Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Já osobně už raději ze strachu a obavy na tomto obchodě nakupovat nebudu. Koupil jsem Bluetooth reproduktor a místo něho mi dorazil vysavač. Zřejmě je vše v pořádku nebo se nic vlastně neděje. Já osobně, kdybych byl šéf obchodu, pídím se, proč se tento omyl stal a snažím se apelovat na to, aby se to už nestávalo. Zajímavé a zároveň hrůzné je, že v krabici, ve které byl vysavač, byla zároveň faktura na můj koupený Bluetooth reproduktor. Nechápu to, mezi inteligentními lidmi je běžné, že pokud budu balit do krabice vysavač, nepřidám taktéž do krabice fakturu na něco jiného, ale fakturu na onen vysavač. Jelikož jsem sběratel vášnivý vysavačů, Youtube: Mr Honz Official, tak jsem to neřešil a nechal jsem to být, protože mi přišel onen vysavač, měl jsem ho dva dny doma a po dvou dnech jsem ho musel vrátit s tím, že došlo k záměně balíků, prý údajně nějaký pán objednal vysavač a došel mu můj objednaný Bluetooth reproduktor. Je směšné, že měl v krabici u Bluetooth reproduktoru fakturu na vysavač. Z mého pohledu se to občas může stát, nechápu ty faktury v krabicích, musí to balit někdo neschopný, roztržitý, nevím, pochopil bych to pře vánoci, kdy každý honem nakupuje vánoční dárky a je šrumec, tak se klidně může stát, že dojde k záměně balíků, ale koupil jsem to v říjnu, tak nevím. Zřejmě to vypovídá o kvalitě a spolehlivosti obchodu. Když mi šéf obchodu zavolal a omlouval se mi, tak chtěl zároveň poslat vysavač zpátky a tvářil se v telefonu, jako, že se vlastně nic moc nestalo.

    Neví, ale obávám se, že si koupíte zapalovač a dorazí vám místo toho šatní skříň s fakturou na zapalovač.

    Reakce obchodu diskontni-nakupy.cz

    Dobrý den
    Ještě jednou se zde omlouvám, ano je to jak pán píše...Opravdu objednal vysavač a přišel mu balík s reproduktorem. Pánovi jsme obratel poslali pro zboží svoz a jakmile zboží bude zpět pošleme správné nebo vrátíme peníze.
    Situace se stala tak že jeden člověk tiskne faktury a průvodní listy, druhy je dává do balíku a lepí na něj - ano tento člověk přehodil tyto průvodní dokumenty z jedné objednávky, Vaší - k jiné zásilce.
    Ještě jednou se Vám hluboce omlouvám, nebyl to náš záměr ani zlá vůle ale prostě lidská chyba, to se může opravdu stát. Přeji vám pěkný den...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Perfektně zabaleno
    • Velmi drahé poštovné
    • Produkt - koloběžka Segway selhala těsně po 2 týdnech od nákupu (jen jednou mnou použita...)
    • Domnívám se, že původně vrácené zboží mělo tuto vadu od počátku
    • Nyní nutná reklamace

    Můj první nákup nedopadl dobře, skrytá vada nebyla popsána - koloběžka Segway vykazuje vadu zapnutí, vypnutí a ovládání - po zapnutí nelze vypnout a vice versa, po krátké době od zapnutí selhává ovládání/akcelerace. Nyní započala reklamace a tak jsem zvědavý, co obchod vymyslí, protože nabízí i možnost "využití reklamace přímo nakupujícím do servisu" - raději jsem odeslal přímo do obchodu, kde jsem tak chybně koupil, měli by tuto věc vyřizovat oni.

    Reakce obchodu diskontni-nakupy.cz

    Zboží uvedené zákazníkem opravdu vykazovalo závadu, bylo reklamováno a opraveno. Bohužel v servise nebo následnou dopravou vznikl druhotný problém a koloběžka se z něj vrátila poškozená, což na přání zákazníka bylo řešeno vrácením kupní ceny včetně nákladů na dopravu při zakoupení i reklamaci.
    Omlouváme se za komplikace.
    Stran ceny dopravného bych rád uvedl, že v tomto případě šlo o dopravu paletovou. Charakter zboží, ze zkušeností jež máme vylučuje běžnou přepravu Českou poštou nebo PPLkem.
    Paletová přeprava ovšem není levná a ač ji částečně dotujeme, stále je pro zákazníka drahá.
    Balíme vše tak aby k poškození raději nedocházelo a zboží , pokud možno, dorazilo vždy takové jako na fotografiich.
    Nicméně to už si kupující musí při nákupu rozmyslet a spočítat sám, jestli námi nabízená cena zboží za bezpečnější ale dražší dopravu stojí.
    Jednatel společnosti, Filip Chasikidis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • O ZADNYCH NEVIM
    • TOVAR BYL USPUSOBEN PREDOSLEMU UZIVATELI, PUVODNI OP SYSTEM POSKOZEN NAHRADOU ZA NOVEJSI, CHYBEJICI OVLADACI KOMPONENTY, KTERE VYROBEK V PUVODNEM STAVU MEL OD VYROBCE... NESCHOPNOST PRODEJCE UVEST TELEFON DO STAVU JAKO JE OPSAN V SPECIFIKACI NA NETE I U PRODEJCE.... ODSTOUPENI OD PRODEJE....

    VYHODY: ZDOZI MOZNO ODSKOUSET V KAMENNE PRODEJNE...
    NEVYHODY HOP, NEBO TROP......

    Reakce obchodu diskontni-nakupy.cz

    Při prodeji jsme uvedli, že telefon je prodáván s OS Android 6.0, ale při připojení telefonu k síti jsme umožnili aktualizovat na novější verzy 8.1. Toto zákazník pořadoval odstranit což již nebylo systémově možno ani po uvedení telefonu do továtního nastavení, bylo navrhnuto z naší strany vrácení peněz a zákazník na řešení přistoupil.
    Omlouváme se, předpoklad udržovat námi nabízené zboží plně aktualizované v tomto případě nepadl na úrodnou půdu.
    Filip Chasikidis - Diskontní nákupy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrý den, zboží došlo částečně poškozené i když nemělo mít žádnou vadu. Byla ulomeno aretační kolečko které drží nádoby u sebe. Krabice ale poškozená není a tak se to v dopravě stát nemohlo. Reklamovat to zatím nebudu a seženu si díl jinde a nebo se ho pokusím slepit.

    Reakce obchodu diskontni-nakupy.cz

    Dobrý den pane Libore, je nám líto že zboží přišlo poškozeno. Prosím kontaktujte nás na našich stránkách a poškozený díl objednáme. I kdyby krabice nebyla poškozena, kolečko může být uraženo během dopravy bez známek poškození kartonu.
    Lepení by problém neřešilo.
    Filip Chasikidis - Diskontní nákupy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozbalené zboží za minimální rozdíl v ceně není tak úplně vždy výhra.Zakoupil jsem myčku na nádobí a pračku.V obou případech volán záruční servis.Zbytečná starost na víc .Nerozporuji že zabalené zboží může vykazovat vadu :)

    Reakce obchodu diskontni-nakupy.cz

    Dobrý den, je mi líto, že jste měl s nákupem u nás takovou smůlu, ale do spotřebiču nových či rozbalených nevidíme. Není možno je testovat, tak jak to není možno v jakémkoli jiném běžném obchodě. Nicméně naštěstí je vše kryto autorizovaným servisním centrem s plnou dvouletou zárukou a tak se mohu za komplikace jen omluvit a doufat, že se podobná situace již nebude opakovat.