Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Doručení v jiný datum než bylo v prvotním emailu napsáno. A jako omluvu emotikon kytičky vážně nepůsobí jako omluva.
Doručení v jiný datum než bylo v prvotním emailu napsáno. A jako omluvu emotikon kytičky vážně nepůsobí jako omluva.
Držák na osmo pocket byl vyhotoven z 3D tisku. To nebylo uvedeno při nákupu v detailu produktu. Držák je bohužel menších rozměrů než zařízení osmo pocket. Tím pádem je velké riziko toho že se zařízení poškrábe nebo zničí.Reakce obchodu DronPro
#LetuZdar draku, moc nás mrzí tvoje zkušenost, jen nám dovol pár slov z naší perspektivy. Držák se zpozdil s doručením na straně kurýrní služby o 1 den (sice uvádíme termín doručení, ale bohužel ho neumíme 100% garantovat :-(( ).
Ohledně produktů z 3D tisku – to je v případě celé řady výrobců a i výrobků standard, se kterým rovněž ještě pohnout nedokážem :-// Ale s čím pohnout umíme: stačí napsat, zavolat, zastavit se, poslat nám produkt zpátky a vrátíme ti vše do poslední kačky nebo vyměníme za alternativu.. protože nám na tvý spokojenosti záleží předevšim :-)))
Tak snad pookřeje tvoje dračí srdíčko a dáš nám ještě šanci, #LetuZdar -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
prodali mi nefunkční zmetek
Reakce obchodu DronPro
#LetuZdar dráčku, situace nás pochopitelně mrzí a dovol nám, abychom se rovněž veřejně vyjádřili.
Pokud jde o konstrukční nedostatky produktu, které jsi zmínil, vše jsme obratem reportovali výrobci a do té doby dočasně stahujeme výrobek z naší nabídky.
Současně jsme ti nabídli i možnost bezplatného vrácení včetně úhrady poštovného po 14denní lhůtě, jelikož se snažíme být maximálně proklientští. Tato nabídka platí stále, jelikož se k problémům vždy stavíme čelem.
Tak snad ještě dostaneme někdy šancičku, abychom ti udělali radost s čímkoliv ze světa DRONů. Jsme tu pro tebe 24/7/365.
#LetuZdar -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
na začátku dubna jsem objednal zboží, které mělo přijít nejpozději do 4 týdnů - do 6 týdnů nedorazilo
Reakce obchodu DronPro
#LetuZdar dráčku :)) Pochopitelně nás situace náramně mrzí.. v každym případě nám dovol, abychom se pokusili vysvětlit celou situaci i z naší perspektíííívy.
E-shop hlásí status "Předpokládané datum dodání: Na dotaz (cca 1-4 týdny)". Toto zboží putovalo z Číny a bohužel se na cestě kdesi zdrželo.. popravdě se to čas od času stává (nás samotné to vytáčí víc než motor v červenejch otáčkách | fakticky cca 2 % objednávek), ale proto uvádíme "PŘEDPOKLÁDANÉ" a "CCA", abychom nedávali závazný termín, který nemáme sebemenší možnost ovlivnit vyjma naší maximální snahy. A na to vem DRONí duši, že děláme vždy maximum, abychom se pro všechny dráčky roztrhali do poslední šupiny!
Tak snad najdeme špetku pochopení a odpuštění :))
#LetuZdar -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- ???????
- ?????
?????
Reakce obchodu DronPro
#LetuZdar draku, dovol nám, abychom se k celé věci vyjádřili níže:
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
A teď vážně :) S čímpak bychom se měli polepšit? Jsme tu pro tebe s každičkou DRONí strastí. Ideálni forma shrnutí je do mailu na [email protected], skrze tel. 776 86 88 86 nebo můžeš dešifrovat svoje h?dn?ceni na Heurece a rádi ti na něj věcně zareagujeme :)) -
Nedoporučuje obchod
- Obchod jenom potvrdil objednávku ale jinak nekomunikuje. Nenapsal kdy zboží dorazí ani jestli vůbec dorazí.
Reakce obchodu DronPro
#LetuZdar draku, e-shop hlásí statusy: skladem/externí sklad/na objednání. Některé tvoje produkty byly ve statusu "na objednání" s dodáním za 1-4 týdny. Pokud ti z toho bylo/je cokoliv nejasné, určitě se můžeš na stav své objednávky kdykoliv optat, jsme neustále k dispozici a rozhoDRONopádně komunikujeme :)) Heureka maličko nešťastně zasílá formulář s žádostí o hodnocení 7 dní od nákupu a to se nám stalo osudným. Pochopitelně se za hodnocení nezlobíme, ale to jen na vysvětlenou pro příště :) Kdyby kdykoliv cokoliv, jsme tu pro tebe 24/7/365/až do soudného dne :)))
-
Nedoporučuje obchod
- Na první pohled působí dobře
- Na maily odpovídají téměř obratem
- Píšou, že doručí elektronické zboží ihned. Není to ale pravda, doručí ho ihned v pracovní době a to je rozdíl.
- Komunikace na chatu hrozně vázne. Napíšete zprávu a odpověď dostanete klidně i za několik hodin.
Líbí se mi, že je to speciálka na drony. Způsob komunikace mi nevyhovuje, ale to je otázka marketingu, vkusu a chápu, že se chtějí odlišit.
Hodně mě zklamal první nákup. Pokud někdo prezentuje, že něco doručí ihned a jde o elektronickou licenci, tak bych tedy čekal doručení IHNED. Ihned v pracovní době je za mě v dnešní době něco jiného, plno obchodů má doručení kódu automatizováno. Chápu, že to třeba není v tuhle chvíli možné, ale čekal bych tedy úpravu textace.
Objednávka byla ale stornována obratem a paní majitelka/spolumajitelka komunikuje dobře a rychle. Takže z toho pohledu spokojenost.Reakce obchodu DronPro
#LetuZdar draku, díky za rozsáhlý verdikt, ke kterému nám dovol se vyjádřit :))
Proletíme to od konce, tzn. od chatu, který funguje následovně. Buďto svítí zelená ťupka (jako např. u Fb Messengeru) – v tu chvíli jsme online (reagujeme v řádech cca 1-15 minut – podle vytíženosti). Když je ťupka zhaslá, můžeš nám i přesto zanechat zprávu, kt. si po přihlášení do chatu bere na starost team zákaznické podpory a odpoví ti v nejbližší možné příležitosti :)
U zboží se statusem "dodání ihned" (např. u el. kódu) máš naprostou pravdu, že náš eshop ještě není dynamický, aby uvolnil kód obratem, ale je zde vyžadovaný manuální zásah holek z obchodního, což vede k drobné prodlevě [během pracovní doby (po-pá | 9-18) v řádech několika minut]. Tuto výtku si ale berem k srdci a můžem prozradit, že automatizace tohoto procesu už je v developerské kuchyňce :))
P.S. za zbylá slova chvály moc děkujeme a vážíme si toho :)) -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem kufřík na dron s doručením 1-4 týdny, ke konci lhůty se stále nic nedělo, tak jsem se začal poptávat. Což kdybych neudělal, tak bych stále seděl a naivně čekal. Nikdo z firmy neměl potřebu nic sdělovat.
Odpověď přišla rychle, že blablabla a že ať počkám ještě týden, dva. Tak jsem jim dal lhůtu týden a zase nic.
Tak jsem objednávku stornoval a nechal vrátit peníze. Na tohle fakt nemám až tak velkou trpělivost.
Toť má zkušenost.Reakce obchodu DronPro
#LetuZdar draku! A jéjéj, to je nám ale nemilé hoDRONoceníčko, ale plně respektujeme. Dovol i nám shrnout níže náš DRONí úhel :)
Kufřík jsi objednával v sobotu 29.10, přičemž eshop hlásil doručení do 1-4 týdnů (protože produkt nebyl fyzicky v Čr ale v Číně). Jelikož se zásilka malinko zpozdila na celnici, byl jsi ale s předstihem informovaný o zpoždění o max. 1-2 týdny (to abychom holkám z expedice nekřivdili – hlídaj všechno poctivě jak policejní feny :)). Kufřík byl naskladněn ve zpožděném termínu o 1 týden (v pondělí 5.12.), přičemž holky z expedice tě obratem informovali o zaslání a doručení hned následující den.
Objednávku jsi nám ale zrušil, tak jsme ti obratem vrátili kačky a vysloužili jsme si takové hoDRONoceníčko, které nás pochopitelně mrzí, ale máme na něj právoplatný nárok! Zkoušeli jsme se ti dovolat, abychom se ještě jednou osobně omluvili za delay, ale bohužel jsme nebyli úspěšní v pookřání tvého DRONího srdíčka..
Závěrem. Holky frčí jako namydlený drak, ale semtam je to nad naše síly, vypáčit celníkům sklad a musíme se holt smířit i s takovou recenzičkou-ou-ou :'(((
I přesto jsme tady nadále pro tebe a posíláme hodně štěstíčka, zdraví a předvánoční pohodičky :))) -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Pokud zaplatíte vyrobek a něco se Vám rozbije, tak s Vámi jednají jako z klukem. Pošli, my naceníme a možná se Vám to vyplatí opravit. Když nesouhlasíte z opravou tak zase zaplatíte. Tyto výrobky bych si už nikdy nekoupil. Mít létajíci dron za 17000 z číny a nemoci si ho opravit při poruše je nesmysl. Zisky jsou zisky. Letu zdar.
Reakce obchodu DronPro
#LetuZdar Láďo,
děkujeme za tvou zpětnou vazbu a dovol nám, se k celé záležitosti veřejně vyjádřit :)
RozhoDRONopádně jsi pro nás v jakoukoliv chvíli vážený klient-drak a nikdy bychom si s tebou nedovolili jednat jako s malým dítětem. Situace, že se neprodávají náhradní díly, nás samo mrzí.. ale bohužel tím, že nejsme výrobce, tak tato fakta bohužel nedokážeme nijak ovlivnit.
Kolega se ti pokoušel do telefonu vysvětlit, jak servis DRONů DJI funguje, což máme mj. uvedeno i přímo na našich stránkách: dronpro.cz/servis ✈ Fakticky. DJI má pro Evropu jediná 2 autorizovaná servisní střediska (Maďarsko, Německo), kam se posílají DRONy ze všech obchodů, a kde se ti o tvého mazlíka v případě karambolu postarají ti nejlepší DRONí doktoři. Zároveň díky tomuto procesu obnovíš znovu záruku na svůj stroj (o kterou vlastním zásahem do DRONu přijdeš).
Bohužel ani cenu opravy nejsme schopni předem odhadnout, jelikož bez diagnostiky nevíme, co DRONu je a tedy ani kolik oprava bude stát (nutno podotknout, že diagnostiku nelze provést v Čr, ale ve zmiňovaných servisních centrech). Teprve až na základě diagnostiky si opravu schválíš či zamítneš s konkrétní cenou vypočítanou do posledního halíře. Rádi bychom ještě podotkli, že tento proces – my jako DronPro, neděláme kvůli profitu, ale z důvodu zákaznického komfortu pro vás-droní-draky, abyste mohli využít prostředníka-nás, který s vámi vyřeší komunikaci s autorizovaným servisním střediskem i v rámci mimozáručních oprav a tedy nemuseli jste mít tu práci, "dohadovat" se s někým v Maďarsku po své ose (#NemtudumMaďárum). Recenzi bychom tedy směřovali spíše než na nás na samotného výrobce :)
Doufáme, že se nám povedlo celou situaci shrnout v kostce nějaktak přehledně a pokud by bylo cokoliv nejasného, pochopitelně se na nás neváhej obrátit 24/7 v naší pracovní době po-pá, 9-18 ([email protected] / 776 86 88 86) nebo se za námi zastav na Smíchov na dobrou kávu a na kus řeči :)
Přejeme ti i do budoucna méně karambolů a více zážitků z lovu krásných snímků! #LetuZdar :) -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba dodaní, bez jakéhokoliv upřesnění nebo jiného kontaktu
Reakce obchodu DronPro
#Letuzdar dráčku, skutečně nás mrzí situace okolo termínu dodání, kt. nejsme schopni ovlivnit v momentě, kdy náš e-shop ukazuje status "na dotaz". Vysvětlíme :) Vzápětí po objednávce zboží s tímto štítkem objednáváme přímo z Číny a proclení, průtahy na hranicích, atp. jsou hotové peklo na 3-4 týdny.
S čím si pouze dovolíme nesouhlasit, je fakt, že bychom nikoho neinformovali. Jakmile je zboží reálně na cestě (což se stalo i ve tvém případě, že až za 3 týdny), informujeme nadšeného DRONího čekatele až na základě skutečného stavu, a to proto, abychom tě nespamovali každý týden se statusem, že "ještě nevíme".
Tak snad u tebe najdeme špetku DRONího odpuštění a dáš nám šancičku i do příště :) #Letuzdar a spoustu mil bez leteckých kakastroff :)))) -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
arogantní přístup
porušení zákona při stornu
velice špatné zkušenostiReakce obchodu DronPro
Krásný dobrý den Lukáši,
dovolte nám, abychom se k věci vyjádřili nejen vám, ale i všem nezúčastněným.
Pod jménem Patrick N. jste u nás poptával pronájem akční kamerky DJI OSMO Action na celkem 7 dní. Shodou okolností jste patřil k několika málo šťastlivcům, kterým se povedlo skočit na produkt do několika málo desítek minut od releasu. Produkt ale bohužel nebyl fyzicky naskladněný a vlivem technického bugu bylo skutečně možné tento produkt pronajmout za "neuvedenou cenu". Z toho jste vydedukoval, že produkt je k pronájmu zdarma. Ale HLE! Kolegyně, též přezdívaná Vstřícná Nikča, se vám pokusila situaci telefonicky objasnit, že "neuvedená cena" ≠ zdarma. Bohužel jsme se střetli na poli nesplněných očekávání, jejichž důsledkem bylo z vaší strany storno objednávky :(
Přiznáváme se, že jsme, a to možná i nejen vám, způsobili uživatelský nekomfort umocněný technickou chybou.. ALE svatosvatě slibujeme, že se polepšíme a daleko více ohlídáme, aby k podobným matoucím bugům již nedocházelo - přeci jen rozumíme dronům a kódování není úplně naše parketa :))
Snad u vás najdeme špetku droního odpuštění a dáte nám šanci i někdy příště, odhalit nějakou tu chybku, která nás popostrčí o 436 m/s blíž k dronímu nebi, které pro vás brzy chystáme, a to se spuštěním nových webových stránek :)
Letu zdar,
DronProňácká primapartička v čele se vstřícnou Nikčou