Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • ecenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedené jako "skladem" nebylo odesláno ani po týdnu a jediná odpověď (od Heureky) je, že máme dále čekat (!)
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba doručení - až týden
    • Výmluvy ohledně důvodu včasného dodání zboží

    K tomu co jsem uvedl i arogantní jednání na jejich kontaktním telefonu. Už nikdy více DNO

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše hodnocení, jelikož se zpožděním dodávky jste byl seznámen již v okamžiku provedení objednávky. Vzhledem k nastupujícím Vánočním svátkům, byl Vámi vybraný model ve chvíli provedení objednávky vyprodán a čekali jsme na další naskladnění, což jsme Vám sdělili ihned po provedení objednávky a vzhledem k nastupujícímu víkendu, jelikož jsme Vaši objednávku vyřizovali v pátek, jsme Vám sdělili i to, že naskladnění již ten samý den nestihneme a proběhne až po víkendu a tedy i navazující expedice. Vy jste souhlasil, ale po víkendu jste nám volal, byl arogantní a křičel na nás do telefonu, že je objednávka zpožděna, načež Vám náš operátor sdělil, že pokud již nechcete čekat na naskladnění zboží, že Vám ihned budou vráceny peníze, což se také stalo. A tedy nerozumíme Vašemu nařčení z dlouhých čekacích lhůt dodání či výmluv ohledně dodání zboží. Velmi nás mrzí toto neférové jednání, jelikož i v tomto, pro všechny náročném období, se snažíme udělat maximum, aby zboží bylo naskladněno i vyskladněno včas a minimalizovat prodlení dodacích lhůt a je nám líto, že i přesto jste s naším jednáním nebyl spokojen, i když jsme udělali vše, co v danou chvíli bylo možné.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod jsem si vybral, protože sliboval českou distribuci. K výrobku bylo přiloženo asi 10 návodů ale ani jeden v češtině. Pochybuji, že i výrobek, který jsem dostal je pro český trh.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    veškeré výrobky, které jsou dostupné na našich stránkách jsou samozřejmě určeny pro český trh, výrobky musí projít schvalovacími procesy a být opatřeny potřebnou dokumentací aby mohly být distribuovány v České republice a tedy v opačném případě byste si výrobek u nás nemohl zakoupit. Co se týče návodu, je ke stažení na stránkách výrobce u každého produktu, pokud Vám návod stáhnout nejde či nevíte jak, obraťte se na naši zákaznickou linku či nám zašlete e-mail a návod Vám obratem zašleme elektronicky. Velmi nás mrzí, že kvůli banalitě jako je chybějící návod, jsme od Vás dostali takovouto zpětnou vazbu, nehledě na to, že informace o výrobku jste si mohl ověřit jak u nás, tak na obchodním zastoupení dané značky, které jsme Vám poslali, aby jste si informace mohl opětovně ověřit sám.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které přišlo nebylo evidentně nové, pytlík se součástkami byl roztržen, jedna součástka chyběla.
    • Podle stavu krabice (přelepovaná), už toho digestoř nacestovala více, takže pochybuju, že se jednalo o nové zboží.
    • Plech digestoře byl prohnutý, pravděpodobně došlo během jedné z cest k naražení.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    tuto situaci jste řešil s naším reklamačním oddělením, kdy jste nám hlásil nejdříve chybějící součástku(zpětnou klapu), která Vám měla v balení chybět a žádal jste po nás proplacení nákladů, když si ji sám koupíte. Na to jsme Vám reagovali, že tato součástka v balení ani být neměla, jelikož se jako náhradní díl dokupuje zvlášť u některých modelů, což Vám potvrdil i výrobce a je to uvedeno i v návodu samotné digestoře. Co se týče poškození zboží, které bylo poškozeno v přepravě, vzhledem k tomu, že jste na zboží spěchal kvůli montáži do kuchyně, jsme Vám navrhli vrácení ve 14 denní lhůtě( na které máte nárok nezávisle na této skutečnosti) s tím, že Vám budou vráceny peníze, či vyměněn spotřebič za nový. Bohužel i přesto jste si namontoval tento poškozený odsavač do kuchyňské linky a teď místo řešení reklamace jste raději svůj čas věnoval sepsáním recenze a místo nového budete mít v lince spotřebič poškozený a obviňujete z toho nás.

    S pozdravem,
    DNO elektro