Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednané zboží jsem obržel za 4 dny,ale ze strany Eberry vůbec žádná komunikace což je určitě chyba protože do poslední chvíle jsem nevěděl jestli zboží obdržím příště objednám jinde.

  • Už mě to fakt s.re. Že já vůl u takového dodavatele vůbec něco objednával. 19.5.2018 jsem si objednal reprosoustavu s tím, že bylo psáno SKLADEM.
    Po té přišel mail že do 7 - 10 dnů to bude vyřízeno. Dnes je 31.5. a ani ťuk. Příště se vyhnu obrovským obloukem.

  • Doplnuji: Jednalo se o objednavku c. B002196250

  • Obchod durazne nedoporucuji!!!!

    Objednal jsem drogerii celkem za 4.759 Kc
    Zbozi prislo, ale tri polozky chybely. Ctvrta vec, tekuty Persil mel u hrdla prorazenou nadobu.

    Obchod Erberry po reklamaci slibil, ze chybejici zbozi posle. I po urgencich ubehly dva mesice a nic.

    Kvalita tohoto obchodu je spatna, neduveryhodna. Pokud si chcete usetrit problemy a nervy, na Erberry nenakupujte.

  • U eberryy jsem objednal v jeden den dvě položky. Napsal jsem email, zda by nezaslali obě položky v jednom balíku za jedno poštovné. V jednom balíku zboží dorazilo, ale na každou položku si naúčtovali poštovné zvlášť. Takže jsem na jeden balíkplatil 2x poštovné :) Obchod jsem na to upozornil. Žádná odpověd.

  • obchod nedoporučuji !!!!! objednal jsem zboží kde mají uvedeno cituju :

    Skladem Zboží Vám doručíme za 2-3 dny (a mají to uvedeno stále)

    po objednání mi napsali:
    Vážený zákazníku,

    Vaše objednané zboží je skladem na našem externím skladě, po naskladnění na našem centrálním skladě budeme ihned expedovat.
    S pozdravem a přáním pěkného dne tým eshopu eberry.cz


    Takž to jsou podvodníci ve skutečnosti nemají nic skladem a lžou na stránkách a raději koupím jinde než abych na to čekal že to oni teprve objednají a až jim to přijde teprve zašlou mě

  • Dobrý den, reaguji na váš komentář k mé recenzi ze dne 7.12.2016, 21:04 hod. V komentáři tvdíte, že jste mou objednávku odeslali 1.12. což je nesmysl. Objednávka 1717191 byla podána 25.11. Dne 28.11. jsem obdržel od vás tento mail "Vaše objednané zboží je aktuálně vyprodáno, poslední volný kus se expedoval zákazníkovi, který objednal před Vámi. Další kusy jsou momentálně bez dostupnosti. Prosím o další postup s objednávkou." 29.11. mi bylo potvrzeno z vaší strany stornování objednávky. Takže buď máte nepořádek v objednávkách a nebo uvádíte záměrně klamavé komentáře. S pozdravem Vrabec.

  • Dobrý den.
    Při dotazu na spokojenost jsme byli nuceni si postěžovat,že nám zboží dlouhou dobu nejde. Musíme se tímto obchodu i přepravci omluvit,zadali jsme špatné telefonní číslo a proto nám informativní SMS nemohly dojít. Velmi děkuji za okamžité reagování a vyjasnění si situace. Jeětě jednou se omlouváme a určitě e-shop eberry v budoucnosti využijeme.
    Stejskalovi

  • Při dotazu na spokojenost se službami jsem byla nucena si postěžovat, že k výrobku Gramofon Roadstar chybí čeký návod, což považuji za významné pochybení. Musím konstatovat, že zástupci obchodu reagovali nečekaně rychle, ochotně, a návod mi byl obratem zaslán. Velmi mile mne to překvapilo, zájem o zákaznika můj prvotní dojem napravil. To, že dopravce Česká pošta doručoval moji zásilku skoro týden, už obchod ovlivnit nemůže, ale radím vybrat si jiný druh dopravy, pokud na zásilku pospícháte.
    Velmi děkuji za péči o zákazníka, pokud budu něco kupovat, určitě se na eberry shop podívám jako na jeden z prvních.
    S pozdravem L. Votavová

  • Dne 10.1.2015 jsem si objednal zboží Guzzanti GZ 351. Dne 15.1.2015 jsem k vám telefonoval a ještě jste to vůbec neodeslali.
    Nepiště skladem, když to vůbec nemáte. Ryjáček
    Potřeboval jsem kamna na chatu na horách. Teď musím shánět jiný........
    Jste neseriozní firma....

  • Dobrý večer, prosím Vás 13.12.2014 jsem u Vás nakoupil a následně
    zaplatil(PayU) zboží ("Rádio pod kuchyňskou linku AEG KRC 4355") č.
    objednávky 8106364395, v eshopu bylo psáno skladem.
    Chtěl jsem se zeptat na stav objednávky, žádný email mě od Vás nedošel.
    Děkuji s pozdravem Novotný Zdeněk

  • Dobrý den, důvody pro náš postup vám byly z naší strany s omluvou objasněny, byla vám nabídnuta cena nižší, než je obvyklá cena uváděná většinou eshopů na trhu(bohužel již ne nejnižší) a vzhledem k tomu, že vaše objednávky nebyly z naší potvrzeny, nevznikla mezi naším obchodem a vámi žádná kupní smlouva.

    S pozdravem tým eberry.cz

  • "Dne 6.1.2014 jsme obdrželi Vaši objednávku (mobilní telefon LG G2) z Heuréka košíku.Toto zboží je bohužel už za cenu 10.490,- vyprodané, protože se nám sešlo více objednávek a systém nám upřednostňuje ty dřívější. Mohu Vám ho nabídnout za cenu 11.799,-"

  • Bohužel neseriozní a to na svém webu uvádějí: Garance nízké ceny na 100%

    přikládám info a na základě mé reakce přišlo jen informace o stornu.

    Tohle zrovna seriozní není.Na webu jsem nenašel upozornění,že se jedná o omezený počet kusů.Jedná se dle mého o klamání spotřebitele.Pokud není za uvedenou cenu pak nemám zájem,ale opravdu se mi takové jednání nelíbí.Budu zvažovat i stížnost na klamání spotřebitele.

    ---------- Původní zpráva ----------
    Od: Martina Novotná <[email protected]>
    Datum: 8. 1. 2014
    Předmět: Objednávka 3460366

    Dobrý den,

    dne 6.1.2014 jsme obdrželi Vaši objednávku (mobilní telefon LG G2) z Heuréka košíku.Toto zboží je bohužel už za cenu 10.490,- vyprodané, protože se nám sešlo více objednávek a systém nám upřednostňuje ty dřívější. Mohu Vám ho nabídnout za cenu 11.729,-.
    Velice se za to omlouvám.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Martina Novotná
    Elberry s.r.o.
    velkoobchod elektro
    Bořice 100
    538 62 Hrochův Týnec

  • zbozi skladem,garance dodani do vanoc presto nedoslo

  • Dobrý den, zašleme Vám nabídku alternativní zboží.
    S pozdravem tým eberry.cz

  • Dobrý den nemám časčekat na vrácení peněz nemohly by jste mi zaslat jiny vysoušeč vlasů ve stejné cenové kategorii? děkuji Slášková

  • Dobrý den 18.11.2013 jsem si objednala Vysoušeč vlasů AEG HTD5580 objednávka byla potvrzena a od té doby se nic neděje.. Tři poslané e-maily bez odezvy.. Zaplaceno převodem...

  • Dobrý den, uveďte prosím č. objednávky, zjistíme stav objednávky. Dle jména a příjmení se nám objednávku nepodařilo dohledat. Děkujeme.
    S pozdravem tým eberry.cz

  • Před týdnem jsem zaplatil zboží, peníze brali hned ale zboží stále nikde, komunikace nulová...