• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdánlivě pohodlné a rychlé objednání zboží. Ale dodnes nedorazilo a od objednání je to už víc než 30 dní. Na e-mailovou komunikaci nereagují.
    • Nedodává objednané zboží, které bylo placené předem (alespoň v mém případě).
    • V současnosti taky zcela zmizely internetové stránky eshopu.

    Můj názor je v současnosti samozřejmě ten nejhorší možný. Je to jako hodit peníze do kanálu. Tam bych alespoň nemusel čekat 30 dní, než mi dojde, že poštou žádný pásek k hodinkám nepřijde.

    Na druhou stranu - v případě tohoto obchodu mám ještě zákonné způsoby, jak dosáhnout nápravy. Po těch nyní sáhnu a uvidím, co se bude dít.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za vaši recenzi. To, že se na vás nedostalo u výprodejového modelu, což jsme měli uvedeno a dozvěděl jste se to ihned po objednání, je nemilé, ale je to důvod pro tak odsuzující recenzi?
    Přejeme pěkné dny,
    vaše eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • údajně zajímavé ceny, ale nemohl jsem vykoušet...
    • u zboží "skladem" toto zboží skladem vůbec není

    Asi je v dnešní době normální, že internetové obchody deklarují zboží skladem, ale není to pravda. (Na skladě tedy možná někde je, ale nikoliv u toho eshopu.... ) Po 3 nedávných zkušenostech si budu vždy ověřovat stav telefonicky. Zde se nakonec ukázalo, že zboží už vůbec není dostupné....
    Nadruhou stranu musím uznat, že pán z eshopu se snažil a komunikace byla výborná.

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Dobrý den.

    Děkujeme za vaši reakci a omlouváme se znovu za komplikace s objednávkou.

    Myslíme si ale, že jsme nijak výrazně nepochybili. Nedeklarovali jsme, že zboží máme skladem a naopak jsme měli uvedeno, že se zboží doprodává. Ve chvíli, kdy jste hodinky objednával, tak u distributora byly skladem, ovšem on všechny výprodejové, výrazně slevněné modely právě stahoval na svou kontraktační výstavu a po ní již hodinky k dispozici nebyly. O všem jsme vás informovali v řádu hodin. Myslíme si tedy, že u vás spíše převládá zklamání, že jste nedosáhl na výhodnou koupi, což mrzí i nás.

    Vaše eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostupnost neodpovídá skutečnosti

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Vážená zákaznice,
    omlouváme se za nevyřízení objednávky. Ano, občas se nám v tom množství zboží stane, že máme vystaveno zboží, které dostupné není. Vámi objednané zboží jsme nedeklarovali jako skladem, ale že je u dodavatele dostupné, za což se omlouváme. Informaci o nedostupnosti jste obdržela bez odkladu, v řádu hodin a tak věříme, že vám nevznikla vážná komplikace.

    Nezanevřete prosím na nás,
    eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • + relativně pružně odpovídají mailem ohledně stavu zásilky
    • + jsou ochotní, tedy do doby, než je vytočíte
    • - nepřehledné řazení do kategorií na webu
    • - filtrování není vůbec intuitivní
    • - po objednání není jisté, že zboží dodají skutečně do 2 dnů
    • - majitel neumí zachovat profesionalitu při odpovídání na kritické recenze
    • - majitel se nestydí zveřejňovat osobní údaje zákazníků

    Chtěl jsem si tu koupit hodinky, známý mi doporučil obchod, protože je blízko mé práce. Vybral jsem si tam jedny (kolem 1000,- nic světoborného), potřeboval jsem je do konce týdne mít, údajně mají věci k dispozici do 2 dní.

    Tak jsem je objednal. Ještě týž den došel mail, že věc, kterou jsem si objednal již prodali v jiné prodejně a že mi je pošlou až za 8 dní, až je dostanou od distributora. To jsem odmítl (Napsal jsem, ať si je "strčí tam, kde slunce nesvítí" a že ruším objednávku.).

    Po nějakém čase jsem poměrně ostře zde na Heuréce recenzoval.

    Majitel nejenže neprojevil profesionalitu, navážel se do mě, on to korunoval tím, že tu zveřejnil mé jméno, příjmení a místo bydliště. Napsal jsem mu mail, že si to nepřeji. Vysmál se mi a nechal to tu. Musel jsem napsat na Heureku. Tolik k majiteli...

    Jinak nemohu hodnotit samotné zboží, nebo vlastní dodání, věřím, že mají plno spokojených zákazníků. Pokud jsem obchod touto nebo předchozí recenzí poškodil, tak se omlouvám,ale myslím, že si za to může pan majitel sám. To s tim strčením jsem patrně také dost přehnal, když nad tím tak zpětně uvažuji. Že je hulvát zákazník, to je ale myslím běžné, ale že i obchodník se k tomu sníží?

    Pokud se pan majitel k této recenzi vyjádří, doufám, že zachová chladnou hlavu a nebude opět škodit. Děkuji.

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši recenzi, ale myslíme si, že jste nás zbytečně a zlomyslně poškodil. Co se stalo. Hodinky jste objednal 24.3.2015 v 10:14 hod. Za dvacet minut jsme vám objednávku potvrdili s omluvou, že hodinky nejsme schopni dodat v běžném termínu 2 dní, ale za 8 dní. To bylo vše. Následovala vaše odpověď se sprostým doporučením, aby jsme si hodinky až přijdou od distributora "strčili tam, kde slunce nesvítí". Reagovali jsme zcela slušně, neutrálně a objednávku chápali tímto za stornovanou. Nebylo to však z vaší strany vše. Zde na Heuréce jste nákup po deseti dnech lživě a nekorektně mnoha slovy zhodnotil a tím nás poškodil. Reagovali jsme, ale znovu slušně. Recenzi jste po několika dnech změnil, ale zlovolná pachuť zůstává...

    eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Papierový obal tovaru bol poškodený a zalepený priesvitnou lepiacou páskou. Obchod ma informoval, že musel tovar 2 krát rozbaľovať a papierový obal sa pri manipulacii údajne poškodil. Informoval som sa o možnosti dodania inej farby kaučukového náramku a obchod na môj dodaz nereagoval.

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Milý pane,
    to je od vás hodně příkré a nepřátelské. Po dodání hodinek jste psal, že krabička je natržena a řemínek má jiný odstín než je na obrázku. Obratem jsme odpověděli, že roh jedné z klop papírového obalu jsme bohužel natrhli, jelikož zboží minimálně dvakrát kontrolujeme a obrázek, že přebíráme od výrobce a nejsme bohužel schopni kontrolovat a opravovat všechny nuance. Před tímto víkendem jste se ptal na dodání jiného řemínku, což jsme zjišťovali a v sobotu, tedy asi po pěti dnech od převzetí hodinek, jste již reklamoval údajné zpomalování chodu hodinek. Na nic jste nečekal, tedy na naše vyjádření, a v pondělí dopoledne píšete tuto "recenzi"... Zboží bylo, až na vrchní papírový obal, úplně v pořádku, komunikovali jsme s vámi, ale asi jste si to rozmyslel a chtěl jste zboží vrátit. V pořádku, na to máte právo, ale musí toto vše být??
    eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace je nulová jen mail automat, zboží nebylo skladem, trvalo deset dnů než zboží dorazilo. automat tvrdi dva dny.

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Dobrý den.

    Vůbec nechápeme Vaši nespokojenost. Řemínek za 640 Kč jste objednal v pondělí 15.9. v 16:34 hod. Ten samý den ve 20:12 hod. vám náš pracovník, tedy žádný automat sdělil, že zboží nemáme skladem a že jej tedy budeme expedovat již následující pracovní den (...). Byl totiž objednán a měli jsme jej již v úterý obdržet. Nedorazil a tak jsme jej v úterý objednali znovu a ve středu již dorazil. Světe div se, ale již ve středu 17.9. jsme jej expedovali, tedy zaslali vám. Informaci o odeslání jsme e-mailem odeslali 17.9. v 16:27 hod. Takže od objednání do informace o expedici uběhly bez sedmi minut dva dny... Každý si to může ověřit, č. zásilky bylo RR867658459CZ. Podotýkám, že se jedná o zboží, které málokdo chce prodávat, jelikož je tam tak malý zisk, že se jedná spíše o službu zákazníkovi než nějaký byznys. Cítíme to jako vaše hrubé a zlé poškození našeho obchodu, pane Jamrichu.
    eHodinky.cz

    Ještě doplňuji, že pokud zásilka byla doručována po Praze jeden týden, čehož důvodem může být jen, že se někde zatoulala, tak to přece nemůžete dávat za vinu obchodu, ale jen a pouze České poště. Běžně takovou zásilku po ČR doručují do jednoho až dvou dní, ale někdy se to takto "podaří". Navíc jste nás vůbec nekontaktoval, aby jste se poptal na osud zásilky. Nezlobte se, ale celé to nesvědčí nic o nás, ale o vás.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zadni

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za alespoň několik přidělených hnězdiček. Myslíme, že jsme ve Vašem případě chybu neudělali. Výrazně slevněné výprodejové zboží, které jste objednal, má velký skladový pochyb a může být v řádu hodin doprodáno. Objednal jste večer, ráno jsme Vás informovali, že bylo doprodáno. Vaše hodnocení tedy chápeme jako výraz zklamání, že se Vám nepodařilo nakoupit kvalitní hodinky za až neskutečně nízkou cenu a v tomto smyslu toto hodnocení chápeme.
    Vaše eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Prodejce! Pokud si nebudete zrovna vybírat hodinky za desetitisíce, tak žádné příjemné chování nečekejte...

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Dobrý den.
    Mrzí nás, že jste získal tento pocit. Doposud jsme byli naopak za příjemnou komunikaci vysoce hodnoceni. Podle našich záznamů ani k žádnému nedorozumění nedošlo, hodinky jste si normálně převzal, tak Vám přejeme, aby jste s nimi byl spokojen.
    Vaše eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodinky s zastavují na několika místech ciferníku (nepravidelně). Osvětlení funguje v pořádku. S majitelem obchodu proběhla celkem bouřlivá komunikace a nutil mne hodinky otevřít a vyměnit baterii. Argumentoval tím, že na baterii není záruka. Nakonec jsem hodinky odeslal zpět s odstoupením od smlouvy. Je to už 33 dní, co odstoupení od smlouvy obdržel mailem a já stále nemám zpět své peníze. Ukázka závady zde: http://youtu.be/px80ZMpiTfE

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Dobrý den.
    Zákazník volal, že se vteřinová ručka zastavuje, navrhl jsem, že problém může být ve slabé baterii, že je běžné, že si zákazníci nechávají baterie měnit... Podruhé už jen psal, že baterii nechce nechat vyměňovat, že ke zboží nemá důvěru a že video se závadou můžeme shlédnout na You Tube. Napsali jsme mu, ať tedy hodinky vrátí, ale video ať stáhne, protože jako pozadí hodinek použil naši fakturu. Následovalo jeho vydírání, že video stáhne, až mu vrátíme peníze... Více myslím netřeba dodávat.
    eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem odeslala, ale obchod naprosto nekomunikuje.

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Vyzýváme Heuréku, aby zaprvé tuto recenzi smazali a zadruhé, aby popřemýšleli, jak zajistit vyšší objektivitu zákaznických recenzí. Snadnost, jak lze úmyslně nebo neúmyslně poškodit obchod je příliš snadná.

    Samozřejmě nejsme bezchybní, ale vždy, opakuji VŽDY, sdělujeme zákazníkovi, nejpozději následující pracovní den, ale v drtivé většině již pár minut nebo hodin po objednání, jaká je dostupnost objednaného zboží a kdy asi jej může očekávat.

    Stejně jako v tomto případě, kdy jsme zákaznici, která stejné zboží v hodnotě 500 Kč objednala v krátké době dokonce dvakrát a my jsme jí také dvakrát sdělili, že jej máme skladem a je pro ní připraveno k vyzvednutí. U první objednávky z 16.12.2013 ve 12:25 hod. to bylo za osmnáct minut ve 12:43 hod. a u druhé objednávky ze 17.12.2013 v 10:37 hod. to bylo za tři hodiny a sedm minut ve 13:44 hod. ...

    Nebylo to nic platné. Zákaznice tvrdí, že žádné e-maily neobdržela a jedinou aktivitu, kterou poté vyvinula, bylo již jen vystavení negativní reference na obchod, a to na základě e-mailové žádosti Heuréky na hodnocení obchodu. Na náš dotaz, proč tedy objednávku(y) u obchodníka neověřovala nebyla schopna vysvětlit a považuje se za dotčenou, protože ona chybu udělat nemůže...

    Upozorňujeme ještě, že každému zákazníkovi, který u objednávky vyplní svůj e-mail, odchází pár minut po objednání ze systému opis objednávky a i následná potvrzení o dostupnosti zboží jsou zasílána reply, tedy e-mailové adresy ručně nepíšeme a nemůžeme se tak splést. Jak jsme si ověřili, e-mailová adresa v objednávce je shodná s tou, se kterou s námi zákaznice po "recenzi" komunikovala...

    Nejenom tedy, že nás zbytečně zaměstnala, že blokovala dva kusy objednaného zboží, že si nic neověřila, ale je zajímavé, že aktivita k negativnímu hodnocení jí nechyběla.

    Zákazník zde má velkou moc. Tou však je schopen řádně nakládat jen ten, kdo má odpovídající zodpovědnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ze se da vratit
    • fotka hodinek barevne nesouhlasi s originalem

    nakupujte jinde, pokud chcete mit hodinky hned a necekat na navrat penez a nakupovat pak jinde

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Vážená zákaznice,
    jsme si jisti, že jsme nijak nepochybili. Objednala jste online hodinky Casio BG-3001-4B a každý, kdo ty hodinky zná, tak musí uznat, že náš obrázek zcela odpovídá reálnému vzhledu hodinek. Zboží jsme vám zaslali na dobírku druhý den následující po objednávce, tedy v úterý 26.3. Dle údajů pošty jste si zásilku vyzvedla ve čtvrtek 28.3. Již 2.4. jste hodinky přišla osobně se svým partnerem vrátit a na naši informaci, že vám peníze můžeme vrátit až po připsání dobírky od České pošty na náš účet, jste neřekla ani slovo a sdělila nám své číslo účtu, tedy pardon, partnerovo. Domníváme se tedy, že ani zde jsme nepochybili a celé to na nás působí, že si takto řešíte nějaké své jiné problémy.
    I vaše eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ???
    • Objednal jsem jeden model a nic!
    • Objednal jsem druhý model a zase nic!
    • Co k TOMU dodat???...

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Dobrý den.
    Co k tomu dodat? No, především by jste měl být upřímný. První objednávku jste zrušil sám po tom, co jste našel jiné hodinky a u této jste byl hned po objednání informován, že jste si vybral starý model, výprodejový, který je pouze u výrobce v Německu a že nemůžeme zajistit jejich rychlejší dodání. Informace o jejich prodloužené expediční době je u produktu uvedena. Takže jste věděl, že objednáváte speciální zboží s delší dodací lhůtou, informaci jste přijal, objednávku jste nezrušil a dnes v den, kdy jsme Vás informovali, že máme zboží obdržet, jste na nic nečekal a píšete tuto recenzi... Víte co? Minimálně jste nám měl přiznat pět hvězdiček u kvality komunikace, za kterou si stojíme.
    Vaše eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nabídka značky Casio
    • častá neschopnost dodat nabízené zboží

    několikrát byl nákup bez problému, již dvakrát však nabízené zboží neuměl dodat, vždy však informoval e-mailem

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Nevíme, čím jsme si toto zasloužili...

    Objednal jste 18.12. levné, výrazně slevněné, výprodejové zboží, u kterého bylo zřetelně uvedeno "Uvedené slevy platí do 31.12. 2011, nebo do vyprodání zásob!". Toto zboží bylo momentálně již jen u dodavatele, v jehož databázi bylo zboží uváděno jako skladem. Proto jsme jej také měli vystaveno. Když jsme dostali informaci, že je vyprodáno, tak jsme Vás ihned, tedy 19.12. dopoledne, tedy do 24 hodin, informovali o jeho vyprodání a nemožnosti jej dodat do Vánoc.

    Co je na tomto postupu tak zavrženíhodného? Opravdu netušíme, proč by mělo být rychlé oznámení o nedostupnosti zboží takovým problémem... Ano, z plánované koupě takto slevněného zboží (- 40 %) jste jistě měl radost a potom jste byl zklamán, ale prosím, proč si léčit zklamání obviňováním druhého?

    Vaše eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabizite zbozi,ktere nemate.

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Dobrý den.
    Vážený zákazníku, ano, máte pravdu, nabízíme nejen zboží, které máme, ale stejně tak jako 95% a více obchodů na českém internetu nabízíme i zboží, které má i náš dodavatel. Ve vašem případě v době objednávky deklaroval, že má 2 až 5 kusů, avšak ukázalo se, že ty dva kusy jsou vadné... Je to samozřejmě nepříjemné, ale jsme přesvědčeni, že k rozladěnosti není natolik důvod, vždyť jste informaci o nemožnosti dodání dostal asi 22 hodin po objednání... Každopádně se omlouváme za komplikace.
    Vaše eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychlost, prehled, vyber, nizke ceny
    • uvital bych na webovkach komentare k jednotlivym hodinkam ci jinemu zbozi co nabizite (rady, nazory, zkusenosti se zbozim atd..)

    Normalne pres net nenakupuji ale pokud se jedna o vetsi vyber zbozi davam internetu prednost, duvodem proc jsem nakoupil zbozi prave u Vas asi nebude tim ze jste nejvetsi e-obchod s hodinkami v CR ale spis ze jste se trefili s typem do meho vkusu a take vetsi sortiment zbozi. Obchod bych urcite doporucil ostatnim. Zkusenost s reklamacemi zatim nemam zatim tady nebyla treba :-)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na internetu byl k nákupu slíben dárek jako premie - byla to i motivace tyto hodinky nakoupit právě zde - přesto jsem neobdržel nic, tedy obchod je nesolidní a již zde nikdy nenakoupím

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Jsme rádi, že máme náročné zákazníky, dělají nás, ale hlavně naše služby lepšími. Jak jistě ale tušíme, každý náročný by měl být takový i k sobě... Hodinky byly objednány ve středu ve třičtvrtě na jedenáct dopoledne. V popisu u nich bylo uvedeno, že jsou k nim mimořádně dodávány brýle stejné značky. Zboží jsme aktuálně neměli na skladě, ale čekali jsme ten den jejich naskladnění. Zákazníkovi jsme do 5-ti minut od objednání odeslali zprávu, že je budeme expedovat následující den. Po naskladnění jsme zjistili, že již nejsou dodávány s promo dárkem, brýlemi. Ihned jsme volali zákazníkovi, že brýle nejsou a že pokud na objednávce trvá, tak si může vybrat jiný dárek, např. rádiem řízený budík. Nechtěl žádný, ale zájem o hodinky potvrdil. Jelikož jsme je naskladnili ještě ten den, tak již v den objednání byly expedovány a u zákazníka byly již den po objednání. Takže si jsem jist, že naše dodací lhůta, kvalita komunikace, ale také serióznost byla na vysoké úrovni. Roman Kapr, eHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Velké množstvý výběru
    • Možnost vybrat hodinky dle vlastností co potřebuji (filtr)
    • web a jeho nepřehlednost
    • špatné zpracování webových stránek
    • chyby v znázornování některých parametru u hodinek a spodní nepohyblivá lišta překrývajcí text je trystni

    Smíšený názor, až čas ukáže jestli jsou hodinky kvalitní jak je požadováno. Obchod proběhl bez problému.

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Jsme rádi, že máme náročné zákazníky. Pomáhají nám být lepšími. Ovšem nároční by ale měli být i na sebe a nevymýšlet si.

    Konkrétně v tomto případě mohu poukázat na protimluv o přehlednosti webu, viz. plus: možnost vybrat si hodinky dle vlastností a mínus: web a jeho nepřehlednost. Ještě před objednávkou nás tento zákazník kontaktoval s vybraným modelem, jestli je pro jeho účel ten pravý, což jsme mu potvrdili. Mohlo by se to povést zákazníkovi, který si chce objednat na "špatně zpracovaném webu s chybami ve znázorňování některých parametrů hodinek"?. Napadá mne otázka, proč si tedy u nás hodinky hledal a objednával?? Nakonec o vstřícnosti zákazníka svědčí i kritika dodací lhůty. Objednávku s osobním odběrem provedl v pátek odpoledne a v pondělí po poledni měl zboží připraveno a zprávu od nás. To je špatná nebo průměrná dodací lhůta?

    Ještě poznámka. Všimli jsme si, že nejvíce si stěžují zákazníci, kterým zodpovíme několik dotazů na levné hodinky s velkou slevou, jako v tomto případě 50%...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zatím nevím, čekám na první dodávku
    • zatím nevím, čekám na první dodávku

    zatím nevím, čekám na první dodávku

    Reakce obchodu eHodinky.cz

    Vystavené zboží má různé dodací lhůty. Zákazníkem objednané hodinky mají uvedenou běžnou dodací dobu 14 dní, ta dosud zdaleka neproběhla a o předpokládaném termínu dodání byl bez prodlení informován, takže nás jeho hodnocení mrzí...