• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží co bylo na eshopu na skladě tak fyzicky na skladě nebylo. Čekám už tři týdny na doručení.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si neskladové zboží (uvedeno u produktu). Bylo Vám emailem psáno, že bude batoh expedován začátkem prosince, tzn. tento týden se bude expedovat. Je to velká speciálka, kterou skladem nedržíme.

    Pokud jste spěchal, měl jste si vybrat u nás skladový batoh s expedicí SKLADEM.

    Děkujeme za pochopení

    ECstore

    • Zboží dosud nedorazilo

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    u cepíny byly na výběr 2 varianty. Jedna o délce 65 cm (skladem) a druhá varianta o délce 75 cm (na dotaz - není skladem).

    Vy jste si vybral neskladovou variantu o délce 75 cm. My Vás telefonicky obratem kontaktovali a sdělili Vám termín.

    Pokud spěcháte, tak Vám jedině můžeme nabídnout kratší model nebo si vybrat jiný cepín, kde je uvedena expedice skladem. To už jsme Vám ale telefonicky říkali.

    Děkujeme za pochopení a hlavně horám zdar

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Garantují odeslání do 24 hodin a zboží odeslali po 72 hodinách a přišlo až pátý pracovní den. Cestu, kvůli které jsem zboží objednával, jsem musel absolvovat bez daného zboží :/

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Víkendové objednávky samozřejmě vyřizujeme až první pracovní den (tedy v pondělí). Během víkendu máme zavřeno a ani přepravci (PPL, Česká pošta) nedělají rozvozy balíků.

    V pondělí jsme ihned začli objednávku vyřizovat.

    Děkujeme za pochopení a hlavně horám zdar

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží,které jsem si objednala ,píšete dodací termín 24h. ,už to je 24 dní a zboží pořád nikde a ani žádná reakce od Vas na e-mail,který jsem vám poslala.S takovým jednáním jsem se ještě nesetkala.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    objednala jste si u nás neskladové zboží (u produktu uvedena dostupnost "na dotaz"). Telefonicky jsme spolu mluvili ihned po objednávce a o termínu Vás i informovali. Vaší reakci tedy nerozumíme? Doručeno máte mít ve čtvrtek.

    S pozdravem

    Jakub Měkota
    ECstore

    • žádnou výhodu nevidím
    • slibují dodání v termínu, který nejsou schopni splnit

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    objednala jste si u nás produkt, kde byla uvedena expedice do 5 pracovních dnů. Bohužel byly státní svátky a vaše objednávka proto měla zdržení. Během svátků jsme měli zavřeno.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Nabízel zboží, které nebylo k mání

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    objednal jste produkt s dostupností "na dotaz". Je to jasně uvedené u produktu.

    Když je uvedena dostupnost "na dotaz", tak produkt nemáme skladem a nelze Vám ho expedovat obratem. Musí se objednat u dodavatele.

    Pokud spěcháte, máte si vybrat naše skladové produkty (expedujeme do 24 hodin).

    Děkujeme za pochopení

    Jakub Měkota

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrušili mi objednávku protože zboží vůbec neměli, ale na další nákup mi dali drobnou slevu
    • Levné ceny
    • Nevěděli že už není skladem
    • Čekal jsem týden, než jsem se dozvěděl že nic nebude

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    objednal jste v sobotu večer (9.12.). V pondělí jsme Vám obratem dali vědět, že se nám sešli 2 objednávky na 1 skladový produkt. Bohužel jsme museli vystornovat a nabídli popřípadně alternativu. Lze Vám ale opět dodat po svátkách, kdy očekáváme další dodávku zboží od našeho dodavatele.

    Rádi bychom dodali. Pro eshopy jsou předvánoční nákupy opravdu náročné a bohužel se i toto někdy stane.

    Za případné komplikace se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Avizují dodání do 24 hodin - úhrada provedena online, ihned jsem obdržel EET účtenku jako potvrzení úhrady, ale zboží dorazilo až po pěti dnech.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    slovo expedujeme do 24 hodin znamená, že to do druhého dne "odešleme". Ne že to do 24 hodin doručíme. Přepravce musí mít zásilku 1 pracovní den u sebe. Přepravce nemá teleport. Pro svozy k nám přepravce jezdí dopoledne. Zásilku jsme obratem odeslali, ale 28.9. byl svátek, proto se Vám zásilka doručovala až následujicí pracovní den a to 29.9. O státním svátku přepravce nejezdí a my máme také zavřeno. Nechápeme tedy, kde je problém. Číslo zásilky je 41150763446, můžete si to ověřit, že to přepravce měl 2 dny u sebe (kvůli státnímu svátku).

    Objednal jste si u nás 2x lezečky. Po doručení jste nám i psal, že je chcete vrátit a my že určitě není problém. Už nevíme, jak Vám více vyjít vstříc. Odešleme obratem, vrátíme Vám peníze za zboží, které chcete vrátit. Komunikujeme obratem na vaše dotazy. Lépe už to opravdu neumíme.

    O státním svátku jsme my i přepraci měli zavřeno. My byli třeba za lezením ve skalách ;). Ale i tak díky za recenzi.

    Jakub Měkota, ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka potvrdená 8.8.2017. 11.9.2017 tovar ešte nedoručený :-( je to nejaký bezpečnostný limit ako pri zbraniach ...

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si u nás neskladové zboží. S termíny jsme si psali emaily a věděl jste o nich. My produkt skladem nedržíme a pouze jsme Vám vyhověli, že ho od výrobce objednáme. Má nám dorazit koncem týdne.

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    na facebooku nekumukuji, do poznamky v komentari..nikdo to necte..cili poslano na spatnou adresu..bez reakce a jeste se spozdenim

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    doporučuji psát dotazy na email nebo zavolat, pokud chcete odpověď obratem. Pokud napíšete někam komentář na Facebook, tak to skutečně nemusíme zaregistrovat tak rychle. Děkujeme za pochopení.

    Jinak odpověď na Váš doslovný dotaz, zdali "nemáme nějakou slevu, která by mírně ulehčila vaší peněžence při osobním odběru". Za osobní odběr dodatečné slevy skutečně nedáváme. Dopravu ale máte při nákupu u nás zdarma a můžete si nechat zboží klidně poslat na vaší adresu bez jakéhokoliv poplatku.

    U objednávky jste uvedl pražskou adresu. Volali jsme si i telefonem a o jiné adrese jste nemluvil.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Ani po 12 dnech mě nebylo zboží dodáno.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    objednal jste neskladové zboží. U produktu byla dostupnost uvedena a byl jste emailem o dostupnosti i informován.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Při nákupu online jsem bohuzel špatně odhadla potřebnou velikost lezeckého sedáku (jednalo se o dárek) a pak už nebylo možné vyměnit za správnou velikost.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    zboží lze vyměnit pouze do 14 dnů a samozřejmě nesmí být používáno. Např. po 1 měsíci opravdu již nevyměníme....

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehlednost stránek, komunikace.
    • Hrozná dodací doba u některého zboži.

    Beru v potaz, že u mnou vybraného zboží je uvedeno dodání 2 až 5 dní, ale jestli je to už 9 dracovních a dva víkendy, tak je dost smutné, že ještě zboží nemám.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    zítra od nás zboží odchází a doručení pak máte následujicí pracovní den. Objednala jste neskladové zboží (jak bylo i uvedeno). Termín je obvykle 2-5 pracovních dní, ale díky zdržení ze strany dodavatele se to protáhlo. Můžeme jedině nabídnout alternativní skladové zboží, jak jsme Vás i informovali.

    Děkujeme za pochopení a s omluvou

    S přáním hezkého dne

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamani zakaznika.
    • Lzive ceny.

    Nespokojenost, objednavka byla zrusena z duvodu uverejneni lzive ceny. Obchod odmitl zbozi za inzerovanou cenu zaslat. Misto toho nabidl pouze slevu ktera se neblizila ani nahodou puvodne inzerovane cene. Celou zalezitost jsem oznamil ČOI k provereni klamave reklamy a nekalých obchodnich praktik prodejce.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    jednalo se zcela o zjevný úlet v kupní ceně, kdy Vám jako spotřebiteli muselo být zcela jasné, že něco není v pořádku.

    Každému průměrnému spotřebiteli muselo být jasné, že s vysokou pravděpodobností se jedná o technický problém či omyl.

    Ani v takovém nestandartním objemu zboží nemáme.

    S přáním hezkého dne

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po odeslání objednávky dorazil informační e-mail s tím, že o průběhu vyřizování budu informován. Po týdnu jsem se informoval na stav objednávky sám, jelikož žádné avízo k vyzvednutí nedorazilo a bylo mi sděleno, že zboží bylo dávno připraveno k odběru a jelikož jsem si jej nevyzvedl, bylo prodáno jinému zákazníkovi. Na můj dotaz, proč nedal prodejce vědět, že si mohu zboží přijít vyzvednout mi bylo odpovězeno stornováním objednávky. Jsme jen lidé a k chybám dojít může, nicméně tento postoj k zákazníkům a řešení vzniklé situace se mi nelíbí, nemohu tedy hodnotit pozitivně.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Zboží jste měl skutečně připraven k osobnímu odběru a jelikož jste se do 1 týdne nedostavil, byla zrušena rezervace na zboží. Delší rezervace než 1 týden bez předešlé dohody standartně neděláme.

    Uznáváme ale, že automaticky generovaný email u osobních odběrů nebyl jasně formulován. Chybu jsme ihned napravili a nyní bude všem zákazníkům u osobních odběrů odcházet o 1 informativní email navíc.

    Děkujeme za pochopení a s pozdravem

    ECstore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výhoda... lezecký veci Ocun. tedy kvalita
    • slabinou v mem případe je nedodane zdoží
    • Ocún Finger Board. Stale na něj čekám..
    • jestli ho nemáte, a nebude, budu pozadovat vracení peněz

    nedodali jste mi vše, jeste chybí :
    1x Ocún Finger Board.
    pán který mi volal, říkal že by byl po středě..máme pátek. na muj dotazovací mail jsem nedostal odpoved
    Az vse dorazí, muzu kladně hodnotit, zatím ne, hlavně z duvodu komunikace..na druhou stranu chápu, že se neco musí objednat, ze neco není na skladu..
    dejte mi zpravu, diky
    J. Zajpt
    602313840

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si u nás 2x Finger Board. Meli jsme skladem pouze 1ks. Po telefonické dohodě jsme odeslali 1 ks s tím, že chybějicí kus dopošleme do konce týdne (zhruba ve středu). Další zboží jsme obdrželi až v pátek, takže bude obratem v pondělí odesláno.

    Moc se omlouváme, ale je to specifické zboží (tréninková deska pro sportovní lezce) a nedržíme jej ve větším mnozství skladem.

    Děkujeme za pochopení.
    ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Oceňuji šifrování ssl na webových stránkách. Pokud je to možné a mám na výběr, nakupuji v obchodech, které mají korektně nasazené šifrování a které mě neobtěžují JavaScriptem.
    • Příliš mnoho JavaScriptu, vyhovuje mi, pokud jej nemusím u internetového obchodu povolovat.

    Obchod dobrý, ale na závěr jsem musel povolit JavaScript, abych nakoupil, což mi nevyhovuje. Pokud bych věděl o obchodě, ve kterém koupím stejné zboží bez jeho povolení, nakoupil bych v něm, případně na kamenné prodejně.

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den pane Beinstein,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Přepošleme našemu programátorovi. Do jara ale plánujeme nový design stránek (budou mít tedy modernější vzhled), tak Vás třeba i v budoucnu potěšíme.

    Např. automechanik najde u každého auta také nějakou chybku nebo nápad, co by na autě vylepšil. Chápu, že jestli jste z oboru, určitě toho najdete hodně. Pokud máte další připomínky, napište nám prosím maila na [email protected]. Rádi naše webovky po technické stránce ještě více vylepšíme.

    S pozdravem

    Jakub Měkota
    ECstore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod tvrdí, že dopraví zboží do 2-3 pracovních dnů. Zboží dorazilo po více než týdnu. Sám jsem se musel ptát mailem, co se děje. Rychle odpověděli, ale zboží rychle nedodali, škoda. :o(

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den pane Pecka,

    z naší strany byl balík vyexpedován obratem druhý den od objednávky. Doručení jste měl mít následujicí den, jak nám PPL garantuje. Bohužel se Váš balíček přepravci zatoulal a doručil Vám ho skutečně až za 1 týden.

    PPL je jiná firma. Z naší strany skutečně proběhlo vše v pořádku. Naopak ale musíme pochválit přepravce (PPL, Česká pošta), že i pro ně v tak extrémním období jako jsou předvánoční dny, skutečně většinu zásilek doručují následujicí pracovní den. Bohužel ta vaše se zatoulala, je mi to líto a omlouváme se za PPL za zdržení.

    Děkujeme za pochopení a s přáním hezkého dne

    Jakub Měkota
    ECstore

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • přehlednost
    • není český návod

    Jako obvykle chybí návod v češtině, s tím běžte do prdele

    Reakce obchodu ECstore.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Pravděpodobně při balení musel vypadnout. Dáváme vždy ve formátu A2. Podívejte se raději ještě jednou do krabice, zdali není součástí - měl by být.

    Pošleme Vám ho pro jistotu ještě emailem a i jako dopis poštou.

    S přáním hezkého dne

    Jakub Měkota
    ECstore