Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Také jsem tímto obchodem velmi zklamaná - čekala jsem trpělivě na vyřízení zaplacené objednávky přes měsíc. V nabídce prezentují zboží (původně s dodací dobou 1-2 týdny), které nemají dosud (konkrétně hračky pro psy - jen opravili údaj na "nedostupné"). Objednávku mi nakonec celou stornovali, protože nyní naskladnili dražší granule (měla jsem objednané 2x15 kg a byl to hlavní !!! důvod celé objednávky). K tomu není mnoho co dodat, jen tolik: 1.nekomunikují nebo jen velmi málo - po jak dlouhé době ani nemluvě, 2.nedávají správné informace, 3.urgence vrácení peněz a pro mě jasný a výstižný závěr pro tento obchod: KONEC!

  • Dodání rychlé, ale chybné. Místo 14 + 1,5 kg suchého žrádla Whiskas mi dodali jen jeden pytel pro Seniory. Chtěla jsem výměnu a dodat ještě ten zbývající 1,5 kg, na to oni, že akce skončila, a že nemůžu mít žrádlo pro seniory, protože to oni nedodávají. Tak mám neotevřený balík žrádla pro starší kočky k ničemu... Nabídli mi slevu 5%, tu nevyužiju, protože tam nakupovat nebudu.

  • 2 roky starý problém se nezměnil.Škoda-skvělý výběr,bezvadná Uloženka,rychlost dodání.A pro mne výhodné možnost platit předem /vynikající obchod Packa,tuto možnost nemá/.
    Bohužel otřesná komunikace-chybí faktura u zboží,které nemá český název.Tak zbývá orientace při kontrole jen podle barvy a váhy.Ať počítám jak počítám 5 kapsiček chybí a paní se stále točí na názvu-českém.Peníze jsem oželela,slevový kupon nechci,protože tu nakupovat po špatné zkušenosti nebudu.Ale varuji ostatní.A moje kočičky budou muset počkat až se jejich papání objeví v prodeji i v našich obvyklých prodejnách.Už jsem zaslala podněty do Packy i Zoohitu,kde mám jen vynikající zkušenosti i s komunikací.

  • lenkat.: Mně napoprvé odeslali také jiné zboží než jsem si objednal, ale všimli si toho dříve než dorazilo přes PPL, takže sjednali nápravu sami a nemusel jsem to řešit. Zboží přišlo v pořádku, sice o dva dny později, nicméně s omluvou, že ne vše, co bylo objednáno, bylo na skladě. Podle komentářů to vypadá na problémy s expedicí zboží - nějak často je zasláno jiné zboží, než si zákazník objednal. Problém je, že kurýr PPL nedovolí otevřít balík před zaplacením a reklamace je v případě jiného zboží možná jen u odesilatele...

  • oprava - stormo původní objednávky

  • Dobrý den.
    Před týdnem jsem v tomto obchodu (e-zvíře) objednala klec pro morče. Místo ní mi přišlo krmení pro ryby, bohužel jsem zaplatila dobírku a balík převzala. Volala jsem do obchodu a pán se mi omluvil a prý mi ještě ten den pošle nový balíček na výměnu. Na mojí žádost mi ovšem odmítl dát číslo zásilky (abych mohla tuto sledovat na stránkách PPL). Klec mi ani po třech dnech nepřišla, na moje dotazy, zdali ji někdo odeslal mi nebylo odpovězeno. Proto jsem poprosila o původní objednávky. Bylo mi odepsáno, že to je možné, že mám vrátit chybný balíček a že mi pošlou zpět peníze za dobírku, až jim přijdou na účet. Obávám se, že nakonec zůstanu bez klece i bez peněz..:o(. Komunikace s tímto obchodem je hodně složitá na emaily odpoví až za tři dny, nebo vůbec, ICQ si raději nezapínají a do telefonu člověka odbydou planými sliby..