• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena
    • Napsal jsem do poznámky, že chci zboží doručit až od úterý. V pondělí už mě ale naháňel kurýr, takže poznámky patrně nikdo nečetl..
    • Dorazila úplně jiná barva klece než je uvedeno na obrázku (tam je tmavě modrá a dorazila zářící zelená). Nikde žádná poznámka, že by barva mohla být jiná než je na obrázku (popř. že existuje více barev)

    Zboží dorazilo dříve než jsem psal, že má dorazit, ale za to v úplně jiné barvě.
    Vracet jej nebudu - to by mě stálo více peněz a úsilí než stála samotné zboží...
    Samotná klec (až na tu barvu) je ale dobře zkonstruovaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • na stránkách nelze sledovat stav objednávky, na zavolání jsou více zmatení než informovaní.
    • prostě hrůza!!!
    • přehlednost o stavu zásilky

    fajn ceny, špatný přístup k informacím

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • celkem široký sortiment
    • ač je zboží skladem,za cca 10 dní nedorazilo, info z webu také ne

    Reakce obchodu e-Zvíře.cz

    Zákazník byl emailem informován o zpoždění zboží, nakonec došlo ke zrušení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vlídné ceny
    • v mém případě 14denní dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Celkově nevýhodnost dopravy a neúplných informací.

    Běžný internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • výběr
    • přišlo mi jiné zboží
    • kupovala jsem novou variantu výrobku a přišla původní verze
    • toto zboží jsem mohla jinde koupit levněji

    Nakoupila jsem zde,protože to co jsem objednala bylo za lepší cenu než jinde
    škoda,že mi přišlo jiné zboží a to se stejným názvem,ale stará varianta
    tu jsem mohla jinde koupit levněji
    z tohoto důvodu obchod nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod mi sdělil,že zboží nedodá ,až po mé urgenci více,jak po týdnu od potvrzení objednávky

    3patná komunikace
    Obchod nabízí zboží,které není schopen dodat
    Potvrzuje objednávky,ačkoli zboží nemá na skladě
    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • - nemusím pro zboží jezdit
    • - nakoupím, když potřebuji
    • - rychlé vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • obchod nekomunikuje
    • nedodržuje čas stanovený na rozvoz

    pokud potřebují nutně zoží ale pokud to nespěcha šel bych ke konkurenci

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost a pohodlí
    • objednal jsem 2* denta pure kostičky s ostny 7cm 50 ks v balení. To jsem obdržel 1x a druhé balení jsem dostal 25 ks 10 cm bez ostnů.

    ten si vytvořím až podle dalšího nákupu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Až na to,že vám pošlou něco úplně jimého než bylo objednáno,to docela jde.
    • Poslali mi jiné zboží než jsem si objednal a musel jsem ho vracet.Navíc to co jsem původně objednal,tak doprodali,takže nemám nic.Stalo se to ale poprvé.

    Reakce obchodu e-Zvíře.cz

    Dobrý den,

    Bohužel došlo k chybnému zaslání zboží (zákazník obdržel sušené plíce, namísto sušeného hrtanu). Zákazník obdržel dražší zboží (o cca 150,- Kč), byla nabídnuta možnost si ponechat bez doplatku, po domluvě zákazník zboží vrátí, obratem zašleme peníze.

    Omlouváme se za tuto chybu, snažíme se jim předcházet

    team e-Zvíře.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • možnost si sama vyzvednout zboží,bylo dobře zabalené,rychle doručené,
    • dobrý výběr
    • KOMUNIKACE !!

    u zboží chybí faktura
    část obsahu nedodána
    výrobky nemají české označení
    naprosto neprofesionální řešení problému,otřesná komunikace-mohu doložit odeslanými i přijatými emaily
    již zde nikdy nenakoupím,nedoporučuji
    přijaté peníze za nedodané zboží ať si nechají na slevové kupony pro ty,kteří ještě naletí

    Reakce obchodu e-Zvíře.cz

    Faktura je standardně přikládána, nicméně pokud jste ji nenalezla, je možno si ji vytisknout přes e-shop, popř. Vám byla nabídnuta možnost zaslat fakturu emailem.

    Výrobky mají české označení, pokud se jedná o dovozové zboží (např. z Německa, konkrétně u Vás Dr. Clauder), jsou nalepeny na zboží, také byla nabídnuta možnost doposlánní.

    Pokud takovéto emaily máte k dispozici, prosím o přiložení, aby mohli zákazníci posoudit, co je z Vaší strany "neprofesionální".

    Příjemný den

    Petr Tomala
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nabízí to že si objednám zboží a to mi během 5-dnů dorazí.Ale uvítal bych to kdyby dorazilo zboží které jsem si objednal.
    • Slabiny má takové, že na fotech je něco jiného než obchod ve skutečnosti zasílá a to mě strašně štve.Mě se například stalo, že jsem si objednal 20kg směsi pro velké papoušky amazoňany a na fotu byla směs s banány a feferonkami, kterou mají papoušci rádi a veskutečnosti mi přišla směs bez banánů a papriček pouze vní byli buráky.Nezlobte se na mě ale to je jako bych na fotku dal např. Škodu Octavii a ve skutečnosti prodával starého favorita asi takto bych to přirovnal.A když jsem to na firmu napsal dostal jsem odpověd že foto je orientační.Což mě mrzí jelikož ke mě chodí spousta kamarádů chovatelů ale nikomu toto zboží nemohu doporučit jelikož nabízejí něco covám veskutečnosti nepošlou.Tak že jednoznačně mě zklamali hned na poprvé.

    Nakoupit pouze v kameném obchodě jelikož při objednávce vám nezašlou to co ve skutečnosti žádáte a co mají na fotech.PS: ještě bych dodal jsem obchodníkem již 20 let a chovatelem zároveň ale je prověřeno, že zklamaný zákazník vás nikomu nedoporučí ba naopak a to hlavní co vám má dělat jméno, že nabízíte kvalitní zboží, které máte na fotech a to zákazníkovi doručíte je nejdůležitější pro obchod.Vemte si například , že já bych vaše zboží doporučil dalším 20-30 chov. kteří by byli spokojeni a ti dalším svým známím a tak dále.Kdežto takhle řeknu nic si tam neobjednávej něco jiného mají na fotech a něco jiného ti zašlou.Nehledě k tomu že každý s těch chovatelů by si objedna ročně 5 až 10 metráků směsí, no vemte si do ruky kalkulačku a spočítejte si sami o kolik peněz jste přišli.To je pouze můj názor.Ale nemohu vás doporučit nikomu pokud sám nejsem spokojen.Děkuji Synek.

    Reakce obchodu e-Zvíře.cz

    Obrázky jsou ilustrační, jak je uvedeno na našich stránkách. Obrázky v drtivé většině odpovídají realitě. Nicméně přesné složení je napsáno velmi detailně v popisu zboží a Vámi obdržené zboží odpovídá popisu.
    Byla nabídnuta také možnost vrácení zboží, bohužel jsme nedostali odpověď.

    Velmi si vážíme našich zákazníků a budeme rádi, když se vše vyřeší k vaší plné spokojenosti.

    team e-Zvíře.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Výběr podle ceny. Dorazí až domů.
    • Cena stoupne o poštovné

    Pohodlí

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bohužel mi poslali trošku jiný produkt, který jsem si sice nechala, jelikož se mi také hodil, nicméně na obrázku i v popisu v obchodě bylo vyobrazeno něco jiného, než jsem nakonec dostala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žádné.
    • Nesolidní jednání, poslali mi jiné schválně jiné zboží než jsem si objednala.

    Nesolidní jednání. Už jsi v tomto obchodě rozhodně nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • v objednávce chybělo zboží a prodejce tuto skutečnost předem neoznámil, jedno zboží dorazilo poškozené

    průměrný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikomu bych nedoporučila. Objednala jsem si zboží zaplatila a stále mi nic nepřišlo. I přesto, že jsem napsala email ve kterém jsem se ptala jestli to opravdu poslali.Stále nebyl nikdo schopen mi odpovědět. Myslím, že v tomto obchodě už nakupovat nebudu!!!!

    Reakce obchodu e-Zvíře.cz

    Dobrý den,
    Při objednání zboží, které není momentálně skladem, je upozorněno, že dostupnost je 1-2 týdny. Na emaily odpovídáme okamžitě. Pokud vzniknul nějaký problém, dejte nám prosím vědět na [email protected], nebo tel. 774737224.
    Za tým e-Zvíře.cz,
    Petra Květová.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • po prvním nákupu nemohu hodnotit.
    • po 12 dnech od objednání a odsouhlasení objednávky z důvodu obchodu po nedodání dodacích dokladů nedoručeno!!!

    Nabízené zboží, které jsem jinde nesehnal prodejna nabízí (akva pozadí). Zkušenosti nemohu hodnotit, protože se jedná o první nákup. Z důvodu protože zakládám nové akvário a následně dle zkušeností z ostatních internetových obchodů a jejich termínů dodání jsem si objednal akvarijní rostliny do 200 l nádrže, které dnes hnijí v malé nádrži a z poloviny už jsou nepoužitelné, tak pozadí hnije někde v depu České pošty, která odmítá z uvedených důvodů nedodání důležitých údajů zakázku předat. Tak ostatním musím říct NE. Dík, že jsem nezaplatil předem.

    Reakce obchodu e-Zvíře.cz

    Jednalo se o chybu ze strany České Pošty, která nemohla díky chybě v jejich informačním systému zboží dodat, ale pouze zaslat nám zpět.

    Po domluvě se zákazníkem jsme odeslali zboží znova přes PPL.

    team e-Zvíře.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pokud obchod udělá chybu a zapomene přibalit již zaplacené zboží, tak by ho měl následně poslat i kdyby to pro něj bylo nevýhodné a ne napsat, že se jim to nevyplatí a raději mi vrátí peníze za již zaplacené zboží.