Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Na naší žádost doručeno druhý den.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Rychlost domluvy, ochota.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše rychle a v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Přehled o zboží, jednoduché objednání, rychlost doručení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zbozi cekam uz 22 dni....v dobe ojednavky byla dostupnost 5 a vice dni....dnes uz tam radeji maji mesic a dele.....

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I po 7:dnech objednávka nedorazila

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Pěkný den,

    velice se omlouváme za vzniklou situaci, kterou způsobil krátkodobý výpadek u zahraničního dodavatele. Dnes 4.6.2018 bylo objednané zboží naskladněno a obratem zasláno zákazníkovi. Děkujeme za pochopení. Team DISCOkatalog.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouhá dodací lhůta
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Solidní a rychlé jednání...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • prehledne, dobre ceny, ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod mohu jen doporučit. Pochválit chci obchod za dobrou komunikaci a perfektně zabaleny balíček. Děkuji a přeji obchodu mnoho spokojených zákazníku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec nereagovali. Nic - ticho po pěšině.

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    V tomto případě došlo k chybě v uvedení měrné jednotky zboží do našeho systému. Zákazník si objednal reprobox pro plošné ozvučení v páru, ale dodavatel zboží nabízí tuto položku po kusech. Tuto chybu zavedení zboží do našeho IS jsme zjistili ihned po přijetí objednávky z e-shopu. Zákazníka jsme obratem kontaktovali. Pro případy zjevných chyb v e-shopu (např. špatný přenos cen, obdobná chyba při zalistování zboží apod.) máme ve VOP článek V. Uzavření kupní smlouvy / odstavec 5, podle kterého jsme postupovali. Kupní smlouvu se zákazníkem jsme neuzavřeli (objednávka nebyla přijata do našeho IS), obratem jsme zákazníka kontaktovali, zjištěnou chybu jsme odstranili ze systému a zákazníkovi jsme nabídli slevu na objednané zboží se správnou měrnou jednotkou. Za vzniklou situaci jsme se omluvili. Zákazník se domáhal dodání zboží za nižší cenu (resp. páru reproboxů za cenu 1 ks). V tomto směru jsme mu bohužel nemohli vyhovět.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Došlo na druhý den jak slíbeno
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    vstřícné vystupování, rychlá dodávka, dobré ceny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Perfektní přístup k zákazníkovi, zavolali mi o stavu objednáky, domluvili jsme se na terminu odeslani.
    • Technické dotazy zodpovězeny okamzitě.
    • Neni co bych mohl vytknou tomu e-shopu.
    • Pŕistup
    • Profesionalita
    • Rychlost
    • Přehlednost
    • 100% doporučuji, více takových obchodu.
  • Je to už moje druhá špatná zkušenost. V prvním případě mi bylo slíbeno, že obal bude na kytaru pasovat, ale nebylo tomu tak. Tak jsem ho vrátila a objednala u jiné, ale na stejné adrese sídlící, firmy původní obal, který u té předchozí firmy nebyl k dispozici, ale zde ho uváděli, že ho mají. Nyní jsem platila předem převodem z účtu, platba byla potvrena a dosud (po 10 dnech od platby) zboží nemám, a dokonce ani infomaci o tom, že by bylo předáno dopravci. Zatím ani nevím, jestli mi byly vráceny peníze za vrácený obal.

    Reakce obchodu DISCOkatalog.cz

    Tato negativní recenze by měla být směřována spíše na internetový obchod www.kytary-shop.cz, ve kterém zákaznice uzavřela původní objednávku na kytaru a špatný obal. Uvedený e-shop neprovozujeme. Podobně jako my nabízí uvedený internetový obchod zboží výhradního českého dovozce, a to formou dropshippingového obchodního modelu. Jestli si zákaznice vybrala nevhodný obal sama, nebo jí to doporučil operátor e-shopu www.kytary-shop.cz, netušíme. Zákaznice se na náš e-shop www.DISCOkatalog.cz obrátila až ve chvíli, kdy si chtěla objednat správný obal. Provedla objednávku a zboží zaplatila převodem. Protože se tento obal do vyřízení objednávky vyprodal a s termínem naskladnění zákaznice nesouhlasila, po provedení nezbytné administrativy jsme zaplacenou částku za obal v našem e-shopu poslali zpět na zákaznický účet. Ověřili jsme, že zákaznici byly vráceny peníze na bankovní účet v obou uvedených případech. Z našeho pohledu jsme pouze nebyli schopni zákaznici dodat požadovaný obal na kytaru v optimálním termínu.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Dobra navigace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod mi bez problémů vyšel vstříc a zaslal zboží na jinou adresu než moji a o dodání jsem dostala potvrzení od přepravce. Vše OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobra komunikace se zakaznikem a vstricnost

    Doporucuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborně komunikují i telefonicky, mají osobní přístup.