Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážený pane,

    děkujeme za Vaši korekci a přeji Vám mnoho štěstí v Novém roce.

  • Vysledek setreni od COI, obrazek o vasem eshopu at si kazdy udela sam:

    "Česká obchodní inspekce Inspektorát Plzeňský a Karlovarský Houškova 661/33, 326 OO Plzeň

    Vážený pane, prostřednictvím elektronické podatelny jsme přijali Váš podnět, který se reklamace zboží, a který směřuje proti podnikatelce, paní Miroslavě Kalčíkové (IČ: 75400324), internetový obchod: www.dj-obchod.cz, Chrastavice 68, 344 01 Chrastavice.

    Českou obchodní inspekcí byla provedena kontrola se zaměřením na šetření Vašeho podání. S Vaším podnětem byla seznámena podnikatelka, paní Miroslava Kalčíková a prodejce, pan Pavel Tulačka, kteří při prošetřování Vašeho podnětu poskytli inspektorům ČOI součinnost.

    Jednáním ze strany podnikatelky došlo k porušení ust. § 4 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jednáním uvedeným v ust. § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

    Informujeme, že kontrolou internetového obchodu www.dj-obchod.cz byla zjištěna i další porušení. S ohledem na výše uvedené uvádíme, že kontrolované osobě byla uložena pokuta.

    Inspektoři ČOI v rámci kontrolního šetření dále zjistili, že Vám byla dne 7.12.2015 vrácena částka 639,- Kč na Váš účet."

  • Vyreseno neni diky vasi neochote nic, o tom jestli ste lhar a zlodej, nebo byl vas postup opravneny bude tedy muset rozhodnout po novem roce az COI..

  • Gorelord: Dobrý večer, 2.11 Vám byl proplacen dobropis, tzn. že 3.11 jste od nás obdržel platbu. Z naší strany bylo vše vyřízeno. Bohužel ale na další Vaše reakce už odpovídat nemohu, vše již bylo vyřešeno. Děkuji za Váš dotaz a přeji hezký večer

  • Jelikoz nedoslo k vraceni vsech peneznich prostredku za vracene zbozi pri odstoupeni od smlouvy, zacina vam timto dnem narustat zákonný úrok z prodlení na nevracenou castku 639,-

    Ma emailu hrajete mrtveho brouka, fotku zaspineni o ktere tvrdite ze mate porizenou odmitate dolozit, mimosoudni vyreseni sporu dTestem rovnez odmitate a jeste mate tu drzost tvrdit:

    "V žádném případě si nemyslete, že Vás chceme nějak okrádat"

    Od noveho roku ziska COI nove pravomoce rozhodovat spory mezi prodejcem a spotrebitelem, Protoze od COI mate potvrzene ze jednate spravne, tak verim ze tento zpusob vyreseni sporu jiz odmitat nebudete..

  • Velice "profesionalni" pristup k zakaznikum, dekuji za ochotu a spolupraci k potvrzeni meho tuseni..

  • Gorelord: Dobrý večer, děkujeme za Váš dotaz, odpovědi najdete v níže uvedených odpovědí.

    Děkuji a přeji příjemný večer

  • Ohledne me zadosti a dotazu na zaslani fotky zaspineni myslite tuto odpoved?:

    "Vám už dokazovat nic nebudu, vše máme zadokumentované a již jsme raději Vaše útoky poslali našemu právnímu zástupci".

    A nejakou odpoved proc mi nedate alespon kontakt na vaseho pravniho zastupce dostat mohu? Nebo uz pro vas nejsem vazeny zakaznik? :(

  • Gorelord: Dobrý večer, nikdo Vám nepsal, že se řešil nějaký spor. Psal jsem Vám, že jsme se dotazovali na informace, konkrétně na vrácení a odečtení, tak jak to je ve Vašem případě.

    Děkujeme za Váš dotaz. Na Vaše dotazy najdete odpovědi níže v konverzacích.

    Přeji hezký večer.

  • COI vam nemohla nic potvrdit ani vyvratit, protoze projednani naseho sporu ciste po telefonu je nesmysl. Ne, nemyslim ze to delate jen kvuli par stovkam, myslim ze to tak delate u vsech nebo vetsiny zakazniku co reklamuji/vraci zbozi postou a muj pripad neni prvni..mozna jen prvni ktery nad tim nemavnul rukou..Nezalezi ale na tom co si o vasem shopu myslim..

    Dotazy opakuju dokola protoze na ty hlavni neodpovidate, necham tady tedy jen jeden dotaz, at nejste tak zmaten.

    DOTAZ: Proc mi nechcete zaslat fotku toho uspineni, kterou jak tvrdite mate jiz od 23.10?

  • Gorelord: Dobrý večer, nemohu se Vám vyjádřit co přesně mi ČOI sdělila, nicméně pokud by mi to vyvrátila, jistě bychom postupovali jinak, než jak jsme postupovali... Navíc si skutečně myslíte, že bychom riskovali právě kvůli pár stovkám jak Vy píšete ?

    Dále pořád opakujete dotazy pořád dokola, proto prosím, abyste si přečetl odpovědi, které jsem Vám opakovaně napsal.

    Děkuji mnohokrát a přeji hezký večer

  • Ano, duvody snizeni cen ste mi popsal jiz nekolikrat a v nekolika ruznych verzi. Presne tak, od zacatku po me chcete uhradit to ze jsou jednou rozbalene bedny ve sleve a ne to ze jsem je nevratil v poradku..Jednou rozbalene zbozi se prodava ve sleve, ale tyhle vase naklady jdou na vrub prodejci a ne zakaznikovi..Kdyby ste neprodaval studiove monitory co šumi na 5 metru, tak bych je nevracel..

    Reklamacni vyjadreni s datumem 26.10 nema zadnou vahu, co se tedy stalo s dokumentem z 23.10 ze servisni kontroly? Nebo to mam brat tak ze zakaznikum neco nauctujete a pak dodatecne po nekolika dnech vytvarite potrebne dokumenty, kdyz si po 1 dni nepamatujete co ste delal v mem pripade viz citace:
    "Bohužel si nemohu přesně pamatovat co se s každým produktem zde děje, co kontroluje, atd."

    Jsem si jist ze COI od vas po telefonu dostala veskere potrebne informace vcetne vsech dokumentu, ktere ste ji urcite po telefonu nadiktoval, fotky zaspineni? a v ramci stejneho hovoru doslo ihned k prosetreni potvrzeni vasich postupu v tomto sporu? Pisemne od COI ale nemate nic protoze ste jim jen volal ze?
    Zajimave ze ve vasem pripade COI mela pripad a prosetreni hotovy hned, ale kdyz sem ten stejny pripad COI poslal ja, tak to za 7 dni hotove neni a zrejme to potrva cely mesic nez se vubec zacne..

    Z dTestu by bylo vyreseni hned, ale to vas ocividne nezajima a od COI nemate pro potvrzeni vaseho nazoru v ruce nic..Celou dobu to tu hrajete na to za zakaznik nakonec cukne kdyz jde o par stovek..

    Proc mi nechcete zaslat fotku toho uspineni, kterou jak tvrdite mate jiz od 23.10? Pokud hodlate reagovat, reagujete vecne a prednostne na tuto posledni otazku..

  • Gorelord: Dobrý večer, důvody snížení ceny jsem Vám již popsal.
    Jelikož byly reproboxy ušpiněné, není možné je nabízet s plnou zárukou a navíc jako nové, to přeci uznáte. Jak jste sám upozornil jsou nyní ve slevě. Nic jsem Vám nepotvrdil, vše podstatné najdete pouze a vždy v reklamačním vyjádření.
    Nepsali jsme Vám, že nevěříme co se píše v dTestu, pouze to, že je to pro nás nezajímavé, jelikož to není závazné. Dle ČOI jsme postupovali správně a o oprávněné náklady Vám ponížili dobropis.
    Děkuji mnohokrát za Vaši zprávu

  • Nerad bych byl opet osocovan z nejakych dalsich utoku na vas eshop, vse ma totiz sve hranice a ja vam verim ze by ste se branil.
    Proto radeji zustanu u verejne komunikace, ktera muze byt prospesna i dalsim vasim zakaznikum..na uvedenem emailu sem vas tedy pozadal o zaslani dokumentu a neupravene fotografie ohledne zaspineneho zbozi..

    Proc tedy hned v opravnem dokumentu nebylo napsane ze ta castka 639,- je za zaspinene zbozi kdyz tvrdite ze opravny doklad sedi a misto toho tam jsou jen obecne zvasty o usle zaruce, castecnem spotrebovani a poskozeni..ani o jedno z toho se v mem pripade nejedna, coz ste mi sam potvrdil jeste ten den!

    Jelikoz neverite vyjadreni dTestu ani dalsim z podobnych pripadu z reklamace/vraceni zbozi, nezbyva nez pockat na vyjadreni z COI kam jsem podal 26.10 na vas eshop stiznost, vcetne kompletni korespondence a vsech pdf ktere jsem od vas obdrzel..

    Misto toho abyste sva tvrzeni o zaspineni zbozi za 7 dni sporu cimkoliv dolozil(fotky preci mate jiz od 23.10), predesel tak zbytecnym tahanicim, tak to tu budete radeji tejden zbytecne protahovat..Jediny co od vas ohledne zaspineni mam je pdf zaslane/vytvorene 26.10. Ted me zajima jen ta fotka ohledne prijateho/spinaveho zbozi..Dekuji

  • Gorelord: Dobrý den, opravný doklad není žádnou obecnou odpovědí. Opravný doklad sedí, kde máte větu správně uvedenou, která odpovídá spotřebitelskému zákonu.

    Obecnou odpovědí byla moje první odpověď, kde jste se nás v pátek odpoledne ptal z jakého důvodu došlo ke snížení ceny. Zde Vám bylo zdůrazněno, že servisní protokol obdržíte v pondělí, což se i stalo.
    Prosím, podívejte se pořádně na ty datumy a co je u nich napsáno "přijetí reklamace", "vyřízení reklamace", "doručení zboží", atd. Zřejmě tyto datumy Vás spletly, pokud jsou špatně specifikované, omlouvám se za to, zatím jsme s tím ale nikdy problém neměli.
    Veškeré dotazy ohledně stavu reklamace, či vrácení zboží si můžete vždy vyžádat na [email protected]

    Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, můžete se na mě kdykoliv obrátit.
    Přeji Vám hezký den

  • Obecnou odpoved jsem dostal v opravnem danovem pdf dokumentu viz:
    "Vrácení zboží - částečné spotřebování / poškození / ušlá záruka 639,-"

    Proto jsem se ptal na konkretni vyuctovani, kdyz vracene zbozi bylo 100% v poradku, bez poskozeni(coz ste mi prvni dny nevyvracel) viz citace z meho dotazu: "Za co konkretne si uctujete 639,-" a dostal sem konkretni odpoved ze je to za kontrolu a testovani zbozi..

    Datum ktery uvadim je nadpis v tom pdf:
    "26.10.15 8:50 Reklamační protokol."
    Chtel sem po vas reklamacni protokol s datumem 23.10(pdf by melo nadpis 23.10), z dne kdy doslo k servisni kontrole a nauctovani 639,-, z dne kdy nas spor zacal a ne novy pdf ktere jste vytvoril az 26.10 kde je jiz napsano to co se vam hodilo, protoze sem vam to puvodni nauctovani nekolikrat vyvratil..u vasich techniku zrejme obvykla vec..

    Pokud ste tedy ste u prebirani a servisni kontroly zbozi nebyl, tak jeste prosim o jmeno a kontakt na vaseho technika, ktery provadel kontrolu zbozi. Pokud vas technik ktery prebiral a kontroloval zbozi tvrdi ze bylo spinave a napocital si 639,- 2h praci za cisteni a ja tvrdim ze spinave nebylo, tak tu nekdo musi lhat..

    Konecne se nekam dostavame, jsem rad ze mate porizene fotky z reklamace, po nekolikate je po vas zadam. Zaslete mi neupravovanou fotku zaspinenych reprobeden a kabelu at se to muze hnout dal, dekuji

  • Vážený zákazníku,

    v pátek odpoledne jste se ptal proč Vám byla stržena část peněz za vrácené zboží. Dostal jste obecnou odpověď proč se tak stalo s tím, že jsem Vám napsal, že pokud budete chtít přesné informace, budete si muset počkat do pondělí, kdy Vám zašleme servisní záznam. To se taky stalo a v pondělí Vám byl poslán servisní záznam našeho technika.

    Datumy které uvádíte jsou datumy provedeného tisku, nebo datum přijetí a vyřízení reklamace. "Xkrát" jsme vyjádření neměnili, ba neměnili jsme jej ani jednou, zřejmě jste si asi omylem spletl to co jsem Vám psal do mailu s upozorněním, že Vám bude doposlán servisní záznam, který Vám byl doposlán a kde máte vše pospané. Ano, mohu se Vám omluvit za to, že jsem Vám v pátek poslal pouze obecnou odpověď, bohužel mi nebyly známy konkrétní fakta, bylo již odpoledne a nebyl jsem již v práci přítomen.

    Co se fotek týče, ty pořizujem u každé reklamace.
    Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, můžete se na mě kdykoliv obrátit.
    Přeji Vám hezký den

  • To myslite ten nove vytvoreny reklamacni list z 26.10, nebo ten puvodni z 23.10? Pokud se na vas mohu obratit o dalsi informace, opakovane tedy prosim o zaslani kontaktu na vaseho pravniho zastupce a o zaslani vsech dokumentu ktere k tomuto sporu mate..

    Tvrdite ze bylo zbozi spinave a ze to mate zadokumentovane, proc se tedy zdrahate tento vas dukaz zaslat nebo zverejnit? Jak vam muze zakaznik verit po tom co ste x krat zmenil vase vyuctovani na:

    kontrola, vyzkoušení a zapojení zboží
    castecne spotrebovani
    usla zaruka
    a po nekolika dnech az ke konecnemu zaspineni vraceneho zbozi(a kabelu)

    o kterem neni v opravnem danovem dokumentu ani zminka(v tom puvodnim 20151281 co ste mi poslal, nevim jestli nemate jeste nejaky novejsi s upravenym vyuctovanim)

    ktere ale opet odmitate cimkoliv dolozit, proc asi ze?

    Budu citovat vasi vetu po tom co jsem se vas zeptal na podrobnosti k vyuctovani 639,- u 20151281 dokladu:

    "Zohlednil jsem pouze to, že jsem Vám naúčtoval kontrolu a testovánim zboží na což mám jako prodejce nárok"

    Prosim tedy o vyjadreni k teto vasi vete, snad to nebudete brat jako muj dalsi utok a podnet pro vase dalsi vyhruzky k vazenym zakaznikum..Dekuji


  • Vážený zákazníku, jak jsem Vám již v mnoha předešlých odpovědí psal, museli jsme Vám ponížit vrácenou částku o náklady za ušpinění reproboxů. Máte to uvedeno i v reklamačním listě, který Vám byl zaslán. Pokud budete potřebovat nějaké další informace, kdykoliv se na nás obraťte. Děkujeme

  • Kazdy kdo si projde recenze vasich zakazniku si udela obrazek sam jestli na zakazniky kaslete nebo ne. Ja se o odrazovani vasich zakazniku snazit nemusim, to dost dobre zvladate sam neochotou vase tvrzeni cimkoliv dolozit..

    Poslete mi kontakt na vaseho pravniho zastupce, budu jednat s nim. O jakem utoku z me strany mluvite, o zverejneni sporu na dTest? Stiznosti na COI, nebo co vse berete jako utok? A laskave prestante s tim tahanim trika, ze bych vam to do oci nerekl..videl sem vas FB;)