• 27.2.2019 byla odeslána objednávka. Den na to volal zástupce Vaší firmy a sdělil nám, že komoda se bude vyrábět a že zavolá, až bude hotová a domluvíme se o dopravě. Od té doby jen čekáme. Proto nemohu obchod doporučit známým a nemohu hodnotit. Doufám, že se brzy dočkáme a nebudeme muset koupit někde jinde.

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Dobrý den,
    předně děkujeme za vaší recenzi a následně bychom se k ní rádi vyjádřily. Vaše objednávka byla uskutečněna 27.2.2019, do výroby byla zadána 28.2.2019 . Bude naskladněna i dodána v námi garantovaném termínu 3-5 týdnů (tuto informaci jste měla u produktu při objednání, následně vám byla sdělena jak uvádíte i Vy sama při telefonickém potvrzení objednávky) což vychází na 1. - 5. 4. 2019. Nerozumíme tudíž vaší recenzi, z jakého důvodu náš obchod nedoporučujete. Byli bychom velmi rádi, kdyby jste přehodnotila svojí recenzi, jelikož z naší strany k žádnému pochybení nedošlo a objednávka bude řádně vykryta v avizovaném termínu.
    Přejeme příjemný den
    Kolektiv Divanti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nábytek v katastrofálním stavu

    Hodnotím zboží nikoli obchod. V tomto případě vlastně i obchod, protože nábytek prodává. Tak strašně nekvalitní nábytek jsem snad v životě neviděla. Téměř všechny pravé úhly hran desek nábytku, skřínek, stolků, dveří, postele i toaletního stolku apod. jsou omlácené a odlupují se (jak po 20 letech užívání) - nekvalitní povrchová úprava. Černý lesk na zásuvkách není lesk, ale pololesk nebo chcete-li polomat. Chyběly zámky na smontování nábytku, nedodány závěsy k polici a zrcadlu.... No prostě katastrofa. Pozvala jsem si montážní firmu, aby nábytek odborně a rychle sestavili, ti se ovšem nestačili divit a já se styděla až hanba. Co říci na slova : "Paninko, kde jste to vzala, to je hrůza, to nemáte na to, koupit si trochu lepší nábytek za pár šupů?" A samozřejmě spoustu dalších připomínek. Nyní mi stojí sestavená ložnice, ze které je mi na nic a navíc je v horším stavu než ta, kterou jsem zlikvidovala. Bohužel nemohu znovu zaměstnat montážníky a platit je, aby ji rozmontovali a znovu vynosili, hlavně i z časových důvodů rekonstrukce domu. Na Vašich webových stránkách je uvedeno, že se jedná o kvalitní nábytek, to je drzost. Navíc jsem zde skutečně nenašla, že se jedná o polský výrobek. U postele máte uvedeno bez roštu a matrace, tak jsem si u Vás rošt přiobjednala a zaplatila, teď mám ovšem rošty 2. Atd. Atd. Nyní jsem zvědavá na Vaši reakci. Dále už se mi nechce nic psát, ještě bych se více rozzlobila. Jen Vás poprosím, neodebírejte takový šunt, aby v budoucnu nemuseli další lidé vyhazovat peníze oknem. Libuše Amálie Holá

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Dobrý den paní Holá,
    předně bychom vám chtěli poděkovat za vaše hodnocení nábytku, které není určitě pro nás příjemným zjištěním, nicméně rádi bychom jsme se k tomu vyjádřili.
    V úvodu píšete, že hodnotíte zboží nikoli obchod což hned v další větě vyvracíte, že vlastně i obchod, jelikož tento nábytek prodává. Ano, tento nábytek opravdu prodáváme jako levnější řadu nábytku a rozhodně ho nemůžeme srovnávat s produkty, které vyrábíme sami. Tyto komodity od nás odebírá cca. 40 prodejců v ČR. Nicméně, za kvalitou materiálů si rozhodně stát budeme a jestliže vy jste dostala zboží, které je v tak tragickém stavu jak uvádíte, je v plném vašem právu podat reklamaci a my jsme od toho, abychom jí řešili.
    Musím říci, že mě velmi mrzí, že tuto věc řešíme touto formou. Telefonicky jsme spolu mluvili a vy jste mě říkala, že nás chcete pouze informovat jak je zboží špatné. Já osobně jsem vás požádal, aby jste podala reklamaci, udělala fota poškození a zaslala je emailem k nám , že z mého profesního hlediska nemůžu pouze tuto informaci vyslechnout a nic s tím nedělat. Říkal jsem vám, že se to musí dát do pořádku a takto to rozhodně nechat nemůžeme. Rovněž jsem vám říkal, že zaslané fota pošleme výrobci a budeme chtít od něj řešení. Říkal jsem, že části, které jsou poškozené vyměníme. Do dnešního dne jsme od vás žádnou písemnou reklamaci ani fota neobdrželi, pouze toto hodnocení. K výše mnou napsané větě, že "za kvalitou si stojíme": Každý týden navážíme cca. 15 -20t nábytku od tohoto výrobce. Procento reklamací je ročně řádově 1,5% a to v největší míře vzniká dopravou, nikoli ve výrobě. Materiál, který výrobce používá je Kronopol (jinak u nás Kronospan), což je naprosto renomovaná firma a pokud píšete o nekvalitním materiálu, píšete o tomto výrobci lamina. Rozhodně tím ale nechci říct, že reklamace vzniknout nemůže. Co se týče informace o původu zboží, nebo případně informací o produktech. Vždy používáme označení, které nám dává dodavatel nebo výrobce. Pokud není původ napsán na stránkách, vždy a to zdůrazňuji vždy, zákazníkovi na dotaz původ sdělujeme. Pokud jste tyto informace neměla nebo nenašla na webu, mohla jste nás kontaktovat před uzavřením objednávky a na cokoli se dotázat. Následně jsme vás pak kontaktovali telefonicky a ověřovali jsme si s vámi objednávku. Všechny vaše dotazy , které jste nevěděla nebo jste si nebyla jistá, jste mohla i v této chvíli dostat a v případě, že by vám cokoli nevyhovovalo, mohla jste objednávku stornovat.
    Co mě však velmi zaráží.... Píšete jak jste si najala profesionální montážní firmu, která měla připomínky ke zboží, když jej montovali a podobně... Ptám se tedy proč, profesionální firma, která rozbalila balíky, musela vámi uváděné poškození přece vidět a rozhodně, pokud bylo tak zboží poškozené, přece nebude dále cokoli montovat, ale řekne: "paní, tohle montovat nebudeme, reklamujte to, tohle je hrozný nábytek...." Proč tedy, v takovém stavu profesionálové kompletní ložnici smontovali....? Mohli jsme všichni předejít těmto následným věcem a vše řešit okamžitě. Z mého pohledu je to velmi zvláštní.... Jednou větou - telefonicky jste nás kontaktaktovala, že máte od nás hroznou ložnici, kterou přesto odborníci smontovali, byť byla ve stavu v jakém uvádíte a na můj požadavek, ať pošlete reklamaci a pár fotek, že to musíme vyřešit, nedojde nic pouze tato recenze, jak nedoporučujete obchod a jak hroznou ložnici od nás máte .....
    Dále jste upozorňovala, že vám chyběli zámečky a závěsy na zeď..... Co se týče zámečků, tyto věci odesíláme druhý den a pro doplnění - pokud je poškozeného něco ve zboží má zákazník poškozenou část cca do 5 -10 dnů doma novou a poškozenou vyhodí. Kování na zeď nedává dnes téměř žádný výrobce a o tom jsme rovněž v telefonu mluvili, jelikož neznáme vaše materiály, ze kterých máte dům nebo byt postavený.
    Co se týče vaší připomínky roštů. Laťový rošt vám dal skladník omylem na víc a nejedná se o normální rošt, ale pouze o laťovku, která není v ceně lůžka. Rošty, které jste si koupila jsou pro všechny typy matrací a doporučili jsme je vám proto, aby vám laťový rošt matraci nedeformoval. Ten co jste od nás dostala na víc, pro nás není rošt, ale náhrada roštu.
    Na závěr bych chtěl říci, pokud máte opravdu se zbožím problém, pojďme věc řešit normální lidskou a slušnou formou, zašlete nám výše zmiňované podklady a my se vám budeme snažit maximálně pomoci, tak jak jsem vám již říkal v našem telefonickém hovoru.
    Pevně věřím, že z naší reakce jste poznala, že jsme profesionální firma a ne firma, která by se zákazníka nezajímala a nestarala.
    Velmi mě mrzí jaké jste napsala hodnocení, což bych pochopil v případě, že bychom s vámi nekomunikovali, ale určitě potvrdíte, že jsem vám chtěl být, hned jak jste volala, nápomocen...

    Děkuji a přeji krásný den
    Jaroš

    • Společnost mě informovala, že musí objednat nový stolek
    • PPL stolek rozbila

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Dobrý den,
    rádi bychom vám poděkovali za vaše hodnocení, byť ne doporučující. Ve svém hodnocení píšete, že jsme vás informovali o rozbitém stolku, který poškodila přepravní společnost. Tuto skutečnost jsme vám neprodleně obratem sdělili, jak jsme se informaci od PPL dozvěděli a po domluvě s vámi jsme objednali nový stolek. Dle našeho mínění jsme se zachovali z cela profesionálně, jelikož jsme sjednávali okamžitou nápravu a nedopustili jsme, aby vám byl dodán rozbitý kus. Překvapuje nás proto vaše negativní reakce. Nechat vám doručit zboží s vědomím, že je poškozené - to bychom vnímali jako nekorektnost, nikoli skutečnost, že jsme danou věc řešili plně k vaší spokojenosti a abychom předešli reklamacím. Pokud i tento postup zákazník vnímá jako špatný a nedoporučuje firmu, vyvstává otázka, co víc může obchod pro spokojenost zákazníka ještě udělat....
    Děkujeme vám a přejeme krásný den
    Kolektiv Divanti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekvalitně pripravene komponenty k montáži, nekvalitní baleni, nelogicky manual... Komponenty nejsou označeny, pouze spojovací material,

    Doporucuji jineho vyrobce

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Vážený pane Svoboda,
    rádi bychom vám poděkovali za váš názor i podnět a rádi bychom se k vašemu postřehu vyjádřili. Stůl, který jste objednával z výprodeje byl za podstatně sníženou cenu oproti běžně dostupnému produktu, čímž samozřejmě nechceme říci, že by zboží mělo být v nepořádku. Výrobce, který nám tento stůl dodává dělá obrázkový manuál a dle množství zboží, které se dováží, procento reklamací je mizivé. Kvalitu balení nemůžeme posoudit, jelikož standardně je vkládano do kartónových krabic ve kterých se běžně zboží expeduje. Pokud vám došel karton poškozený, není to vinou expedice, ale přepravní společnosti, která bohužel v některých případech a to zejména na doručovacích depech nezachází s komoditami tak jak by úplně měla. Musíme uvést, že každé zboží od nás odchází vždy zkontrolováno a pokud by balení neodpovídalo přepravním podmínkám a bylo poškozené, přepravní společnost by jej ani nepřevzala. Nicméně, předpokládáme, že i přes tyto výhrady došlo zboží v pořádku. Pokud jste měl nějaký problém při sestavování, byl jste předem informován, že nás máte kdykoli kontaktovat a my vám budeme nápomocni. Myslíme si, že hodnotit firmu takto negativně není úplně relevantní.
    V každém případě jsou tyto podněty důvodem k zamyšlení ke zkvalitnění jak balení tak i montážních manuálů. Je však potřeba říci, že člověk, který nemontuje nábytek pravidelně, bude mít vždy situaci ztíženou.
    V případě potřeby je vám k dispozici vedení společnosti
    Přejeme krásný den
    Kolektiv Divanti

    • Uplynula tak dlouhá doba od objednání a zboží nedorazilo. Za tak dlouhou dobu jsem schpen si věšák vyrobit sám.

    Od této firmy si nic neobjednávejte.....

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Vážený pane Stecker,
    neprve bychom vám chtěli poděkovat za vaše hodnocení a rádi bychom se k vašemu hodnocení vyjádřili. Každý produkt, který máme na stránkách má deklarovaný termín dodání a co se týče vámi objednaného věšáku byl tento termín 3-5 týdnů. Tuto informaci jste obdržel i následně při telefonickém potvrzení objednávky.
    Kontaktovali jsme vás telefonicky ihned po zaslání vašeho hodnocení a to 3 týden od objednání, kdy vám z Heureky došel dotazník a tuto skutečnost jsme si spolu potvrdili s tím, že jste sám uvedl, že jste na to zapomněl. Požádali jsme vás o relevantní hodnocení po obdržení zboží, které bylo 4 týden od objednání, tudíž v deklarovaném termínu a vy jste nám přislíbil, že hodnocení opravíte. Je pro nás velkým překvapením, že píšete "od této firmy nic neobjednávejte", když jsme do detailu dodrželi všechny garantované termíny a zboží vám došlo v pořádku.
    Je zbytečné, aby pak charakter neadekvátní recenze poškozoval naší firmu.
    Budeme velmi rádi, když přehodnotíte vaše hodnocení.
    V případě jakéhokoliv dotazu je vám k dispozici vedení společnosti
    Děkujeme
    Přejeme krásný den
    Kolektiv Divanti

  • Obchod nemohu hodnotit zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Vážená paní Johanko,
    nejprve bychom vám rádi poděkovali za vaše hodnocení, ikdyž negativní. To že nemůžete hodnotit náš obchod, jelikož vám zboží ještě nedorazilo, ení vinou naší společnosti, ale dotazník, který vám došel zasílá Heuréka dříve než máme deklarované termíny. Ve vašem případě to bylo 3-5 týdnů a dotazník vám přišel již po 3 týdnech. Tuto skutečnost není v našich silách ovlivnit. V každém případě, termín, který jsme vám deklarovali byl zcela dodržen.
    Přejeme krásný den
    Kolektiv Divanti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhé dodací lhuty

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Vážená paní Vlaďko,
    děkujeme za vaše hodnocení, byť negativní. Rádi bychom se vyjádřili k dodací lhůtě. Jako jedna z mála firem u produktu uvádíme pravdivé informace o termínu dodání a následně jej s každým zákazníkem i telefonicky konzultujeme po učinění objednávky. Ve vašem případě tomu nebylo jinak. Pokud se stane, že termín dodání je z jakéhokoliv důvodu prodloužen, je zákazník vždy otéto skutečnosti informován. Je nám velmi líto, že i přes tuto skutečnost a informace dáváte negativní hodnocení, byť jste zboží v deklarovaném termínu obdržela.
    Přejeme krásný den
    Kolektiv Divanti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Velice dlouhá dodací doba,nikde u zboží nebylo uvedeno ,že není skladem,objednával jsem někdy v půlce listopadu s dostatečným předstihem aby bylo dodáno do vánoc bohužel zboží není a prý nebude,až někdy během ledna , takže docela velké zklamání. Z mé strany určitě poslední nákup

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Dobrý den,

    předem bychom rádi poděkovali za váš příspěvek, nicméně bychom se rádi vyjádřili. Pokud se podíváte do potvrzené objednávky, v záhlaví je uvedeno, že realizaci objednávky negarantujeme dodání do vánoc. Každého našeho zákazníka na víc telefonicky kontaktujeme po učinění objednávky a tuto informaci jsme vám sdělovali i telefonicky, že vámi vybraný stolek nebude do vánoc dodán. Byl jste informován, že termín posledního zboží, které jsme s termínem do vánoc garantovali, bylo objednání do 10.11.2015. Tuto informaci jste dostal, tudíž nás překvapuje vaše negativní recenze.
    Termín dodání vám byl sdělen v první polovině ledna 2016, nikoli že někdy během ledna. Snažíme se maximálně vždy vyjít zákazníkovi vstříc, ale jsou věci, které bohužel ovlivnit neumíme nebo nemůžeme.
    Byli bychom rádi, kdyby jste přeci jen vaší recenzi přehodnotil. V případě potřeby je vám k dispozici vedení naší společnosti.

    Děkujeme za váš názor a přejeme hezké svátky
    Kolektiv Divanti

  • Nič hodnotit nemožem,pretože zboží stále nemám.Z dodací dobou som absolutne nespokojní.

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Dobrý den,
    omluváme se za zpoždění termínu, jelikož je výroba před vánočními svátky ve skluzu. V tuto chvíli máte již zboží doručené.
    Děkujeme za vaší trpělivost a přejeme hezké svátky
    Kolektiv Divanti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost dodávky
    • V nepoškozeném obalu bylo poškozené zboží.Při montáži jsem to musel tak nějak zakrýt.Opět to balit,odnést na poštu,platit poštu se mi nechtělo.

    nebudu doporučovat

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší zaslanou recenzi a je škoda, že jste nekontaktoval naše reklamační oddělení. Bohužel, do balíku nevidíme a podle toho co píšete, došlo k poškození s největší pravděpodobností přepravou - přepravní společností. Pokud by jste nás kontaktoval, mohli jsme tuto nepříjemnost vyřešit naprosto bez problému, nebylo třeba nikam nic posílat ani balit. Tyto věci řešíme zasláním poškozeného dílu aniž by jste cokoli zasílal zpět
    Přejeme pěkný den
    Kolektiv Divanti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace s obchodem
    • Zboží nedorazilo kompletní

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Dobrý den,
    předem bychom se vám chtěli omluvit, že vámi objednaná police nedošla v pořádku. Děkujeme za zaslané fotky poškození, ze kterých je zcela patrné, že k poškození došlo přepravní společností. Vaše reklamace bude vyřešena v nejbližších dnech.
    s omluvou a přáním pěkného dne
    Kolektiv Divanti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento obchod prodává !!!VELMI NEKVALITNÍ A PŘEDRAŽENÝ NÁBYTEK Z POLSKA!!! všechny řezy jsou oštípané jelikož materiál je zpracováván na nějaké amatérské cirkulárce. No zkrátka HNUS. Pořádně jsem se nachytal. Jediný důvod proč si zboží nechám je že pošta mi stolek přivezla rozbitý a celou cenu mi tudíž uhradila. Dejte si na tuto firmu velký pozor. ZLATÁ IKEA
    • Tento obchod prodává !!!VELMI NEKVALITNÍ A PŘEDRAŽENÝ NÁBYTEK Z POLSKA!!! všechny řezy jsou oštípané jelikož materiál je zpracováván na nějaké amatérské cirkulárce. No zkrátka HNUS. Pořádně jsem se nachytal. Jediný důvod proč si zboží nechám je že pošta mi stolek přivezla rozbitý a celou cenu mi tudíž uhradila. Dejte si na tuto firmu velký pozor. ZLATÁ IKEA

    Tento obchod prodává !!!VELMI NEKVALITNÍ A PŘEDRAŽENÝ NÁBYTEK Z POLSKA!!! všechny řezy jsou oštípané jelikož materiál je zpracováván na nějaké amatérské cirkulárce. No zkrátka HNUS. Pořádně jsem se nachytal. Jediný důvod proč si zboží nechám je že pošta mi stolek přivezla rozbitý a celou cenu mi tudíž uhradila. Dejte si na tuto firmu velký pozor. ZLATÁ IKEA

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom nejprve poděkovali i za tuto ne zrovna příjemnou recenzi a zároveň bychom se k ní rádi vyjádřili.
    Musíme se velice striktně ohradit z nařčení jak uvádíte " tento obchod prodává velmi nekvalitní předražený nábytek z Polska".
    Naše společnost má jako doplňkový prodej i levný nábytek z Polska, ale deklarujeme záruku na tento nábytek 5 let, jelikož jsme si jisti, že se jedná o výrobky, které jsou velmi slušné.
    Ano vámi objednaný RTV stolek je polského výrobce, který je jeden z největších certifikovaných výrobců v Polsku a mimo jiné se podílí i na některých výrobcích jak uvádíte i pro "zlatou ikeu". Informaci o původu zboží standardně sdělujeme zákazníkům, s čímž jako jedna z mála firem nemáme problém. Pokud jste měl jakýkoli dotaz, stačilo se při objednání dotázat a informaci by jste okamžitě dostal, jelikož naše pracovnice s vámi i několikrát hovořila.
    K vašemu vyjádření "předražený nábytek" - prosíme o zaslání jakéhokoli stejného televizního stolku, který je v ceně, která je o tolik nižší, kde můžete říct, že je něco předraženého. Prodejní ceny stanovuje výrobce, nikoli naše firma.
    Samozřejmě se může stát, že se něco nepovede, vždy vše dělají jen lidi a od toho jsme zde, abychom vše vyřídili.
    Pokud jste byl se zbožím tolik nespokojen, mohl jste jej vrátit a to bez udání důvodu. Píšete, že vám pošta stolek zaplatí, jelikož byl poškozen. Nemohli například vady vzniknout právě poškozením přepravou pošty?
    Pokud vám pošta celý stolek zaplatí a proto si ho necháte, jak píšete, máte ho tedy celý zdarma. Proč tedy ta nespokojenost?
    Pokud by byl opravdu v takovém stavu jak uvádíte, myslíme si, že by jste ho chtěl vrátit a nebo požadoval dodání nového.
    Vaše nízké hodnocení dodací lhůty nechápeme už vůbec. Zboží jste objednával 6.4.2014 a my jsme vám ho již expedovali 23.4.2014 což je cca.2,5 týdne od objednávky, ikdyž máme na stránkách uvedenou dodací lhůtu 3-4 týdny.
    Mrzí nás, že se vám nelíbí i přehlednost stránek, což je samozřejmě k zamyšlení i pro nás, ikdyž hodnocení zákazníků o přehlednosti je velmi dobré.
    V každém případě došlo k problému s reklamací a myslíme si, že tato věc se stává a bude stávat. Dle našeho názoru se tato věc mohla vyřešit v klidu, s grácií a ne osočováním typu jak píšete " na tuto firmu si dejte pozor".
    Jsme výrobci nábytku a také prodejci a uvádíte zde spoustu nepravdivých informací.
    V případě potřeby vám je plně k dispozici vedení společnosti.

    Přejeme příjemný den

    Kolektiv Divanti

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží bylo poškozené - věšák, chyběly tam šroubky

    Reakce obchodu Divanti.cz

    Dobrý den,
    děkujeme vám za vaší recenzi.
    Uvádíte, že vám věšák přišel poškozený, respektive chyběli šroubky. Tato věc se může přihodit, ve vašem případě předpokládáme, že se jedná o šrouby k připevnění na zeď, které nejsou ale součástí dodávky. Dnes výrobci ve většině případů tyto šrouby na zavěšení nedodávají a je to z důvodu toho, že se staví zdi z různých materiálů a do každého je potřeba jiný typ hmoždínek a šroubů.
    Pokud by se jednalo o šroubky na přichycení háčků, stačilo se obrátit na naše reklamační oddělení a druhý den bychom vám šroubky doručili.
    Bohužel žádnou reklamaci jsme od vás neobdrželi.
    Pokud je cokoliv v nepořádku je vám plně k dispozici i vedení společnosti.

    Přejeme klidný den

    Kolektiv Divanti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.