Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost zaslání
    • Velmi nevhodné jednání p.***editováno*** která si dělá sama unáhlené závěry a už dopředu se chce vzdát odpovědnosti za případnou reklamaci. Balík mi přišel domů v době dovolené a přebíral ho tedy soused, kterého jsem o to musela požádala. Já jsem paní napsala, že zboží vyzkouším, až bude instalováno po ukončení stavebních úprav ve školce a ona mi hned napsal e-mail - že na pozdější reklamaci nebude brát zřetel, když se zboží nachází na stavbě. Nechápu z čeho si odvodila, že se balíček s mikrovlnkou nachází na stavbě ? Zboží po návratu domů vybalím a zkontroluji, předpokládám, že bylo z vaší straně adekvátně zabaleno, aby se zabránilo případnému poškození při přepravě a pokud nebude přístroj fungovat, tak budu mít právo na reklamaci kdykoliv po dobu 24 měsíců od obdržení zboží.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den vážená zákaznice,

    velmi nás mrzí Vaše rozhořčení, leč došlo k nedorozumění z Vaší strany. Naše kolegyně Vás pouze upozornila na porušení obchodních podmínek, které jste četla a se kterými jste souhlasila v okamžiku vytvoření objednávky. V podmínkách je důrazně uvedeno, že zákazník je povinen spotřebič neprodleně po převzetí zkontrolovat a případná poškození nahlásit. Sama jste sdělila, že ani po týdnu spotřebič nemáte rozbalený a zkontrolovaný a nyní se dozvídáme, že ho dokonce přebíral soused, který ho mohl a nemusel řádně zkontrolovat a tedy výrobek může mít skryté poškození pod obalem, které se musí hlásit do 24 hodin od převzetí spotřebiče na přepravní službu, aby se mohlo zahájit reklamační řízení a Vy jste měla doma nový spotřebič a ne poškozený. Bohužel nikdo spotřebič nezkontroloval ani nerozbalil a tedy případná poškození budou později neprokazatelná jak z naší, tak z Vaší strany. Vám se to možná zdá jako nevhodné, leč my se také musíme řídit pravidly a věřte, že vše děláme v zájmu zákazníka, tak aby, když si objednáte spotřebič, jste ho obdržela v pořádku a funkční. Na spotřebič běží od nákupu záruka, takže samozřejmě právo na reklamaci máte, to Vám nikdo neupřel, jen již bohužel nemáte právo na odstoupení do 14 dnů od nákupu v případě nespokojenosti s produktem, když je spotřebič někde stále uložený. Věříme, že s výrobkem budete spokojená a na náš obchod v případě dalšího nákupu nezanevřete.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    DNO elektro

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zcela tristní komunikace s obchodem. Lednice mi přišla tuknuta, cože mohlo být vinou dopravce. Přijal jsem s výhradou. Za toto mi obchod přislíbil kompenzaci, která mi ale po 14 dnech stále nepřišla.
    • Dalším problémem je to, že ta malá lednice špína každých 20-25 minut, což podle jejich vyjádření není v pořádku. Lednici jsem jim nicméně nedokázal vrátit, protože argumentují, že zákonných 14 dnů se na toto nevztahuje právě kvůli zmíněným závadam.
    • Objednali mi tedy servis, který mě měl kontaktovat do 3 dnů. Samozřejmě ani to se nestalo. Mezitím, místo abych lednici odevzdal a koupil si jinou, mi žere neskutečně elektřiny (věčným spínáním), protože pokud nechci všechny potraviny vyhodit, nemám na výběr. Díky!

    Tomuto obchodu se obloukem vyhněte. Pokud bude vše v pořádku, pak možná nic nepocitite, ale v případě zádrhele, tam, kde se láme chleba, je to opravdu problematický partner.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velmi nás mrzí Vaše neoprávněné negativní hodnocení našeho obchodu a poskytovaných služeb. Nikdy se nestavíme k řešení jakéhokoliv problému zády, naopak se snažíme o rychlé vyřízení ve prospěch zákazníka. Zásadní problém nastal v převzetí již dodávaného zboží s viditelně poškozeným obalem, který ve Vašem případu bohužel nesplnil ochrannou funkci. Poté jste zjistil i samotné byť velmi nepatrné kosmetické poškození dvířek (promáčklina velikosti mince). Kdyby jste výrobek odmítl na místě, dostal byste lednici novou okamžitě, bohužel s převzetím poškozeného výrobku tento nárok na okamžitou výměnu zaniká a řeší se reklamace s přepravní službou. Na přepravní službu jsme toto poškození nahlásili okamžitě a nabídli jsme Vám finanční kompenzaci, se kterou jste souhlasil, poněvadž se jedná o drobnou kosmetickou vadu. Peníze Vám odeslány nebyly, jelikož reklamační řízení stále probíhá a snažíme se nyní pro Vás získat co nejvyšší finanční kompenzaci, kterou by bylo možné za toto poškození získat. Lednice je zcela funkční, uvádíte však, že kompresor spíná často, což může být ovlivněno i vnějšími faktory i samotnou vadou spotřebiče, proto jsme doporučili kontaktovat servis, který reaguje rychleji na zákaznické reklamace, než na ty, které sjednáváme zákazníkům jako firma my. Uvedl jste nám, že nemáte čas uskutečnit jeden hovor na autorizovaný servis. Pravděpodobně sepsání recenze je časově méně náročné. V každém případě jsme za Vás servis kontaktovali s příslibem, že se Vám ozve technik. Reakční doba servisů se různí. Nemůžeme příliš ovlivnit případnou "nezodpovědnost" jednotlichvých techniků méně renomovaných značek . Z naši strany proběhly 3 urgence servisu nejmenované zakoupené značky. Je také velmi pravděpodobné, že může technik shledat výrobní vadu a vystavit garanční list, na základě kterého bychom měnili ihned výrobek za nový kus případně dle dohody vraceli kupní cenu a jednání o výši kompenzace za vadu na dvířkách, kterou jste požadoval, by tak bylo zcela irelevantní. Prosím tedy o trpělivost, děláme vše, co je v našich silách, aby reklamace byla vyřešena co nejdříve a pro Vás co nejlepším způsobem, avšak některé věci ovlivnit nedokážeme.

    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Spatna domluva s dopravni firmou.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí Vaše hodnocení, jsme si vědomi pozdní expedice Vaší objednávky, o čemž Vás ale kolega okamžitě telefonicky informoval, že se dodávka kvůli dodavateli zpozdí a co se týče dopravní společnosti, tak ta není naše, je to externí firma a s tou my nemáme nic společného a velmi nás mrzí, že kvůli nim jste dala špatné hodnocení nám. Hodnocení se týká pouze našeho obchodu a ne přepravních společností a ohledně Vaší objednávky jsme udělali vše, co bylo v našich silách, bohužel některé věci ovlivnit nelze. Přesto přejeme hezký den a spoustu spokojených nákupu.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo poškozené, obchod se k reklamaci postavil zadkem. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    velice nás mrzí tato situace, leč musíme nesouhlasit s Vaším vyjádřením. Pro zboží jste si osobně přijel na depo, kde jste si ho zkontroloval s tím, že je vše v pořádku, zboží jste si převzal, naložil do auta a odvezl domů. Až po příjezdu domu, jste nám nahlásil, že je zboží poškozeno. Bohužel ani my, ani přepravní služba již v tuto chvíli nejsme schopni dokázat, kdy a za jakých podmínek k poškození došlo a tedy jsme reklamaci zamítli, respektive přepravní služba. Jistě pochopíte, že ve chvíli kdy řeknete, že zboží je v pořádku a podepíšete převzetí, jste za zboží a jeho manipulaci zodpovědný Vy a že jste si ho řádně nezkontroloval a nepodepsal převzetí s výhradou o poškození, za to bohužel nemůžeme. Velmi nás to mrzí, ale reklamační podmínky jsou stejné pro všechny zákazníky a souhlasil jste s nimi ve chvíli vytvoření objednávky.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží garantované skladem, skladem nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popis parametrů výrobku není totožný s výrobkem. V telefonickém dotazování pořád výmluvy a argumenty typu EU parametry a směrnice. Žádná omluva, nebo přiznání chyby. Doporučuji výrobek, který u této společnosti chcete koupit zkontrolovat i jinde.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den vážený zákazníku.
    Nařízení Evropské unie, jejíž jsme součástí je směrodatné a letos proběhlo mimo jiné změnou značení energetických štítků ! Nařízení EU a zákony nejsou výmluvy. Bohužel je mnohdy problém chtít pochopit změnu. Důležité jsou údaje o spotřebě energie, které jsou například u několik let vyráběného výrobku stále stejné, avšak kategorie výrobků například A+, A++, A+++ atd. již není aktuální, abecedně se posunulo značení na kategorie A-G, což v praxi kromě lepší orientace zákazníka neznamená vůbec nic. Neprodávají se tedy stejné výrobky s násobně horší spotřebou jak by si mohl leckdo myslet.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobré ceny
    • rychlost odeslání
    • Přepravní společnost DPD

    Rovnou říkám předem, že vím, že je toto hodnocení nefér k obchodu, ale třeba pomůže k tomu, aby se někdo chytil za hlavu a začal řešit situaci ohledně dopravy - jediná možnost dopravy (kromě osobního odběru) je DPD, za tu jsem sice kvůli vyšší ceně objednávky nezaplatil, ovšem z pondělního odeslání a plánovaného doručení v úterý nyní po sérii telefonátů na DPD linku vím, že ani zítra moje zásilka nebude doručena a nakonec si ji budu vyzvedávat osobně někde na depu za Prahou.
    Jak říkám, vím, že to není přímo recenze obchodu, ovšem s DPD řeším vážné problémy poněkolikáté, od znamých vím, že to mají podobně a jednoduše pokud bude v nabídce obchodu DNO k dispozici pouze DPD, tak už u nich nikdy více nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po čtyřech dnech čekání, nám dali vědět,že zboží již nemají skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop nabízí levněji velke Elektro ale Nedokáže zboží dodat, stimto Eshopem jen samé problémy pokud jim Zaplatíte online pak čekáte 14 dní na vrácení svých peněz,nevím jestli je to záměr Ze strany eshopu kdy 14 dní používá peníze zákazníku ve prospěch své firmy, Lidičky pozor na Eshop Při objednávce Má informace zboží skladem hned k dodání, pak čekáte a když sami nekontaktujete Eshop tak se nedozvíte pravdu tu Že objednané
    zboží bude naskladneno v Lednu 2023 nedoporučuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vysavač jsem vybalila, dala na nabíječku a ani po dvou dnech nabíjení se nenabil. To se může stát, ale v reklamačním protokolu mi bylo sděleno, že byl použitý a znečištěný. Ihned jsem volala na reklamace, bylo mi odpovězeno paní, že to zjistí - a do dnešního dne nemám ani odpověď ani vysavač.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení, ač neoprávněně. S kolegyní s reklamačního jste Vaši reklamaci řešili. Vysavač je v servisním středisku, na reklamaci je standardně 30 dní s čímž jste byla seznámena. Až bude reklamace vyřízena, opět dostanete email o vyřízení reklamace. V případě neopravitelnosti či nerentabilnosti opravy budeme vracet peníze. Co se týče znečištění výrobku, je to standardní postup při přijmu zboží, uvést stav výrobku před zasláním do servisu. Výrobek vykazoval známky použití, a to obsažením prachových částic uvnitř filtrace. Tato skutečnost není nijak relevantní pro vyřízení reklamace, proto prosíme o trpělivost a před dalším negativní recenzí prosím o kontaktování našeho reklamačního oddělení.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží stále nedorazilo, zmatená komunikace mezi dopravcem a společností, nyní ani jedna společnost nereaguje.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta a platba jenom přes fakturu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po potvrzení objednávky se nic nedělo, po mém tf. upozornění byla přislíbena náprava, ta proběhla až po dalším zavolání. Po 7 dnech od objednání zavolal dopravce 5 minut před dodáním.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký sortiment výrobků
    • Firma zmatek ve fakturaci, zákazníkem požadována platba dobírkou a při doručení dopravcem nebyla možnost zaplacení zakázky. Platba jen fakturačně i přesto že byl zaúčtován poplatek za dobírku.
    • Poškozená zásilka, nedostatečně zabalený výrobek uvnitř balení.

    Rychlé doručení zakázky dopravcem, ale totální fakturační zmatek firmy a následný vzniklý problém pro zákazníka.