprsenka byla dobrá, druhou jsem vrátila. Velikost neodpovídala, byla odstřižena visačka od firmy, která podprsenku vyrobila. Toto mne velice zklamalo. Už si z tohoto obchodu nic neobjednám!

    Reakce obchodu ekapo.cz

    Dobrý den paní Miloslavo,

    mrzí nás, že jste se zakoupeným zboží nebyla spokojena. Věřte, že naším cílem je právě spokojenost Vás, našich zákazníků. Proto se snažíme, aby značení výrobků od všech výrobců odpovídalo velikostnímu pojetí v České republice. Některé značení výrobců neodpovídá, proto velikosti upravujeme (odstraníme původní visačku a nahradíme ji novou, správnější). Ne vždy se nám podaří označení velikostí, která odpovídá představě zákazníka. Věřte prosím, že to nás mrzí, vždyť každá taková úprava je spojená s naším úsilím a prací.
    Pokud zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, je možné ho vrátit zpět k nám. Na rozmyšlenou máte celých 30 dní (i více, v této náročné době chápeme, že není vždy snadné zajít na poštu a zboží vrátit). Peníze vracíme obratem, tj. za dva dny.

    Je nám líto, že první nákup nesplnil Vaši očekávání. Pokud nám dáte ještě příležitost, věřím, že svou pověst napravíme.
    Přeji Vám hodně zdraví a vše dobré v této nelehké době
    za eKAPO tým
    Iva Turečková
    www.ekapo.cz