Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Výrobek, který dorazil, NEODPOVÍDÁ
    OBRÁZKU VE VAŠEM KATALOGU,
    KTERÝ JE ORIGINÁLNÍ
    JE NEKVALITNÍ, MÁ HLUK V REPRODUKTORU A V INTERIÉRU
    ELEKTRONICKÉ DESKY I NEMÁ CHLADICÍ VENTILÁTOR.PROSÍM O ZASLÁNÍ
    ORIGINÁLU NEBO TAKÉ VRAŤTE CELOU ČÁSTKU A
    ZAŠLETE K VYZVEDNUTÍ, JEDNÁ SE O VELMI NEKVALITNÍ PRODUKT.
    PODVEDĚLI JSTE MĚ TÍM, ŽE JSTE MI PRODAL VÝROBEK MÍSTO ORIGINÁLNÍHO.
    ZÁKAZNÍCI MUSÍ BÝT UCHOVÁVÁNI, NEPODVÁDĚNÍ.

    ORLANDO HUGO TROVATO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    poslano na jinou pobocku, otec je invalida a nemuze jezdit po praze..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi objednávku stornoval.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Cenově drahý obchod.
    Je to zuriel.cz

    Reakce obchodu E-sipky

    Dobrý den,

    nedoporučujete z důvodu toho, že to je cenově drahé? Cenu přeci vidíte dopředu a můžete a nemusíte objednat. Vy jste si objednal, s cenou tedy souhlasil, vše proběhlo v pořádku, pak nerozumím tomu hodnocení. Pokud se mi přeci nelíbí cena, objednám jinde :-) Tak ať se vám daří a snad i s drahými šipkami vám to bude házet! Vše dobré, Petra z E-sipky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost dodání.

    Nekvalitní produkt. Odlepený panel. Vypadávají baterie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Reklamace neexistuje

    Reakce obchodu E-sipky

    Dobrý den, pokud je důvod k reklamaci, je vždy vyřešena. V tomto případě se jednalo o zlomenou násadku, která se zlomila při pádu na zem. Bohužel plastové násadky nevydrží pády na tvrdou podlahu. Může se stát, že šipka vypadne z terče a násadka se pak ulomí. Není to však výrobní vada, která by mohla být uznána k reklamaci. Bohužel. Je to jakobyste reklamovali rozbitý hrníček, který vám upadl na zem, nebo píchlé kolo u auta...

  • po prvních hodech se šipky rozpadly,zavity nedržely a plastové letky se polámaly

    Reakce obchodu E-sipky

    Dobrý den,
    To nás velmi mrzí, rozbité příslušenství samozřejmě je možné reklamovat a rádi Vám pomůžeme.
    Tým e-šipky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace i když jsem dvakrát psát email nepřišla žádná odpověď
    • Objednaný terč přišel bez síťového adaptéru i když v nabídce u tohoto terče měl být součástí

    Tento obchod nedoporučuji nekomunikuje a objednávka nepřišla kompletní

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • ... dodání rychle...
    • ... produkt bohužel nekvalitní, na zaslány e-mail ohledně kvality reakce žádná nepřišla...

    ☹️

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po osmi dnech odpověděli, že objednávka nebyla v pořádku vyřízena..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádnou nevidím

    Po objednání se nikdo neobtezoval ani dát vědět že jim tam nějaká objednávka přišla. Dlouhou dobu nic a pak najednou objednávka odeslána. Na dnešní dobu špatně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doručovací lhůta je pomalu nekonečná, je zapotřebí velká trpělivost s dobou dodání
    • U zboží s dostupností "do týdne" je tato (ne)dostupnost už asi měsíc (Pozn.: týden má 7 dní - ne 30)
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • pouze přeprodávání zboží bez kontroly provedení

    Nedbale přichycena zadní deska - nepřicvakáno do středu dřevotřískové konstrukce, ale do okraje, takže z pohledové části byla dýha odloupaná.
    Možná by to chtělo zboží rozbalit a zkontrolovat prodejcem. Domácí kutil zvládne opravit, ale proč???
    Toto byl poslední nákup zde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a zaplatil pčed 10 dny a od obchodu první zpráva po 10 dnech je abych ohodnotil nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zboží je doručeno až do místa bydliště
    • vyhovovala mi cena zboží
    • Odeslal jsem připomínky k návodu a prodejce se neobtěžoval odpovědět !

    Proč jsem nakoupil jsem vysvětlil výše.
    S doporučením prodejce bych váhal, prodejce v případě připomínek nekomunikuje se zákazníkem,moje osobní zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodání
    • objednal jsem zboží a dorazilo mi jiné

    objednané zboží dorazilo velmi rychle, jenom že jsem zaplatil za šipky I.C.E Black a dorazily obyčejné I.C.E., ale za cenu objednaných, kde činí rozdíl nějakých 250,-Kč

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Místo 200 ks hrotů přišlo pouze 100 ks :-(

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Ceny uvedené jsou platné tak jak je vidíte na eshopu. Ale dohoda ohledně slevy jim nic neříká, tedy dodržení dohody!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nedostatečná komunikace
    • nepravdivost údajů uvedených na webu

    po objednání zboží z tohoto obchodu a platbě předem jsem stále jen čekala a čekala a zboží nikde, ani se nikdo neozval. Přesto, že bylo uvedeno zboží skladem a dodání do týdne po třech týdnech zboží nedodáno.Po odeslání mailu, že potřebuji dárek pro syna a už nemohu čekat, mi bylo odepsáno, že zboží stále není a mohu si vybrat něco jiného.Napsala jsem další mail, že prosím o vrácení peněz, ale na ten se již nikdo neozval.Nakonec jsem musela telefonovat a nakonec objednávka byla zrušena a peníze vráceny. Ještě nikdy jsem v žádném internetovém obchodě nezažila takto příšerný a arogantní přístup k zákazníkovi.Rozhodně zde již nikdy nakupovat nebudu.