Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- objednala jsem si jiný produkt, než který mi byl doručen
Reakce obchodu Econea
Dobrý den,
pokud v balíčku bylo něco jiného, určitě je to na rychlé řešení spolu s námi.
V takovém případě je třeba neprodleně kontaktovat naši zákaznickou péči a vše samozřejmě vyřešíme, bez jakýchkoliv vašich dalších nákladů či prodlev k vaší plné spokojenosti. To je samozřejmost, za balíčky ručíme.
Moc nás mrzí, jestli nebylo vše podle vašich představ. Jestli došlo k chybě na naší straně, o to více se budeme snažit vše napravit.
Budeme vás co nevidět kontaktovat a vše spolu již dořešíme :-)
Mariana, Econea -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- "Nechci dostávat lautr žádné emaily" - zas tak úplně neplatí.
- Vcelku arogantní chování jednoho z majitelů.
I přes to, že zaškrtnete: "Nechci dostávat lautr žádné emaily." Obchod Vás stejně bude otravovat hodnocením obchodu na Heurece. A když se ohradíte, že se Vám toto nelíbí. Je Vám vysvětleno, jak hluboce se mýlíte a jak tomu všemu vůbec nerozumíte. Byla jsem spokojená do doby než jsem si začala psát s jedním z majitelů. V budoucnu si již na eshopu econea.cz nic nekoupím.
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Petro,
vyměnili jsme si spolu několik e-mailů, kde jste se odkazovala na GDPR. V první řadě mě moc mrzí, že jste mé reakce brala jako aroganci. Vždy jsem se vám snažil maximálně vyjít vstříc. Také jste žádala podle GDPR k přístupu k vaším osobním údajům a ty jsem vám obratem poskytl.
Psala jste, jak se vám nelíbilo, že jste dostala e-maily od Heureky a Zboží.cz ohledně hodnocení nákupu. Mrzí mě, že jste to vnímala špatně a je to velký podnět pro nás.
Snažil jsem se vám objasnit, jak nejlépe jsem dovedl, na základě čeho (podle GDPR), vám e-maily přišly. Snažil jsem se vám také objasnit, že "Lautr žádné e-maily" se nevztahují na e-maily, které se týkají vaší objednávky, tedy informace o přijetí, zaplacení, doručení a následně hodnocení vaší objednávky (což bylo ono Zboží a Heureka).
Také jsem vám psal, že platformy nemají právo váš e-maily využít k jinému účelu, než k odeslání tohoto jednoho e-mailu.
Zaškrtávátko "Lautr žádné e-maily" se vztahuje na veškeré marketingové e-maily. Ty jsme vám neposlali a neposíláme nikomu, kdo toto zaškrtne.
Už jsem od vás nedostal žádnou odpověď a dočetl jsem se zde, že jsem arogantní. Věřte, že mi to také radost nedělá a e-mailům pro vás jsem věnoval hodně času. Snažil jsem vám ve všem maximálně vyjít vstříc.
S pozdravem,
Martin Mates - spolumajitel -
Nedoporučuje obchod
- ekologické produkty
- cenově dostupné
- přehledný web
- detailní informace o produktech
- zakoupený solný deodorant je nefunkční a nelze jej vrátit, protože jsou na něm patrné známky opotřebení
- na webu mi chybí možnost hodnotit nabízené produkty
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Hano,
děkujeme za recenzi, ačkoliv nás negativní hodnocení vždy zamrzí.
Každý jsme originál, naše těla a jejich reakce o to více. Není tomu jinak ani v případě přírodních produktů. Vždy se může objevit ojedinělá zkušenost či zklamání, ačkoliv se snažíme našim zákazníkům přechod na ekologické produkty maximálně usnadnit (mimo jiné i testováním na vlastní kůži :-) a to včetně různých rad, tipů a doporučení pro co největší užitek.
Ve vašem případě jsme se zachovali se stejnou úctou k jedinečnosti a na základě individuální péče jsme pro vaši opakovanou nespokojenost společně našli řešení nad rámec běžných postupů a podmínek.
V možnost hodnocení produktů přímo na našich stránkách upřímně také do budoucna doufáme, zákazníci nám ho zmiňují ve zpětné vazbě velmi často a budeme hledat cesty, jak Vám toto přání splnit. Do té doby jsme Vám plně k dispozici na naší zákaznické péči, kde Vám rádi poradíme s výběrem vhodného produktu na míru přímo Vám, aby už příště byla Vaše zkušenost více jak 100% :-)
Už i vzhledem k naší osobní komunikaci doufám, že se opět shledáme u Vašich dalších nákupů u nás.
Mariana, Econea -
Nedoporučuje obchod
- bez konzultace pošle něco jiného, za cenu toho původního
Objednal jsem si bambusová brčka Mobake - "značková" s nápisem, za dvojnásobnou cenu než obyčejná bambusová brčka. Přišla mi ta obyčejná, bez nápisu.
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Václave,
moc se omlouvám, jestli Vám v balíčku přišlo něco jiného, než co jste očekával. Kontrolovali jsme zboží ve skladu a některá brčka (stejné kvality a od stejného výrobce) na sobě ono vyražení nenesou. Zjistíme si u našeho dodavatele, jestli nedošlo ke změně designu a uvedeme to na pravou míru i pro ostatní zákazníky. Velmi se Vám tak omlouvám. Určitě to ale napravíme!
V případě, že objednané zboží nemáme skladem, kontaktujeme vždy zákazníky prvně telefonicky a pokud se nemůžeme spojit, pošleme ještě i email. Veškeré výměny jednotlivých položek z důvodu nedostupnosti probíhají až po dohodě se zákazníkem, do té doby s odesláním zásilky vyčkáváme.
Co nevidět se s Vámi spojím, abychom společně našli tu nejlepší možnost právě pro Vás.
Mariana, Econea -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- chleba ztvrdnul nápadně rychle, podle mě jsou poeníze zbytečně vyhozené
Reakce obchodu Econea
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost s pytlíky na pečivo.
Pytlík samotný nezamezuje procesu ztvrdnutí pečiva, přeci jen jedná se o bavlnu, ale může ho zpomalit než kdyby byl ponechán bez obalu. Má tak dvojí funkci - pomůže už při samotném nákupu cestou zero-waste a zároveň v něm můžete pečivo uchovávat.
Trvanlivost pečiva ovlivňuje více faktorů jako např. použitá mouka, čerstvost už v momentě nákupu, jestli byl chléb čerstvě upečen nebo pouze z dopeku atd. Zajímalo by nás, po jaké době chleba ztvrdnul, tato informace nám v recenzi bohužel chybí.
Pokud ale pytlíky nesplnily Vaše očekávání, můžete nám je v rámci 30 denní lhůty vrátit. Postup najdete zde: https://www.econea.cz/vse-o-nakupu
Doufáme, že příští nákup už proběhne na jedničku i co se týče Vašeho očekávání
Mariana, Econea -
Nedoporučuje obchod
Rychle dodáno
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo dodáno v krabici obsahem nemalo podobnem popelnici. Prilozeny dopis byl pokrceny, hozeny volne v hromade cizich uctenek, ruznych krabic, plastove lepici a plastove stahovaci pasky. Psalo se v nem, ze pripadne plasty maji na svedomi dodavatele Econei, presto si myslim, ze by to slo delat slusneji. Pri vytahovani zakoupenych veci (zabalenych taky v plastu) jsem byla opravdu znechucena.
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Niko,
moc nás Vaše recenze mrzí. K balení používáme pouze recyklované materiály, které u nás kdokoliv může zanechat. Běžně nám naši samotní zákazníci či příznivci vozí papíry a výplně ze svých vlastních domácností, aby poté dále posloužily.
Jménem Econey se Vám tak omlouvám, pokud obsahem byly i nějaké účtenky. Ty se tam musely přimíchat v obalovém materiálu z druhé ruky. To, co popisujete, se nám ale za celou dobu nestalo. Dáme si na to určitě pozor, slibuji.
V rámci naší myšlenky a filozofie opakovaného využití a nevytváření dalšího odpadu balíčky jsme ustoupili od designových nároků na balení samotné. Ovšem za předpokladu, že rozbalení balíčku nebude na zákazníka působit nijak negativně.
Musela tak nastat chyba lidského faktoru u nás, za což Vám patří naše omluva.
Rádi bychom celou situaci a zklamání napravili, ať získáte tu správnou zkušenost jako většina našich zákazníků.
Obratem Vás budu kontaktovat a udělám pro Vaši spokojenost maximum.
Mariana, Econea -
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr zboží, přehlednost stránek
- Přijatelné ceny
- Zaplacené, ale nedodané zboží
- Zboží nejde na trase za zákazníkem dohledat
- Při kontaktování, kde se můj balík nachází, “odpinknutí” odpovědnosti na Zásilkovnu. Myslím, že si má snad sám e-shop pořešit, když zákazník neobdrží zaplacený balíček.
Pokud balík přeci jen dorazí, tak palec nahoru. Už jsem ale poučená-nic předem platit nebudu, když vidím, jak pak ochota e-shopu funguje.
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Zuzko,
moc mě mrzí, že došlo k takovým potížím s doručením zásilky a plně rozumím tomu, že se zlobíte.
Kolegyně ze Zákaznického servisu opakovaně urgovala Zásilkovnu, která neustále opakovala, že došlo k nějakým technickým potížím a že to prověří a dají nám vědět zpět, což se bohužel nestalo a tak kolegyně volala znovu a znovu.
Dnes ráno volala znovu a bylo jí slíbeno, že váš balíček bude obratem doručen a jak vidím ve sledování zásilky (tracking jsme vám poslali v e-mailu při potvrzení odeslání balíčku), tak je již na výdejním místě připraven k odběru.
Rozhodně nefungujeme tak, že se zákazníky potíže s doručením balíčku neřešíme.
Kolegyně Katka vám slíbila, že pokud nedojde k okamžitému vyřešení, tak že vám balíček odešleme znovu. Což běžně děláme.
V každém případě vás Katka bude obratem kontaktovat a všechny tyto nepříjemnosti vám budeme kompenzovat.
Věřím, že na nás nezanevřete a dáte nám v budoucnu ještě další šanci.
Lucka, Econea -
Nedoporučuje obchod
Dle mého názoru tato firma jsou podvodní překupníci. Od této firmy již v životě nic nekoupím.
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, pane K., (jméno zákazníka samozřejmě známe, ale neuvádíme ho záměrně celé, neboť z důvodu nutnosti vysvětlení negativního hodnocení uvádíme i informace, které v recenzi nejsou)
rád na vaše hodnocení zareaguji stejně, jak jsem to již udělal do e-mailu.
Zároveň to budiž vysvětlení pro čtenáře našich recenzí zde na Heurece.
Koupil jste si produkt za 19 Kč a kritizujete nás za to, že vás stál celkem 68 Kč - včetně dopravného do Zásilkovny. Nakupování online obecně pro velmi levné věci moc nedává smysl, protože pak skutečně zaplatíte několikanásobek ceny produktu za dopravu. Zakoupit si velmi levný produkt a nechat si ho doručit byla vaše volba - nemusel jste ji činit.
Druhá věc je, že nám píšete, že jste použitím měřícího sáčku zjistil, že vaše hlavice je již úsporná a že si tudíž nemusíte kupovat novou od nás. Ano, vaše hlavice vás mohla stát méně než ty, které prodáváme my a ano, může být i úsporná. To je zcela v pořádku. Je na vás, jestli si koupíte levnou v hobbymarketu a možná ji budete muset za pár let vyměnit nebo zda dáte přednost kvalitní hlavici, která vám dlouho vydrží a třeba má i funkce navíc. Netvrdíme, že automaticky levné = nekvalitní, ale přecijen pokud se úsporné hlavice obvykle prodávají v rozmezi 500-1000 Kč, tak je pro mě osobně hlavice za stovku podezřele levná. Ale přeji vám, ať vám slouží dlouho.
Tak či tak, těžko to z nás dělá podvodníky, jak uvádíte. Vše komunikujeme transparentně a je na vás co a kde nakupujete. Vaše hodnocení tak považuji za velmi nefér.
Pavel Milan Černý, zakladatel a spolumajitel Econea -
Nedoporučuje obchod
- koupené zboží není kvalitní, strojek se špatně drží a špatně holí, klasické holítko od ženy na nohy je lepší, již dříve jsem koupil spec.sklenici na vodu u které je nepoužitelný nešroubovací uzávěr který samovolně vyskakuje, kvůli ekologii nemíním kupovat nefunkční výrobky
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Petře,
moc nás mrzí, že nejste s holítkem ani s lahví spokojen.
Škoda, že jste nám o tom nedal vědět, určitě bychom to vyřešili k vaší spokojenosti.
Budeme vás co nejdříve kontaktovat.
Lucka, Econea -
Nedoporučuje obchod
Obchod dobry ale zbozi nahouby. Krem jen silne voni ale na pleti se droli. Odlicovaci mleko neodlicuje a krem s spf je tak prirodni ze se slozky oddeli uz za nekolik sekund a kdyz ho chci pouzit tak musim 10 min trepat s flaskou aby se spojil. Zda má opravdu uv ochranu. Neumim posoudit. Uz nic z toho nekoupim
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Blanko,
moc nás mrzí, že s produkty zakoupenými u nás nemáte dobrou zkušenost.
Moje kolegyně se s vámi spojí, abyste si o produktech a jejich aplikaci popovídaly.
Určitě situaci vyřešíme k vaší spokojenosti, to slibuji.
Pavel, Econea -
Nedoporučuje obchod
Zbozi bylo dorucene zmrzle. Telefonem mi bylo oznameno, ze je to vse ok a at to necham vse jen rozmrznout. Zbozi jsem vratila - to probehlo bez problemu. V obchode uz nenakoupim, protoze jsem zjistila,ze je to zcela bezna vec a vsem kdo mel stejny problem, bylo receno at nechaji zbozi rozmrznout. Tudiz je mi jasne, ze mnou vracene zbozi dostal jiny zakaznik...
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Mirko,
moc mě mrzí, že nejste s nákupem na našem e-shopu spokojená.
S tím promrzlým zbožím je to trochu problematické. Rozhodně to nebereme na lehkou váhu a řešíme to. Je však dobré uvědomit si všechny souvislosti.
Za prvé není to tak, že Econea posílá zmrzlé zboží. V našem skladu mráz samozřejmě není a my využíváme služeb přepravců, stejně jako ostatní internetové obchody. Pokud je však venku třeba -10 stupňů, tak se nelze vyhnout tomu, že po dobu přepravy na balíky působí i mráz. Balíky jsou pak přes noc v meziskladech a nejspíš ani tam nelze garantovat to, že tam nebudou teploty blízké nule. Záleží to na tom, o jakého se jedná přepravce a také kam balík cestuje.
Druhá věc je, že i když zboží cestuje od výrobce do ČR k distributorovi, tak vlastně nikdo neví, v jaké to bylo teplotě. Tzn. i pokud nám zboží dorazí za teplot nad nulou, tak nikde není řečeno, že zboží nepromrzlo dříve. Nelze mít jistotu, je mi líto.
A obávám se, že toto se týká naprosto všech obchodů a e-shopů, určitě to není jen záležitost Econey. Pokud jsou venku mrazy, tak se tomu nikdo nevyhne.
Podstatné ovšem samozřejmě je, zda to ovlivní kvalitu produktu. My už z dřívějška máme vyjádření od několika našich dodavatelů/výrobců, že krátkodobé vystavení mrazu výrobků NEVADÍ. Aktuálně si to se všemi znovu ověřujeme, ať máme skutečně jasno. Jakmile budeme mít od všech výrobců vyjádření, budeme vás s výsledkem kontaktovat.
Lucka, Econea -
Nedoporučuje obchod
Zatím mi nebylo zboží doručeno, ani nemám žádné informace o tom kdy zboží dorazí. Proto nemůžu nákup hodnotit. Ráda bych byla unformována
Reakce obchodu Econea
Dobrý den,
je nám líto, že jste náš e-shop nedoporučila dalším zákazníkům.
Vaši objednávku jsme neexpedovali a to z toho důvodu, že jste nám do poznámky uvedla, že ji chcete dodat až 5.1.2018 až budete zpět v ČR.
Potvrzení přijetí objednávky jsme vám odeslali obratem po jejím přijetí a poté jsme jí dali "bokem", aby vám dorazila tak, jak si přejte.
V každém případě váš i tak budeme kontaktovat napřímo a ujistíme se, že je vše v pořádku. :)
Lucka, Econea -
Nedoporučuje obchod
Dorazilo mi úplně jiné zboží než bylo na obrázku v e-shopu.
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Radku,
mrzí nás vaše špatná zkušenost s nákupem. Je pravda, že jsme na našem e-shopu neměli aktuální fotku produktu Radiator Booster, který jste si objednal. Na novou fotku od výrobce jsme nějakou dobu čekali, za což se vám omlouváme.
Nyní už je fotka aktuální.
V každém případě jsme obratem poslali kurýra, který u vás produkt vyzvedl a ještě ten den jsme vám peníze vrátili na účet.
Lucka, Econea -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
celkove dlouhá doba odeslání, když nepočítam prudu s dopravcem. take jsem si balik objednala na zasilkovnu, pak mi volali, ze je na to moc tezky a predavaji Intime. Pokud je balik moc tezky nema mi vas eshop dovolit si ho poslat na zasilkovnu a umoznit mi jen realnou dopravu. take kvuli tomu balik sel tak dlouho.
Reakce obchodu Econea
Dobrý den, Míšo,
mrzí nás, že došlo ke komplikacím s doručením vaší objednávky. :-/
Sypeme si popel na hlavu a moc se omlouváme za vzniklé potíže.
Váš balíček jsme odeslali následující pracovní den po obdržení, jak jsme slíbili v potvrzení objednávky a Zásilkovna jej hned další den měla doručovat.
Bohužel opravdu došlo k chybě na naší straně a váha balíku se špatně sečetla (a tím pádem vám šla zvolit i Zásilkovna). Chybu už jsme napravili a vám budeme způsobené potíže určitě kompenzovat.
Lucka, Econea -
Nedoporučuje obchod
- Drahé - viz vysvětlení níže.
Za zboží jsem zaplatil o 100% více než je půvopdní uváděná cena! Chápu, že vydělávat se musí, ale co je moc - to je moc! Za středověku by takového obchodníka máchali v koši ve Vltavě. Škoda, že se už nepraktikuje!
Reakce obchodu Econea
Pane Beneschi,
vaše negativní hodnocení nám přijde značně nefér.
Stejně tak rétorika, kterou používáte, je dle mého názoru zcela zbytečná.
Koupil jste si zboží za 75 Kč a nechal jste si ho na dobírku poslat do Zásilkovny. Za doručení do Zásilkovny účtujeme 49 Kč, což je u e-shopů běžná praxe, neboť za služby Zásilkovny samozřejmě i my platíme a zboží se na pobočce nemůže ocitnout jen tak samo sebou. Někdo pro něj musí přijet, naložit ho, odvézt do třídírny, odvézt ho na pobočku, tam ho vydat... K tomu je třeba zaplatit nájem, zaměstnance, energie apod. Podle mě je cena 49 Kč za přepravu vynikající a jen ztěží budete hledat levnější.
Navíc jste se rozhodl platit dobírkou, za což účtujeme 19 Kč, protože opět za tuto službu Zásilkovně platíme. Mohl jste platit převodem a 19 Kč byste ušetřil.
Myslím, že asi obecně nemůžete čekat, že když si objednáte zboží za 75 Kč z internetového obchodu, tak že vám balíček pošlou zdarma. Pro takovéto objednávky bude poštovné vždy minimálně ve stejné výši. Pokud byste si pro něj zajel někam do obchodu, tak byste ho tam koupil možná za stejnou cenu, možná dráže, avšak zase by vás to stálo váš čas.
Pro příště doporučuji udělat si objednávku nad 700 Kč, pak máte přepravu na kteroukoliv z poboček Zásilkovny zdarma.
Pavel, Econea -
Nedoporučuje obchod
Nebudu se vyjadřovat, byl bych neslušný .
Reakce obchodu Econea
Dobrý den,
netušíme, co se stalo, ale budeme vás neprodleně kontaktovat, abychom to zjistili a napravili.
Lucka, Econea -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Bohužel první nákup, který nedopadl dobře. Když rozbalíte zásilku a sype se na vás ze všeho změkčovač vody, tak doposud jsem zásilku ještě nepřebrala. Neměla jsem náladu (mj. ještě jsem zařizovala pohřeb tchána). Doporučuji lepší balení pro přepravu. Víčko se totiž uvolnilo a obsah je všude.!!!!!!!
Reakce obchodu Econea
Dobrý den,
moc nás mrzí, že váš první balíček nedorazil v pořádku. :-/
Měla jste se nám ozvat, určitě bychom to hned napravili.
Budeme vás neprodleně kontaktovat a poškozené zboží vám samozřejmě nahradíme.
Lucka, Econea -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé čekání na doručení, bez nabídky rozdělit nákup.
Reakce obchodu Econea
Dobrý den,
souhlasím s tím, že dodání vaší zásilky nám trvalo déle. :-/
Vaše objednávka byla opravdu velká a jeden produkt jsme bohužel neměli skladem v dostatečném množství. Ještě ten den, kdy byla vaše objednávka uhrazená, jsme vás informovali o tom, že se odeslání balíčku pozdrží.
Souhlasím s tím, že jsme vám nenabídli odeslání balíčku na dvě části, i když to samozřejmě možné je. Mrzí nás to a bereme si z toho ponaučení.
Lucka, Econea -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Neochota. Nechala jsem si zbozi poslat na zasilkovnu poblíž mista zaměstnání. Dle puvodniho rozpisu mela mit otevřeno do 17hod. Jakmile mi vsak dosel mail o doruceni, bylo uvedeno ze oteviraci doba se meni na 9-14hod. Chtela jsem tedy zbozi zaslat na jinou zasilkovnu nebo primo na sdresu zaměstnání ale bylo mi řečeno že toto nebude mozne. Cili jiz zaplacene zbozi tvrdlo na zasilkovne ktera je otevrena par hodin denne a nakonec jsem pro něj musela poslat kamaradku ktera je na materske. Perfektni..
Reakce obchodu Econea
Dobrý den,
mrzí nás, že při doručování Vašeho balíčku došlo ke komplikacím ze strany Zásilkovny :-/
Bohužel otevírací doby poboček nejsme schopni ovlivnit a přesměrování balíčku na jinou pobočku Zásilkovna neumožňuje. :-/
Budeme vás kontaktovat i prostřednictvím e-mailu.
Lucka, Econea