Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena
    • Deklarovane zboží skladem, opak je pravdou. Ani o tom neinformuji. 3 týdny bych si pockal z ciny taky a levněji.

    Snad to dorazí, když už je to zaplacené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani 10 dní po objednávce zboží se se mnou nikdo nezkontaktoval, aby alespoň sdělil, že zboží není.
    • Objednané zboží bylo skladem a až po pěti dnech se v nabídce objevilo, že již skladem není, přesto ani potom jsem nedostal jakoukoliv zprávu (kromě žádosti o doporučení obchodu).
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Drahé poštovné
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • -přehledný E-shop.
    • -Slušné ceny.
    • -V balíku chybí 2 položky ale fakturovány jsou.
    • Při dotazu e-mailem žádná odpověď.

    Vidím že to ani není ojedinělý případ, je škoda že takový obchod si zbytečně kazí pověst něčím takovým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zboží dodáno nekomplektní a na dotaz proč se už neozvali vůbec

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Rozhodně nikomu nedoporučím. Letky jako dárek byly rozlepené!! A tři šipky z 9 byly poškozené!!! Opravdu skvělý.

  • Tento obchod nedoporucuji s toho duvodu ze se mi celyvh 10 dní nikdo neozval v jaké fázi je moje obědnávka a to se mi nelíbí.

    Reakce obchodu E-sipky

    Dobrý den,

    v objednávce jste si zadala platbu na účet, údaje k platbě Vám přišly emailem. Čekali jsme na platbu, abychom mohli objednávku odeslat. Po telefonické domluvě jsme Vám nabídli zboží poslat na dobírku, ale o to už jste neměla zájem.

    Přejeme hezký den

    Www.e-sipky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Tento obchod nedoporučuji, protože zboží které jsem obdržel bylo jiné než to které jsem si objednal a navíc i s rozdílem v ceně v můj neprospěch.