Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr zboží, příznivé ceny.
    • nevím

    Zboží dorazilo v pořádku. Spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • dobrá cena, rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • komunikace a kontrola plateb za zboží

    Zboží jsem objednal na webu a zaplatil kartou, platba proběhla v pořádku, dostal jsem i potvrzení o zaplacení. Druhý den přišlo zboží , ale na dobírku ( manželka nevěděla, že je to zaplacené a tak zboží zaplatila) ihned poté co jsem se to dozvěděl, jsem informoval prodejce. Ze začátku byla snaha celou věc napravit. Bohužell již uběhl týden a prodejce vůbec nereaguje, nic .... Takže zboží zaplaceno dvakrát a náprava do dnes žádná :(

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé jednání
    • rychlá doprava
    • žádnou jsem nezaregistroval

    s tímto obchodem jsem byl spokojen a doporučil bych ho všem.

  • 100 %

    • Výborná komunikace s p. Vetchým
    • Trpělivě mi vše do podrobna vysvětlil
    • Zboží jsem měla do druhého dne
    • Žádné proti

    Vřele doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    vše OK.rychlé dodání

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží skladem
    • nejnižší cena
    • neznám

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Přehlednost webu
    • Kvalita komunikace moc dobrá
    • Dobrá nabídka repro Omnitronic
    • Delší dodání zásilky

    Celkově jsem spokojený s nákupem.Reproduktor Omnitronic DX-1222 jsem slyšel už dříve hrát takže jsem věděl do čeho jdu.Doba dodání 13 dní.

  • 100 %

    • Rychla dodavka me objednavky
    • Vstricna obsluha ze strany obchodu
    • Dobra cena
    • Doporucuji
    • Nic, vse v naprostem poradku

    Doporucuji nakup na Discokatalogu. Volal mi prodejce p. Vetchy, vse mi vysvetlil a pomohl se zapojenim. Doporucuji vsem nakupujicim

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • cena zboží
    • delší doba dodávek, trochu jsem tápal ve vyhledávání určitého typu zboží

    doporučil bych i jiným

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Za delší dobu dodávky Vašeho zboží se omlouváme. Bohužel jej dodavatel neměl na skladě a společně jsme čekali na naskladnění.

    DISCOkatalog.cz team.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost
    • dobré ceny
    • žádné

    Super obchod, zboží bylo doma na druhý den od objednání, za super cenu. Naprostá spokojenost!

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    DISCOkatalog.cz team.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodání
    • Seriozní přístup k zákazníkovi

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    DISCOkatalog.cz team.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nereaguje na objednané zboží!

    Před 10 dny objednáno,žádná odpověď.

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Hezký den, snažíme se komunikovat se zákazníky v rámci všech řešených zakázek. Navíc je v dnešní době běžné (a v našem e-shopu zavedené) rozesílat automatické odpovědi v rámci různých úkonů spojených s řešením objednávek, jako např. automatické odpovědní emaily při příjmu a expedici objednávky či automatické odesílání SMS zpráv naším IS. Z nedořešených objednávek vedených v našem e-shopu i časově odpovídá Vaší recenzi zakázka uzavřená zákazníkem z Ostravy na 4 vánoční stromky z února letošního roku, který si zadal osobní odběr v Českých Budějovicích. Na uvedeném kontaktním emailu nikdo nekomunikuje a telefon nikdo nebere. Pokud se jedná o špatný žert nebo cílené poškození jména našeho e-shopu, v aktuálním systému Heureka.cz se bohužel nedokážeme podobnému chování bránit. Pokud se jedná o relevantní stížnost a pochybení našich zaměstnanců, případně selhání našeho systému, uvítáme korektní jednání ze strany zákazníka, který by neměl vystupovat anonymně, ale naopak poskytnout podrobnější informace k objednávce a před vypsáním negativní recenze kontaktovat obchod. V takovém případně bychom se samozřejmě s omluvou snažili zakázku vyřešit k maximální spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Abych to zhrnul tak týden mi nepřišla faktura ani žádný email pro potvrzení objednávky. Když jsem po týdnu napsal zda li mi bude objednané zboží doručeno tak taktéž bez odpovědi. Takže nedoporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • možnost osobního odběru na odběrovém místě
    • nejedná se o slabinu obchodu, ale výrobku:
    • objednala jsem si klávesovou harmoniku Stagg MELOSTA32 BK za 399.00 Kč;
    • i když jsem si vědoma nízké ceny harmoniky, má skromná očekávání nesplnila; některé klávesy "podfukují", tedy nejspíš je slyšet fouknutí, a až následně tón, na některých klávesech nelze vyloudit staccato
    • výrobek rozhodně nedoporučuji

    dobrá komunikace
    rychlé dodání
    obchodu není co vytknout

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi.

    Budeme Vás kontaktovat ohledně vyřešení situace s klávesovou harmonikou. Na vlastní náklady vyzvedneme harmoniku u Vás a pošleme novou. Snad se tím problém vyřeší.

    DISCOkatalog.cz team.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlá komunikace, včasné dodání, věci skladem ;-)
    • ;-Na žádné jsem zatím nenarazil

    Mohu jenom doporučit!

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    DISCOkatalog.cz team.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Největší výhodou je ,že již před prodejem a dodáním zboží žádá vyplnit anketu
    • má vůbec silné stránky?

    Smíšený pocit určitě z drzosti

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Email s hodnocením zasílá automaticky Heureka.cz. Nezkoušíme tedy Vaší trpělivost a nemyslím si že by jsme byli drzí.

    Veškeré informace ohledně termínu naskladnění a odeslání Vašeho zboží (které bylo na objednávku) máte ve svém emailu.

    DISCOkatalog.cz team.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nektere produkty maji nejlevnejsi na internetu
    • vyborna komunikace s prodavajicim
    • prehledne stranky

    Doporucuji a urcite to nebyl muj posledni nakuo

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení - DISCOkatalog.cz team.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ve vánočním období avizuje vánoční zboží skladem, následně se dozvíte, že v externím skladě. Při zvoleném způsobu dodání "osobní odběr" jsem nebyla o možnosti si dopravené zboží vyzvednout.
    • špatná komunikace

    nevím, nevím....

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Hezký den, dovolíme si zareagovat na Vaše hodnocení našeho eshopu. Zboží jste objednala dne 8.12.2014, informovali jsme Vás, že zboží naskladníme 11.12.2014 a obratem odešleme na odběrové místo. Tak se také stalo a Vaše girlanda byla již 12.12.2014 k vyzvednutí v Hradci Králové. V den expedice Vám přišla SMS zpráva a na email i faktura za objednané zboží.
    Nikde jsme neavizovali text: "Vánoční zboží skladem". Pokud jste si přečetla naše Všeobecné obchodní podmínky, se kterými jste souhlasila, nebo statickou sekci Vše o nákupu našeho eshopu, přesně uvádíme, jaké jsou dodací lhůty pro jednotlivé příznaky (výrazy) dostupnosti zboží (v tomto konkrétním případě SKLADEM znamená, že zboží je na externím skladě dodavatele a jsme schopni zajistit dodání do 2 - 5 pracovních dnů; pokud máme zboží na vlastním skladě, uvádíme dostupnost SKLADEM K ODBĚRU a expedujeme jej do 48 hodin, zpravidla ale ihned). Zboží jsme Vám dodali v rámci jednoho pracovního týdne v souladu s informacemi, které uvádíme na našich webových stránkách.
    Vaše připomínka nás však vede k zamyšlení, že většina zákazníků vnímá informace na webech obecně (tedy jak je obvyklé) a mírné rozdíly v názvosloví mohou pak vést k podobným nedorozuměním. Na základě Vašeho podnětu se budeme touto problematikou zabývat a lze předpokládat, že upravíme způsob zobrazení dostupností zboží a informace o termínech dodání tak, aby byly jednoznačné a srozumitelné. Děkujeme Vám i za negativní hodnocení, která nás vedou ke zlepšení nabízených služeb.
    Za vzniklé komplikace se omlouváme. Přejeme Vám klidné prožití Vánočních svátků a věříme, že na náš eshop nezanevřete.
    S pozdravem DISCOkatalog team