Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechápu,proč se ptáte,jak jsem se zbožím spokojena,když ještě nepřišlo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží již zaplaceno skoro 14 dní a zatím nedorazilo. Doufám , že jej někdy dostanu .

    Reakce obchodu Econea

    Krásný dobrý den,

    velice nás mrzí, že na svoji objednávku čekáte delší dobu, určitě to není u nás běžné. Přestože máme aktuálně ve skládku závěje balíčků, snažíme se je odbavovat se zpožděním pouze pár dní a pilně pracujeme všichni na tom, abychom se co nejdříve dostali do našeho typicky svižného tempa expedování zásilek.

    Vaši objednávku jsme vypravili na cestu 8. října, ale ta bohužel nebyla úspěšná, je mi líto, že se to stalo zrovna u vaší první objednávky. Nechám pro vás připravit nový balíček i s omluvným dárečkem a postarám se, aby odfrčel z našeho skládku ještě dnes.

    Kdybyste někdy v budoucnu měla jakékoliv potíže nebo dotazy, určitě nás prosím kontaktujte na naší emailové adrese [email protected] nebo telefonní lince 226 633 542. S kolegyňkami jsme k dispozici každy všední den od 9 do 17 hodin a snažíme se podobné trampoty řešit urgentně.

    Upřímně se vám za způsobené potíže moc omlouvám a doufám, že jsme na první dojem nezanechali špatné vzpomínky a někdy ještě náš zelený obchůdek navštívíte.

    Přeji Vám překrásný podzim

    Lenka z týmu Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Nerespektuje prani zakaznika nebyt kontaktovan ohledne recenzi

    Reakce obchodu Econea

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Je mi opravdu velmi líto, že vám přišla prosba o hodnocení našeho e-shopu, i když jste si to nepřála. Moc se vám omlouváme a zároveň děkujeme, že jste nás upozornila na chybku v systému, kterou neprodleně opravíme, aby se situace znovu neopakovala.

    Mějte se moc hezky!

    Lucka, Econea.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sprej do kuchyně sliboval odstranit skvrny na pánvičce, grilu, ale absolutně podprůměrný a nefunguje...
    Nechápu, jak si může dovolit toto tvrdit...???!!

    Reakce obchodu Econea

    Dobrý den,

    je mi opravdu líto, že jste s produktem nebyla spokojená :(

    Ve složení najdete pouze přírodní látky, jako je pomerančový terpentýn. Jedná se o nejúčinnější přírodní odmašťovač. Při odolných nečistotách je však nutné nechat čistič působit několik minut, aby dal nečistotám řádně za uši. Čistič také můžete použít víckrát za sebou. Pokud se však jedná o usazené nečistoty, je potřeba vytáhnout větší kalibr - drátěnku.

    Věřím, že produkt nepoletí rovnou do koše, ale dáte mu druhou šanci :)

    Mějte se moc hezky,

    Lucka, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dávají se velmi na čas s vrácením peněz
    • Objednávku jsem vrátila, byl to dárek, obdarovaný si vybral nakonec něco jiného. Zboží jsem poslala Českou poštou dle instrukcí 2.5. a čekala na vrácení peněz. Nic se nedělo, tak jsem 13.5. zkoušela volat, nedovolala jsem se, tak jsem poslala urgenci emailem. Zavolali mi zpět, a omlouvali se, že vůbec neví o tom, že jim přišla Zásilka a že pověří někoho, kdo to vyzvedne. Dneska je 20.5., podívala jsem se na tracking number od České pošty, a k mému překvapení tam bylo uvedeno, že 17.5. požádal adresát o prodloužení úložní doby. Takže jsem zase volala do firmy, tenktorát to zvedla slečna na poprvé. Paní o prodloužení údajně nic nevěděla (tak se to asi prodloužilo samo). A hrozně se omlouvala, že to ještě nevyzvedli, protože to musí nějak naplánovat, aby na tu poštu někdo zašel a vystál i hodinovou frontu. A že se to nějak pokusí naplánovat do konce týdne, aby tam nějaký "skladáček" zašel. Takže budu jako další týden čekat, než tam vůbec někdo zajde? Je zajímavé, že člověk musí za zboží zaplatit hned, ale s vrácením peněz se už nespěchá. Je to moje úplně první negativní recenze na internetu. Ale paní mě naštvala tím, že se sice neustále omlouvala, ale ve stylu, že jsem měla skoro pocit, že bych měla jít vystát frontu za chudáka skladníka já, abych náhodou neobtěžovala, když tam jsou ty fronty.

    Reakce obchodu Econea

    Dobrý den, paní Geroltová,

    krátce zareaguji i tady, na Heurece, i když jsme spolu již telefonicky hovořily. Tady se opravdu udála souhra několika nešťastných náhod. A za některé z nich si sypeme popel na hlavu.

    Děkuji ještě jednou za milý telefonický rozhovor, ve kterém jsme měly obě možnost vyslechnout se vzájemně a najít řešení celé této patálie.

    Vážím si toho, že jste nad námi nezlomila hůl a naopak ještě nabídla i pomoc na řešení z vaší strany.

    Mějte se moc hezky a věřím, že naše příští "setkání" bude mnohem radostnější. :)

    Lucie Drobňáková, Econea

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z prádla vůbec nemam dobrý pocit-ze by bylo vyprane,cítím stále pachy jako když jsem ho tam dávala.A vůně která by měla ovonet obsah pračky,tak tu vůbec necitim.Jsem zklamaná…za dost penez-malo muziky.Spise žádná

    Reakce obchodu Econea

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že vás vajíčko zklamalo a neposloužilo tak, jak jste si přála. Chtěla bych vám nabídnout pár tipů a triků, abyste vajíčku přišla i vy na chuť :)

    Jedním z důvodů, proč vajíčko možná nevoní, je ten, že ho potlačuje tvrdá voda. Pokud nevíte, jak tvrdou vodu doma máte, zkuste ji otestovat a případně zvažte přidání například jedlé sody, která vám při praní vodu změkčí.

    Důležitou roli hraje samotná pračka. Určitě je potřeba pravidelně pračku čistit například octem a vodou, nebo rovnou sáhnout po přípravku, který se na čištění spotřebiče specializuje. Pokud přecházíte z konvenční drogerie na přírodní, je určitě potřeba pračku důkladně vymýt a vyčistit, aby zbytky chemie nenarušovaly působení látek v nových přípravcích.

    Doporučujeme také, aby během praní bylo v pračce dostatečné množství vody a pračka nebyla plná prádla. To vše by mohlo způsobit, že prádlo bude vonět méně. Pokud vám i tak vůně nebude připadat dostatečně intenzivní, určitě můžete přidat i esenciální oleje. Jen je potřeba nemíchat je s octem, protože ten snižuje účinnost praní peletek.

    Věříme, že jeden z našich tipů vám pomůže odhalit problém a dáte vajíčku druhou šanci.

    Mějte se moc hezky!

    Lucka, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo mi odesláno zcela jiné zboží, než které jsem zadal.

    Reakce obchodu Econea

    Hezký den, Tomáši,

    mrzí mě vaše reakce. Objednávku jste si u nás vytvořil a zaplatil, za 13 minut jste nám zavolal, že chcete objednávku zrušit. Než bylo tedy zboží odesláno, objednávku jsme vám obratem zrušili a vrátili peníze zpět na účet.

    Žádný balíček tedy náš sklad neopustil a nemohli tak ani poplést jeho obsah.

    Tohoto nedorozumění je mi opravdu líto.

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    po týdnu zboží, přestože je zaplacené, nedoručeno. Obchod se neozval.

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den, Jano,

    opravdu nás mrzí, že byste náš obchod nedoporučila. Některé produkty jde v našem e-shopu objednat formou rezervace, jako to bylo v případě vaší objednávky.

    Když jste si objednávku vytvářela, bylo u objednaného produktu uvedeno, že jej momentálně nemáme skladem a budeme jej odesílat nejpozději k určitému datumu. Datum zmiňujeme i v souhrnném emailu o vytvoření objednávky, kde je informace zvýrazněná červeně.

    Toto datum jsme dodrželi a balíček k vám již putuje. Snad vás i přes zpoždění potěší.

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dorazilo v pořádku

    E-shop, na kterém jsem nakupovala přes telefon, byl pro mě za trest. Po každém přidání zboží vyskočí košík, musí se odkliknout, že pokračuji v nákupu, a přesto nezmizí.
    V souhrnné objednávce nešla udělat změna, takže když jsem chtěla 1 produkt vyskrtnout, musela jsem udělat objednávku znova.
    Možná je to telefonem, nevím. Ale dost mi to nebavilo.
    Obtěžovala mě neustálá nabídka dalších možných produktů.

    Reakce obchodu Econea

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si dala na čas na napsání hodnocení našeho obchodu.
    Moc mě mrzí, že i přesto, že vám balíček dorazil v pořádku, nás nedoporučujete dalším zákazníkům.

    Také je mi líto, že nákup nesplnil vaše očekávání a spíše vás obtěžoval. :-(
    Je pravda, že aktuálně testujeme nové vychytávky a proto je pro nás jakákoliv zpětná vazba velmi cenná. Předám ji kolegům do marketingového i IT oddělení.

    Co se týče odebrání produktu z košíku, tak jsem to testovala jak na PC, tak na mobilu a vše funguje. Produkt mi šlo bez potíží odstranit.

    Příště, pokud by se mělo něco takového opakovat, nám prosím hned zavolejte, zkusíme to obratem vyřešit případně s radostí vytvoříme objednávku za vás. :)

    Mějte se moc hezky,
    Lucka, Econea

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná doprava

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den, Evo,

    je mi velmi líto, že jste z dopravy byla zklamaná. Váš balíček jsme vyexpedovali prakticky hned, mrzí mě ale, že vám jej dopravce doručoval 11 dní :(

    Česká pošta se snaží doručovat balíčky jak nejlépe umí s prostředky, které momentálně má. Můžete příště ale zvolit jiného dopravce, v naší nabídce doručuje na adresu ještě PPL a GLS. Na výdejní místa vám doveze s radostí balíček Zásilkovna či PPL :)

    Věřím, že příště se povede zelené poklady doručit coby dup!

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jeden z nakoupených předmětů přišel rozbitý. Mohla to být i chyba přepravce, ale vzhledem k zabalení a nepoškozené krabici to spíš vypadalo na vadný produkt. E-Shop nereagoval na moji stížnost bohužel.

    Reakce obchodu Econea

    Dobrý den,

    moc mě mrzí vaše negativní zkušenost a reakce. :-(

    Už jsme spolu v kontaktu a vše je vyřešeno a věřím, že i k vaší plné spokojenosti. :)

    Dovolte jen ještě drobné vysvětlení. Mailík od vás nám dorazil v pátek odpoledne a hned dnes (pondělí) jsme na něj reagovali. O víkendu nepracujeme a po neděli je zpravidla zpráv od našich milých zákazníků více, tak jsme reagovali o něco málo později, než je našim zvykem. :)


    Lucka, Econea

  • Nedoporučuje obchod

    Mělo přijít nejpozději do 30.11., dnes 4.12.a ještě nic

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den,

    je nám opravdu líto, že vám balíček stále nedorazil. Ve vaší objednávce nám chyběl jeden produkt, který měl u výrobce výpadek. Snažíme se balíčky odesílat kompletní, abychom zatěžovali co nejméně naše skladníky, dopravce, tak především přírodu.

    Věřím, že jsme spolu našli vhodné řešení a balíček už zítra posviští k vám :)

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Econea

    Hezký den, Jirko,

    je mi líto, že náš obchod nedoporučujete dále z důvodu dodací doby. Ráda bych se vás zeptala, proč jste zklamaný? Dal jste nám do hlavy pořádného brouka.

    Zásilku jsme vám odeslali hned druhý den, co jste objednávku vytvořil. Balíček byl pak chvíli na cestě kvůli víkendu, v pátek jsme jej odesílali a v pondělí byl hned u vás. Přes víkend žádní dopravci balíčky běžně nedoručují, též si užívají dny volna.

    Budu moc ráda, když nám odpovíte, abychom tomu přišli na kloub a příště se mohli popřípadě zlepšit. Klidně nám napište či zavolejte na naši infolinku, budeme se těšit!

    Srdečně zdraví

    Barča, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Za pár stříknutí tolik peněz?
    To je zlodějina.

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den, Marcelo,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Produkty do našeho sortimentu vybíráme opravdu pečlivě a dlouho zvažujeme, jestli je máme zařadit mezi ostatní. Musí splňovat pro nás mnoho důležitých kritérií, bez kterých se naše svědomí neobejde.

    Díky tomu, že vše přebereme opravu přes jemné síto, propadnou nám skrze něj jen kvalitní výrobky, což se samozřejmě odráží i v ceně. Existují levnější produkty, které ale obsahují ne zrovna šetrné složky, díky kterým dokáží výrobci srazit cenu na minimum. Tuto cestou se vydávat nechceme, byť by to bylo asi snazší.

    Věříme tomu, že má smysl sáhnout po kvalitnějším výrobku, který je bezpečnější jak pro nás, tak pro naše okolí, byť jeho cena je vyšší.

    Na našem eshopu u každého produktu pečlivě uvádíme veškeré parametry včetně množství obsahu. Je tedy na zákazníkovi, zda mu cena bude připadat přijatelná a podle toho nákup uskutečnit, nebo sáhnout po jiném produktu.

    Co nejdříve se s vámi spojíme v soukromé zprávě, abychom vše dořešili.

    Barča z týmu Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží mělo poškozený obal a vyteklo

    Celá zásilka byla znehodnocení vyteklým detergentem

    Reakce obchodu Econea

    Zdravím, Pavlo,

    je mi opravdu moc líto, že vám dorazil balíček poškozený.

    Naši sklaďáčci se vždy snaží připravit produkty v krabičce tak, aby cestou nedošlo k žádné újmě. Občas tomu ale nejsou hvězdy nakloněny, sejde se více okolností a balíček nedoputuje k zákazníkovi úspěšně bez škrábnutí.

    Všichni jsme jen človíčci, kteří dělají chyby. Naštěstí se ale zrovna taková neplecha dá napravit. Moc mě mrzí, že jste nám o problému nedala hnedka vědět, protože to můžeme spolu určitě vyřešit.

    Když nám dáte šanci, nešťastnou zkušenost pro vás rádi napravíme. Brzy se vám ozveme na vaši emailovou adresu a věřím, že najdeme společně východisko ohledně vaší poškozené zásilky.

    Lenka z týmu Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • jsou to eko fanatici a zahrnou vás spoustou obtěžujících cool-friendly emailů

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den,

    děkujeme za zpětnou vazbu :-)

    Emaily odesíláme pouze se souhlasem zákazníka. K tomu slouží zaškrtávací políčko u objednávky. V případě, že si od nás žádná zelené psaníčka nepřejete, stačí u objednávky zaškrtnout nebo se pak z odběru odhlásit pomocí odkazu v newsletteru. Jediné zprávy, které si k vám pak najdou cestu, budou ty transakční spojené s vaší objednávkou.

    Rádi si s našimi zákazníky dopisujeme a všechny odezvy na naše emaily nás upřímně těší. Přečteme si úplně každou a vždycky si s radostí najdeme čas na odpověď. Newslettery tak pro nás nejsou jen marketingový nástroj, ale prostředek, kterým můžeme s jednotlivým zákazníkem navázat osobní komunikaci.

    Určitě to ale neznamená, že bychom měli potřebu každého zákazníka bombardovat zprávami :-)

    Mějte se moc hezky!

    Gábi, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod sám osobně funguje skvěle a rychle, ale bohužel nefunguje zboží, vydrželi jsme pravidelně podávat kapky 3 týdny a bohužel nedošlo ke zlepšení. :-) třetí lahvičku, už asi neobjednám.

    Reakce obchodu Econea

    Krásný den,

    moc nás mrzí, že kapičky nepomohly a nadále vás trápí v noci spací nepohoda :-/

    Bachovy esence, které máme v nabídce, jsou míchané tak, aby pomohly co nejvíce jednotlivým človíčkům a tak jsou svým způsobem univerzálnější. Když ale někoho trápí už složitější neduh, je potřeba brát v potaz více aspektů.

    Pokud se vám jedny kapičky neosvědčily, neznamená to, že by nepomohly jiné, to se nemusíte bát. Někdy je jen potřeba individuálně namíchaná směs zaměřená na daný problém, výběr takové esence je delší proces a je lepší nechat si poradit přímo od odborníka.

    Určitě vám doporučujeme kontaktovat přímo zakladatelku značky Lucii Marešovou, která má Bachovy esence v malíku :-) Je moc milá a ochotná a jistě vám dobře poradí, co by právě pro vás bylo to nejlepší. Kontakt najdete na jejích stránkách (https://www.energierostlin.cz/kontakt-2/).

    Přeji pohodové dny (i noci :-))!

    Lenka, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V minulosti objednávky ok, ale asi uz eshop konci a já čekám na zaplacenou objednávku zboží skladem od 14.9.

    Reakce obchodu Econea

    Krásné dopoledne, Evo,

    děkuji za vaši recenzi. Ujišťuji vás, že vše je u nás v pořádku a daří se nám na dnešní poměry velmi dobře, jsme za to velmi vděční právě vám - našim zákazníkům :-)

    Vidím, že u nás objednávku máte skutečně skutečně od 14.9., ale objednala jste si zboží, kde jsme počítali s pozdějším naskladněním. S tímto termínem jste při vytváření objednávky souhlasila. Upozorňovali jsme vás na pozdější doručení jak přímo v košíku, tak v potvrzovacím emailu k vaší objednávce.

    Obávám se, že tak jde pouze o nepochopení a nevšimnutí si i těchto našich výstrah.

    Jestli chcete, můžeme vám zboží zaslat ihned bez chybějících tablet do myčky Ecozone (na ty se právě ve vaší objednávce čeká) a ty vám poté dopošleme později, jakmile se jen objeví v našem skládku :-)

    Budeme vás ještě během dnešního dne s kolegyňkou kontaktovat a domluvíme se společně na řešení, ať máte balíček už co nejdříve u sebe

    Mariana, Econea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • uvadi ze zbozi maji skladem i kdyz ho nemaji = neduveryhodne

    Reakce obchodu Econea

    Hezký den, Víte,

    máte pravdu, že ve vašem případě došlo bohužel k chybě při naskladnění a produkt se ukázal na pár hodinu na webu jako dostupný.

    Ještě jednou se omlouvám za tuto nesrovnalost :(

    V drtivé většině případů jsme schopni tuto situaci hned řešit ke spokojenosti zákazníků, nečastěji nabídneme jinou alternativu zboží či doposlání na naše náklady.

    Bohužel vámi objednaný doplňek stravy od Salvia Paradise je unikátní a dlouhodobě nedostupný.

    Podle naší telefonické domluvy jsem vám nastavila hlídacího psa. Jakmile se Ženšen objeví, pes Balík ho vyčmuchá a bude hned pomyslně štěkat ve vašem emailu :-)

    Držte prosím palce jak nám, tak Salvia Paradise, aby to bylo co nejdříve.

    Mějte se moc hezky

    Mariana, Econea.cz