Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které neumí zajistit.

    Pokud můžete poohlédněte se jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena
    • Plavky polské výroby, s podšívkou která vylézá z pod plavek. Zboží vracet nebudu již jednou jsem měnila velikost a už třikrát platila poštovné. Za ty peníze bych koupila Speedo v obchodě.

    Poprvé a naposledy plavky přes net

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednal, po více jak měsíci nedorazilo a nebyl mi ani sdělen důvod...

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Omlouváme se, ale nepodařilo se nám zastihnout Vás na telefonu. Je naší chybou, že jsme zároveň neposlali SMS nebo e-mail. Dnes boty expedujeme a doufáme, že nám zachováte přízeň i po tomto ojedinělém selhání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pro mě žádndé
    • Málo informací o produktu,např chybí u některých docela dūležité údaje.Díky tomu jsem přišla o 500Kč

    Nic moc!!!!!!

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Omlouváme se za neuvedený vnitřní rozměr plaveckého kruhu. Zboží nám můžete poslat zpět, vrátíme Vám peníze, případně vyměníme za jiný model.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Platit 110 kč za dobírku(nemožnost zaplatit kartou) a čekat na dodání týden, i když zboží bylo předáno dopravci týž den po objednání a mělo být dodáno následující den, odmítám.Proto už si v tomto obchodě nikdy nic neobjednám

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den, úhradu kartou náš e-shop samozřejmě umožňuje, ale Vy jste si vybral dobírku. Pro doručení zásilky jste ze 4 přepravních firem zvolil PPL, za kvalitu jejich práce, bohužel, nemůžeme nést odpovědnost. Podle našich zkušeností s PPL se podobný případ stává naprosto vyjímečně a PPL patří mezi nejspolehlivější dopravce. V potvrzovacím e-mailu bylo uvedené číslo balíku, mohl jste použít trasování zásilky nebo jakkoliv kontaktovat nás a my bychom to vyřídili za Vás. Ani jednu z možností jste nevyužil...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod mě informoval o změně objednávky a odeslání, když už mi jí Česká pošta doručila. Kdyby mi pošta nenapsala sms, ani bych nevěděla, kdy objednávka dojde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem si drez s číslem a jménem a drez přišel bez popisku. Hokejka ne ve velikosti v ktere jsem chtěla. Nákup me dost zklamal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nedostatečné balící služby.

    Zabalit hokejku pouze do slabého igelitu a doufat že dorazí v pořádku....k nezaplacení. Ani v bublinkové fólii to nebylo...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zklamání, obchod zboží nabízel, ale nakonec nedodal.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nemohu hodnotit obchod jako takový, ale zboží, které dorazilo bylo naprosto nekvalitní.
    Nákup se týkal nafukovacího člunu a lehátka, obojí bohužel uchází (člun poměrně značně), tudíž budeme zboží reklamovat.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost s produkty značky Intex, jejíž výrobky prodáváme. Vaše vyjádření předáme výrobci a pokud se nakonec rozhodnete výrobky reklamovat (což jste dosud neučinila), vyřídíme vše v co nejkratší lhůtě.

  • Nedoporučuje obchod

    Vyhodil jsem hodil jsem ho roztrhlose

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Mohl jste na švihadlo uplatnit záruku, stačilo zavolat nebo napsat. Byť jste to neudělal, posíláme Vám nové a doufáme, že s ním tentokrát budete spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nebylo vytvoreno jak jsem si pral a napsal.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Pro zákazníka jsme vyráběli dres na míru, ale naším omylem jsme umístili jmenovku nad číslo místo požadovaného umístění pod číslo. Za chybu jsme se omluvili, nabízené ušití nového dresu zákazník odmítl s tím, že se jedná o pro něj akceptovatelnou chybu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neplní termíny dodávky, které byly po telefonické domluvě slíbeny. Obchod uvádí, že má zboží skladem, přitom tomu tak není!

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Vážený zákazníku, Vaše tvrzení nejsou zcela v souladu s průběhem zpracování Vaší objednávky v našem systému. Posuďte sám:
    "Zákazník objednal výplety 13.1. (úterý), které měly být skladem. Bohužel v jiné objednávce došlo k záměně a výplety jsme neměli. V telefonické dohodě z 13.1., kde se pan Macháček omluvil a situaci vysvětlil, zákazník souhlasil s odesláním zboží později (bylo avizováno odeslání po víkendu, tedy po 19.1.). Zákazník řekl, že chtěl zboží na víkend (což nebylo možné), ale že pokud do konce týdne nezavolá, objednávka platí i po víkendu.
    Nevolal, výplety jsme odeslali v pondělí 19.1. a v úterý 20.1. je převzal."
    Omlouváme se za nenaplnění Vašich očekávání a doufáme, že příště vše vyřešímě k plné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nebylo správně vyskladněno, k jedné čince byla dána 3 závaží 1,25 kg a 1 ks závaží 0,5 kg.
    • Činky jsem objednala jako dárek pod stromeček, takže až včera jsme zjistili špatné zkompletování.
    • Žádám o zaslání 0,5 kg zaváží.
    • Zemanová
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při vyzvedávání zboží mi byla účtována špatná cena, proto jsem nespokojena.
    • Po reklamaci bylo vše dáno do pořádku.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • сena
    • darek ne dorazil

    darka nebude, fakt

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena výrobků
    • Slabší komunikace,nedodržení požadavků v objednávce

    Dobrý,cena byl hlavní důvod nákupu. Dražší poštovné,uvítala bych odeslání na uloženku či jinou podobnou službu. Na závěr mě mrzelo,že nedodržely dodání barevně odlišného zboží,ale vzhledem k ceně drobného zboží to nebudu řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    nenakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod jsem si vybrala, poněvadž jako jediní nabízel velikost bruslí č. 28. Jak se později ukázalo, byl to omyl. Nabízeli velikost jako ostatní obchody, mnohé i za nižší cenu. Navíc každá bota měla jinou velikost. Po urgenci mi okamžitě volali, za omyl v reklamě i špatnou zásilku se omluvili. Jelikož to byly poslední brusle, domluvili jsme se, že brusle pošlu zpět a obchod mi vrátí zpět peníze i s poštovným.30.7. jsem brusle i kopii podacího lístku obchodu poslala, peníze jsem zpět doposud nedostala.

  • Nedoporučuje obchod

    • dostupnost zboží
    • parkování u obchodu složité

    Nedoporučuji
    Nikdo mi neřekl, že kupuji jinou značku než je objednáno - prý podobnou věc - stejně funkční.To co jste prodali by stálo v jiném internetovém obchodě mín.
    Dejte si všichni pozor objednáte zboží vybrané značky a oni vám dodají( prodají) stejné podobné zboží,ale jiné značky.Bez upozornění

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Píšete hezký příběh, ale netýká se našeho obchodu. 17.3. jste objednal zboží, ještě týž den jsme Vás informovali o nedostupnosti a Vy jste druhý den objednávku zrušil se slovy "Objednávku celou zrušíme - zkusím to jinde děkuji". Žádné zboží jsme Vám tedy nedodali.