Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • slibovaný termín dodání do druhého dne se mi řádně prodloužil byl to dárek pro dceru k narozeninám které nakonec odejela bez dárečku a já musel přesměrovat zásilku do jejího bydliště celkem se to prodloužilo o 6 dní

    pokud na to nespěcháte doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pokud potřebujete něco rychle,tak jste na špatné adrese!

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že jsme vás nepotěšili. Nicméně rychleji to opravdu nešlo. Objednal jste v neděli odpoledne, v pondělí a úterý byl státní svátek a hned první pracovní den po objednávce jsme zásilku předali dopravci. Vzhledem k faktu, že o státních svátcích dopravci zásilky nedoručují, tak by to nejspíš nezvládl ani jiný e-shop.
    Doufáme, že nám zachováte přízeň a příště nám doručování nic nezkomplikuje.
    e-sportshop.cz team

  • Nedoporučuje obchod

    • Nic nemají ale nabízí

    Nejsou korektní a slušní k zákazníkovi

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Vážený zákazníku,
    na našich webových stránkách máme u každého produktu zobrazeno, zda je aktuálně skladem. V opačném případě uvádíme orientační datum budoucího naskladnění. Pokud jste si objednal zboží, které momentálně není skladem, považujeme za srozumitelné, že dřív něž po naskladnění takové zboží opravdu odeslat nedokážeme.
    Data předběžného naskladnění dle informací od přepravců průběžně aktualizujeme, bohužel v současné covidové době se lhůty většinou prodlužují.
    A ještě bychom vám chtěli poděkovat za vřelý e-mail, který jste nám zaslal. Chtěli bychom vás ujistit, že jste ho nepsal zbytečně a posloužil k poučení i potěše ducha těch z nás, kteří takovým smyslem pro humor nedisponují.
    Váš
    e-sportshop.cz team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Zboží zatím nedorazilo,špatná komunikace s obchodem

    Nedoporučuji zde nakupovat

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Vážený zákazníku,
    10.9. ve večerních hodinách jste objednal zboží a zvolil jste platbu předem na náš účet. Druhý den jsme vám zaslali platební údaje. Protože ani po 2 týdnech nedošlo k úhradě objednávky, 29.9. jsme vám zaslali urgenci. Když ani na tu nepřišla z vaší strany žádná reakce, objednávku jsme z důvodu neuhrazení kupní ceny zrušili.
    E-sportshop team

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Dodání v termínu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaslaná vuvuzela (4 kusy) není použitená a putovalo to hned do popelnice i s krabicí. Jedná se o výlisek z nekvalitního plastu, nemá to náustek, nic, nelze na to zatroubit.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že Vás poměr cena / kvalita naší vuvuzely neuspokojil. Místo do popelnice jste jí mohl poslat zpět, vrátili bychom Vám peníze.
    S pozdravem
    E-sportshop.cz Team

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo poškozené

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den,
    Vámi objednaný gymball nešel nafouknout, ačkoliv byl v neporušeném, originálním obalu. Je nám to líto, ale gymbally před expedicí z časových důvodů nenafukujeme a důvěřujeme výrobci. Spolehlivost gymballů LiveUp totiž dlouhodobě přesahuje 99,9%.
    Vám se za problém omlouváme a posíláme nový výrobek.
    E-sportshop.cz Team

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • oba bederni pásy maji malou velikost

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, že v parametrech výrobku chyběla délka bederního pásu. Výrobce má v nabídce jen jeden rozměr, který považuje za univerzální a který by měl vyhovovat všem. Chybějící údaje změříme, doplníme a Vám vrátíme peníze.
    S pozdravem
    E-sportshop.cz team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi mi dosud neposlali ani se mi neozvali.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den,
    objednal jste 19.10.2017 a ještě týž den jsme zboží odeslali dopravcem PPL. Dne 20.10.2017 ve 14:01 jste balíček převzal.
    Rychleji to už skoro ani nešlo vyřídit...
    S pozdravem
    e-sportshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po devíti dnech od objednávky stále nevím, kdy dorazí..ještě že ji platím při převzetí.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den,
    u fitness podložek, které jste objednal je napsaná dostupnost "skladem 25.10.2017". Podle reakcí zákazníků je tato informace (i její grafická prezentace na stránce) většině lidí srozumitelná.
    Protože ale nejste sám, tak Vám budeme vděční, pokud nám poradíte, jak to lépe sdělit těm ostatním. Je problematická informace "skladem 25.10.2017", její umístění hned vedle varianty nebo věta "Zboží Vám můžeme doručit 26. 10. 2017" napsaná bezprostředně pod tlačítkem "Vložit do košíku"? Případně jaká slova, obrázky či umístění na stránce zvolit, aby to nešlo přehlédnout?
    S pozdravem
    e-sportshop.cz Team

  • Nedoporučuje obchod

    • nedodržení termínu dodavky zboží, které jste si určili a zákazníkovi byl přislíben !!!

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den, velmi se omlouvám, že jsme Vás zklamali. Raketu jsme místo do 5-ti dnů pracovních dnů dodali až šestý den. Chápu Vaše znechucení, nicméně doufám, že nám přesto zachováte přízeň.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo v pořádku a včas, ale bohužel jiné, než jsme si objednali. Přestože jsem objednala 2 různé typy bot do vody, přišly boty stejného typu, jen v jiné barvě. Zboží jsem nevracela, protože výměnu už bychom nestihli před odjezdem na dovolenou.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouvám za komplikace, které jsme Vám způsobili. Chyba vznikla na naší straně, skladníci přehlédli rozdílnost názvů "Jadran 7 neoprénové boty" a "Jadran 17 neoprénové boty" a to nejen při balení, ale i při následné kontrole zakázky před expedicí.
    Doufám, že nám i přes tento omyl zachováte přízeň a my Vám dokážeme, že tento incident byl ojedinělý.
    S pozdravem
    RadanSport Team

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod nechci hanět, kupovala jsem jenom jednou, ale zboží je naprosto nepoužitelné, vyhazuji.

  • Nedoporučuje obchod

    jak můžu něco hodnotit, když ještě nemám zboží, které už je dávno zaplacené????

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Vážená paní Simono,
    Vaše recenze je určená jinému obchodu, což jste nám sama v telefonickém rozhovoru potvrdila.
    Pro čtenáře recenzí doplním podrobnosti: Dne 8.3. jste učinila objednávku, zvolila jste platbu převodem na účet. V pondělí 13.3. jsme obdrželi peníze na náš účet a hned ten samý den jsme zásilku odeslali. Následující den, tedy 14.3., jste si balíček od kurýra PPL převzala.
    S pozdravem
    Vít Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    Není mi jasné proč mám vyplnit tento dotazník, když jsem zboží neobdržela

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Vážená paní Věro,
    pokusím se Vám odpovědět: dotazník jste dostala od heureky.cz automaticky na základě toho, že jste přes tento cenový srovnávač učinila objednávku. Následně jsem Vám týž den volal a domluvili jsme se na stornu objednávky z důvodu horší kvality obuvi Wilson. Žádné zboží už tedy ani neobdržíte, alespoň ne na základě této objednávky.
    S pozdravem
    Vít Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    • nekomunikují

    Telefonicky jsem dohodla nákup a pak provedla objednávku. Obchod vůbec nezareagoval.

    Reakce obchodu www.e-sportshop.cz

    Vážená paní Leono,
    nechápu, co Vás tak urazilo. U zboží, které jste 1.3.2017 objednala, byla jasně uvedená dostupnost 13.3.2017. Tuto skutečnost jsem Vám i objasnil v telefonickém rozhovoru. A zdálo se, že jste to i pochopila, protože jste do poznámky u objednávky uvedla "Telefonická dohoda na částku 400,- /ks Bereme na vědomí dodání po polovině března 2017". Jak si představujete důkladnější komunikaci? Každý den telefonát s ubezpečením, že se datum dostupnosti blíží?
    S přáním hezkého dne
    Vít Macháček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané bílo-modré botasky měly strojově perforovaný svršek - neodpovídalo obrázku, modré tkaničky - vyloženě jsem do poznámky uvedl, že požaduji bílé (tyto byly rovněž vyobrazeny), jedna z nich byla (patrně při výrobě)"seškvařená" asi v polovině své délky do poloviny své šířky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena
    • jiná barva než objednaná
    • jiná velikost než objednaná

    ze šesti položek přišly dvě jiných parametrů než bylo objednáno

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bez předchozí konzultace pošlou místo objednaného zboží jiné. Po následném telefonickém dotazu sdělí, že nebylo skladem a tak sami vybrali jiné zboží. Údajně běžná praxe - zákazníci to prý tolik neřeší... ? Doporučeno zboží vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • -nižší ceny u stejných produktů v porovnání s konkurencí
    • -manipulace na webu s krátkodobými slevami - opakovaně platí zásada: nechci tu slevu zadarmo

    pečlivě volte objednávku, neboť existuje již celá řada dalších webů se srovnatelným sportovním sortimentem