Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo mi odesláno zcela jiné zboží, než které jsem zadal.

    Reakce obchodu Econea

    Hezký den, Tomáši,

    mrzí mě vaše reakce. Objednávku jste si u nás vytvořil a zaplatil, za 13 minut jste nám zavolal, že chcete objednávku zrušit. Než bylo tedy zboží odesláno, objednávku jsme vám obratem zrušili a vrátili peníze zpět na účet.

    Žádný balíček tedy náš sklad neopustil a nemohli tak ani poplést jeho obsah.

    Tohoto nedorozumění je mi opravdu líto.

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    po týdnu zboží, přestože je zaplacené, nedoručeno. Obchod se neozval.

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den, Jano,

    opravdu nás mrzí, že byste náš obchod nedoporučila. Některé produkty jde v našem e-shopu objednat formou rezervace, jako to bylo v případě vaší objednávky.

    Když jste si objednávku vytvářela, bylo u objednaného produktu uvedeno, že jej momentálně nemáme skladem a budeme jej odesílat nejpozději k určitému datumu. Datum zmiňujeme i v souhrnném emailu o vytvoření objednávky, kde je informace zvýrazněná červeně.

    Toto datum jsme dodrželi a balíček k vám již putuje. Snad vás i přes zpoždění potěší.

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dorazilo v pořádku

    E-shop, na kterém jsem nakupovala přes telefon, byl pro mě za trest. Po každém přidání zboží vyskočí košík, musí se odkliknout, že pokračuji v nákupu, a přesto nezmizí.
    V souhrnné objednávce nešla udělat změna, takže když jsem chtěla 1 produkt vyskrtnout, musela jsem udělat objednávku znova.
    Možná je to telefonem, nevím. Ale dost mi to nebavilo.
    Obtěžovala mě neustálá nabídka dalších možných produktů.

    Reakce obchodu Econea

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si dala na čas na napsání hodnocení našeho obchodu.
    Moc mě mrzí, že i přesto, že vám balíček dorazil v pořádku, nás nedoporučujete dalším zákazníkům.

    Také je mi líto, že nákup nesplnil vaše očekávání a spíše vás obtěžoval. :-(
    Je pravda, že aktuálně testujeme nové vychytávky a proto je pro nás jakákoliv zpětná vazba velmi cenná. Předám ji kolegům do marketingového i IT oddělení.

    Co se týče odebrání produktu z košíku, tak jsem to testovala jak na PC, tak na mobilu a vše funguje. Produkt mi šlo bez potíží odstranit.

    Příště, pokud by se mělo něco takového opakovat, nám prosím hned zavolejte, zkusíme to obratem vyřešit případně s radostí vytvoříme objednávku za vás. :)

    Mějte se moc hezky,
    Lucka, Econea

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná doprava

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den, Evo,

    je mi velmi líto, že jste z dopravy byla zklamaná. Váš balíček jsme vyexpedovali prakticky hned, mrzí mě ale, že vám jej dopravce doručoval 11 dní :(

    Česká pošta se snaží doručovat balíčky jak nejlépe umí s prostředky, které momentálně má. Můžete příště ale zvolit jiného dopravce, v naší nabídce doručuje na adresu ještě PPL a GLS. Na výdejní místa vám doveze s radostí balíček Zásilkovna či PPL :)

    Věřím, že příště se povede zelené poklady doručit coby dup!

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jeden z nakoupených předmětů přišel rozbitý. Mohla to být i chyba přepravce, ale vzhledem k zabalení a nepoškozené krabici to spíš vypadalo na vadný produkt. E-Shop nereagoval na moji stížnost bohužel.

    Reakce obchodu Econea

    Dobrý den,

    moc mě mrzí vaše negativní zkušenost a reakce. :-(

    Už jsme spolu v kontaktu a vše je vyřešeno a věřím, že i k vaší plné spokojenosti. :)

    Dovolte jen ještě drobné vysvětlení. Mailík od vás nám dorazil v pátek odpoledne a hned dnes (pondělí) jsme na něj reagovali. O víkendu nepracujeme a po neděli je zpravidla zpráv od našich milých zákazníků více, tak jsme reagovali o něco málo později, než je našim zvykem. :)


    Lucka, Econea

  • Mělo přijít nejpozději do 30.11., dnes 4.12.a ještě nic

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den,

    je nám opravdu líto, že vám balíček stále nedorazil. Ve vaší objednávce nám chyběl jeden produkt, který měl u výrobce výpadek. Snažíme se balíčky odesílat kompletní, abychom zatěžovali co nejméně naše skladníky, dopravce, tak především přírodu.

    Věřím, že jsme spolu našli vhodné řešení a balíček už zítra posviští k vám :)

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Econea

    Hezký den, Jirko,

    je mi líto, že náš obchod nedoporučujete dále z důvodu dodací doby. Ráda bych se vás zeptala, proč jste zklamaný? Dal jste nám do hlavy pořádného brouka.

    Zásilku jsme vám odeslali hned druhý den, co jste objednávku vytvořil. Balíček byl pak chvíli na cestě kvůli víkendu, v pátek jsme jej odesílali a v pondělí byl hned u vás. Přes víkend žádní dopravci balíčky běžně nedoručují, též si užívají dny volna.

    Budu moc ráda, když nám odpovíte, abychom tomu přišli na kloub a příště se mohli popřípadě zlepšit. Klidně nám napište či zavolejte na naši infolinku, budeme se těšit!

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Za pár stříknutí tolik peněz?
    To je zlodějina.

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den, Marcelo,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Produkty do našeho sortimentu vybíráme opravdu pečlivě a dlouho zvažujeme, jestli je máme zařadit mezi ostatní. Musí splňovat pro nás mnoho důležitých kritérií, bez kterých se naše svědomí neobejde.

    Díky tomu, že vše přebereme opravu přes jemné síto, propadnou nám skrze něj jen kvalitní výrobky, což se samozřejmě odráží i v ceně. Existují levnější produkty, které ale obsahují ne zrovna šetrné složky, díky kterým dokáží výrobci srazit cenu na minimum. Tuto cestou se vydávat nechceme, byť by to bylo asi snazší.

    Věříme tomu, že má smysl sáhnout po kvalitnějším výrobku, který je bezpečnější jak pro nás, tak pro naše okolí, byť jeho cena je vyšší.

    Na našem eshopu u každého produktu pečlivě uvádíme veškeré parametry včetně množství obsahu. Je tedy na zákazníkovi, zda mu cena bude připadat přijatelná a podle toho nákup uskutečnit, nebo sáhnout po jiném produktu.

    Co nejdříve se s vámi spojíme v soukromé zprávě, abychom vše dořešili.

    Barča z týmu Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží mělo poškozený obal a vyteklo

    Celá zásilka byla znehodnocení vyteklým detergentem

    Reakce obchodu Econea

    Zdravím, Pavlo,

    je mi opravdu moc líto, že vám dorazil balíček poškozený.

    Naši sklaďáčci se vždy snaží připravit produkty v krabičce tak, aby cestou nedošlo k žádné újmě. Občas tomu ale nejsou hvězdy nakloněny, sejde se více okolností a balíček nedoputuje k zákazníkovi úspěšně bez škrábnutí.

    Všichni jsme jen človíčci, kteří dělají chyby. Naštěstí se ale zrovna taková neplecha dá napravit. Moc mě mrzí, že jste nám o problému nedala hnedka vědět, protože to můžeme spolu určitě vyřešit.

    Když nám dáte šanci, nešťastnou zkušenost pro vás rádi napravíme. Brzy se vám ozveme na vaši emailovou adresu a věřím, že najdeme společně východisko ohledně vaší poškozené zásilky.

    Lenka z týmu Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • jsou to eko fanatici a zahrnou vás spoustou obtěžujících cool-friendly emailů

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den,

    děkujeme za zpětnou vazbu :-)

    Emaily odesíláme pouze se souhlasem zákazníka. K tomu slouží zaškrtávací políčko u objednávky. V případě, že si od nás žádná zelené psaníčka nepřejete, stačí u objednávky zaškrtnout nebo se pak z odběru odhlásit pomocí odkazu v newsletteru. Jediné zprávy, které si k vám pak najdou cestu, budou ty transakční spojené s vaší objednávkou.

    Rádi si s našimi zákazníky dopisujeme a všechny odezvy na naše emaily nás upřímně těší. Přečteme si úplně každou a vždycky si s radostí najdeme čas na odpověď. Newslettery tak pro nás nejsou jen marketingový nástroj, ale prostředek, kterým můžeme s jednotlivým zákazníkem navázat osobní komunikaci.

    Určitě to ale neznamená, že bychom měli potřebu každého zákazníka bombardovat zprávami :-)

    Mějte se moc hezky!

    Gábi, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod sám osobně funguje skvěle a rychle, ale bohužel nefunguje zboží, vydrželi jsme pravidelně podávat kapky 3 týdny a bohužel nedošlo ke zlepšení. :-) třetí lahvičku, už asi neobjednám.

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den,

    moc nás mrzí, že kapičky nepomohly a nadále vás trápí v noci spací nepohoda :-/

    Bachovy esence, které máme v nabídce, jsou míchané tak, aby pomohly co nejvíce jednotlivým človíčkům a tak jsou svým způsobem univerzálnější. Když ale někoho trápí už složitější neduh, je potřeba brát v potaz více aspektů.

    Pokud se vám jedny kapičky neosvědčily, neznamená to, že by nepomohly jiné, to se nemusíte bát. Někdy je jen potřeba individuálně namíchaná směs zaměřená na daný problém, výběr takové esence je delší proces a je lepší nechat si poradit přímo od odborníka.

    Určitě vám doporučujeme kontaktovat přímo zakladatelku značky Lucii Marešovou, která má Bachovy esence v malíku :-) Je moc milá a ochotná a jistě vám dobře poradí, co by právě pro vás bylo to nejlepší. Kontakt najdete na jejích stránkách (https://www.energierostlin.cz/kontakt-2/).

    Přeji pohodové dny (i noci :-))!

    Lenka, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V minulosti objednávky ok, ale asi uz eshop konci a já čekám na zaplacenou objednávku zboží skladem od 14.9.

    Reakce obchodu Econea

    Krásné dopoledne, Evo,

    děkuji za vaši recenzi. Ujišťuji vás, že vše je u nás v pořádku a daří se nám na dnešní poměry velmi dobře, jsme za to velmi vděční právě vám - našim zákazníkům :-)

    Vidím, že u nás objednávku máte skutečně skutečně od 14.9., ale objednala jste si zboží, kde jsme počítali s pozdějším naskladněním. S tímto termínem jste při vytváření objednávky souhlasila. Upozorňovali jsme vás na pozdější doručení jak přímo v košíku, tak v potvrzovacím emailu k vaší objednávce.

    Obávám se, že tak jde pouze o nepochopení a nevšimnutí si i těchto našich výstrah.

    Jestli chcete, můžeme vám zboží zaslat ihned bez chybějících tablet do myčky Ecozone (na ty se právě ve vaší objednávce čeká) a ty vám poté dopošleme později, jakmile se jen objeví v našem skládku :-)

    Budeme vás ještě během dnešního dne s kolegyňkou kontaktovat a domluvíme se společně na řešení, ať máte balíček už co nejdříve u sebe

    Mariana, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • uvadi ze zbozi maji skladem i kdyz ho nemaji = neduveryhodne

    Reakce obchodu Econea

    Hezký den, Víte,

    máte pravdu, že ve vašem případě došlo bohužel k chybě při naskladnění a produkt se ukázal na pár hodinu na webu jako dostupný.

    Ještě jednou se omlouvám za tuto nesrovnalost :(

    V drtivé většině případů jsme schopni tuto situaci hned řešit ke spokojenosti zákazníků, nečastěji nabídneme jinou alternativu zboží či doposlání na naše náklady.

    Bohužel vámi objednaný doplňek stravy od Salvia Paradise je unikátní a dlouhodobě nedostupný.

    Podle naší telefonické domluvy jsem vám nastavila hlídacího psa. Jakmile se Ženšen objeví, pes Balík ho vyčmuchá a bude hned pomyslně štěkat ve vašem emailu :-)

    Držte prosím palce jak nám, tak Salvia Paradise, aby to bylo co nejdříve.

    Mějte se moc hezky

    Mariana, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jeden produkt byl po době použitelnosti a další tři skoro také,takže je nedokážu spotřebovat do příslušného data.

    Reakce obchodu Econea

    Hezký den,

    děkuji vám za vaše hodnocení, i když mě velmi mrzí zklamání, které za ním stojí :-(

    Pokaženou radost je rozhodně třeba napravit, jsem moc ráda, že jste se ozvala. Co nejdříve se s vámi spojím, abychom se spolu domluvily na co nejpříjemnějším řešení.

    Zatím se mějte moc krásně!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo věcné komunikace aktivistické bláboly zelených fanatiků. Ještě by to chtělo zopakovat aspoň čtyřicetkrát, že balí zboží do odpadních obalových materiálů. A nikdy není dost pitomostí o každodenních hrdinech budujících socialismus se zelenou tváří.

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den,

    děkujeme za váš pohled.

    Můžete mi prosím napsat na [email protected] konkrétněji, z čeho na vás působíme fanaticky? Váš názor mě upřímně zajímá a ráda bych zjistila, které z našich počinů za ním stojí.

    Jsme totiž zastánci toho, že život “na zelenou” by měl bavit. Z osobních zkušeností víme, že to jde jednoduše a s pořádnou porcí nadhledu (i šprýmu). Spíše ve znamení carpe diem. Proto jsme propagátoři malých kroků každý den ve stylu hrdinů, kteří se drží svých hodnot, ale povzbuzují k tomu i ostatní. Příhody našeho Martina z newsletterů rozhodně hořícími pochodněmi a vidlemi nepřetékají :-))

    Ano, na komplexním přístupu, včetně balení zásilek co nejvíce zero-waste, kterého jsme velkými propagátory a naopak fungujeme jako vzor pro ostatní eshopy, si zakládáme. Moc dobře víme, že ďábel je skryt v detailech.

    Budu se těšit na zprávu od vás.

    Mariana, Econea.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    odhlasil jsem odber novinek a stejne mi prisel email s odkazem na tento dotaznik

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den, Filipe,

    mrzí mě, že vás tento dotazník od Heuréky pobouřil.

    Soukromí samozřejmě ctíme a nechceme posílat žádné zbytečnosti jak v samotném balíčku, tak i v emailové komunikaci.

    Z odběru našich novinek jste bezpečně odhlášen, opětovné přihlášení můžete znovu povolit nebo naopak váš nesouhlas prodloužit s další objednávkou. Konkrétně v posledním kroku košíku, tam prosím zbystřete :-)

    Tento dotazník od Heuréky s odhlášením odběru z našich novinek nesouvisí, jde o nezávislé hodnocení pro ostatní kupující či potencionální zákazníky čistě podle vaší zkušenosti a vašeho osobního hodnocení. Naopak tím velmi pomáháte oběma stranám.

    Jeho odeslání je nyní pevně propojeno s nákupem u nás, ale zamyslíme se nad tím, jak to vymyslet ještě pohodlněji :-)

    Mějte se moc hezky a děkujeme za vajíčkovový nákup u nás

    Mariana, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ekologické produkty
    • Na stránce zboží přehled vlastnosti produktu - veganské, šetrné k životnímu prostředí,...
    • Když si objednám levnější nákup, musím platit něco jako pokutu, za to, že jsem v obchodě neutratila víc peněz. Svádí se to na ekologii, ale raději si na vyzkoušení koupím méně věcí, než abych je potom vyhodila.
    • Rádoby ekologický obchod nezapomíná na poslání spolu s objednaným zbožím věci, které jsem si neobjednala. Kaktus na složení na tvrdém kartonu? Plácání se po rameni, jak je econea ekologická? Informace, které jsem si přečetla už na webu? Tipy na letní produkty, které zde můžu koupit? To jsou věci, které nepotřebuji a vadí mi, že se na ně spotřeboval papír a barva. Navíc, když jsem platila 20 korun navíc za malý nákup, mi přijde sprosté, aby se takto econea chovala.

    Přehledný obchod, produkt jsem vyzkoušela jeden a jsem s ním spokojená. Vadí mi, že musím připlatit, pokud kupuji zboží pod 350 korun, prý kvůli ekologii, ale při tom mi econea zašle papírové reklamní letáky a věci navíc. Přijde mi, že nápad je moc dobrý, ale u realizace se občas někdo pořádně nezamyslel.

    Reakce obchodu Econea

    Hezký den, Julie,

    děkujeme za obsáhlou recenzičku i s vlastním názorem - to je nejvíc autentické a to my oceňujeme o to víc!

    Nákup u nás nemá v ideálním případě končit pouze převzetím balíčku. Důležité je podněcovat k dalšímu pohybu, pohnout se o krůček dále a to bez vnějších podnětů vznikne samo velmi vzácně. Často k tomu stačí i drobné detaily - například podrobný popis produktů (včetně příběhu značky), na kterém si zakládáme a který nám hodnotíte kladně :-)

    Víme, že v zeleném světě není nic černobílé, ale hraje všemi barvami. Jako eshop nedosáhneme nikdy 100 % neutrálnosti, to ani z podstaty eshopu nelze - zasíláme balíčky každý den, byť v upcyklovaných krabicích a výplních, naše zásilky přes dopravce GLS putují službou ThinkGreen (kompenzace CO2 podporou vysazování stromů v krajině České republiky) apod., což věřím máte poctivě z našich stránek nastudováno.

    Chceme, aby si v ideálním případě každý náš zákazník u nákupu pokládal otázky typu: "Opravdu to potřebuji?" "Když už mi poputuje balíček, jak ho maximálně využít, co mi bude brzy doma chybět?". Námi nastavený zelený poplatek má právě spustit tyto myšlenkové pochody.
    Fandíme u nás minimalismu. Ale kupovat jednu malou věc, co například nabízí (či její alternativy) bezobalové obchody, nám zkrátka nepřijde šetrné. Dali jsme si tak 1 a 1 dohromady, spočítali si dopad vyslaného balíčku do světa a vyšla nám z toho ideální minimální částka objednávky nad 350 Kč.

    Zkoušíme i další cesty, jak zákazníky oslovit, lehce vyprovokovat a upozornit na širší souvislosti. Letošní prázdniny tak u nás byly ve znamení Letní kampaně a aby i námi vybraná udržitelnější volba tisku a papíru našla po přečtení další využití, koncipovali jsme ji jako vystřihovánku. Standardně to neděláme. Jsme ale otevření novým věcem, ačkoliv všemi mastmi z našich regálů mazaní, tak stále hledající a zkoušející. Chtěli jsme v první řadě podpořit osvětu na letní důležitá témata a aby papír nebyl jednorázový a k ničemu, snažili jsme se mu dát další význam právě ručním tvořením.

    Mohu tak za nás svědomitě říct, že jsme se nad vším zamýšleli (možná až moc :-). Mrzí mě, že jste v tom náš smysl neviděla, zkusíme příště vymyslet zas něco jiného.

    Zase na viděnou na našem eshopu!

    Mariana, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo mi úplně něco jiného než jsem si objednal

    Reakce obchodu Econea

    Příjemné odpoledne,

    vidím, že jste již plně v pečujících ručkách naší kolegyňky Káti a již došlo k nápravě celé situace.

    Tato situace nás moc mrzí, již jsme za ni drželi v našem skladu minutu ticha a poté další hodinu zklamaného hudrování na našeho skladového šotka. I ten neušel trestu.

    Doufám, že s naší udatnou rozmazlovačkou zákazníků vše v dobré otočíte a bude to příležitost pro ještě větší dobro - nejenom pro planetu, ale i pro vás :-)

    Mariana, Econea.cz

  • Jsem u Vás poprvé .

    Reakce obchodu Econea

    Krásné dopoledne,

    tak to nás těší, že jste se u nás rozhodla nakoupit :-))

    Zkoušela jsem se s vámi nyní spojit telefonicky a zjistit od vás zpětnou vazbu na váš první nákup, z čeho plyne vaše nedoporučení a co můžeme zlepšit.

    Budu skutečně ráda za každý váš podnět!

    Neměla jsem na vás ale štěstí, věřím, že se spolu ale spojíme jinou cestou :-)

    Mariana
    Econea.cz