Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, už jste bohužel trochu mimo téma, ale nevadí. Je slušnost Vám odpovědět. Na naše zákazníky nekašleme, je vidět, že se snažíte zde dokázat opak, nevadí, toto nám zákazníky neodradí. Vám už dokazovat nic nebudu, vše máme zadokumentované a již jsme raději Vaše útoky poslali našemu právnímu zástupci, vše má své hranice a budeme se bránit, tomu veřte. Navíc nic z toho co zde a všude okolo píšete byste mi do očí nikdy neřekl...

  • Chapu ze jste rozcileny a frustrovany, ale misto neustaleho placani, by to chtelo zacit dokladat nejakym dukazem a vecne odpovedet na me dotazy. Po tydnu dohadu najednou tvrdite ze mate zadokumentovave spinave repro, tak mi to predvedte at tu nejste za lhare a za 30 dni dokonce za zlodeje..

    Dolozte cokoliv, fotku vraceneho zbozi ve spatnem stavu, sepsani vasi zpravy o zaspineni, nebo alespon popis o jake zaspineni slo..

    Samozrejme se nemusite vyjadrovat na dTest webu, je mi jasne i podle ostatnich uzivatelskych recenzi ze na sve zakazniky z vysoka kaslete a kdyby vam dTest po predlozeni vasich "dukazu" potvrdil ze v pravu nejste, nemohl byste pokracovat ve lhani..

    Od zacatku je to jen o tom ze po me chcete uhradit vase naklady na rozbalene zbozi(coz ste mi sam na zacatku potvrdil) ktere ted jako rozbalene prodavate ve sleve..

    PS: Odstrante si z vaseho eshopu logo: "Overeno zakazniky" na ktere jiz bohuzel nemate narok..Dekuji

  • Nemám potřebu se vyjadřovat k nějakým Vašim stížnostem, které píšete na nějakých webech. Kdybyste nevrátil zboží v takovém špatném stavu, samozřejmě byste obdržel plnou částku, takto Vám bohužel byla ponížena. Více si myslím že to není potřeba řešit. Děkuji za Vaši zprávu

  • Nejsem frustrovany pane Tulačka, ja tu neprichazim o zakazniky. Stiznost sem predal COI ktera ma prosetreni 30 dni. Vy zase mate 30 dni na vraceni 6500,- od vraceni zbozi. Pokud nebude cela castka vracena na muj ucet za 30 dni, tak na vas jednoduse podam tr oznameni..Vysledek prosetreni vaseho eshopu COI tu budu publikovat..

    Na dTestu jsem se nic nedocetl, predal sem jim nas spor vcetne vsech dokumentu a korespondence k prosetreni pripadu..Nejde o nazor dTestu, ale vyjadreni primo k nasemu sporu a citaci ze zakoniku..

    Dle ustanovení § 1833 občanského zákoníku spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

    Jedine co vam COI potvrdila je to ze mate narok na "vicenaklady". Vicenaklady jsou to co nespada pod § 1833. Ze ste si to blbe vysvetlil a mate pocit ze ste v pravu a tim padem narok na vsechny vase naklady co ste s odstoupenim mel je vec jina..Pokud mate od COI potvrzene neco jineho tak to dokazte..nebo se vyjadrete k nasemu sporu na dTestu jestli vam daji za pravdu..

    http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/8161/

    Ptam se vas uz po nekolikate, cim a jak bylo vracene zbozi zaspinene, idealne mi poslete fotku toho zaspineni. Ted najednou tvrdite ze to mate zadokumentovane, tak to snad neni problem ten dokument s popisem zaspineni dolozit.
    Mam svedka + mohu dolozit fotografii mistnosti(obyvak) kde doslo k vybaleni/zabaleni zbozi a ze tu k zadnemu zaspineni proste nemohlo dojit. Mohu i zaslat fotku starych beden ktere jsou polozene na stejnem miste jako vracene a i po 10 letech vypadaji jako nove..

    Pokazde ale kdyz po vas chci dolozit, vysvetlit o co konretne s tim zaspinenim jde, od ceho ste je cistili, tak se nic nedeje, protoze nemuzete dolozit ani vysvetlit neco co se nestalo. Nebo potrebujete vic casu aby ste si opet neco vymyslel jak u toho reklamacniho protokolu?

    Tvrdite ze ste si novy reklamacni protokol nevytvorili?
    23.10 ste mi poslal opravný daňový doklad kde bylo nauctovano 639,- za servisni kontrolu vraceneho zbozi=23.10 ste mel zadokumentovanou tuto castku v servisnim protokolu ktery sem po vas chtel dolozit.
    Jak je tedy mozne ze ten dokument co ste mi 26.10 v 8:54 rano poslal obsahuje datum vytvoreni tohoto protokolu 26.10 8:50 a poprve s uplne jinym narokem nez doposud? U vas je to mozna normalni pristup ze si dodatecne upravujete dokumenty podle toho co se vam hodi, u me podvod a klamani spotrebitele..

    Za 15 let nakupovani pres internet, je pristup vas a vaseho eshopu ten nejhorsi, gratuluji a taky preji hezky zbytek vikendu.

  • Dobrý den, já vím, že jste frustrovaný, bohužel ale právo je na naší straně, žádný nový reklamační protokol jsme si nevytvořili. Psal jste mi minulý pátek večer, já jsem reagoval s odůvodněním proč zřejmě byla snížena cena. Upozornil jsem Vás, že Vám pošlu po víkendu servisní protokol, což jsem i udělal. Mě je skutečně jedno co jste se dočetl na Dtestu, pro mě je rozhodující vyjádření ČOI, což je státní správa. Reproboxy od Vás přišly špinavé, což máme zadokumentované. Je mi líto, že to tak vidíte, je to ale prostě tak už se zde s Vámi nehodlám hádat. Doporučuji Vám se obrátit na příslušné orgány pokud se cítíte být poškozen, břemeno dokazování bude na nás. Děkuji a přeji hezký večer.

  • Prestante tu laskave lhat, od 23.10 jsem po vas chtel dolozit za co si uctujete 10% kdyz sem vam vratil zbozi ve 100% stavu. Pokazde ste tvrdil ze je to za kontrolu a testovani, uslou zaruku atd..o nejakem zaspineni nebyla nekolik prvnich dni zadna rec..

    Po prokazani ze na to nemate narok, ste si vytvoril novy reklamacni protokol, pdf s datumem 26.10, kde ste si zmenil:
    "znovu uvedení do původního stavu". Tj. kontrola, vyzkoušení a zapojení zboží na cisteni co ste si vymyslel. Navic s tak primitivni vymluvou proc doslo ke zmene reklamacniho protokolu:
    "Bohužel si nemohu přesně pamatovat co se s každým produktem zde děje, co kontroluje, atd."

    To vam lidi vracii 10 baliku denne se zaspinenym zbozim ze ste po par hodinach zapomnel za co je tech 639,- ktere si uctujete..
    To ste ale nebyl schopen dolozit treba fotografii zbozi, nebo alespon vysvetlenim o konkretne jake zaspineni se jedna a jak mohlo dojit k tak velkemu zaspineni ze vam cisteni zabralo pres 2h. I to nauctovani pomalu 30% za cisteni kabelu 39,- korun jen dokazuje jak ste puvodnich presnych 10% z celkoveho ceny zbozi rozuctoval na vymyslene naklady. Z me strany doslo pouze vybaleni a polozeni monitoru par hodin na stul(na dodane podlozky)..od smlouvy sem odstupoval v den dodani zbozi a nasledujici den bylo na ceste k vam. K zaspineni nemohlo dojit ani pri preprave, hrany krabice jsem prelepil lepici paskou..

    Vyjadreni dTest
    "Nelze však po spotřebiteli požadovat náklady zkontrolování zboží, opětovného zabalení či vyčištění, nevybočil-li spotřebitel z mezí dovolených zákonem. "

    Vyjadrit se k tomuto problemu muzete zde:
    http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/8161/

    Jsem si jist ze muj pripad neni prvni ani posledni kdy ste nekomu neopravnene uctoval vymyslene naklady..

    PS: Nezapomente si tu zas nahazet kladne recenze tak jako pred lety:
    https://obchody.heureka.cz/dj-obchod-eu/recenze/?f=22

  • Gorelord: Dobrý den, chápu, že jste rozčilený, nicméně stejně jako Vy máte právo na odstoupení od kupní smlouvy, my máme nárok si vyčíslit případné náklady s uvedením do původního stavu. Navíc jste monitory zaslal velmi spinavé, které jsme museli vyčistit a toto Vám samozřejmě naúčtovat. Děkuji za Vaši recenzi

  • Prodejce si pri odstoupeni od smlouvy (ihned druhy den) neopravnene nauctoval presne 10% z ceny zbozi = 639,- za kontrolu zbozi..
    Odpoved prodejce: "Částka 639,- Kč je účtována za kontrolu zboží. Navíc je zde ušlá záruka, částečné opotřebení, což jsem ale nezohlednil, zohlednil jsem pouze to, že jsem Vám naúčtoval kontrolu a testovánim zboží na což mám jako prodejce nárok.

    Podana stiznost na COI, pokud je zde vice poskozenych, nebo je uz podane tr oznameni, chtelo by to spojit dohromady..

    91% hodnoceni ma obchod jen diky lidem bez reklamace a recenzim co mu psali sprizneny duse viz:
    https://obchody.heureka.cz/dj-obchod-eu/recenze/?f=21