Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchodu nefungovala platební brána,m nedalo se zaplatit. Místo adekvátní reakce obchod objednávku prostě zrušil. Po kontaktu mi bylo arogantně sděleno, že to tak prostě mají nastavené.

    Reakce obchodu Dream Boutique

    Dobrý den,
    Mrzí mě toto nedorozumění. :( Jsem ale trochu překvapená tímto hodnocením jelikož jsme Vám hned v prvním kontaktu nabídli reaktivaci objednávky a také jiné možnosti platby.
    S pozdravem, Anne-Julie Alvaro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Polička přišla úplně křivá

    Reakce obchodu Dream Boutique

    Dobrý den,
    Mrzí nás, že jste nebyla s poličkou spokojená. Zboží se může vyjímečně poškodit v dopravě nebo ve výrobě, nicméně od Vás neevidujeme žádnou reklamaci. Neváhejte nás proto kontaktovat.
    S pozdravem, tým Dream Boutique