Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • už čtvrtý den čekám na reakci obchodu na mou oficiálně (přes webový formulář) podanou reklamaci

    Reakce obchodu Domácí fitness s.r.o.

    Dobrý den, vaše nespokojenost nás mrzí, ještě v den reklamace jsme vám ale na vámi vyplněný mail zaslali potvrzení o přijetí reklamace. Tu jsme ještě týž den předali servisu dovozce, aby vám poškozený díl zaslali. Dle zjištění kolegy vám díl zasílali pátý pracovní den po obdržení reklamace. Uznávám, že to není ideální, my to ale bohužel neovlivníme.
    Věřím tedy, že díl každým dnem obdržíte a přeji hezký den. Za způsobené problémy se omlouváme.

    • Nabízíte bonusy a následně je nedodáte .

    Reakce obchodu Domácí fitness s.r.o.

    Dobrý den,kolega s vámi již v pátek vaši námitku řešil, příslušenství zdarma je ale vždy u produktu uvedeno. Koukal jste patrně na více modelů, z nichž u některých příslušenství zdarma bylo, u některých ne. To, že jste nakonec objednal levnější stůl v akci, u kterého žádný bonus navíc nebyl, za to my opravdu nemůžeme. Dokládá to i potvrzení objednávky, které vám přišlo na mail těsně po objednání, ani v něm nic takového nebylo.
    Vaše nespokojenost nás mrzí, chyba ale skutečně není na naší straně. Hezký den.

    • Klame zákazníky, nabízí zboží, které již 2 roky nemá na skladu.

    FUCK OFF

    Reakce obchodu Domácí fitness s.r.o.

    Dobrý den, u vámi objednaného produktu bylo výslovně uvedeno, že je v ČR vyprodaný, přičemž poslední 2 kusy tohoto modelu jsme prodali minulý měsíc a dle informace dovozce v srpnu opět přijdou do ČR. Nevím tedy jak jste přišel na to, že se stroj dva roky nemáme na skladě. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehlednost/rychlost
    • Poškozené plasty/rozbalené součástky.

    Zboží mělo ulomený plastový kryt u přepínače zátěže, kryt jsme nahradili vlastním výryskem. Šlo vidět, že někdo zboží zkoušel montovat ještě před námi, bohužel se mu to nepovedlo, polámal krytky a zboží vrátil prodejci, nám došel kus, který byl použitý ve vrácené lhůtě.

    Reakce obchodu Domácí fitness s.r.o.

    Dobrý den, stroje které se vrátí jsou prodávány ve slevě přímo na prodejně, nikdy bychom takový stroj nezaslali zákazníkovi, to vás ujišťuji. Vám tedy 100% odešel originál zabalený stroj od dovozce značky, Regulátor se mohl poškodit i při přepravě, pokud by jste nás o tom informoval, zaslali bychom vám samozřejmě nový.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Pozor zboží bylo poškozené a nefunkční!

    Reakce obchodu Domácí fitness s.r.o.

    Dobrý den, to, že byl rotoped v originál zabalené krabici rozbitý je samozřejmě smutné, taky by mě to rozlobilo, bohužel to ale jako prodejce neovlivníme, tyto levnější stroje dodáváme zákazníkům v originál balení jak nám přijde od dovozce značky.
    Každopádně kdyby jste nás o vadném zboží zboží informoval, mohli jsme vám poškozený díl dodat nový, nevím proč se to dovídáme touto cestou až dnes, což je trochu neobvyklé :-). Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží

    Nekupovat nic, jelikož nic neodpovídá popisu!

    Reakce obchodu Domácí fitness s.r.o.

    Dobrý den, popiska u vámi objednaného stroje je převzata od dovozce značky, stejnou najdete i u ostatních prodejců a pokud vím, tak technické parametry odpovídají. Samozřejmě chápu vaši nespokojenost pokud nový stroj nefunguje jak má, nemyslím ale, že je to chyba našeho obchodu, reklamace řešíme občas i u strojů podstatně dražších, naštěstí se jedná o výjimky. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V obchodě jsem chtěla koupit sporttester z důvodu velmi výhodné ceny a měli uvedeno, že odesílají velmi rychle
    • U zboží, které jsem chtěla, bylo uvedeno, že je skladem, ihned jsem ho tedy objednala a jelikož obchod nabízí možnost platby kreditní kartou, tak jsem ho ihned zaplatila, aby mi mohlo být odesláno co nejdříve. Cca půl hodiny po zaplacení mi volali z obchodu, že zboží skladem není, jelikož je rezervováno pro jiného zákazníka. Nechápu tedy, jak je možné, že nechají zákazníka zboží zaplatit, i když není k dispozici. Toto by měli rozhodně v systému mít ošetřené. Pozitivní bylo, že pán, který mi z obchodu volal, byl velmi milý a za situaci se mi omluvil.

    Já mám bohužel zkušenost špatnou, viz výše, ale věřím, že za jiných okolností by s eshopem problém být nemusel.
    Příjemné bylo milé jednání ze strany obchodu.
    Jen by to chtělo vychytat, aby informace o dostupnosti zboží byla maximálně aktuální.

    Reakce obchodu Domácí fitness s.r.o.

    Dobrý den, systém dostupnosti se na stránkách aktualizuje 3x denně, což bylo s ohledem na výrazné snížení ceny sporttesteru a desítky objednávek během dne bohužel málo.
    Sporttester jsme ale naskladnili hned druhý den, jednalo se tedy o prodlení pouze 1 den, Ještě jednou se tedy omlouváme, hezký den.