• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Problémy s doručením na pražskou pobočku

    Zboží, u kterého bylo uvedeno "skladem" bylo na pobočce až za 10 dní. Mohlo být o 2 dny dříve, ale na pobočce nikdo nebyl a tak nepřevzal zásilku od kurýra. Avízo, že je zboží na prodejně nedostanete. Musíte si tam volat a mít štěstí, že tam zrovna někdo bude, protože otvírací doba je jen teoretická, ve skutečnosti na pobočce každou chvíli nikdo není.
    Ale jinak komunikují a dodání nakonec proběhne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je bez komunikace. Po deseti dnech zboží stále nedorazilo. Na můj dotaz o stavu objednávky nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zbozi cekam uz 22 dni....v dobe ojednavky byla dostupnost 5 a vice dni....dnes uz tam radeji maji mesic a dele.....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I po 7:dnech objednávka nedorazila

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Pěkný den,

    velice se omlouváme za vzniklou situaci, kterou způsobil krátkodobý výpadek u zahraničního dodavatele. Dnes 4.6.2018 bylo objednané zboží naskladněno a obratem zasláno zákazníkovi. Děkujeme za pochopení. Team DISCOkatalog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec nereagovali. Nic - ticho po pěšině.

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    V tomto případě došlo k chybě v uvedení měrné jednotky zboží do našeho systému. Zákazník si objednal reprobox pro plošné ozvučení v páru, ale dodavatel zboží nabízí tuto položku po kusech. Tuto chybu zavedení zboží do našeho IS jsme zjistili ihned po přijetí objednávky z e-shopu. Zákazníka jsme obratem kontaktovali. Pro případy zjevných chyb v e-shopu (např. špatný přenos cen, obdobná chyba při zalistování zboží apod.) máme ve VOP článek V. Uzavření kupní smlouvy / odstavec 5, podle kterého jsme postupovali. Kupní smlouvu se zákazníkem jsme neuzavřeli (objednávka nebyla přijata do našeho IS), obratem jsme zákazníka kontaktovali, zjištěnou chybu jsme odstranili ze systému a zákazníkovi jsme nabídli slevu na objednané zboží se správnou měrnou jednotkou. Za vzniklou situaci jsme se omluvili. Zákazník se domáhal dodání zboží za nižší cenu (resp. páru reproboxů za cenu 1 ks). V tomto směru jsme mu bohužel nemohli vyhovět.

  • Nedoporučuje obchod

    Je to už moje druhá špatná zkušenost. V prvním případě mi bylo slíbeno, že obal bude na kytaru pasovat, ale nebylo tomu tak. Tak jsem ho vrátila a objednala u jiné, ale na stejné adrese sídlící, firmy původní obal, který u té předchozí firmy nebyl k dispozici, ale zde ho uváděli, že ho mají. Nyní jsem platila předem převodem z účtu, platba byla potvrena a dosud (po 10 dnech od platby) zboží nemám, a dokonce ani infomaci o tom, že by bylo předáno dopravci. Zatím ani nevím, jestli mi byly vráceny peníze za vrácený obal.

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Tato negativní recenze by měla být směřována spíše na internetový obchod www.kytary-shop.cz, ve kterém zákaznice uzavřela původní objednávku na kytaru a špatný obal. Uvedený e-shop neprovozujeme. Podobně jako my nabízí uvedený internetový obchod zboží výhradního českého dovozce, a to formou dropshippingového obchodního modelu. Jestli si zákaznice vybrala nevhodný obal sama, nebo jí to doporučil operátor e-shopu www.kytary-shop.cz, netušíme. Zákaznice se na náš e-shop www.DISCOkatalog.cz obrátila až ve chvíli, kdy si chtěla objednat správný obal. Provedla objednávku a zboží zaplatila převodem. Protože se tento obal do vyřízení objednávky vyprodal a s termínem naskladnění zákaznice nesouhlasila, po provedení nezbytné administrativy jsme zaplacenou částku za obal v našem e-shopu poslali zpět na zákaznický účet. Ověřili jsme, že zákaznici byly vráceny peníze na bankovní účet v obou uvedených případech. Z našeho pohledu jsme pouze nebyli schopni zákaznici dodat požadovaný obal na kytaru v optimálním termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi jsem objednal a doposud nic nedorazilo...Kdyz jsem firmu mailem kontaktoval, slibovali, ze do 2dnu to mam. je to skoro tyden a porad nic. Jiz nikdy od nich objednavat nebudu. Jeste, ze jsem neplatil predem !!!

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Dobrý den, zboží máme, ale nepodařilo se nám s Vámi už jakkoli spojit!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když sem si objednala produkt a dala si odberove misto.Cekala jsem asi 2 tydny a stale nic ,zadna odezva,tak jsem volala co se deje s mym balikem a rekli mi že se jim nevyplati takovy balik posilat ze by na tom nevydelali..V tom pripade nechapu proc to maji na svych strankach na prodej ..Tak jsem se zasmala a zrusila objednavku

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Je nám líto, že v tomto případě došlo k nedorozumění. Odběrová místa našeho e-shopu jsou zároveň naši obchodní partneři, kteří nabízejí prodej našeho zboží i ve svých kamenných prodejnách. Zboží jsme zákaznici obratem odeslali do odběrového místa, kde si ho mohla vyzvednou a zaplatit. Chápeme, že zákazníky nezajímá jakou formou, s jakou provizí nebo s jakým ziskem zboží obchodujeme a převážíme na odběrová místa. V tomto případě by prodej řešilo přímo odběrové místo, které zboží mělo k dispozici. Zrušení objednávky respektujeme a za špatnou komunikaci se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zaplacene zbozi bylo zaslano az po urgenci.
    • Vyrobek nema cesky navod.
    • Prodejce neodpovedel na muj dotaz mailem.

    Velmi spatny dojem.

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    V rámci produktové nabídky našeho e-shopu zatím bohužel nedisponujeme skladovou dispozicí u všech nabízených položek. V tomto případě jsme zboží museli nejprve objednat u dodavatele a po naskladnění jsme odesílali zakázku týden od přijetí objednávky. Zákazníka jsme se snažili kontaktovat a o termínu dodání zboží informovat telefonicky až po zaplacení (zvolil způsob platby převodem na bankovní účet). České návody u většiny zboží nejsou přiloženy (pouze originální manuály od výrobce většinou v anglickém a německém jazyce). V rámci automatického emailu při expedici objednávky však odesíláme daňový doklad k zakázce, odkaz na sledování balíku a odkaz ke stažení českého návodu. Přesto se do budoucna pokusíme ještě vylepšit své služby i komunikaci se zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedostatecny popis vyrobku,nenapadlo by me ze pokud objednam led pasku,prijde bez privodu do elektriky,v popisu o tom nic nebylo a ani jako prislusenstvi mi nikdo nic nenabidl,takze je mi paska k nicemu...
  • Nedoporučuje obchod

    • Nechápu,jak mi můžete poslat dotazník,když jsem potvrdila i telefonicky,že o zboží mám zájem a chtěla jsem,aby mi ho doručilii mezi svatky...a nic se neděje.Tak nevím jestli mám baskytaru objednat jinde.Nebo čekat??
    • Dodnes se nikdo neozval a dárek pro syna stále nemám.Potvrdila jsem,že zboží chci i mezi svátky...

    Opravdu jsem tímto vaším dotazníkem právě hodně naštvaná... Kdybyste se starali nejdříve o to,jestli obchod už zboží doručil...než zašlete nějaký dotazník!!!
    Jak mám hodnotit nákup a obchod,když zboží nemám a nikdo se neozval..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože je zboží objednáno více než týden,majitel nekomunikuje a zboží nepřišlo ani oznámení o odeslání zásilky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • komunikace a kontrola plateb za zboží

    Zboží jsem objednal na webu a zaplatil kartou, platba proběhla v pořádku, dostal jsem i potvrzení o zaplacení. Druhý den přišlo zboží , ale na dobírku ( manželka nevěděla, že je to zaplacené a tak zboží zaplatila) ihned poté co jsem se to dozvěděl, jsem informoval prodejce. Ze začátku byla snaha celou věc napravit. Bohužell již uběhl týden a prodejce vůbec nereaguje, nic .... Takže zboží zaplaceno dvakrát a náprava do dnes žádná :(

  • Nedoporučuje obchod

    • Nereaguje na objednané zboží!

    Před 10 dny objednáno,žádná odpověď.

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Hezký den, snažíme se komunikovat se zákazníky v rámci všech řešených zakázek. Navíc je v dnešní době běžné (a v našem e-shopu zavedené) rozesílat automatické odpovědi v rámci různých úkonů spojených s řešením objednávek, jako např. automatické odpovědní emaily při příjmu a expedici objednávky či automatické odesílání SMS zpráv naším IS. Z nedořešených objednávek vedených v našem e-shopu i časově odpovídá Vaší recenzi zakázka uzavřená zákazníkem z Ostravy na 4 vánoční stromky z února letošního roku, který si zadal osobní odběr v Českých Budějovicích. Na uvedeném kontaktním emailu nikdo nekomunikuje a telefon nikdo nebere. Pokud se jedná o špatný žert nebo cílené poškození jména našeho e-shopu, v aktuálním systému Heureka.cz se bohužel nedokážeme podobnému chování bránit. Pokud se jedná o relevantní stížnost a pochybení našich zaměstnanců, případně selhání našeho systému, uvítáme korektní jednání ze strany zákazníka, který by neměl vystupovat anonymně, ale naopak poskytnout podrobnější informace k objednávce a před vypsáním negativní recenze kontaktovat obchod. V takovém případně bychom se samozřejmě s omluvou snažili zakázku vyřešit k maximální spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Abych to zhrnul tak týden mi nepřišla faktura ani žádný email pro potvrzení objednávky. Když jsem po týdnu napsal zda li mi bude objednané zboží doručeno tak taktéž bez odpovědi. Takže nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Největší výhodou je ,že již před prodejem a dodáním zboží žádá vyplnit anketu
    • má vůbec silné stránky?

    Smíšený pocit určitě z drzosti

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Email s hodnocením zasílá automaticky Heureka.cz. Nezkoušíme tedy Vaší trpělivost a nemyslím si že by jsme byli drzí.

    Veškeré informace ohledně termínu naskladnění a odeslání Vašeho zboží (které bylo na objednávku) máte ve svém emailu.

    DISCOkatalog.cz team.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ve vánočním období avizuje vánoční zboží skladem, následně se dozvíte, že v externím skladě. Při zvoleném způsobu dodání "osobní odběr" jsem nebyla o možnosti si dopravené zboží vyzvednout.
    • špatná komunikace

    nevím, nevím....

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Hezký den, dovolíme si zareagovat na Vaše hodnocení našeho eshopu. Zboží jste objednala dne 8.12.2014, informovali jsme Vás, že zboží naskladníme 11.12.2014 a obratem odešleme na odběrové místo. Tak se také stalo a Vaše girlanda byla již 12.12.2014 k vyzvednutí v Hradci Králové. V den expedice Vám přišla SMS zpráva a na email i faktura za objednané zboží.
    Nikde jsme neavizovali text: "Vánoční zboží skladem". Pokud jste si přečetla naše Všeobecné obchodní podmínky, se kterými jste souhlasila, nebo statickou sekci Vše o nákupu našeho eshopu, přesně uvádíme, jaké jsou dodací lhůty pro jednotlivé příznaky (výrazy) dostupnosti zboží (v tomto konkrétním případě SKLADEM znamená, že zboží je na externím skladě dodavatele a jsme schopni zajistit dodání do 2 - 5 pracovních dnů; pokud máme zboží na vlastním skladě, uvádíme dostupnost SKLADEM K ODBĚRU a expedujeme jej do 48 hodin, zpravidla ale ihned). Zboží jsme Vám dodali v rámci jednoho pracovního týdne v souladu s informacemi, které uvádíme na našich webových stránkách.
    Vaše připomínka nás však vede k zamyšlení, že většina zákazníků vnímá informace na webech obecně (tedy jak je obvyklé) a mírné rozdíly v názvosloví mohou pak vést k podobným nedorozuměním. Na základě Vašeho podnětu se budeme touto problematikou zabývat a lze předpokládat, že upravíme způsob zobrazení dostupností zboží a informace o termínech dodání tak, aby byly jednoznačné a srozumitelné. Děkujeme Vám i za negativní hodnocení, která nás vedou ke zlepšení nabízených služeb.
    Za vzniklé komplikace se omlouváme. Přejeme Vám klidné prožití Vánočních svátků a věříme, že na náš eshop nezanevřete.
    S pozdravem DISCOkatalog team

  • Nedoporučuje obchod

    • OBJEDNANÉ ZBOŽÍ NEDORAZILO-PRODEJCE UPOZORNIL NA DATUM DORUČENÉHO ZBOŽÍ,PO TÉ CO JSEM SE TÁZALA-UVEDL TETRMÍN 1.12 PO TÉ CO JSEM E MAILEM DOTÁZALA SE OMLUVIL,ŽE ZBOŽÍ NEMÁTE NA SKLADĚ,

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    Když jste zboží objednala, bylo u dodavatele skladem a my jsme Vám potvrdil termín. Bohužel jej dodavatel mezi tím vyprodal a my jsme Vás informovali. Plně chápeme Vaše předvánoční rozčarování s nedodaným zbožím. Nabízeli jsme Vám alternativu v podobě jiné barvy i případnou slevu na další objednávku jako omluvu.

    DISCOkatalog.cz team.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasílají staré a použité zboží!

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Dobrý den,

    zaslali jsme Vám vystavené zboží z naší vzorkové prodejny. Ne tedy použité a už vůbec ne staré. Naším hlavním cílem bylo vyřídit Vaší zakázku v co nejkratším možném termínu. Komunikovali jsem spolu ihned druhý den a souhlasil jste s výměnou za nový kus ihned po naskladnění. Dle našeho názoru je tato recenze zavádějící a nic nevypovídající i přesto za ní děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Absence ceskeho navodu.
    • Urgovani objednavky.
    • Podany nepravdive informace o expedici zasilky.

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Český návod jsem Vám zaslal na email. Omlouvám se za jednodenní zpoždění způsobené pozdním naskladněním zboží.

    DISCOkatalog.cz team.