Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nepřesný popis produktu

    Objednaná sedačka nebyla od dodavatele připravena k přímé montáži.
    Sedačku bylo potřeba rozebrat, koupit narážecí matice M8x11, poté matice upevnit na nosnou konstrukci a opět zkompletovat. Problém je, že byly použité samořezné vruty do plastu přičemž opětovná kompletace už není samozřejmě tak pevná. Spony jsou částečně velmi špatně provedené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedali mi k produktu typovy list i po zavolani a psani mailu nic zadna reakce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé čekání, ani po 6 dnech zásilka nedorazila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformují zákazníka o stavu zakázky. Neprovádí kontrolu.

    Zákazník si musí sám dohledávat stav zásilky!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo doručeno v roztržené (a následně zalepené krabici) s chybějícími díly
    • obchod v rámci reklamace nekomunikuje

    Po upozornění prodejce jsme byl kontaktován zpět panem Slámou s tím, že se situace vyřeší a chybějící díly pošlou. Je to již dva týdny, obchod nijak nereaguje. Potvrzuji negativní zkušenosti všech uživatelů napříč internetem. Doporučuji se tomuto obchodu vyhnout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    už je to týden a obchod se mi ještě nezval. Dnes ruším objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo uvedeno "skladem", ovšem skoro po týdnu u přepravce stále není dáno k přepravě. Zcela matoucí komunikace. Náprava žádná. Naprostá nespokojenost!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neochota komunikace
    • Nedá se tam dlouho dovolat
    • Neposílají ani email že zboží není

    Velmi špatná komunikace, udělal jsem dvě objednávky a nic. Pak mi po třech nedělích řekli že nůž se nevyrábí. Kamarád udělal tu samou objednávku a nic. Určitě si nic o nich neojednam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách e-shopu inzerují zboží s údajem "na skladu", které nemají. Po několika dnech jsem se dotázal mailem, proč není objednané zboží expedováno, e-shop nereagoval. Následeně jsem jej kontaktoval telefonicky a bylo mi sděleno, že zboží není skladem a několik měsíců ještě nebude.

    Reakce obchodu AG Power

    Dobrý den,

    Omlouváme se, velice nás to mrzí. Díl který jste objednal máme 1 ks skladem ale na pozici na které má být není a je tam jiný díl.
    Objednaný díl jsme hledali ve skladě a zatím jsme ho nenašli. Další kusy na sklad mají dojít za měsíc.

    Sláma

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zařízení se rozpadlo , studený svár ve spoji

    Reakce obchodu AG Power

    Dobrý den,

    Zboží se k nám nedostalo na reklamaci. Prosíme o zaslání zboží, abychom zboží mohli reklamovat u výrobce a řešit z jakého důvodu se stala chyba.

    Děkuji moc
    Sláma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dodáno na jinou adresu, nebýt poctivého pána, který mi zásilku dovezl, neměl bych nic.
    • Zboží není kompletní, dle nabídky na obrázku. Na email nereagují.
    • Zboží dorazilo nefunkční
    • Nulová komunikace
    • Nezvedaji telefony
    • Neodepisuji na zprávy

    Zboží dorazilo nefunkční, výměnu slibili při prvním telefonátu, na tu už ale nedošlo. Nemáme ani funkcní zboži, ani peníze. Naprostá neochota jednat a neberou telefony a ani nereagují na zprávy. Jak může někdo takový vůbec podnikat?

    Reakce obchodu AG Power

    Dobrý den,

    Omlouváme se, nyní vyřešeno a napraveno. Byla provedena výměna za nové funkční zboží.

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Na řemen uvedený jako skladem jsem čekal 12 dní, mezitím jsem ho koupil raději jinde. Fakturu jsem taky nedostal.

    Reakce obchodu AG Power

    Dobrý den,

    Omlouváme se za vzniklé komplikace, které nás mrzí. Bohužel vzniklá chyba byla na straně přepravce a nestihli jsme ji podchytit, abychom mohli včas urgovat na doručení. Každopádně zboží doručeno bylo. Faktury k objednanému zboží přikládáme do každého balíčku. Pro jistotu jsem Vám chybějící fakturu doposlal do mailu.

    Děkujeme
    Hezký den
    Sláma

    • Žádná
    • Neochota

    Objednal jsem starter do Husqvarny. Zaslání ok. Zjistil jsem že mám jinou závadu a ne startér a chtěl jsem jej vrátit. Při objednání ze soukromého emailu /ne firemního/ s dopravou na firemní adresu se mi při automatickém vyplňování adresy vyplnilo i IČO. Bohužel nastal velký problém s neochotou řešit vrácení. Zákon je zákon. Po týdnu telefonování jsem to vzdal a startér mám teď na parádu. AG Power by přišla o marži z prodeje. Panu Slámovi přeju, aby se nesetkal s takovým člověkem jaký je on sám. Chybka se prostě někdy vloudí. V tomto obchodě již nikdy neobjednám. Jiří Provazník

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba dodání. Ještě nedorazila objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod rychle reaguje na prvotní objednávku.
    • Objednávka doručena nekompletní bez udání důvodu

    Při objednání zboží vše na skladě, objednávka rychle dodána dopravci k dodání. Bohužel po rozbalení objednávka nebyla kompletní. Ještě ten den dotaz za společnost, proč není doručeno vše dle objednávky, do dnes bez jakékoliv odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Zatím po 8 dnech od objednání nemám žádné informace o stavu objednávky a zboží nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedodali a objednávku celou bez vysvětlení zrušili po 3 týdnech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka mi ješte nedorazila, a na telefonický dotaz mi nikdo nezvedá telefon a přes webové stránky mi neukazuje kde je má objednávka

    Reakce obchodu AG Power

    Dobrý den,

    Volali jste prosím v rozmezí mezi 15:00 - 16:00 tak jak píšeme na eshopu? Pokusili jste například poslat email s dotazem?
    Každopádně se omlouváme, chyba byla se spárováním platby k objednávce. Zítra objednávku odešleme

    Děkuji
    Sláma