Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem potřebovala doručit rychle, jelikož jsem objednávala nezbytné pomůcky pro maminku po operaci kyčle. Po objednání me kontaktoval zástupce obchodu, že je nutno změnit způsob dopravy kvůli rozměrům zásilky a je třeba v souvislosti s tím doplatit pár korun. Doplatek jsem zaslala obratem, poslala screenshot s potvrzením platby a prosila o rychlé vyřízení. Zástupkyně komunikovala obratem do chvíle, než jsem zaslala požadovaný doplatek, pak mi již neodpověděla. Následně jsem se musela připomínat druhý den s termínem doručení, na což mi bylo řečeno, že účetní je na dovolené, nelze tedy ověřit, že má platba dorazila a objednávka tedy stojí. Nabídli mi vrácení peněz, což jsem využila, a musela jsem zboží narychlo shánět jinde.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    Velice nás mrzí komplikace, které jsme vám způsobili. Ten den jsme měli více pohledávek a vaši objednávku se nám nepodařilo vyřešit včas k vaší spokojenosti. Pokud byste i přes tuto negativní zkušenost měla zájem od nás si zboží objednat. Přijměte od nás prosím jako omluvu 20% slevu na další nákup.

    S přáním pěkného dne
    Distrimed s.r.o.

    • chtel jsem pneumaticka kola dostal jsem plna k invalidnimu voziku jinak vse vporadku.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    tento typ vozíku se vyrábí pouze s pneumatickými koly, proto je záhadou, jak jste mohl dostat vozík s plnými koly. Jedině snad, že by došlo k chybě při montáži u výrobce. Jinak si to vysvětlit neumíme. Pokud tomu opravdu tak je, kontaktujte nás telefonicky, anebo e-mailem a vozík vám samozřejmě vyměníme.

    Omlouváme se za způsobené problémy.

    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nekvalitní výrobek, použitelný pouze dva dny.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že máte se zakoupeným výrobkem problém. V tom případě ale, je ho potřeba reklamovat. Samozřejmě, že u každého výrobku se může vyskytnout vada, ale to my, jako prodejce neovlivníme. Ozvěte se a domluvíme se na výměně anebo vrácení peněz.

    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží nekvalitní, vráceno zpět
    obchod neposílá štítek pro vrácení, takže náklady na dopravu zaplatíte vy
    a na vrácení peněz za zboží stále čekám

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyl s výrobkem spokojen. Nemyslíme si, že je to nekvalitní výrobek. Prodáváme ho úspěšně již několik let a v nezávislých hodnoceních kupujících, které jsou u výrobku uvedeny, dostal 7 krát 5 hvězdiček. Chápeme ale, že jste mohl mít jinou představu o výrobku, je to vaše právo. Výrobek se k nám vrátil ve středu 14.12.2022 a peníze odešly na váš účet ve čtvrtek 15.12.2022. Rychleji to fakt neumíme.

    Přejeme hezké Vánoce
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    kanyla se nedá použít. Je cítit umělou hmotou.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste s produktem nespokojen. Tuto kanylu běžně prodáváme již několik let i do nemocnic a nikdy nebyl problém.
    Pokud vám však z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete produkt vrátit. Pokyny k vrácení najdete na našich stránkách, anebo nás kontaktujte telefonicky.

    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Pokud bych ještě před nákupem si mohl zboží prohlédnout,tak za cenu,která byla požadována bych zboží nekoupil. Podle mého názoru se jedná o předražené zboží.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že výrobek nesplňuje vaše představy. Prodáváme ho již několik let a zatím má pouze pozitivní recenze. Pokud ale nejste s produktem spokojen, máte možnost ho do 14 dnů vrátit a my vám pošleme peníze zpět.

    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost. Místo avizovaných 48 hodin pro doručení zatím již 11 dní čekám na předání zásilky přepravci. Tento obchod už nikdy!

    0bjednáno dne 3.7.2022,placeno ihned kartou.Na stránkách obchodu doba dodání do 48 hodin. Po vyžádání čísla zásilky dne 8.7.2022 jsem při zadání sledování zásilky zjistil,že zásilka čeká na předání přepravci. Dnes 11.7.2022 odpoledne byla teprve zásilka předána obchodem do přepravy.Absolutní nespolehlivost.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    velice nás mrzí prodlení a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
    Váš případ jsme prověřili, abychom zjistili, co se přihodilo a mohli jsme do budoucna takovým problémům zamezit.
    Z prověření vyplývá:
    3.7. (sobota) v 19h jste udělal objednávku.
    4.7. (pondělí) - jsme zadali jsme přepravu na Zásilkovnu. Tady se stala chyba, jelikož vy jste požadoval dodání prostřednictvím PPL.
    5. a 6.7.(úterý, středa) - svátky
    8.7. (pátek) - zjištěná chyba, ale bylo již pozdě zajistit odvoz PPL
    9. a 10.7. - sobota, neděle
    11.7. předáno PPL
    12.7. bylo doručeno ve 14:37
    Z výše uvedeného vyplývá, že jsme udělali chybu, když jsme zadali dopravu jinému přepravci a následné odhalení trvalo další 2 pracovní dny. Přes tuto chybu však bylo zboží dodáno pátý pracovní den od vaši objednávky. Jelikož se do toho namíchaly dva víkendy a dva svátky, tak to opravdu celkově trvalo hodně dlouho a naprosto chápeme vaše rozhořčení. Během svátku a o víkendech ale dopravci nedoručují. Dodání do 48 hodin se počítá na pracovní dny.
    Bohužel, přiznáváme naší chybu, jsme taky jenom lidi a lidé jsou omylní. Naštěstí se tyto chyby stávají pouze ojediněle, což dokazují hodnocení ostatních nakupujících.
    Abychom zamezili opakování stejné chyby, zavedli jsme nyní dodatečnou kontrolu zásilek před předáním dopravci.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.

    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem objednáno a zaplaceno. Když se 14 dní nic nedělo, dotázal jsem se na stav objdnávky. Dozvěděl jsem se, že zboží nemají a již mít nebudou, ale aby mě informovali a poslali peníze zpět to je ani nenapadlo. Žádal jsem okamžité vrácení peněz tak doufám, že přijdou.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    omlouváme se za nedopatření. Peníze vám byly zaslány ihned po zjištění pochybení.
    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Za 14 dnů nebyli schopni zboží dodat.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    Mrzí nás, že vaše zboží ještě nedorazilo. Při objednání zboží nebylo skladem, a bylo tam upozornění, že bude naskladněno do 5pracovních dnů.
    Objednala jste 30. 11., naskladněno bylo 03.12. pátek. Expedice proběhla v pondělí 06.12. Od 06.12. má vaší objednávku dopravce a nevíme, proč vám ji stále nedoručil.
    Dopravce jsme dnes po vašem hodnocení kontaktovali a zjistíme co se s vaší zásilkou stalo. Bohužel jsou momentálně vytížení na maximum, takže jejich odpověď může chvíli trvat.
    Ještě jednou se omlouváme, že dodání dopravce trvá tak dlouho. Škoda, že jste nás nekontaktovala přímo dříve, mohli jsme to už urgovat.

    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod inzeruje zboží, které není schopen dodat. Až po 10 dnech jsem byl informován, že zboží není dostupné

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že se stala tato nepříjemnost. Moc se omlouváme.
    U zboží bylo uvedeno, že termín dodání je do týdne. Zboží bylo objednáno u dodavatele, který nám však až po urgencích sdělil, že ho nemůže dodat v požadovaném termínu.
    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelibila se mi absolutne barva vyrobku, respektive jeho obalu.Na webu je neco vyfoceno - zbozi v nejakem obalu, ale dojde vam neco uplne jineho.Maji tam sice napsane, ze barva se muze lisit dle toho, co je zrovna na sklade...Ok, to beru.Ale meli by zakaznikovy dat snad vedet, co ze to zrovna na sklade je a jak to vypada, aby se mohl rozhodnout zda to chce stale..Za me hulvatske..., nedostatecne.Ubrani se,protoze tam daji tu veticku ale co to vypovida o vztahu k zakaznikovi? Za me nic dobreho.Plus problemy na platebni brane, nakonec jiny zpusob platby, chapu to se stat muze, ale zmatky v doprave, ktere tam vymysleli byly neuveritelne...A k tomu vam dojde neco, co jste necekali.Za me hodne spatne

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Šíleně předražený produkt,téměř o 100 %.
    Příště musím pozorněji sledovat ceny u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží ihned skladem
    • Obchod ihned odpověděl
    • Neschopný dopravce PPL cca 10 dnů čekám na doručení

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste stále nedostal zboží z důvodu problému s dopravcem. Snažíme se to s ním řešit, ale víc to ovlivnit neumíme. Můžeme vám zkusit poslat zboží znova jiným dopravcem.
    Děkujeme za kladné hodnocení našeho obchodu ohledně dostupností zboží a komunikace (což ovlivnit můžeme) i když je to v rozporu s tím, že náš obchod celkově nedoporučujete z důvodu problému s PPL (což ovlivnit nedokážeme).
    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží, které bylo skladem dle informací o položce a ihned zaplaceno ( pondělí večer), bylo expedováno po 3 dnech a doručeno v pondělí ve 12.00 do zásilkovny vzdálené 20 km.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    omlouváme se za opožděné dodání, ale na našich stránkách (v košíku) kde potvrzujete objednávku, máme upozornění (červeně): "Vzhledem k enormnímu nárustu objednávek dezinfekčních prostředků do ordinací, nemocnic, domovů důchodců, škol, apod., se může doba expedice objednávky prodloužit o 2-3 dny. Omlouváme se a děkujeme za pochopení."

    Balík jsme předali Zásilkovně 4.6. a nevíme, proč jim dodání do určené výdejny trvalo tak dlouho. Budeme to prověřovat. Ale my tu dobu nejsme schopní ovlivnit.

    Nerozumíme Vaší výtce, že jsme dodali balík do Zásilkovny vzdálené 20km. Toto výdejní místo jste si zvolil sám v objednávce a my jsme nic neměnili.
    Je nám líto, že jste nebyl spokojen a že nedoporučujete náš obchod z důvodu prodlení, o kterém jste byl informován předem a dodáním na výdejnu Zásilkovny, kterou jste si sám zvolil.
    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží je zaplacené, ale nedorazilo.
    Se zdůvodněním mě obchod nekontaktoval.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mizerné

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    ihned po přijetí Vaší objednávky, jsme Vás telefonicky informovali, že bohužel danou dezinfekci Vám nemůžeme dodat, jelikož z nového nařízení vlády ČR vydaného v souvislosti s epidemií koronaviru, musíme přednostně zásobovat zdravotnická zařízení.
    Dohodli jsme se na stornování objednávky a vrácení peněz. Výrobek jsme ihned z eshopu odstranili. Peníze už máte zpět na účtě.
    Omlouváme se za způsobené problémy a mrzí nás, že nejste ochoten akceptovat vzniklou krizovou situaci a naší povinnost zásobovat v první řadě zdravotnická zařízení.
    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednáno před více než 3-týdny(3.2.2020) a dosud nedoručeno(25.02.2020) i když eshop píše , že skladem ihned k expedici, nebo skladem u dodavatele k expedici do 5ti-dnu, ale tj. spíše selhání/chyba dodavatele nikoliv produktu

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Vážený pane,
    ještě jednou se omlouváme. Máte pravdu, na eshopu jsme u tohoto produktu informaci o expedici do 5ti dnů, což byla nejdelší doba dodání tohoto dezinfekčního přípravku od dodavatele. Jak jsme vám již několikrát vysvětlovali po telefonu i emailem, situace se v souvislosti s panikou kolem koronaviru náhle změnila, a výrobce i při zavedení třísměnné výroby, nestíhá. Informaci o dostupnosti jsme poté změnili.
    Naše specialistka přes dezinfekční přípravky to s vámi telefonicky konzultovala a navrhla vám záměnu za jiný přípravek, který byl skladem, a zároveň byl vhodnější pro vámi popisované použití (původně jste si vybral přípravek, který je určen spíše pro potravinářský průmysl). Vy jste nechtěl nic měnit a trval na svém. Slíbili jsme vám, že vám to dodáme ihned, jak zboží naskladníme, což nám výrobce sliboval, ale bohužel z výše popisovaných důvodů nedodržel. Následovaly další telefonáty, kdy jsme se vám to snažili vysvětlit a znovu a znovu se omlouvali, že se doba bohužel prodlouží. Dne 26.2. jsme konečně zboží naskladnili a ještě tentýž den odeslali k vám.
    Chápeme vaše rozhořčení, že jsme vám zboží nedodali v avizovaném termínu, ale situace s dezinfekčními přípravky je nyní opravdu výjimečná.
    Distrimed s.r.o.