• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávala jsem zboží 19.4. , přišla jen potvrzená objednávka a nic dalšího. 23.4. jsem telefonoval do obchodu abych se dozvěděla, že zboží snad budou naskladňovat v pátek 24.4. A na můj dotaz, jestli tedy po víkendu zboží dostanu se mi dostalo nejistého ujištění, že snad by to mohlo příští týden dojít na mou adresu - abych řekla pravdu, takhle si služby u zboží za 14tis. kč opravdu nepředstavuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží které mělo být skladem tak nepřišlo. Až po čtyřech dnech po zavolaní mi bylo řečeno že ho nemají a mám si ho objednat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní neschopnost, nechají vás zaplatit zboží, které nemají!!!!

    Varuji! Nechají vás zaplatit zboží, které jste si objednal a poté vám sdělí, že zboží nemají!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedodal návod v češtině, přes moji urgenci

    Bez následného zájmu o zákazníka,
    nedodali návod v češtině ?

  • Pokud něco prodáváte, tak se nejdříve podívejte, jestli to vůbec máte!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zpožděno 10 dni a zatím nedoručeno.
  • Zboží jsem zatím neobdržela.V pátek přijel řidič,aniž by mi bylo doručeno oznámení o doručení zásilky,jelikož jsem nemohla zboží uhradit kartou,protože jsem netušila, že mi bude doručeno a tak vysokou hotovost jsem u sebe neměla,odjel. Opět ( pondělí ) jsem neobdržela žádné upozornění na doručení zásilky. Pokud mi nebude zboží v pondělí 14.5. 2018 doručeno,objednám si vysavač u jiného prodejce.Od rána čekám na zprávu a doručení. Toto se mi zatím u jiného dopravce nestalo,vždy mi byla doručena zpráva o čase,ve kterém mi zboží bude doručeno a možnosti platby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z obchodu zrušili objednávku a na můj mail nereagovali nijak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nepřehledný způsob doručení, uživatelsky přímo nešikovný způsob informací o dodávce na internetu.

    Přišlo mi pouze potvrzení o přijetí objednávky. Dále se více než dva týdny nedělo nic. Musela jsem si zavolat a na osud objednávky se zeptat. Problém byl sice ochotnou telefonistkou vyřešen, ale informace o stavu zakázky se na internetu dohledávají jen těžce, celý systém je složitý, než se proklikáte k informaci, kterou potřebujete, trvá to věky a telefon na místo uložení zakázky si musíte hledat úplně sami, v systému se k němu dostat nedá, což člověka zbytečně zdržuje. Systém je absolutně nešikovný. A to jsem zvyklá nakupovat online celkem často.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží jsem se rozhodla vrátila v zákonné lhůtě, firma si 10 dnů zboží nevyzvedla na poště. Do dnešního dne cca 4 týdny od odstoupení od smlouvy jsem neobdržela peníze zpět.
    • U výrobku chyběl český návod, když jsem na to upozornila, slečna mi sdělila, že nemám pravdu a odcitovala zmíněná stránky. Na těchto stránkách se však nacházelo pouze "Důležitá bezpečnostní upozornění" a různá další upozornění např. info k likvidaci. Návod na použití nikoli. Slečna byla neskutečně arogantní a povýšená.
    • Firma prakticky nekomunikuje.
    • U výrobku nebyly uvedeny žádné údaje, kam se má zboží vrátit zpět.

    Firma nedodržuje ani zákonem dané povinnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přehlednost, jednoduchost, tychlost dodání
    • cena náhradních dílů, které jsou z umělé hmoty s velmi omezenou životností

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí zboží, které není schopný dodat.
    • Nejdříve objednávku potvrdí a následně zruší.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nemusím cestovat do specializovaného obchodu
    • Neaktuální fotografie na nabízené zboží

    Chtěl jsem koncovku podle fotografie na webu a dostal koncovku univerzální. Druhý den jsem se snažil dovolat, bez úspěchu. Shodou náhod jsem ten den jel okolo a na místě mi čekala cedule - dnes zavřeno, nejde proud. V pondělí jsem se pak dovolal a dozvěděl se, že už se koncovka nevyrábí a že univerzální taky funguje.
    Funguje. Nemám ale rád problémy s manželkou, z tohodle samozřejmě problém byl.
    Holt jsem měl tuplovanou smůlu, tak si alespoň zaktualizujte web - co že prodáváte.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Produkty Dyson
    • Ne příliš přehledný e-shop, špatné možnosti navigace ve stromu produktů.
    • Zboží bylo zasláno prostřednictvím PPL, očekával jsem, že v den odeslání obdržím e-mailem číslo zásilky, marně.

    Nebýt to oficiální prodejna Dyson, určitě bych si pro nákup vybral jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ucelená nabídka sortimentu
    • dodací lhůty

    zatím nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nakoupit přes internet se dá, ale čekala bych mnohem rychlejší dodání. Chápu, že byly svátky, ale jelikož pracovnice byly v zaměstnání, ráda bych zboží dostala mnohem dříve.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • neochotná pani, která informovala o zaslání výrobku. potřeboval jsem se domluvit na termínu dodání přímo s PPL a tak jsem požádal o číslo zásilky, odpověď to neděláme. Měl jsem chuť ji říct ať si vysavač nacpe... Byl to dárek a jinde bych ho už nestihl koupit, tak jsem se domluvil přímo s PPL, kde byly ochotný dohledat i bez čísla moji zásilku

    příště nakoupit jinde - nemají zájem vyjít vstříc zákazníkovi

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nesplnění data dodávky

    1 zkušenost a ne dobrá, i když ihned následovala omluva a nabídka zadostiučinění ve formě slevy při příštím nákupu , nelze zatím vyovidt zásadní závěr

    Reakce obchodu dyson.cz

    Ještě jednou se omlouváme, pracovnice help desku sice postupovala podle našich zvěřejněných dodacích podmínek, ale přesto Vám měla nabídnout individuální dodávku, nebo okamžitý odběr v některé z našich prodejen.