• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nereagují na dotazy k objednávce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pán prodejní činnost ukončil 8.10.... Prý mi pošle peníze nazpět... Zatím nic nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které 14 dní mám objednané a zaplacené zatím nedorazilo .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze se dovolat. Nikdo nereaguje. Podvodny obchod?

    • Došlo mi jiné zboží
    • Nelze se dovolat ani jiným způsobem se domluvit (Nelze proto nic reklamovat, nebo nějak řešit případný problém )
    • Dlouhá doba dodání. Žádná komunikace ohledně stavu zakázky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Drez poskozen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr zboží na e-shopu
    • strašná komunikace
    • nespolehlivost
    • neochota

    Týden než mě někdo zvedl telefon a s pánem na telefonu hrozná domluva. Nebylo mu moc rozumět a když jsem mu řekl, že si pro to přijedu ve 3 tak byl nespokojen, že na mě musí čekat. Nakonec ani nečekal a vydal mě to někdo jiný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace. Dlouhá dodací doba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zboží přišlo poškozené, reklamace neni možná, majitel obchodu nezvedá tel.nereaguje na mejly......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace
    • Přidávání informací do obchodních podmínek jak potřebují, aniž by to zákazník věděl

    Reakce obchodu dřezy-drtiče

    Obchodní podmínky jsou již dva roky beze změny.
    Bez souhlasu s obchodními podmínkami (zatržení boxu) nelze zboží objednat. Obchodní podmínky byly k nahlédnutí při vyplňování objednávkového formuláře.

    S pozdravem drezy-drtice.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obědnal jsem dle e shopu který přišel jen byl úplně jiný,po kontaktovaní zakaznické linky bez omluvy bez ničeho udělali pitomce ze mě že jsem spatně obědnal a hned po tom změnily fotky a nazvy,po 3 dnu kdy byly bez reakce jak budem zbozi vracet nezvedají telefon :-( po tydnu mi prisel meil zda li budu zboží vracet,už je to tyden co jsem odpověděl ano a žer prosím jak bude nasledovat postum zase bez komunikace :-(

    • Je to 11 dnů a zboží nikde
  • Obchod inzeruje zboží, o kterém ví, že ho nemůže v dohledné době dodat, protože ho vůbec nemá a dlouho mít nebude! Informace "obvykle skladem" není pravdivá!

    • nedodávate tovar na Slovensko .Vaša chyba.My máme peniaze vy tovar.Nepredáš tržbu nemáš !!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • nekomunikuje

    nejsou to profesionály

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hrubé nedodržení slíbené dodací lhůty / do 3 dnů / bez jakékoliv komunikace ze strany obchodu
    • Ani 12 dnů po potvrzení objednávky žádná odezva ze strany obchodu

    Nesplnění potvrzené objednávky ani 12. den po potvrzení
    Žádná komunikace ze strany obchodu / odůvodnění , příslib nového termínu dodání ../

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • mohla jsem si vybrat zboží doma
    • nabídka se mi zdála výhodná
    • nabízejí zboží které nemá ani dodavatel
    • nedokážou určit ani termín obdržení zboží
    • nenabídnou stejné zboží od jiného dodavatele

    doporučuji lidem s dobrými nervami a dostatečnou časovou rezervouGijar

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Při nákupu byli ochotní a komunikovali.
    Při reklamaci neodpovídají na maily a neberou telefony.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím, neshledal jsem jedinou výhodu
    • Mizivý sklad.
    • Mizerná komunikace.
    • Lžou, pokud jde o dodací lhůty.

    Byl to doposud můj nejhorší nákup na netu. Obchod podle mého nemá téměř nic skladem, pouze překupuje věci od jiných překupníků. Nicméně to jim nebrání v nasazování nereálných dodacích lhůt. Poté, co mi neodepsali na tři maily a více než dvacetkrát mi nikdo nezdvihl telefon, zrušil jsem objednávku a obchod zařadil na svůj black list.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pohodlný výběr z domova a zaslání přímo na adresu k Vám domů.
    • Nevidíte v jakém stavu je zboží, proto doporučuji nechat zaslat na vybranou prodejnu.

    Není špatný, ale jak jsem již napsala, nechte si zboží poslat na Vámi vybranou prodejnu, pokud zboží bude poškozené nebudete mít práci s jeho navrácením.