• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemůže dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • potvrzená objednávka obchodu - zboží nedodáno
    • žádná reakce
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Po objednání přišla automaticky generovaná odpověď, že v další zprávě obdržím platební údaje s konkrétní částkou k úhradě. Po týdnu jsem zaslal e-mail, že jsem doposud žádnou zprávu s údaji k zaplacení neobdržel. Uplynul další týden, opět bez jakékoliv odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potvrzeno osobní vyzvednutí na prodejně druhý den po objednání
    • Obchod je v otevírací době uzavřen
    • Telefonní čísla nikdo nezvedá
    • Na e-mail nikdo neodpovídá

    Objednané zboží bylo připraveno k vyzvednutí druhý den po objednání. V otevírací době prodejny bylo ale zavřeno, ani jedno ze 3 volaných čísel obchodu nikdo nezvedal a na e-mail s nastalou situací nikdo ani po 10 dnech neodpověděl. Obchod zřejmě nefunguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne mě nedošel žádný příkaz na zaplacení převodem ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekonikumuje ,objednané zboží nedodal
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Čekáme téměř 2 týdny na zboží, žádná informace, žádná odpověď na dotaz e-mailem. Po dovolání se zjištěno, že zboží ještě na firmu nedorazilo, akorát se nikdo neobtěžoval nás informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádna komunikace,pouze emailpo par dnech, ze maji dovolenoua drobne objednavky nezasilaji...objednal jsem jinde a druhy den jsem to mel doma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dodali objednané zboží...ale to by snad asi měli, ne?
    • Nevím, kdo jim dělá překlady z angličtiny, ale zřejmě anglickým jazykem vládne hůř než Google překladač...

    Objednal jsem pertlovací sadu. Pak jsem objednal ještě trubku, abych měl co pertlovat. Obchod si sice nechal dvakrát zaplatit za dopravu, ale naprosto bez skrupulí to hodili do jednoho balíku a hotovo. No a nakonec jsem petlovací sadu vrátil, protože DoVa - Vaník sice psal, že je určena k pertlování ocelových trubek, ale v anglickém originále o ocelových trubkách nebylo ani slovo. Korunu tomu ovšem firma Vaník nasadila tím, že mi sice vrátila peníze za sadu, ale že by se chytili za nos a vrátili mi i to jedno poštovné, to je ani nenapadlo... pro mě naprosto neseriózní podnik...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží má max. hodnutu 350,- Kč, obchod zboží nabízí za víc než 1.000,- Kč. Prostě nenažranost. Takové podnikatele bych nechal bez jakékoli pomoci, včetně zrušení nároku na jakýkoli druh důchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží přišlo poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    Ignoracia objednavky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel ani dosud se nám nikdo neozval a nevíme, jestli zboží vůbec dorazí nebo ne. Budeme muset nakoupit někde jinde.
    bomita s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po tydnu a dvou dnech se objednavka stale jeste zpracovavala - tedy jeste nedoslo k expedici...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento prospekt byl vystavován již dlouhou dobu na internetových stránkách Do-Va Vaník. Poslal jsem objednávku ale bylo mě řečeno, že prospekt se "někam" ztratil a tudíž není. Škoda, mohl jsem nechat firmě vydělat.
    • Zcela špatné a zavádějící www.stránky

    Kdyby se někdo do budoucna zajímal konkrétně o nabízené prospekty na www.stránkách Do-Va Vaník tak jej dopředu varuji. Oni nemají asi vůbec nic, chtěl jsem i drahý prospekt na Škodu 1200, ale prý se taky nějak ztratila? nebo snad "levitovala" jinam do jiné kosmické galaxie.
    Fakt firmu Do-Va - NEDOPORUČUJI.
    Tomáš Brázda
    Praha 5

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží které již nemůže dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nedorazilo nikdo nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodali - volal jsem prý se mi ozvou NIC !!!
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží podle stránek obchodu mělo být skladem, přesto i po několika dnech se objednávka podle stránek obchodu stále zpracovávala. Na můj telefonický dotaz mi bylo sděleno, že zboží budou mít až za týden. Z tohoto důvodu jsem ihned požádala o storno objednávky. Na stránkách obchodu, když jsem si kontrolovala, zda byla objednávka opravdu stornována, jsem však zjistila, źe prý objednávka byla vyřízena a odeslána na mou adresu???!!!

    Reakce obchodu DoVa-VANÍK

    Dobrý den,
    objednávka může být v našem systému označena jako vyřízená, nebo nevyřízená. Vzhledem ke zrušení objednávky byla tato objednávka vyřízena. Email o odeslání zásilky, ani samotná zásilka Vám nedorazila. Jedná se tedy jen o nepřesně napsaný text: vyřízená (odeslaná).
    Pokusíme se na Váš podnět text změnit.
    S pozdravem
    DoVa-VANÍK