Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena
    • Kontrola spravného zboží pro odeslání objednávky.

    Objednal si zboží. Přišlo mi sice následujícíden, ale požadované rozměry se lišili, což mne, pokud se jedná o zdravotnické potřeby nepotěšilo. Následná výměna zboží proběhla bez problémů.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    omlouváme se za lidskou chybu, která vznikla při snaze vychystat Vaší objednávku co nejdříve. Tento omyl se naštěstí podařilo vyřešit obratem k Vaší spokojenosti,
    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá doba dodání. Nemají uvedeno, že není na skladě.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za delší dobu dodání, než byla avizovaných 5 dnů. Výrobce má u tohoto výrobku z důvodů dovolených výpadek a neinformoval nás.
    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nevím
    • nevím, ale nástavec na WC při instalaci,hned urvané držáky,nekvalitní.Mám to pro nemocného tatínka,nedoporučuji, na nové držáky musím čekat další týden.Reklamace nepřijata,nekupujte.

    Nevím má první zkušenost není dobrá,mám akorát problémy.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s nákupem nespokojená. Neuznání reklamace není naše rozhodnutí. Nejsme výrobci tohoto výrobku a o posouzení jsme požádali výrobce. Jeho vyjádření, že k poškození mohlo dojít pouze násilným zacházením a tudíž se na tuto vadu nevztahuje záruka, jsme Vám pouze tlumočili.
    Náhradní díly jsme ihned objednali a okamžitě jak dorazí, tak Vám je pošleme, Že to bude trvat týden jsme Vás informovali a s tímto řešením jste souhlasila.
    Prodáváme tento typ nástavce již 3 roky a takovou reklamaci jsme ještě neměli, tak že náhradní díly skladem nemáme.
    Mrzí nás, že hodnotíte negativně kvalitu komunikace našeho obchodu na základě neuznání reklamace výrobcem.
    Náhradní díly by měly dorazit k nám dnes a obratem je pošleme.
    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • - dlouhá dodací lhůta
    • - zboží mám objednáno cca 14 dní, ještě jej nemám
    • - mám napsat názor a zboží ještě ani nedorazilo...

    pokud chcete rychle, nemáte šanci...

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    zásilka Vám byla několikrát doručovaná a Vy jste ji nepřebrala. Ani po našem telefonickém rozhovoru a domluvě dalšího termínu doručení se kterým jste souhlasila, a který jsme Vám ještě potvrdili i e-mailem, jste zásilku nepřebrala a vrátila se k nám zpět.
    Je nám líto, že nejste s naším obchodem spokojená, ale když si zboží nepřeberete, je zřejmé, že ho mít nemůžete.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod poměrně rychle provedl změnu objednávky na požadovanou sedačku vyšší nosnosti, ale nakonec jsme stejně dostali kočku v pytli.
    • Přišla sedačka o nižší nosnosti, ale protože již nezbytně potřebujeme ze zdravotních důvodů sedačku používat, tak jsme si velice neradi ponechali vadně dodanou sedačku nižší nosnosti. Ze zdravotních důvodů jsme již nemohli čekat na vyřízení reklamace.
    • Hlavní zápor je, že balík byl zabalen do velice houževnaté černé neprůhledné folie ve více vrstvách, takže "rozbalení" trvalo několik minut a dostali jsme kočku v pytli. Absolutní nespokojenost.
    • Chudáci staří lidé tak zažijí nepříjemné překvapení.
    • Proč jsou velké a objemné dodávky baleny do velice tenké a snadno odstranitelné dobře průhledné folie a tak máte možnost se na první pohled přesvědčit nápisy na originálním balení výrobku.

    Nemohu tak s dobrým vědomím beze zbytku všem doporučit.
    Zajímala by mně reakce vašeho obchodu.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
    Sedačky s nosností 135 kg se vyprodaly a budou skladem až na začátku 9/2015, a omylem Vám byla zaslaná sedačka s nosností 110 kg, která byla skladem na externím skladu. Tuto záměnu jste telefonicky konzultovala a jelikož jste nechtěla čekat na naskladnění sedačky s vyšší nosností, byla Vám nabídnuto odstoupení od smlouvy - tj. okamžité vrácení peněz, což jste akceptovala.
    Balíky balíme důkladně, aby nedošlo k poškození během přepravy. Neděláme to proto, aby se to zákazníkům hůře rozbalovalo, ale abychom měli jistotu, že zboží dorazí nepoškozené. Stojí nás to více peněz, ale máme jistotu, že při přepravě nedojde k poškození.
    Černou folii používáme z důvodu zachování diskrétnosti zákazníků. Většina zákazníků si nepřeje, aby pošťák, anebo soused viděl, že si objednávají zdravotní pomůcku, a tím pádem věděl, že mají nějaké zdravotní problémy. U sedačky do sprchy to možná nebude až tak choulostivé, jako například u plen pro inkontinentní pacienty, anebo cévek, ale někomu může vadit i to, a proto neděláme rozdíl v balení různých produktů.
    Použití průhledné folie by stejně nezaručilo, že zákazník uvidí požadované údaje na krabici, jelikož na krabicích často tyto parametry nejsou napsané.
    Ještě jednou se omlouváme za chybu při expedici a znovu Vás ujišťujeme, že máte možnost toto zboží vrátit.
    S pozdravem
    Distrimed s.r.o.

    • zboží stále nedorazilo !!!

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    zvolila jste osobní odběr na prodejně v Ostravě, kam zboží dorazilo v pátek. Dnes Vám budou z prodejny volat, že je zboží přichystáno k vyzvednutí. Za prodlevu se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • Zboží neodpovídá kvalitou ani cenou

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Vážený zákazníku.
    Vámi zakoupený produkt prodáváme již 2 roky a zatím jsme neměli jedinou výtku ke kvalitě anebo ceně. Samozřejmě, že každý může mít jinou představu o produktu, a proto je tady 14 denní lhůta pro vrácení zboží.
    Pokud hodnotíte kvalitu komunikace jako nedostatečnou, dovolíme si shrnout celý průběh komunikace od Vaší objednávky až po výměnu zboží, ke které došlo dnes.
    11.12.čtvrtek, 23:30h jste objednala zboží
    12.12,pátek, 14:00 Vám zasíláme email, s informací, že máme pouze poslední kus velikosti L a navrhujeme, že si buď vyberete druhý výrobek ve velikosti M, anebo jste ochotná počkat do 22.12., kdy naskladníme další zboží ve vel L
    Ve 14:00 nám píšete email, že můžeme poslat jedno M a druhé L
    16.12. úterý,6:45h odchází zboží Českou Poštou
    19.12., pátek, 22:20h nám posíláte mail, že zboží neodpovídá Vašim představám a navrhujete, že přijedete na naší prodejnu zboží zkompletovat.
    21.12. neděle, 11:30h Vám posíláme mail, že Vámi navrhované řešení, že přijedete, bude určitě nejrychlejší způsob řešení - nabízíme vrácení zboží anebo výměnu za jiný model.
    Ve 20:50 nám píšete, že přijedete v úterý 23.12. v 8 hodin
    22.12., pondělí, 10:00h vám voláme a telefonicky ještě potvrzujeme, že zboží bude pro případnou výměnu nachystané na prodejně, anebo se rozhodnete na odstoupení od smlouvy.
    V 10:40h Vám ještě pro jistotu posíláme mail s adresou prodejny, s potvrzením na čem jsme se dohodli a s omluvou za způsobené komplikace.
    23.12. v 8 hodin jste si v naší prodejně vybrala jiný levnější model, vrátila zakoupené zboží a přeplatek Vám byl vrácen v hotovosti.
    Ve 12:40 h jste napsala toto hodnocení.

    Je zřejmé, že jsme se snažili komunikovat pružně, několika způsoby a to i v neděli a řešili tuto reklamaci dle Vaších požadavků.
    Opravdu se snažíme všemožně zákazníkům vycházet vstříc a absolutně netušíme, co jsme ještě pro Vás mohli udělat víc.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží skladem
    • Neznalost stavu zboží na skladě?

    - zboží přišlo nekvalitně zabalené
    - bylo v neoriginál krabici, dokonce ještě s polepkou adresy od jiného zákazníka!!!
    - zboží bylo obaleno biblinkovou fólií, ale nedokonale
    - krabice se zbožím, která byla vložena v přepravné krabici byla otevřená, tedy se rozhodně nemohlo jednat o nové, nepoužité zboží
    - po vyndání bylo viditelné, že již bylo se zbožím manipulováno
    - nikdo mě na toto z obchodu neupozornil, ani po objednání nekontaktoval. Cenu jsem zaplatil plnou, jako za nove, nepoužité zboží
    - závěrem shrnuji, že nejsem s tímto dodavatelem z výše uvedených důvodů spokojen a o solidnosti poskytovaných služeb se dá jen těžko hovořit

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Děkujeme za Váš názor.
    Vysvětlení k Vaším výtkám:
    Vámi zakoupený výrobek je od výrobce zabalený opravdu nevhodně (v tenké papírové krabici, která se navíc sama otevírá), a proto tento produkt v tomto originálním balení před odesláním balíme navíc do přepravní krabice. Tato krabice nemusí být vždy nová a je možné, že na ní zůstala nějaká stará polepka, ale slouží pouze k přepravě a k ochraně originálního balení, které je nevyhovující pro přepravu.
    Nevíme, jak jste dospěl k názoru, že se zbožím bylo manipulováno. Prodáváme POUZE NEPOUŽITÉ ZBOŽÍ, a proto jste platil plnou cenu. Samozřejmě netvrdíme, že se u výrobku nemůže vyskytnout nějaká vada. Pokud jste tedy nabyl dojmu, že je něco v nepořádku, bylo jednodušší nás kontaktovat a pořádat o vysvětlení, než se spokojit s faktem, že máte zboží, se kterým nejste 100% spokojen. Místo toho jste napsal tuto recenzi, která Vám, pokud nás nebudete kontaktovat, problém nevyřeší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na ZAPLACENÉ !!! zboží! Zboží bylo objednáno 4.2.2014 v 10:55 hod.

    1.Možnost vrácení zboží je 14 dnů od potvrzení objednávky, ale tím, že zboží zatím nedorazilo, tuto možnost ztrácím.
    2.ve smlouvě je garantováno odeslání zboží ihned po zaplacení, ale to se nestalo.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Velice se omlouváme za zpoždění. Objednal jste si zboží, u kterého je napsaná dostupnost - k expedici do 4 dnů, tudíž je třeba počítat, že nebude expedováno ihned po zaplacení.
    Je pravda, že vzhledem k opoždění dodávky z centrálního skladu, se tato doba protáhla, o čemž jsme Vás informovali mailem a za co se ještě jednou omlouváme. Přijměte prosím jako omluvu 10% slevu na další nákup, abychom mohli zlepšit svojí reputaci. Slevový kód Vám zasíláme s fakturou za nákup.
    Opožděné dodání zboží nemá vliv na 14 denní lhůtu na vrácení zboží. Těchto 14 dnů se počítá od převzetí zboží, nikoliv od jeho zaplacení. To by tato lhůta neměla smysl.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné, standartní nabídka
    • nepozornost při vyřizování objednávek

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Jelikož jste si objednal zboží v barevné kombinaci, kterou běžně skladem nemáme, byl jste telefonicky informován, že se dodací lhůte prodlouží o cca. týden. Výrobek v běžném barevném provedení jste mohl mít do druhého dne. Vy jste ale trval na svém požadavku a souhlasil s prodloužením dodací lhůty. V tom případě nechápeme nespokojenost s dodací lhůtou.
    Máte pravdu, že se Vám zboží omylem zaslalo na fakturační adresu místo na dodací adresu. Po Vašem upozornění na tuto chybu jsme zajistili převoz na správnou adresu do druhého pracovního dne. Za tuto chybu se omlouváme.
    Kromě této chyby se však vše realizovalo dle předem dohodnutých podmínek - zboží jsme zaslali zdarma v deklarovaném termínu za dohodnutou cenu na požadované místo. Komunikace probíhala několikrát mailem i telefonicky.
    Velice si zakládáme na spokojenosti zákazníků, což je zřejmé z většiny zdejších hodnocení. O to víc nás mrzí takto kritické a neseriozní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Bydlím na vsi, kde není ani trafika.
    • Neexistence komunikace s obchodem. Neodpovídají na dotazy. Neoznámení potvrzení objednávky. V balíku byly 3 pomůcky objednané a jedna neobjednaná.

    Neprůhledný obchod. Nespolehlivý. Objednané zboží dodáno jen v 75%.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste nebyl spokojen ovšem vůbec nechápeme proč. Objednávku jste provedl 28.8. v 8,58h. Pak od Vás přišel e mail (v 10,04h) s dotazem, kdy budeme zboží odesílat. Ve 13,34h Vám odešel automatický e mai s informací, že zboží bylo předáno přepravci a můžete ho očekávat v nejbližších 48 hodinách. Nevíme tedy, jakou další komunikaci jste ještě potřeboval.
    Objednal jste 4 ks stejného zboží a to Vám bylo zasláno a nafakturováno.
    Pokud se vyskytla chyba a bylo Vám omylem zasláno něco jiného, musíte se samozřemě ozvat a zásilku reklamovat. Netvrdíme, že jsme neomylní, ale žádná reklamace k nám do dnešního dne nedorazila. Jak postupovat je přehledně popsáno na stránkách obchodu - stačí zaslat e mail.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodnes se nikdo neozval, platba uhrazena před 10 dny, na urgenci také nikdo neodpověděl.

    Nesolidní chování.

    Reakce obchodu Zdravotnické pomůcky

    Velice se omlouváme za zpožděné zaslání zboží, způsobené kratším pracovním týdnem z důvodu svátku. Vaše platba byla připsána na náš účet 1.7.2013, zboží odesláno dnes, t.j.8.7.2013.
    Vaše první urgence (mailem) bohužel spadla do spamu, na tu dnešní jsme reagovali telefonátem, kde jsme Vám celou situaci popsali. Je tedy pravda, že expedice trvala déle než obvykle, ale je třeba počítat s tím, že přes víkend se bankovní převody neuskutečňují a pokud se k tomu ještě přidá zkrácený pracovní týden, expedice zboží se bohužel může protáhnout. Ještě jednou se omlouváme.