Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Některé zboží přišlo použité a rozbalené

    Reakce obchodu Earplugs

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci. Odesílané zboží by mělo být vždy nové, nerozbalené a nepoužívané. Pokud nějaké zboží na našem eshopu prodáváme jako vrácené od zákazníka, nebo rozbalené, tak je to vždy uvedeno v popisku zboží a zboží je díky tomu zlevněné. Pokud Vám přišlo zboží, o kterém máte pocit, že není úplně nové je možné, že došlo k nějaké chybě na našem skladě, případně u výrobce. Zboží Vám rádi vyměníme k vaší spokojenosti. Kolegové vás budou zvlášť kontaktovat emailem.
    Přeji Vám hezký den. Radim z earplugs.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vyhozené peníze, pokračuji v chrápání

    Reakce obchodu Earplugs

    Hezký den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel chrápání může mít mnoho příčin a nelze tedy zaručit, že nosní klip pomůže každému. V ideálním případě doporučujeme nejprve navštívit lékaře a konzultovat potíže s chrápáním s ním. Lékař provede potřebná vyšetření, zjistí příčinu a následně může stanovit a doporučit léčbu.
    S pozdravem, tým Earplugs.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupila jsem si tři různé druhy, vůbec nedrží, vyhozené peníze

    Reakce obchodu Earplugs

    Hezký den, Lenko,
    špunty většinou nedrží ze dvou důvodů. V prvním případě jsou špunty buď malé nebo velké - tedy nevhodná velikost. Ve druhém případě je to špatné zavádění špuntů. Pokud si nejste jistá, jakou velikost špuntů zvolit, doporučujeme vyzkoušet náš testovací balíček Earplugs Starter Pack, kde najdete vzorky špuntů různých tvarů a velikostí, a díky tomu rychle zjistíte, které špunty Vám nejlépe sedí. Dále je velmi důležité postupovat dle návodu na zavádění špuntů, který naleznete třeba na www.earplugs.cz/tezka-veda/jak-si-dat-spunty/, protože špatně zavedené špunty neplní svoji funkci a nedrží. V případě, že si nebudete jistá s nákupem, klidně nám můžete napsat nebo zavolat, rádi vám poradíme.
    Za tým Earplugs, Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaslali jina sluchatka

    Reakce obchodu Earplugs

    Hezký den,
    omlouváme se za chybu, kolega bohužel pravděpodobně přehlédl správnou barvu. Dnes Vám odesíláme správná sluchátka a snad již bude Vaše objednávka v pořádku. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
    S pozdravem


    Tým Earplugs

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nesedí skladovost

    Objednaný produkt, který měl být skladem nakonec nebyl (dodání až za 30 dní) nabídnutá alternativa nakonec nebyla taky skladem, tak jsem musel objednávku zrušit. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Earplugs

    Hezký den, Jerry,
    moc nás mrzí, že jsme zboží neměli skladem. Opravdu se jednalo o chybu na skladu (pravděpodobně jsme špatně naskladnili barevné varianty) a za to se omlouváme. Snažíme se chytit všechny šotky na našem skladu, ale jsou to uličníci, a vždy se nějaký najde. Věříme ale, že to byla výjimka a doufáme, že nám dáte v budoucnu ještě šanci. Za tým Earplugs, Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Účel plní jen u asijských kamarádů je to levnější
    • Výrobky jsou nepohodlné
    • Špatný materiál

    Koupil jsem si earlplugs na spaní ani jeden den jsem se vlastně nevyspal kvůli materiálu ze kterého je je to jakoby jste měli plast v uchu celou noc, zatmavovaci maska na spaní taky materiál který je naprosto strašný a nepohodlných pro některé uživatele , účel to plní

    Reakce obchodu Earplugs

    Hezký den,
    mrzí nás, že jste nebyl se špunty spokojen. Špunty Alpine SleepDeep patří mezi nejoblíbenější špunty na našem e-shopu, ale samozřejmě nemusí sednout každému. Při výběru špuntů je vždy potřeba sledovat minimálně 3 parametry - velikost, materiál a utlumení SNR. V případě, že nemáte se špunty předchozí zkušenost, doporučujeme vyzkoušet náš testovací balíček Earplugs Starter Pack, případně se na nás můžete obrátit na našem chatu a my Vám příště rádi s objednávkou poradíme. Za tým Earplugs, Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupil jsem 1kg para ořechů s viditelně označenou poznámkou, že se jedná o zboží s prošlým datem spotřeby. V době, kdy dorazilo, bylo prošlé něco málo přes 1 měsíc. Bohužel celý obsah byl již nepoživatelný (zatuchlost značící zkažení, na chuť nedobré). Ačkoliv jsem koupil vědomě prošlé zboží, bylo prošlé něco málo přes měsíc, což by při správném skladování neměl být většinou problém. Zde však zboží nevydrželo ani krátce po deklarované trvanlivosti, což svědčí o tom, že skladování zboží nemuselo být ideální. Proto bych se do obchodu znovu nevrátil ani pro neprošlé zboží. Reklamace zboží uznána nebyla.

    Reakce obchodu Earplugs

    Hezký den, Petře,
    mrzí nás, že jste s nákupem nebyl spokojen. Bohužel co se týče zboží s prošlou dobou minimální trvanlivosti, tak u nich již výrobce nezaručuje chuťové a výživové kvality výrobku. Toto zboží máme vždy na e-shopu viditelně označeno. Veškeré zboží skladujeme v čistém, suchém a vytápěném skladu u nás v Pardubicích.
    Za tým Earplugs, Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dvakrát jsem nakupovala a dvakrát přišlo zboží poškozené.
    Přepravní krabice byla v pořádku ale zboží vevniř potrhané a obsah vysypaný po krabici. Už si nic nekoupím.

    Reakce obchodu Earplugs

    Dobrý den,
    chtěli bychom se omluvit, že jste obdržela poškozené zboží. Snažíme se zboží zabalit co nejpečlivěji. Neobdrželi jsme od Vás žádný email ohledně této záležitosti, což nás velmi mrzí, jelikož bychom se snažili najít řešení a situaci vyřešit.
    Nicméně, chceme Vás ujistit, že jsme nyní na Vaší zprávu zaregistrovali a budeme Vás kontaktovat, abychom mohli situaci prověřit. V případě, že Vaše zboží bylo doručeno poškozené, rádi bychom Vám jej vyměnili.
    Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za komplikace.
    S pozdravem,
    Dmytro Kudraň

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost dodání
  • Can I know when my shipping arrives??

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují, zboží nedorazilo, nezájem. Hlavně že účtují 120,- Kč za poštovné

    Reakce obchodu Earplugs

    Dobrý den, Marcelo,
    nespletla jste si e-shop, prosím? V našem systému vidíme, že jste si u nás zboží objednala 27.7. a ještě ted den byla Vaše objednávka odeslána. Následně jste si ji 30.7. vyzvedla na výdejním místě. Poštovné nebylo 120 Kč, ale 54 Kč na pobočku Zásilkovny. Bohužel ani žádný e-mail od Vás neevidujeme. Pokud by bylo cokoliv v nepořádku, napište nám prosím na [email protected] nebo volejte na +420 731 389 483.
    Za tým Earplugs, Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    velmi nízká kvalita za vysokou cenu

    Reakce obchodu Earplugs

    Hezký den, Santiago,
    mrzí nás, že jste nebyl s kvalitou výrobku spokojen. Každopádně u nás můžete zboží bez udání důvodu vrátit v prodloužené lhůtě 30 dnů a my Vám obratem vrátíme peníze. Pro vrácení zboží využijte náš formulář pro vrácení zboží na adrese: www.earplugs.cz/vse-o-nakupu/vraceni-zbozi/

    Za tým Earplugs

    Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nechápu proč nemáte na malý krabičky malý pytlíky. Moje krabička by se vešla do pytlíku 3x.

    Reakce obchodu Earplugs

    Milý Davide,
    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s balením Vaší zásilky. Nejmenší balení máme v současnosti bublinkové obálky C13 o rozměru 15x21cm a zároveň se snažíme recyklovat veškeré obaly, které k nám doputují. Nicméně může se stát, že nějaký obal zrovna dojde a tak zboží zabalíme, do jiného obalu, co je aktuálně nejvhodnější, abychom mohli zboží odeslat. Pokud Vám i přesto balení nevyhovuje můžete se za námi zastavit na výdejním místě v Pardubicích, kde máme veškeré zboží skladem. Rádi Vám zboží vydáme bez použití jakéhokoliv obalu.

    Za tým Earplugs Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • poslali uplne jine zbozi
    • respekt k zakaznikovi a jeho casu nic moc

    Reakce obchodu Earplugs

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s námi nebyl spokojen. Bohužel se stala chyba při balení objednávky a bylo Vám odesláno jiné zboží. Jednalo se o objednávku ve vánoční špičce a s objednávkami nám pomáhali brigádníci, kteří nemají stoprocentní znalost našeho sortimentu. Chápeme, že je nepříjemné chybné zboží vracet místo toho abyste měl radost ze své objednávky. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
    S pozdravem

    tým Earplugs

  • Jedna položka nákupu nebyla nakonec skladem. Došla informace po pozdějším zaslání. Nicméně zatím nepřišlo nic

    Reakce obchodu Earplugs

    Hezký den,
    bohužel ve Vaší objednávce byl produkt, který byl na e-shopu ve stavu "Momentálně nedostupné - Skladem do 31.5.2021". Tekutý chlorofyl je momentálně velmi nedostatkové zboží a ani výrobci nestíhají doručovat. Aby se však na všechny naše zákazníky dostalo, umožnili jsme předobjednávky. Krátce po přijetí Vaší objednávky jsme Vás informovali e-mailem o nedostupnosti zboží s dotazem, zda si přejete počkat až bude vše skladem a poslat vše najednou, nebo zda chcete objednávku rozdělit. Bohužel jsme od Vás dosud neobdrželi odpověď, tudíž čekáme na naskladnění chybějícího zboží. Pokud si přejete objednávku rozdělit, odpovězte nám prosím na zaslaný e-mail.
    Děkujeme a přejeme hezký den

    Za Earplugs.cz Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednávka i doučení proběhlo v pořádku.Bohužel špunty do uší nejsou tak zvukotěsmé :(

    Reakce obchodu Earplugs

    Dobrý den,
    mrzí nás negativní recenze i přes spokojenost s objednávkou i doručením. Prověřili jsme Vámi objednané zboží - špunty do uší Quies. Tyto špunty mají výši utlumení cca 27dB (uvedeno v popisu produktu), což opravdu nepatří mezi nejvyšší, mají však výhodu toho, že jsou voskové a tvarovatelné a maximálně se tak přizpůsobí uchu. Pokud byste potřebovala špunty s vyšším utlumením, je potřeba vybírat ze špuntů s utlumením 32dB a více. Takové utlumení mají ale špunty pěnové. I ty naleznete na našem e-shopu.
    Za tým Earplugs

    Lucie

  • Spunty jsou velmi nepohodlne a neucinne.

    Reakce obchodu Earplugs

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení. Vybrat vhodné špunty je někdy běh na dlouhou trať. Pokud máte citlivější nebo užší ušní kanálky, tak obzvlášť. Pokud stále nevíte, které špunty jsou pro vás ty nejlepší, vyzkoušejte náš Earplugs Starter Pack, ve kterém najdete 17 párů vzorků špuntů do uší různých velikostí a různých výší utlumení. Jistě tak najdete ty pro vás nejvhodnější.
    Za Earplugs.cz Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebezpečné, opatrně vyndavejte, ať si nezpůsobíte bolest ucha na týden
    • Netlumí téměř žádné zvuky, raději si pořiďte obyčejné špunty z lékárny
    • Při vyndavání vzniká podtlak, opatrně,ať si neublížíte!
    • Při nespokojenosti Vám nevrátí z hygienických důvodů žádné peníze

    špunty jsem vyzkoušela a netlumí téměř vůbec žádné zvuky, chrápání i auta z ulice jsou dále slyšet. Navíc při vyndání špuntu vznikl v uchu podtlak a týden mám problém s uchem, mám ho zalehlé, bolí a špatně slyším, budu muset jít k lékaři. Jelikož jsem špunty zkusila, prodejce mi odmítl vrátit peníze z hygienických důvodů.

    Reakce obchodu Earplugs

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení produktu.

    Při vrácení zboží se řídíme zákonem, konkrétně § 1837 občanského zákoníku, kdy nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Zákon chrání nejen nás, ale i další zákazníky. Nemůžeme prodat špunty dalším kupujícím, pokud se nám vrátí špinavé od ušního mazu. Stejně tak byste Vy nechtěla obdržet použité špunty do uší.

    Před použitím špuntů je nutné si přečíst přiložené instrukce v češtině. Ano při vysouvání je nutné postupovat pomalu a točivým pohybem špunty vyndat, aby nedošlo k poškození ušního bubínku. Pokud máte nyní ucho zalehlé, určitě vyhledejte lékařskou pomoc.

    Špunty, které jste zakoupila, dosahují v průměru hodnot utlumení 25dB. Při správném použití by měly být rušivé zvuky utlumeny. Dosahují však nižšího utlumení než pěnové špunty. Nicméně jejich hlavní výhodou je znovu použitelnost a to, že netlačí. Na rozdíl od pěnových špuntů se v uchu nerozpínají, ale změknou a přizpůsobí se ušnímu kanálku.

    Děkuji,
    S pozdravem,
    Kudraň

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to již pěkně dlouho od objednávky a zatím mi zboží nedorazilo, ani nemám žádnou informaci.

    Reakce obchodu Earplugs

    Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi obchodu.
    Vaši zásilku jsme odeslali hned následující pracovní den. Přepravní společnost DPD učinila dva pokusy o doručení. Momentálně je zásilka uložená na depu. Není nám známo, proč se s Vámi telefonicky nedomluvili na vhodném čase a dni pro doručení nebo nenechali lísteček ve schránce. Hned zítra budeme DPD kontaktovat a zjistíme bližší informace. Budeme Vás kontaktovat.
    Omlouvám se, že se informace k nám nedostala dřív.
    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Dmytro z Earplugs.cz