Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Podepisuju se pod špatné zkušenosti ostatních.

  • Zdravím všechny, nenakupujte v tomto e-shopu. Doufám, že brzy skončí. Koupil jsem si 2 baterie do Samsung Galaxy S2 a obě dvě se tváří jako použité, po nabití okamžitě výkon padne ze 100% na 50 a pak na 15%. Nic jsem jim nereklamoval, očekávám, že mě zkontaktují sami. Hold prostě další amatéři na trhu. Lidi, proboha, je lepší si připlatit pitomý 200 CZK a koupit to v autorizované prodejně. Je mi z nich smutno.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Zakoupil jsem nový originální display na Samsung Galaxy S3.
    V rohu displaye u tlačítka "zpět" je špatně nalepené ochranné sklo. Tudíž světlo z led diody prosvítá ven. Nehledě na usazování nečistot pod sklo.
    Led dioda podsvicující druhé tlačítko "nabídka" je špatně umístěna. Je osvětleno 2/3 tlačítka a zbytek světla svítí do displaye. Na černém pozadí je světlo nepříjemné.
    Celkově obchod nedoporučuji. Můj názor je, že prodávají vadné výrobky "zmetky" vyřazené z výroby. To jsem si mohl rovnou koupit vadný display z Číny za 1/3 cenu.
    Ani na maila nedokážou odpovědět.

    Reakce obchodu Dilyamobily.cz
    Žádný mejl jsme nedostali a pán ho mohl poslat zpět lcd,ikdyž si to asi montoval jsem nedá se určit jestli lcd taky nepoškodil a hlavně vadné výrobky neprodáváme
    ............................................................................
    Mail jsem posílal. Mám ho uložen. Mohl jsem ho poslat zpět, ale to byste museli reagovat na můj mail. Vad jsem si všiml druhý den, páč jsem ten den mobil nepoužíval, takže už byla odstraněna ochranná fólie a "plomby". A "ano", montoval jsem si to sám. Nic na tom není. Pár šroubku a přehodit kabely a desky. Takže další podmínku k reklamaci nesplňuji. Při instalaci displaye ho nelze tímto způsobem poškodit. K dotykovým tlačítkům se nelze dostat, aniž bych neodstranil ochranné sklo. Ale tohle moc dobře víte Jednoduše jste mi prodali zmetek se špatně umístěným podsvícením levého tlačítka a po obvodu odlupujícím se sklem. Kvůli tomu špatně funguje tlačítko pro návrat.

  • Do dnešního dne neobdrženo objednané zboží, místo 8 folií obdrženo 3ks, 2 z toho na jiný typ přístroje, takže v podstatě 1 kus správného zboží. Komunikace bídná, pokud si nezačnete stěžovat. Ze zkušenosti mohu říci, že když obchoduji s Čínou, je to uplně jiné kafe....

  • Reakce obchodu Dilyamobily.cz

    Dilyamobily.cz
    "Nikdo nám nic nepsal jestli že zboží nepřišlo potřeba volat,aby jsme zjistili kde je a ne psát špatnou recenzi"

    Psal jsem 4.3., jestli je zboží k vyzvednutí. Další den 5.3. jsem psal mail znovu.

    Jste nesolidní, nekomunikujete, a ke všemu ještě lžete. Každý ať si udělá obrázek sám.
    A evidentně nejsem sám, kdo sdílí můj názor. Škoda jen, ýe jsem si nepřečetl recenze dříve, než jsem objednal... alespoň ponaučení pro příště.

  • Velice nedoporučuji tento obchod.Domluveno vyzvednutí zboží osobně na prodejně druhý den.Už je to týden a nic se neděje.Takhle si obchodníka nepředstavuji!

  • Píšu to sem protože nejsem "prověřený zákazník".... tento tzv "obchod" výrazně nedoporučuji ! Oprava mého telefonu jim místo týdne zabrala měsíc ! Ke všemu za přemrštěnou cenu (která neodpovídala ani tomu co mají napsáno na svých webových stránkách) !!! A to nejlepší nakonec poté co telefon konečně dorazil zjistil jsem že je opravený tak na pul (nefukční některé funkce). Děs a hrůza !!!

  • ty jejich reakce! Na vše mají odpověď! Prostě v dnešní době pokud nejste arogantní prolhaný ignorant tak asi nepochodíte! Na mou recenzí odepsali, že zboží je odesláno vždy v pořádku. Není ! Objednali jsme nabíječku na mobil, poslali nám na úplně jiný, přitom se domlouvalo i po telefonu (kromě objednávky přímo online v obchodě). Hrůza.