-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dlouhá dodací lhůta.
- Zboží došlo poškozené.
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den,
velmi Vás mrzí Vaše negativní zkušenost, avšak co se týče dodací lhůty, zahradní houpačku jste objednal v sobotu 8.4.2017 a byla Vám doručena dle telefonické domluvy ve čtvrtek 13.4.2017, ohledně dodací doby jsme splnili námi inzerovanou dobu dodání.
Ohledně poškození zásilky, bohužel nejsme schopni ovlivnit jak bude se zásilkou zacházeno po předání dopravci.
Veškeré obtíže s Vaší objednávkou byli následně vyřešeny k Vaší spokojenosti, proto nás velmi mrzí Vaše negativní hodnocení.
Budeme se těšit na Váš další nákup v E-ZAHRADA.cz a doufáme, že příště to bude za 100%. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz -
Nedoporučuje obchod
- Cenu? Ale za ní není zboží skladem
- Na stránkách zboží dostupné, ale není...
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Šimpach,
omlouváme se za vzniklé nedorozumění, které vzniklo vyprodáním našich skladových zásob sekačky Murray za výprodejovou cenu. Měli jsme poslední kus této sekačky, nadále tato sekačka nebude v naší nabídce. Kolega Vás ihned informoval o dostupnosti zboží a na základě této informace, jste zrušili objednávku. Omlouváme se Vám tímto ještě jednou za vzniklé komplikace, ale pevně věříme, že to nebyl Váš poslední nákup v E-ZAHRADĚ.cz . V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz. -
Nedoporučuje obchod
Nabízené zboží nemají skladem
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Vlček,
Vámi objednané zboží jsme měli na objednávku, tudíž jej kolega musel nejprve objednat u dodavatele. Vy jste však objednávku zrušil. Pokud chcete dodat zboží do 24 hodin, vybírejte si z našeho sortimentu zboží, které je označené ,, PŘIPRAVENO K ODESLÁNÍ´´ a je expedováno přednostně. Veškeré informace ohledně dostupností naleznete na našich stránkách: http://www.e-zahrada.cz.... V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz -
Nedoporučuje obchod
- dlouha cekaci doba i kdyz je zbozi skladem
nic moc
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Janda,
děkujeme Vám za nákup. Díky velkému zájmu o Vámi objednané čerpadlo Sharks SH 300W došlo k momentálnímu vyprodání zásob, z tohoto důvodu musela být Vaše objednávka vyřízena o jeden den déle. Omlouváme se za vzniklé zdržení. Pokud chcete dodat zboží do 24 hodin, vybírejte si z našeho sortimentu zboží, které je označené ,, PŘIPRAVENO K ODESLÁNÍ´´ a je expedováno přednostně. Veškeré informace ohledně dostupností naleznete na našich stránkách: http://www.e-zahrada.cz/dostupnost-zbozi. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz -
Nedoporučuje obchod
- milne informace co se týče naskladnění
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Jiřička,
objednal jste si sekačku Collector 40 E, u které je dostupnost na objednávku a v popisu uvádíme, že další předpokládaný termín naskladnění této sekačky je červenec 2015, vy jste i přesto sekačku objednal. Kolega Vás po obdržení objednávky ještě jednou kontaktoval a upozornil Vás na tuto skutečnost, vy jste však objednávku zrušil. S Vaší negativní poznámkou nemůžeme souhlasit, o termínu naskladnění jste byl předem informován. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz -
Nedoporučuje obchod
- o výhodách v tomto případě nelze ani uvažovat
- ztráta orientace na trhu dodávek
vyhnout se podobnému typu obchodů
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den pane Oulíku,
objednal jste si sekačku, která je vyprodána a již tento rok nebude naskladněna. Kolega Vás ihned informoval a nabídl Vám alternativu, kterou jste však odmítl a objednávku zrušil. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- bez komentáře
- V nabídce byla uvedena doprava zdarma, při převzetí jsem však musel zaplatit dopravné. Na opakované e-mailové dotazy firma nereagovala, teprve po telefonickém hovoru jste uznali chybu v účtování a mi bylo slíbeno zaslat jako kompenzaci olej, ten však do dnešního dne /28.1./ nedošel.
Firma má dobrou a cenově přijatelnou nabídku.¨
Jednání firmy /chyba v účtování přepravného, nereagování na několik e-mailů/ však
znevažují její solidnost a váhal bych proto ji doporučit ostatním nakupujícím.Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den pane Nebeský,
zásadně nesouhlasíme s Vaší negativní recenzí. Zboží jste si objednal s dopravou za 149,-. Vše jste měl i ve shrnutí objednávky a sám jste dokončil objednávku, nikdo Vás k ničemu nenutil. Toto potvrzení Vám bylo doručeno i emailem a Vy jste si této skutečnosti všiml při převzetí zboží, za což my nemůžeme. Na to Vás kolega upozornil a jako vstřícné gesto Vám nabídl 1 kus oleje zdarma. Olej byl již včera odeslán na Vaši adresu. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz -
Nedoporučuje obchod
- Objednavkovy formular neposkytuje presne a jasne info
Sklamani
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, paní Lašková,
s Vaší negativní recenzí nemůžeme souhlasit. Zvolila jste špatný způsob dopravy na Slovensko, na který Vás kolega ihned upozornil. Vy jste však po domluvě s kolegou objednávku zrušila. V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel. čísle: +420 601 586 127, nebo na email: [email protected] , rádi Vám poradíme. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz -
Nedoporučuje obchod
- nedostal som tovar kompletný, keď som na internete zbadal zľavu, okamžite po prejavení záujmu bola cena opravená bez zľavy, čo považujem za nehorázny podvod voči zákazníkovy
Absolútne nedoporučujem nakupovať s takými firmami, čo zavádzajú a ešte neskontroľujú dodaný tovar !!!
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Hirnere,
s Vaší negativní recenzí na náš obchod nemůžeme souhlasit. Ceny na internetu se mění i několikrát za den, tudíž je možné, že se cena Vašeho výrobku během dne změnila. Nebyl jste nikým nucen tento výrobek objednávat za jinou cenu, byla to pouze Vaše volba. Po rozbalení zboží jste zjistil, že u dodávky chybí část dílu k sestavení. Zboží je vždy před expedicí kontrolováno zda je kompletní, omlouváme se za přehlédnutí kolegů z expedice. Kontaktoval jste kolegu z reklamací, který vše prověřil u dodavatele a chybějící díl Vám zajistil a následně jej poslal. Jsme rádi, že se situace vyřešila a věříme, že budete s výrobkem spokojen. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz -
Nedoporučuje obchod
z mého pohledu, neseriózní podmínky prodeje. Objednala jsem zboží s vyzvednutím na prodejně - zdarma. Nulový poplatek za poštovné byl uveden i v následném potvrzení objednávky od e-shopu. Poté následoval telefonát z e-shopu s tím, že objednané zboží je zboží akční, na které se vztahuje poplatek při vyzvednutí na prodejně ve výši 99,-Kč !
Tento požadavek na poplatek 99,-Kč při osobním vyzvednutí u "zboží v akci" považuji za nehorázný. Při objednávání zboží není zákazník upozorněn, že právě tento sortiment je "akční" a tento absurdní poplatek se ho týká. Navíc ani v souhrnu a potvrzení objednávky se žádné upozornění, že právě objednávané zboží je v akci, nevyskytuje a je v něm přímo potvrzen nulový poplatek za osobní odběr zboží.
Přesto se po zakoupení, zřejmě veškeré zboží, náhle dodatečně stává akčním a o 99,-Kč dražším. Jedná se jednoznačně o klamání spotřebitele.Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, paní Macková,
objednala jste si skládací rýč ARMY značky Fiskars a označila jste Osobní odběr zboží – České Budějovice zdarma. Automaticky u tohoto zboží je nastaven Osobní odběr zboží – České Budějovice – Akční zboží 99,- http://www.e-zahrada.cz/odeslani-objednavky. Proto Vám v automatickém potvrzujícím emailu přišlo to, co jste si zvolila. Kolega Vás ihned telefonicky informoval o špatně zvoleném osobním odběru. Měla jste možnost odmítnout a tím objednávku stornovat.
Informace k osobním odběrům naleznete ZDE: http://www.e-zahrada.cz/odeslani-objednavky.
Z tohoto důvodu nemůžeme souhlasit s Vaší negativní recenzí. U akčního zboží značky Fiskars je upřednostňována expedice dopravcem DPD. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Nabízí na některé druhy zboží dopravu zdrarma, ale když k tomu přidáte jiné zboží(třeba maličkost), které se vejde i do krabice výrobku bez platby dopravy, dopravu musíte zaplatit. Podle hesla: "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Vážený pane Vacku,
zásadně nesouhlasíme s Vaší recenzí a Vámi použitým heslem.
Když jste si u nás objednával zboží, tak v objednávce i v potvrzení objednávky jste měl uvedenou cenu včetně dopravy 199 Kč, přesto jste zboží objednal a nyní po dodání nejste spokojen. K sekačce jste si objednal kalač Fiskars, na kterém jste ušetřil 800 Kč.
Tento kalač je zařazen mezi akční zboží, na které se vztahuje doprava 199 Kč, tak Vám bylo i odpovězeno v níže uvedené emailové komunikaci:
Dobrý den,
objednal jsem u Vás zahradní sekačku Mtd 48 ESP HW, na kterou měla být doprava zdarma, ale tu jste mně naúčtovali.
S kvalitou služeb jsem spokojen, jen prosím, vysvětlit proč se tak stalo?
Odpověď na Váš email:
Dobrý den,
společně se sekačkou jste si objednal kalač Fiskars, který je zařazen mezi akční zboží, na které se vztahuje doprava 199,- Kč a bohužel nelze poslat zdarma ani se zbožím, na které se doprava zdarma vztahuje.
O to víc nás nyní překvapila Vaše negativní recenze na náš eshop, s kterou nemůžeme souhlasit. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz. -
Nedoporučuje obchod
Po potvrzení objednávky a zaplacení telefonicky sděleno, že zboží bylo rezervováno pro jiného zákazníka.
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Pavelek
Vámi objednané zboží jsme skutečně skladem měli, měl jej ovšem zarezervované jiný zákazník před Vámi. Zboží nám systém vyhodnotí, že není skladem, až v moment, kdy produkt prodáme na prodejně a vyskladníme jej. Kolega Vás ihned telefonicky informoval o nedostupnosti zboží a nabídnul Vám jiné. Ale tuto variantu jste bohužel odmítl. Omlouváme se Vám tímto ještě jednou za vzniklé komplikace, ale pevně věříme, že to nebyl Váš poslední nákup v E-ZAHRADA.cz. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. -
Nedoporučuje obchod
- Dobrou komunikaci se zákazníkem
- Nabízíte "skladem" zboží,které skladem není.
- A potom výmluva "dnes jsme prodali poslední kus,počkejte týden a zakazník čeká a pak vyjádření, že zboží neseženete"
Nabízí skladem zboží, které není skladem.
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, paní Slováková,
velmi se omlouváme za vzniklé nedorozumění, které vzniklo u našeho dodavatele. Jako náhradu jsme Vám nabízeli adekvátní model, o který jste ovšem neměla zájem. Po telefonické domluvě jste se rozhodla ještě týden počkat, zda-li dodavatel Vámi vybrané zboží naskladní. To se bohužel nestalo a z tohoto důvodu jsme byli nuceni Vaší objednávku stornovat. Věříme že to nebyl Váš poslední nákup na E-ZAHRADA.cz a v případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz -
Nedoporučuje obchod
- málo komunikuje se zákazníkem a dlouhá dodací doba , na jiných eshopech objednám zboží a okamžite mi přijde že se objednávka vyřizuje a druhýden je odeslánala pokud zboží nemají skladem ihned mě o tom informujou ovšem tady mi po objednání přišel email že objednávka bude řršena do 4 dnu ovšem ani po 4 dnech mi nepřišel email jak to vypadá s objenávkou proto bych tento eshop nedoporučil
málo komunikuje se zákazníkem a dlouhá dodací doba , na jiných eshopech objednám zboží a okamžite mi přijde že se objednávka vyřizuje a druhýden je odeslánala pokud zboží nemají skladem ihned mě o tom informujou ovšem tady mi po objednání přišel email že objednávka bude řršena do 4 dnu ovšem ani po 4 dnech mi nepřišel email jak to vypadá s objenávkou proto bych tento eshop nedoporučil
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Krejčí. U vámi poptávaného zboží jsme měli uvedeno, že zboží nemáme skladem. Z toho důvodu delší dodací lhůta. Kolega Vám volal ihned, jak zjistil dostupnost Vámi poptávaného zboží, ale bohužel se Vám stále nemůže nedovolat. U zboží, které máme skladem pochopitelně také postupujeme tak, že zákazníka ihned kontaktujeme a zboží odesíláme v den objednání, nebo maximálně den poté. I přesto věříme že to nebyl Váš poslední nákup na E-ZAHRADA.cz a v případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz
-
Nedoporučuje obchod
- dobrá cena
- špatná komunikace, resp. žádná odpověď na dva emaily ohledně odběru zboží
na druhý pokus napříč republikou se mi podařilo zboží osobně odebrat
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Smetko. Email od Vás nám přišel v pátek 4.1.2013 ve 22 hodin. Jak bylo uvedeno na našich internetových stránkách, tak od 1.1. 2013 do 6.1.2013 jsme měli INVENTURU. Reagovali jsme tedy na veškeré e-maily v pondělí 7.1. Jsme rádi, že jsme společně již vše vyřešili a zboží máte už doma. Nicméně nás mrzí vaše negativní recenze na náš e-shop, přestože jsme udělali vše pro to, aby jste Vaše zboží obdržel co nejdříve. Věříme že to nebyl Váš poslední nákup na E-ZAHRADA.cz a v případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží nebylo přímo poškozeno, nicméně návod na sestavení naprosto neodpovídal realitě (věcně i po stránce překladu), chyběla matice, obecně jsem byl poměrně zklamán
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Oblouku. Zboží jste si objednal 15.12. a v objednávce jste uvedl, že si výrobek přejete doručit 21.12. Dvakrát jsme Vám volali, vše jste nám telefonicky potvrdil a tak nechápu Vaší negativní recenzi na náš obchod. Návod k výrobku je dodáván přímo od výrobce a u toho konkrétního výrobku si nám zatím žádný zákazník nestěžoval na špatnou kvalitu návodu. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Lžou
Nepoužívat
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Jílku,
z důvodu velikého množství objednávek před Vánocema jsme vykrývali starší objednávky a dodavatel nám již nebyl schopný dodat Vámi vybrané zboží za akční cenu. Jelikož jsme Vám chtěli vyjít vstříc,nabídli jsme Vám podobný výrobek na který bychom Vám udělali speciální slevu, to jste ale bohužel odmítl. Ještě jednou se Vám tedy tímto omlouvám a věřím, že v případě dalšího nákupu u nás budete již spokojen. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz -
Nedoporučuje obchod
- přepravní služba
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Gritzere. Děkujeme Vám za nákup. Zboží jste u nás objednával v neděli 2.12.2012 večer a odesláno Vám bylo během 3 pracovních dní. O stavu Vaší objednávky jste od nás byl 2 krát informován pomocí mailů. Navíc Vám byl přepravní společností odeslán mail a sms v den, kdy Vám mělo zboží být doručeno. To, že Vás přepravce nezastihl už není způsobenou chybou na naší straně. Navíc jsme udělali vstřícný krok a na naše náklady jsme Vám zboží poslali znova na Vaší adresu. Jsem tedy rád, že nyní zboží máte již doma, ale i přesto stále nechápu Vaše negativní hodnocení na náš obchod. Věříme že to nebyl Váš poslední nákup na E-ZAHRADA.cz a v případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Není aktualizován seznam dostupného zboží. I po 2 týdnech je nabízeno zboží, které nelze zakoupit.
Před objednáním telefonicky ověřit, zda je zboží dostupné.
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, paní Nováková. Na vámi vybraný zahradní traktor měl rezervaci u nás na prodejně již jiný zákazník. Měli jsme skladem poslední kus a dodavatel nám bohužel nezaručil dodání dalšího kusu ve Vámi požadovaném termínu. Jako náhradu jsme Vám nabídli jiný model v podobné cenové relaci, o který jste ale nakonec zájem neměla. Zboží pochopitelně máme stále v nabídce, ale je zde uvedeno že zboží je DOČASNĚ VYPRODÁNO. V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš internetový obchod E-ZAHRADA.cz
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- spolehlivost vyřízení objednávky
- byla mi zaslána sací hadice popraskaná a děravá
obchod bych nedoporučil protože mně poslal zmetek /sací hadici/
Reakce obchodu E-ZAHRADA.cz
Dobrý den, pane Vondráčku.
Pokud Vám hadice dorazila popraskaná, měl jste nás IHNED kontaktovat a celou situaci bychom pochopitelně vyřešili výměnou za jiný kus. Před expedicí všechno zboží důkladně kontrolujeme. K poškození hadice mohlo dojít také dopravou. Před převzetím zboží od dopravce prosím o kontrolu a popřípadě o zápis o poškození u dopravce. Zboží Vám bylo během tří pracovních dnů odesláno z našeho skladu a tak nechápu Vaší negativní reakci na náš obchod. Vy zde hodnotíte poškozenou hadici v hodnotě 250 Kč, ale o jejím poškození jste nás neinformoval a my tak nemohli reagovat. V případě že mne budete kontaktovat na telefonním čísle 601 586 127 nebo [email protected], tak společně celou situaci rychle vyřešíme.
S pozdravem David Hušek – E-ZAHRADA.cz