Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace s obchodem.
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, ačkoliv nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Udělali jsme vše jak jste si přála a vyšli jsme Vám maximálně vstříc....
Rádi se ale z našich chyb poučíme, napište nám, nebo zavolejte a sdělte nám prosím konkrétně, co jsme mohli udělat lépe.
Děkujeme
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
již při objednávce jsem neobdržel dodací lhůtu, na můj dotaz mne bylo sděleno že má firma mnoho zakázek a dodací lhůtu neni možno potvrdit snad ke konci října ale to neni jistý, i přes toto sdělení jsem zůstal u objednávky . Je jen s podivem že do současné doby se nikdo neozval minimálně s jakým koliv sdělením. Jsem velice sklamán už proto že mne již firma před několika lety stejnou dodávku uskutečnila k naprosté spokojensti. Uvažuji jak se mám dále jednat .
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup a hodnocení. Jelikož se veškerý nábytek vyrábí na zakázku, až na konkrétní objednávku, není možné předem určit datum dodání.
Vzhledem k velkému množství výroby dochází v poslední době k prodloužení dodacích termínů, o čemž jste byl informován. Následně se s Vámi snažila spojit kolegyně z expedice a informovat Vás o stavu Vaší zakázky, to se bohužel opakovaně nepodařilo.
Mrzí nás, pokud jsme Vás zklamali, ale z našeho pohledu jsme udělali maximum proto, abyste byl o stavu Vaší objednávky plně informován.
Dle posledních informací od kolegyně z expedice se s Vámi spojila a nábytek nyní již máte. Věřím, že stálo za to si na nábytek počkat :).
Hezký den
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Jak hodnotit zboží, které po 46 dnech od objednání ještě nedorazilo? Jako "fór dobrý". Vzhledem k tomu, že je to realita, tak "špatný"
Velmi dlouhé dodací lhůty.
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme, že Vámi objednané zboží zatím nedorazilo. Vzhledem k velkému množství zakázek se bohužel nyní může vyjímečně stát, že se dodání zboží zpozdí. Žádný nábytek není skladem a vše se vyrábí až na konkrétní zakázku.
Velmi se za toto zdržení omlouváme. Na Vaší zakázce se velmi intenzivně pracuje a bude dodána v co nejkratší možné době. Dotazník, který Vám Heuréka zaslala je nastaven automaticky a nebere v úvahu v jaké fázi je výroba.
Věřím, že budete s dodaným nábytkem spokojena a toto zpoždění, ke kterému došlo nám odpustíte a na naši firmu nezanevřete.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů Vám jsem já i kolegové plně k dispozici.
Děkuji
S pozdravem
Michal Paclt, obchodní a marketingový ředitel
UNIS-N, spol. s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedorazilo, obchod se vůbec neozval. Zboží bylo uvedeno jako skladem. Nevím jestli obchod vůbec ještě funguje.
Obchod asi nefunguje...
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den, pane Plachý,
máte pravdu, že u zboží, které jste si objednal bylo uvedeno, že je skladem. To je určitě pravdou, jedná se o zboží z výprodeje, které tu skutečně máme pro Vás připravené.
Zboží, u kterého je uvedeno, že je skladem, je připravené k osobnímu odběru v sídle firmy v Sedlčanech. V případě, že budete chtít větší kus nábytku dodat přímo od nás (což byl tento případ), může nějakou dobu trvat než naplníme závozové auto, které pojede Vaším směrem.
O této skutečnosti Vás informovala kolegyně z expedice. Následně došlo ke vzájemné dohodě ohledně termínu dodání. Je mi líto, že i přes informace poskytnuté z naší strany k dalšímu postupu při dodání nábytku, píšete negativní recenzi.
I tak za Vaše hodnocení děkujeme a přeji hezký den.
S pozdravem
Michal Paclt, obchodní ředitel -
Nedoporučuje obchod
zboži nedorazilo a obchod vubec nekomunikuje
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den pane Stanislave,
objednané zboží je již připravené k expedici. Kolegyně Vás měla o stavu Vaší zakázky informovat. Pokud se tak nestalo, tak se Vám moc omlouvám, ještě dnes se s Vámi telefonicky spojí.
Děkuji a přeji hekzý den
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Ne aktualizované internetové stránky.pomalá komunikace kolikrát téměř žádná.
Myslím,že se dá sehnat obchod kde mají zboží za stejnou cenu a personál je ochotnější a rychlejší.za ty nervy to nestojí!!!!
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. To, že jsme měli na stránkách produkt, který náš dodavatel již nenabízel je pravda a za to se Vám ještě jednou omlouváme. Po zjištění této skutečnosti jsme Vám nabídli alternativní zboží, které jste ovšem odmítla.
Myslíme tedy, že jsme udělali maximum proto abychom Vám co nejvíce vyhověli. O to více nás mrzí Vaše velmi negativní hodnocení. I přesto Vám děkujeme za Váš názor.
Hezký den přeje
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- ruční práce
- komunikace
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyl s komunikací z naší strany spokojen. Snažili jsme se i mezi svátky reagovat na všechny dotazy a objednávky nejrychleji, jak jen to bylo možné.
S pozdravem
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo zasláno společností PPL za neúměrně vysokou cenu vzhledem ke kvalitě služby. Dopravce zásilku nedoručil!
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup a hodnocení. Mrzí nás, že jste se službami přepravní společnosti PPL nebyl spokojen. Z nabídky přepravních služeb působících na území ČR považujeme PPL za jednu z nejspolehlivějších. Pokud považujete cenu přepravy za neúměrně vysokou, mohl jste zvolit osobní vyzvednutí na naší kamenné prodejně v Sedlčanech, nebo Praze, které je bezplatné.
Přepravce bohužel z důvodu předvánoční vytíženosti nedoručil zboží hned druhý den, jak bývá zvykem, ale až den následující. Toto se bohužel nedá z naší strany dopředu odhadnout, ani ovlivnit. Děkujeme za pochopení.
Hezké svátky přeje
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dodali zboží v jiném provedení, o peníze rozdílu jsem se s nimi musel dohadovat. Tvrdí, že jsou výrobci a přitom se vymlouvají na omyl u dodavatele...
Pryč od nich nebo mít nervy na dohadování a řešení jejich omylů
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den Martine,
děkujeme za Vaše hodnocení, ačkoliv nás mrzí, že přes veškerou naší snahu Váš problém vyřešit, nejste spokojen. Vámi objednané zboží skutečně nevyrábíme, ani to nikde netvrdíme. Chyba se stala na straně našeho dodavatele, který nám dodal regál na víno ve špatné povrchové úpravě a náš zaměstnanec si toho už bohužel nevšiml. Nicméně, jakmile byla tato chyba zjištěna, byla Vaše reklamace uznána jako oprávněná. Okamžitě Vám byla nabídnuta výměna zboží, nebo vrácení peněz. Obě tyto možnosti jste ovšem odmítl a požadoval jste pouze vrácení cen. rozdílu. Částka ve výši 122,- Kč Vám tedy byla během necelých 3 dnů poukázána na účet.
Myslíme tedy, že jsme udělali maximum pro rychlé vyřešení Vaší reklamace a o to více nás mrzí, že stále nejste spokojen. I tak Vám děkujeme za Váš nákup a hodnocení.
Hezký den Vám přeje
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodací doby i pro nábytek na zakázku.
Čekat více jak šest týdnů je v dnešní době zcela nepochopitelné.
Je řada jiných prodejců a výrobců, co to vyrobí na zakázku za výrazně kratší dobu. A to si navíc můžete vymyslet nejrůznější modifikace a to za stejnou cenu.
Navíc mi došlo potvrzení objednávky po více jak dvou týdnech. Už jsem myslel, že nefungují a objednal jsem mezitím jinde.Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi, jsme rádi, za každý názor. Dodací doba je u veškerého našeho nábytku stanovena na 4-6 týdnů, v čemž je zahrnuta i doprava na adresu zákazníka po naplnění celého závozového auta. O této skutečnosti jsou všichni naši zákazníci informováni a tuto dostupnost vidí na detailu všech našich výrobků před vložením daných artiklů do košíku e-shopu.
V případě modifikací a úprav našeho nábytku je se zákazníky samozřejmě komunikováno a zákazník je informován o konečné ceně výrobku. Ve Vašem případě se jednalo o standardní katalogové výrobky, tudíž nebylo třeba upřesňovat žádné detaily - vše bylo jasné z Vámi odeslané objednávky.
Po odeslání objednávky, Vám obratem dorazila její rekapitulace, hned následující den Vám kolegyně poslala e-mail s potvrzením přijetí objednávky do našeho systému a od té doby se na Vaší zakázce začalo pracovat. Následně Vám byl cca po 14 dnech poslán další informativní e-mail s informacemi, že se na Vaší objednávce pracuje. Následně Vám volala kolegyně z expedice se kterou jste se předem domluvili i na termínu dodání k Vám na adresu. Z naší strany tedy pochybení nevidíme. O potvrzení objednávky, následném stavu objednávky i předběžné expedici jste byl včas informován.
Mrzí nás, že jste nás do poslední chvíle neinformoval o tom, že jste zboží objednal jinde, mohli jsme výrobu zastavit, změnit, nebo se dohodnout na jiném řešení. Na základě dnešního tel. rozhovoru Vám objednávku samozřejmě stornujeme.
V každém případě Vám děkujeme za hodnocení. Hezký den Vám přeje
Dřevěný-nábytek.cz
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala a zaplatila zálohovou fakturu, od té doby se mi z z obchodu nikdo neozval. Na urgenci po více než týdnu mi odepsali, že druhý den se ozve kolegyně a opět nic....
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
omlouváme se Vám za problémy s komunikací. Kolegyně se Vám měla ozvat a sdělit, že zboží je skladem a bude Vám expedováno s daším závozem Vaším směrem. Za tuto chybu se omlouváme. Po telefonické dohodě Vám objednané zboží dnes posíláme přepravní službou PPL, zítra Vám zásilku dodají. Ještě jednou se Vám omlouváme.
Hezký zbytek dne
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Lživé údaje o dodací lhůťě
Uvedená dodací lhůta max 7 dnu nebyla dodržena a dnes,13. den od objednávky porad nic! Z obchodu zkoušeli nejdrive trapne výmluvy typu,ze uvedena lhůta neplatí,pote uznali svou chybu ale snaha o nápravu naprosto neadekvátní!
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den Petře,
velice nás mrzí, že nám i po rozsáhlé vzájemné komunikaci píšete recenzi s tím, že je naše snaha o nápravu neadekvátní. Uvedená dodací lhůta 7 pracovních dnů na Vámi vybraném zboží znamená, že zboží bude do 7 prac. dnů naskladněno od našich dodavatelů, nebo vyrobeno a připraveno k osobnímu odběru u nás na skladě v Sedlčanech.
Většinu zboží vozíme vlastní dopravou, abychom tak garantovali dodání bez poškození zboží. Na základě komunikace s kolegou, Vám po vzájemné dohodě, objednané zboží dnes (8. pracovní den od data objednání) posíláme na adresu přepravní službou. Zítra Vám ho přepravní služba doručí.
I přes toto vzájemné nedorozumění Vám děkujeme za Vaše hodnocení a věříme, že na náš obchod nezanevřete.
S přátelským pozdravem
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- neověření emailové adresy odběratele
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. E-mailové adresy odběratelů jsou ověřovány automaticky. Pokud uvedená emailová adresa neexistuje je další komunikace se zákazníkem přesunuta na komunikaci telefonickou. Telefonní číslo je nedílnou součástí každé objednávky.
S pozdravem
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
byla jsem se vším spokojena
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
velice děkujeme za hodnocení našeho obchodu. Přejeme hezký den.
S pozdravem
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si stojan na víno. Vypadá sice hezky,ale zpracování není kvalitní a vypadá to jako od studentů nějaké truhlářské školy...
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup a hodnocení našeho obchodu. Mrzí nás, že s dodaným stojanem na víno nejste plně spokojen. Jelikož nejme přímo výrobci Vámi objednaného stojanu na víno, ale pouze jeho distributoři, nemůžeme ručit za konečnou kvalitu výrobku. Děkujeme Vám za pochopení. Pokud si nebudete chtít dodané zboží ponechat, máte samozřejmě možnost vrátit jej do 14 dnů bez udání důvodu, nebo ho reklamovat. Během dne Vás bude kontaktovat zástupce naší firmy a dohodne se s Vámi na konečném řešení této nepříjemné situace k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Lze přes internet, pěkné zboží z masivu
- Zbožíjsem objednala před 3týdny, dosud nedorazilo
Lepší je pravděpodobně os. odběr než čekat na dodání firmou
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den paní Špalková,
děkujeme za hodnocení našeho obchodu.
Dodací lhůta, která je u standardních výrobků 4-6 týdnů vychází z toho, že dřevěný nábytek vyrábíme "na objednávku“ na přání zákazníka. Co kus nábytku, to originál.
Pokud se jedná o nábytek, který je skladem, termín dodání záleží vždy na oblasti závozu. O termínu expedice nábytku kolegyně zákazníka informuje nejpozději 2 – 3 dny dopředu.
Nábytek dopravujeme vlastním autem, proto se termín závozu vždy odvíjí od naplnění celého auta.
Přejeme hezký den
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- na web stránkách je mylně uveden materiál válu - je uveden dubový, proto jsem ho chtěla koupit, ale vyroben je z topolu, jen okraje jsou z dubu,tím by měla být cena dle mého názoru nižší.
v mém případě jsou web stránky bohužel jiné než realita - uvedený jiný druh dřeva na stránkách a jiná je realita
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den paní Dano,
děkujeme za nákup a hodnocení našeho obchodu. Velice nás mrzí, že u Vámi vybraného válu byla chybně uvedena dřevina. Děkujeme Vám za upozornění. Chyba již byla odstraněna. Doufáme, že nám i přes tuto nepříjemnost zachováte i nadále přízeň.
Veselé Vánoce a šťasný nový rok přeje
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- moc dlouhá dodací lhůta
dodací lhůta byla přetáhlá o 4 dny a kvalita výrobku taky nic moc
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění dodávky, které nebylo způsobeno naším obchodem.
Náš dodavatel nedodržel garantovaný termín dodání. Těsně před termínem nám oznámil, že objednané zboží nestihne doručit, o čemž jste byl předem informován kolegyní z expedice. Bohužel se do toho ještě připletl svátek a víkend. Váš stojan na víno jsme přeposlali obratem ihned po doručení, ale nestihli jsme ho překontrolovat.
Za kvalitu výrobku se Vám omlouváme a budeme ji s dodavatelem řešit. Mohl byste nám, prosím, napsat, v čem spočívá zhoršená kvalita výrobku? Předem děkujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- velký sortiment zboží
- komunikace -nedodržuje ani vlastní obchodní podmínky, neprofesionální jednání, zákazník se sám musí pídit po informacích...
Pokud si chcete na své zboží počkat a vůbec nic o něm nevědět, objednejte právě tady...
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
rádi bychom se Vám omluvili za špatnou komunikaci, ke které z naší strany došlo. Měl vám být zaslán email, o zpoždění expedice daného zboží. Bohužel tomu tak nebylo, chyba byla na naší straně.
Termín dodání (dostupnost) byl u Vámi vybraného zboží 14 dní. Problém vznikl ze strany dodavatele, který nedodržel stanovený, garantovaný, termín a na naše výzvy reagoval pozdě.
Veškeré informace, týkající se zboží, či výrobků UNIS-N, jsou uvedeny na jednotlivých detailech produktu (zboží, výrobku). Jedná se např. o cenu, termín dodání (dostupnost), technickou specifikaci produktu… Informace o zboží nebo výrobcích UNIS-N, získá zákazník na e-mailu [email protected] nebo na bezplatné telefonní lince +420 800 622 622. Dotazy zákazníků, jsou vždy rychle zodpovězeny a případné nejasnosti vstřícně vysvětleny. Ve Vašem případě se nám s Vámi opakovaně nepodařilo telefonicky spojit.
Podnikli jsme příslušná opatření, díky kterým by se takovéto nepříjemné situace již neměly stávat.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
S pozdravem Dřevěný-nábytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- nefunkční registrace a objednávkový systém
Po provedení objednávky doporučuji si telefonicky ověřit zda dorazila do jejich systému.
Reakce obchodu Dřevěný-nábytek.cz
Dobrý den,
velice si ceníme Vaší reakce. Rádi bychom se Vám omluvili za technické problémy, které při Vašem nákupu nastaly. Mohly být způsobeny poruchou na serveru, která je již odstraněna. Jako omluvu za způsobené potíže Vám poskytneme dodatečnou slevu na Váš nákup. Kontaktujte nás na e-mail [email protected]. Děkujeme a věříme, že naše služby dokážeme díky Vaší reakci zlepšit. UNIS-N.