Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dnes obdržen dřez.Vrchní strana OK. Po rozbalení zjištěno mechanické poškození, dřez se snažil někdo namontovat, neseděl mu a tak ho zbrousil bruskou. Mně prodám jako nový výrobek. Z mé strany se jedná o podvod.

  • Netty: Milá Netty, souhlasím s Vámi, podobnou zkušenost s panem Ďuričem mám z loňského roku. Reklamovali jsme zboží, on o reklamaci nechtěl ani slyšet, byl na nás sprostý a drzý. Celá věc se táhla docela dlouho, ale nakonec nám peníze byly vráceny, protože jsme byli v právu, a dřez jsme si sehnali jinde. Tento pán, vzhledem ke svému chování, nemá v obchodování co dělat!

  • Netty: Těší nás, že jste díky nám ještě ušetřila.

  • Chtěla bych se zde podělit o svou zkušenost s tímto internetovým obchodem. Po napsání negativního hodnocení mi během chvilky bylo oznámeno, že mi byly vráceny peníze za objednané zboží( na které jsem čekala téměř 14 dní) a ať si laskavě koupím dřez někde jinde. ANO pane Ďuriši, přesně toto jsem udělala, zboží jsem našla ještě levněji než od vás a komunikace je zde na úrovni, na rozdíl od vás. A neumět přiznat chybu, to je v této situaci více než trapné.