Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ondrej: Dobrý den, bohužel nevím, o co se jedná.
    V každém případě neevidujeme jedinou v termínu nevyřízenou reklamaci. Dovoluji si upozornit, že 30-denní lhůta platí pouze pro spotčebitele, nikoli pro podnikatele, kde garantujeme vyřízení do 60 dnů viz, platné záruční podmínky..

  • Tento obchod nedoporučuji. Na emaily neodpovídají, 2 měsíce reklamace jim přijde normální. Odstoupení od smlouvy ignorují. Hodnocení obchodu na heureka odpovídá pouze po dodani zboží, cokoliv po té uz je tragédie. Běžte své penize utratit jinam. Tohle by se melo hodnotit na heurek, ne rychlost kuryra s balikem.

  • Martin: Cituji z platného Reklamačního řádu, který je nedílnou součástí platných Obchodních podmínek, se kterými se zákazník před nákupem seznámil, což stvrzuje zaškrtnutím patřičného políčka před odesláním objednávky. Cituji doslova"
    " Lhůty

    Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

    Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě.."

  • Vzhledem k urážkám od Digipartner ještě tady: Je třeba si dát pozor na to, že jako podnikatel tady nedostanete dvouletou záruku, která je Vám garantována ze zákona jako spotřebiteli. Nabízejí jen "sjednanou roční záruku", což je podle mého zejména u zboží typu mobilní telefon dost málo. Neříkám, že je to protizákonné, ale bylo by dobré, aby to klienti při nákupu věděli dopředu a nebyli překvapeni až při dodání. Pravdou také je, že to nijak nepopírají a pokud se na to zeptáte, tak Vám popravdě odpoví.

  • K reakci obchodu Digipartner.CZ na negativní recenzi od uživatele 1OZ: Z vyjádření obchodu je zřejmé, že uvedená praxe ve zkrácení záruky je ze strany obchodu nejen běžná, nýbrž i dobře administrativně ošetřená, a že skutečnosti v recenzi uvedené nebyly vyjádřením obchodu vyvráceny, nýbrž potvrzeny. Přitom by stačilo u zaškrtávacího políčka požadavku o tištěný doklad v on-line objednávkovém formuláři dodat pouze upozornění o zkrácení záruky a k podobnému omylu spotřebitele a následným problémům s reklamací, když zboží v ceně tisíců Kč nevydrží funkční ani 20 měsíců, by nedocházelo. Obávám se však, že toto políčko a k němu se vztahující popisek je formulován tak, jak je, záměrně za účelem vyvázání se z poskytování záruky dle ustanovení OZ v délce trvání 2 let u všech spotřebitelů, kteří tímto omylem - zakliknutím požadavku tištěného dokladu a vyplněním povinných údajů - nevědomky ztrácejí status spotřebitele s nárokem na dvouletou záruční lhůtu na výrobní vady způsobující nefunkčnost zboží zjištěnou do 2 let od pořízení.

    Dále ve vyjádření k veřejné recenzi nepokládám za seriózní ze strany obchodu, že své vyjádření neformulovala jako vyjádření k veřejnosti, nýbrž vyjádření směřované ke konkrétnímu spotřebiteli za použití oslovení jeho příjmením.

  • Martin Nešpor: Dobrý den, podle typu nejčastěji EU, české prakticky vůbec.

  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaké jsou mobily distribuce.
    Děkuji

  • Rozhodně se nikdo nebojte nakupovat u Digipartner.cz! Koupil jsem si zde zjevně zmetkovitou Xperii ZR, první reklamace vyřízena bez problémů, telefon opravili. U druhé reklamace šlo asi o neodstranitelnou závadu a bez problémů mi byly vráceny peníze. Telefon byl prostě vadný, za to obchod nemůže. Takže DOPORUČUJI !

  • Ondřej Čada: Reklamace byly bohužel řešeny přes autorizovaný servis HTC, tedy konktétně VSP Data. Kdybyste při poslední reklamaci požadoval odstoupení od smlouvy, nebyl by přístroj opraven, ale zaslán na diagnostiku před odstoupením od s,louvy.

  • Dobrý den,
    dokud hodláte v tomto obchodu utratit peníze, chovají se vzorně, bohužel k reklamacím zdaleka nepřistupují v zájmu zákazníka. Velká část mobilních telefonů pochází zřejmě z šedého dovozu, takže značkového servisu se nedovoláte a Digipartnet/Mobilland/BDsoft řeší i čtvrtou reklamaci téhož přístroje automaticky opravou, o možnosti odstoupení od smlouvy nechtějí slyšet. Takže mé doporučení: Bedlivě studujte doklady k přístroji, v případě reklamace pročtěte veškeré protokoly a nejlépe nakupujte někde úplně jinde.

    S pozdravem Ondřej Čada

  • Obchod doporučuji :) v pátek večer jsem objednávala v pondělí potvrdila a v úterý ráno už byl mobil doma :) vše v pořádku v balení dokonce i smart tagy o kterých jsem ani nevěděla :) mobil co mám se v čr oficiálně ani neprodává takže je jasný že je z dovozu ale to mi zatím nikdy problém nedělalo :) (jen uvidíme u případné reklamace..)

  • Dobrý den, je.

  • Dobrý den,měl bych dotaz.Jestli je k mobilu Sony Xperia S záruka??Děkuji..

  • Dobrý den, měl bych dotaz. Co všechno je v balení Sony Xperia Sola?
    Děkuji za odpověď.

  • velice ale velice dobry obchod :)

  • Musím tento obchod zatím vřele doporučit.V sobotu jsem si objednala telefon,v pondělí byl odeslán a v úterý jsem ho již měla.Tak uvidíme,jak bude fungovat.Zatím naprostá maximální spokojenost.

  • Je nám líto, že jste nebyl spokojen. Objednané zboží opravdu nešlo odeslat. Ani ve Vysokém mýtě pošta balíky s nekompletní adewsou nedokáže doručit.
    Pkud jde o Vámi zmiŇované arogantní jednání na uvedeném servisním čísle jen podotýkám, že na webu byla uvedena hned u tel čísla, na které jste volal, že jevdovolená, což Vás zas tolik nezajímálo.

    04.07.2012 08:07:16 xxx Objednáno
    04.07.2012 10:27:48 xxx Objednáno Automatická expedice pozastavena - chyba zpracobání.
    - manuální zpracování
    04.07.2012 10:51:21 xxx Objednáno Zákazník: jakub xxxvík
    17.listopadu
    56601 vysoké mýto
    Česká Republika


    Prosíme o doplnění chybějícího čísla domu, bez kterého nelze zboží předat přepravci k doručení.
    Vaši zprávu zašlete na e-mail [email protected].
    Nejpozději následující pracovní den po doplnění a ověření dodací adresy bude zboží odesláno.

    S pozdravem
    K. Černá
    www.digipartner.cz
    04.07.2012 14:16:40 xxx Nepřevzato zákazníkem Uvolněno z rezervace k dalšímu prodeji.


    ----- Original Message -----
    From: jakub xxx...avik
    To: DIGIPARTNER
    Sent: Wednesday, July 04, 2012 11:09 AM
    Subject: Re: Aktualizácia objednávky #7130


    Objednavku rusim z duvodu neprofesionalniho jednani vaseho zamestnance pana Prochadzku u telefonickeho rozhovoru na Vasem servisnim cisle.

  • Radsi z tohodle obchodu nic nekupujte! Ten pan kterej s Vama komunikuje a ani se nepredstavi do mobilu se jmenuje Prochadzka a teda "obchodnik" jak se patri. Pri komunikaci s nim Vam v klidu rekne ze Vam radsi objednavku zrusi ze tohle nemusi i kdyz se ho ptate na technicke veci ohledne produktu ktere prodava. Kdyz se ho zeptate jestli zna Nas zakaznik nas pan a ze si berete mobil za 13 tis. tak by ste potrebovali par informaci tak Vam rekne dejte mne pokoj ja Vam zrusim objednavku. absolutne neprofesionalni pristup a vychovani bezdomovce... rikal sem si a jo je tady par co se stezujou ale jinak lidi pisou ze je to dobrej obchod tak to skusim snad budu mit stesti ale po rozhovoru s timhle panem radsi ne. Divim se jeho vedoucimu ze takovejhle clovek tam jeste dela, cislo na vedouciho samozrejme neposkytne co mi ale nevadi umim si ho sehnat sam a skrz negativny ohlas jsem hovor nahraval na co byl i upozornenej takze doufam ze kdyz budu mit sanci promluvit si s nekym komu o obchod fakt de a i o jeho dobry jmeno a tohodle cloveka asi nejspis vyhodi protoze domluvit se s nim neda i kdyz jednate jakkoliv slusne tak bude tenhle obchod opravdu dobrej. s timhle panem se teda ani nedivim na ty negativni hodnoceni a neumim si predstavit reklamaci ale neriskoval bych to!

  • Ve středu odpoledne objednáno, ve čtvrtek ráno vyzvednuto v obchodě. Obal předemnou rozpečetili, telefon zapnuli a nechali vyzkoušet. Takhle by to mělo vypadat. Naprostá spokojenost. Díky! :-)

  • Dobrý den,Všem vřele doporučuju obchod s tímto obchodem.Profesionální přístup ,okamžitě po objednání zboží příjemný telefonát ve smyslu potvrzení objednávky.Zboží přišlo naprosto v pořádku a hlavně řádně vyplněný záruční list.Tak takhle by to mělo být je vidět ,že tu je na prvním místě zákazník.Ještě jednou děkuji a všem budu jen doporučovat.Petr Matyas