Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, vaše objednávka neobsahuje ani jméno ani adresu. Jak bychom měli doručovat ? Na jméno K P a adresu A8 se opravdu doručovat nedá. Považovali jsme to za vtip. Děkujeme za milé hodnocení.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si granule, přišle mi e-mail, že je nemají skladem (při objednání skladem dle webu byly) a jestli chci menší pytel, nebo jiné - chtěla jsem menší balení, odepsali, že je také nemají skladem... takže objednávka zrušená ze strany obchodu.

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, objednala jste si výrobek, u kterého byla dostupnost DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB. A vzhledem k tomu, že jste na mou nabídku menší gramáže nereagovala obratem, zboží dostal zákazník před vámi. Bavíme se o zboží, které je vyprodané v celé republice a my jsme byli jedni z posledních, kteří ještě měli skladovou zásobu. Nerozumím, čím se cítíte být poškozena.
    Lucie Kopcová DOGS&CATS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, zadala jsem řádnou objednávku. Bohužel e-shop zaslal bez konzultace se mnou objednané zboží na jinou než mnou požadovanou adresu výdejny. Kontaktovala jsem přepravce a i e-shop s prosbou o přeložení na jinou výdejnu. Bohužel beze změny. Zaměstnankyně e-shopu slíbila pomoc, ale k ničemu bohužel nedošlo. Tímto tento obchod nedoporučuji a tato objednávka byla má poslední. Což je škoda, protože jsem pravidelný a velký odběratel.

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, děkuji za nákup i hodnocení. V prvé řadě jste si nechala zaslat zásilku na výdejní místo PPL, které bylo následně zrušeno. V tom případě dochází automaticky k přesměrování na nejbližší výdejní místo. Když jste mě kontaktovala, nabídla jsem, že přesměrování za vás zajistím. Na zákaznické lince PPL jsem byla ubezpečena, že zásilka bude přesměrována na domluvené místo a o tom jsem vás informovala prostřednictvím SMS. Dále jste se neozvala a teď píšete negativní hodnocení. Každou zásilku lze přesměrovat jinam. To, že k tomu z nějakého důvodu nedošlo, nemohu ani vědět, ani ovlivnit. Kdybyste se ovšem ozvala, tak bych to opětovně řešila s dopravcem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Balení bylo otevřené a neodpovídalo hmotnosti.

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, děkujeme za nákup. To si opravdu myslíte, že bychom Vám odeslali načaté neúplné balení granulí? Vždyť u nás nakupujete pravidelně. Proč jste nás o tomto neinformoval? Občas se stane, že nárazem balíku při přepravě se pytel roztrhne a v tom případě by byly granule rozsypané v krabici. Mohli jsme najít nějaké řešení. Pokud sleduji zásilku v trackingu, je udaná hmotnost na lince PPL 12,5 kg.
    Lucie Kopcová DOGS & CATS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chybné (klamavé) ceny
    • chybná skladová dostupnost
    • hulvátské jednání se zákazníkem bez jakékoliv omluvy
    • stornování objednávky, protože zboží prodali zákazníkovi po mne

    Absoslutní neserioznost, hulvátské jednání se zákazníkem bez jakékoliv omluvy. Falešné zobrazení ceny. Prostě všechno špatně.

    Po zaplacení mé objednávky mne kontaktoval eshop s tím, že mají za nabízenou cenu pouze 1 kus a další dva kusy jsou dražší. V tom okamžiku přitom stále na eshopu nabízeli zboží za původní nižší cenu. Následně mi přišlo storno objednávky s tím, že můj produkt prodali jinému zákazníkovu.

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, objednal jste si zboží s prošlou expirací za zlomek ceny. Na skladě jsme měli jediný proexpirovaný kus a dále bylo možné dobrat ze zboží s řádnou expirací. Tedy jednak nebyla žádná klamavá cena. Jeden kus za uvedenou cenu jste mohl dostat. Za druhé skladovou dostupnost neuvádíme v kusech, ale formou ano nebo ne, tedy také dostupnost byla správně. Trval jste na dodání 3 proexpirovaných kusů a ty, bohužel, vyrobit neumíme. Vzhledem k tomu, že jste nestál o zaslání jediného kusu, logicky jsme ho prodali zákazníkovi po vás. Byl jste vyzván k návrhu řešení, které by vám vyhovovalo (objednávku zrušit, zaslat ten jediný kus, objednávku pozměnit) a umanutě jste trval na dodání tří proexpirovaných kusů. Hezký den Lucie Kopcová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání zboží, které bylo uvedeno jako skladem nemám ani objednávku, ani informaci o termínu dodání.

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, tímto se omlouváme, objednávka zapadla v systému. Stačilo učinit dotaz. Hezký den Lucie Kopcová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U objednávaného zboží bylo na eshopu napsáno, že je skladem, což však nebyla pravda, tudíž neaktualizují stav zboží na skladě na eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po týdnu kromě automatické odpovědi o vytvoření objednávky, žádná odezva…ještěže jsem zvolila dobírku

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den paní K.,
    ona by odezva byla, ale to byste musela zvedat telefon. Zkuste se podívat ne nepřijaté hovory, případně překontrolovat aktuálnost zadaného telefonního čísla. Vzhledem k tomu, že se s Vámi nemůžeme spojit, objednávku ruším.
    Děkuji, hezký den Lucie Kopcová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem dodnes nedostal a stále čekám. Nikdo ani nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se vůbec neozve, když nemá zboží skladem, nic nevím, kde se objednávka nebo zboží ztratilo.

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, ano máte pravdu, objednávka se někde zatoulala, za což se tímto velmi omlouvám.
    Rychlejší cestou by bylo nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Zboží bylo vyexpedováno a převzato. Děkujeme za nákup.
    Lucie Kopcová DOGS & CATS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel , za 3 týdny máme už 3 !!! klíště ....Ještě jsme měli tabletky na odčervení ,doufám , že fungují ..Loudová

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, děkujeme za nákup.

    - V sobotu 10.4. jste odeslala objednávku a zvolila platbu bankovním převodem. Přijetí objednávky vám bylo potvrzeno e-mailem a obdržela jste podklady k platbě.
    - Až v pátek 16.4. jste objednávku uhradila a tentýž den vám bylo zboží odesláno.
    O odeslání zásilky jste byla informována e-mailem a zároveň jste obdržela sledovací číslo zásilky.
    - V pondělí 19.4. jste si zásilku převzala od přepravce.

    Mohli jsme v nějakém bodu prodejního procesu postupovat jinak lépe? Z naší strany se jedná o bezchybně vyřízenou zakázku. Zřejmě vám asi chyběl zlatý podnos a děkuji, že dehonestujete naši práci, které věnujeme maximální úsilí.

    V objednávce jste si zvolila produkty dle vlastního výběru. My nejsme výrobci uvedeného zboží, pouze obchodujeme. Zřejmě si pletete hodnocení výrobku a obchodu.

    Takže ruku na srdce a zameťte si před svým prahem:

    Jak jste spokojeni s délkou dodací lhůty?
    hodnocení 1.5 z 5.
    Jak hodnotíte kvalitu dopravy zboží?
    hodnocení 0.5 z 5.
    Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu?
    hodnocení 0.5 z 5

    Hezký den Lucie Kopcová DOGS & CATS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud obchod ani nepotvrdil objednávku ani nijak nekomunikuje.

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, to není korektní hodnocení. V objednávce máte neúplné telefonní číslo a na e-mailové zprávy nereagujete, není jak se s vámi spojit. Za těchto podmínek nelze zboží expedovat. Hezký den Lucie Kopcová, DOGS & CATS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na heureke maju zbozie skladom, pani mi napise mail, ze skladom nie je a na dorucenie by som cakal viac nez mesiac

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, moc dobře jste věděl, že zboží se dováží z Kanady v určitých intervalech. Pokud zboží jeden den doprodáme, nemusí to být hned v e-shopu a nota bene na Heurece viditelné. Informován jste byl obratem. Netuším, jak bych Vám lépe mohla vyjít vstříc. Bohužel někdy se věci takto sejdou bez cizího zavinění.
    Hezký den Lucie Kopcová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručení v pořádku

    Nejdříve k obchodu
    nikdy nepíši recenze nic méně dělám vyjímku
    Dne 6.2. 2018 jsem si objednala tablety na zklidnění pro psa.Zboží došlo cca 9.2.2018
    Po doručení jsem si všimla minimální trvanlivosti na obou krabičkách přípravku bylo to 2/2017
    Dále tam byla dolepená samolepka s logem firmy, která tablety vyrábí, kdy na ní bylo Minimální trvanlivost prodloužena 02/2018
    Samozřejmě jsem hned kontaktovala e shop DogsAndCats
    Kdy mi bylo sděleno, že samolepku jim dala firma, která přípravek vyrábí a že je vše v pořádku, že firma prodloužila Minimální trvanlivost o rok. Dále, že se nejedná o expiraci zboží a že je vlastně vše v pořádku. Dále mi pán sdělil, že se na přípravku nemá co zkazit podotýkám, expirace na zboží není uvedena (takže ho jde požívat zřejmě i za několik let)
    Považovala bych za slušnost e shopu DogsAndCats mě jako zákazníka kontaktovat po objednání zboží a dotázat se zda mám za těchto podmínek o zboží zájem?
    To se nestalo, pánovi jsem sdělila, že si u nich již nic neobjednám a tímto e shop DogsAndCats nedoporučuji.
    Příště se budu dotazovat na minimální trvanlivost a expirace.
    Ke zboží
    nemohu posoudit účinek, mám objednané jiné zboží

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, vzhledem k tomu, že se zbožím nebylo nic v nepořádku, nebyl důvod kontaktovat. Samozřejmě máte vždy možnost zboží vrátit v zákonné lhůtě.
    DOGS & CATS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    inzerované zboží nebylo dostupné, nová dodávka již nebude a přesto ani po cca 14 dnech nabídka z webu nezmizela

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, zboží je již naskladněné;-)

  • Nedoporučuje obchod

    objednala jsem 13,6kg granulí pro kočky, přišlo 12kg granulí pro psy, obchod tedy nemohu doporučit

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, děkujeme za nákup. Mrzí mě, že u Vaší zakázky došlo k záměně zboží a omlouvám se za to. Pokud byste nás však informovala, situaci bychom vyřešili k Vaší spokojenosti a stále ta nabídka platí. Orijen aktuálně mění gramáže a obaly výrobků, proto je situace poměrně nepřehledná, což bylo příčinou stavu, který jste uvedla.

    Děkujeme, hezký den DOGS & CATS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nabízí něco skladem, co skladem nemá.

    Objednala jsem v tomto obchodě rozkládací přepravku pro pejska v černé barvě, kterou obchod nabízel skladem. Při té příležitosti jsem nakoupila i další věci pro štěňátko. Následně mi volala z obchodu paní a řekla mi, že přepravku v černé barvě nemají a že si mohu vybrat, jestli chci přepravku v šedé a nebo béžové barvě. Já jsem všechny ty věci objednala, protože jsem chtěla tu černou přepravku. Myslím si, že se zde jedná o klamání zákazníka. Proč obchod nabízí něco, jakoby skladem, co vlastně ani skladem nemá. To je důvod, proč bych obchod nedoporučila.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevidím žádné výhody
    • doručení zásilky

    vybrat jiný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepravdivé údaje o skladové dostupnosti. Záměna položek za jiné a úplně jiné při expedici co nejsou skladem i když píšou že jsou za jiné bez optani se zákazníka.

    Reakce obchodu DogsAndCats.cz

    Dobrý den, v prvé řadě děkujeme za nákup i za hodnocení, ze kterého si bereme ponaučení. Jen pro upřesnění uvedli jste kontaktní telefon na osobu, která nebyla kompetentní rozhodnout.Druhá osoba nebrala přes 24 hodin telefon. Stála jsem tedy před rozhodnutím, zda pozdržet objednávku nebo se rozhodnout. Dostal jste zboží vyšší hodnoty se zcela srovnatelnámi parmetry za původní cenu. Ale i tak, akceptujeme kritiku a bereme si ponaučení.
    Děkuji, hezký den Lucie Kopcová