• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace obchodu prostřednictvím e-mailu je skvělá - chtěla jsem koupit pouzdro s klávesnicí k tabletu, pracovník mi obratem odpověděl na můj dotaz ohledně kompatibility a objednávky, dodání objednávky bylo následně ze strany obchodu telefonicky potvrzeno. Do této fáze byla péče o zákazníka nadstandardní a byla jsem nadšená. Zlom nastal v prodejně - neproškolená arogantní prodavačka mi vydala zboží, které jsem shledala jako vadné - krajní klávesy zapadávaly pod obal. Požádala jsem ji o prezentaci kusů v jiné barvě, které byly skladem na prodejně a závada byla stejná. Mezitím prodavačka nebyla schopná odpovědět mi na dotazy ohledně výrobku - jak je řešeno psaní česky na klávesnici bez diakritiky. Telefonovala tedy nejprve jednomu, potom druhému "šéfovi", z nichž ani jednoho nezastihla. Nedočkala jsem se omluvy ani za její neznalost zboží, ani za čekání a dokonce ani za to, že se mi pokusila prodat očividně nefunkční výrobek. Namísto toho prohodila několik arogantních průpovídek. V mezičase její kolega, který obsluhoval dalšího zákazníka, nedokázal přijmout platbu platební kartou. Opět se nedočkal ani omluvy, ale spíš reakce ve stylu "co prodavače vůbec obtěžuje" Obchodu přeji úspěch, ale myslím, že pokud neproškolí zaměstnance na prodejně a nepoučí je o tom, jak jednat se zákazníkem, rozhodně se ho nedočká.

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den, prodavačka při prodeji kontrolovala zboží, zda je kompletní, a zjistila při tom nefunkčnost některých kláves. Omluvila se vám, že zboží musíme poslat na předprodejní reklamaci, což je běžný postup. Určitě Vás nenutila nefunkční zboží si koupit. Za špatnou zkušenost s naší prodejnou se omlouváme. S pozdravem tým Digiobchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při problémech s dodáním sboží obchod neupozorní zákazníka o problémech

    Obchod z vlástní zkušenosti bych nedoporučil.

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den, omlouváme se, zboží se chybně párovalo s dostupností u externího dodavatele. Zjistili jsme to až ve chvíli, kdy jste jej objednal. Doufáme, že příště dopadne váš nákup lépe, je to opravdu jen výjimečná událost. Tým Digiobchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nejnižší cena zakoupeného produktu
    • neschopnost včasné komunikace

    na dodání stále čekám již jedenáctým dnem a musel jsem sám volat, a zjišťovat v jakém je objednávka stavu. Na oficiálním čísle mi nebyli schopni říct bližší informace. Požádal jsem o zaslání aktuálního stavu a orientačního termínu dodání na mou mailovou adresu. Následně jsem po cca 24 hodinách musel znova urgovat protože slíbené info nepřišlo...
    Na zboží nespěchám, ale mám rád průběžné informace o stavu objednávky...

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den, průběžné informace o stavu objednávky můžete vidět ve vašem uživatelském účtu, pokud se přihlásíte. Bohužel posílat průběžně e-maily všem zákazníkům s tím, jak se objednávka vyvíjí, není dost dobře možné. Pokud my zboží objednáme od dodavatele, také musíme čekat až dorazí a žádné bližší informace nemáme. S pozdravem tým Digiobchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace- po 10ti dnech od obdržení emailu s přijetím objednávky nevím zda zboží příjde nebo co se děje. Kdybych to věděla nákub bych privedla v jiném obchodě a zboží měla již doma.

    Nevím na čem jsem. Spíš nedoporučuji.

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den, vaše reakce je jako nepovedený vtip. Máme od vás e-mail, ve kterém chcete objednávku stornovat, že si musíte koupi ještě rozmyslet. Objednávku jsme tedy na vaši žádost stornovali a vy nám na oplátku dáte nedoporučující komentář? Také bychom vám jej obratem udělili, kdyby tu byla taková možnost! S pozdravem tým Digiobchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • Dne 18.04.2014 jsem si objednal 2 ks Pixel King RX E-TTL Canon přijímač za 3980,-Kč.Obchod se 11 dní neozval jestli zboží má nebo ne. Je to poněkud neseriozní jednání.

    Zkuste to jinde.

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den, vaše reakce je trochu absurdní. Vidím v našem systému, že vaše objednávka byla přijata 19.4. v 09:05. Obratem vás kolega informoval o dodací době a z důvodu, že vám přišla příliš dlouhá, provedl téhož dne v 11:12 storno objednávky. Takže z naší strany proběhlo vše jak mělo, naopak váš komentář je poněkud neseriózní. Tým Digiobchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • první dojem, potom už je to špatné
    • komunikace obchodu
    • zaslali chybné zboží
    • jen slibují nápravu a nic

    už nikdy více

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den, nemějte obavu, nápravy se dočkáte. Tým Digiobchodu

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zbozi podle zpusobu zabaleni nejspis nebylo originalni, ale vracene. Obchod by o tom mohl informovat.
    Ale vse funguje tak, jak ma, takze neni zatim zadny problem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace.

    Objednané zboží skladem celou dobu 10dní co jsem čekal na objednávku. Po několika prověření a urgencí( vždy reakce obchodu trvala minimálně do dalšího dne), mi vola paní, že produkt nemají a nevědí kdy bude. Objednavku jsem zrušil.....

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den, zboží bohužel skladem nebylo (pokud se ukazovalo že ano, šlo o nějakou chybu, ale nyní vidím, že má nastaven status "neprodává se") a ani dodavatel jej již nebyl schopný dodat. Byla vám nabídnuta alternativa, tu jste nechtěl, takže pak bohužel nemůžeme nic dělat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevyznají se v sortimentu:
    • objednal jsem součástku - redukci z A na B, dorazila redukce opačná z B na A.
    • vyhozené poštovné, ztráta času.

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den, nejde o to, že bychom se nevyznali v sortimentu, ale zjevně to byla prostě lidská či administrativní chyba. Zboží vám zdarma vyměníme, pokud se tak již nestalo. Tým Digiobchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V komunikaci. Zboží bylo označeno jako skladem k odeslání do jednoho dne. Proto jsem zvolila nákup v tomto obchodě. V týdnu jsem psala e-mail, v jakém stavu se nachází má objednávka a nikdo nebyl schopný odepsat

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den, tomu úplně nerozumíme. Objednávku jsme přijali 28.8.2013 ještě ten den byla z naší strany vyfakturována a také odeslána (zboží skladem opravdu bylo, takže jsme jej okamžitě expedovali). Podle čísla balíku pak vidíme, že zásilka byla dodána 29.8.2013. Tedy pouhý den po objednání. Nepletete si tento nákup náhodou s nějakým jiným někde jinde? S pozdravem tým Digiobchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • levné zboží
    • komunikace

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Tak to je nám líto, že nám dáváte hodnocení "nedoporučuji", když objednávka proběhla tak hladce - 18.8. v 16.04 jste objednávku zboží potvrdil, my jsme jí 19.8. v 8.50 vyřídili a ještě ten den zboží putovalo k vám. Úplně si tedy nejsme jisti, kde byl podle vás problém.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vrácení objektivu z důvodu zaslání z vaší strany - použité.

    • naprosto neprofesionální přístup, jako zákazník se cítím podvedena - týden jsem žila v domnění, že zboží mi bude dodáno a v den vyzvednutí mi bylo sděleno, že zboží vůbec není skladem.

    v žádném případě nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Omlouvám se, jednalo se o interní chybu, budeme se snažit aby se situace neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza !!! nikdy !!

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Jen na vysvětlenou. Kupující si objednala stativ s dostupností na dotaz. Ale když jsme se jej pokusili objednat u dodavatele, dozvěděli jsme se, že jeho již dodávky skončily. Okamžitě jsme jej tedy stáhli z webu a následně kupující ten samý den informovali. Bohužel u zboží na dotaz je toto riziko vždy potřeba brát v úvahu, nicméně snažíme se najít kupujícím vhodné alternativní produkty, které by jejich požadavky měly také dobře splnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nedodržena dodací lhůta

    Z původních 14 dnů se mělo dodání protáhnout skoro na 2 měsíce, proto jsem objednávku zrušil.

    V týdnu kdy mělo zboží dorazit se mnou nikdo nekomunikoval, až zpětně s omluvou, že to bylo kvůli jejich dovolené.

    Jako náhrada mi bylo nabídnuto, že mi pošlou jiné zboží, které ale nabízejí o několik stovek levněji, než to co jsem objednal!

    Navíc je Digiobchod.cz převlečený AARON - jedna firma se tu tedy vydává za 2 skoro stejné obchody.

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Omlouváme se za komplikace, které byly z velké části způsobené opravdu dovolenými zaměstnanců. Budeme se snažit, aby se něco takového neopakovalo. Jinak to, že Digiobchod provozuje firma Aaron Shop všude oficiálně uvádíme, není to nic tajného a ve světě internetových obchodů ani nic neobvyklého.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • asi cena
    • zboží nebylo skladem,tak se musí hodně dlouho čekat

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Je to tak, pokud nemá zboží uvedenou dostupnost skladem, jsme pak závislí na jeho dodavateli, kdy nám jej na základě objednávky dodá. Bohužel tuto dobu už nemůžeme z naší strany ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Při vrácení zboží ve lhůtě do 14dnů,vrací peníze až do 30dnů na účet, i když zboží bylo placeno hotově.
    • Jiné obchody s tím vrátit peníze hotově většinou nemají.

    Reakce obchodu Digiobchod.cz

    Dobrý den,

    bohužel toto opatření jsme byli nuceni zavést z důvodu rostoucího počtu zákazníků, kteří zneužívali našich služeb a zboží si prakticky jen vypůjčovali na několik dní a po té jej pravidelně vraceli.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Digiobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná aktualizace svých zásob na skladě a tím i na svých webových stránkách:(
    • Nabízí zboží, které není schopen dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízel zboží skladem + příslušenství navíc zdarma
    • Příslušenství skladem neměl

    Nejprve je třeba si ověřit, zda je vše skladem. Objednal jsem videokameru s tím, že k ní bude druhá baterie zdarma. Baterie dorazila až na opakované až zoufalé urgence po 2 měsících, jeden den před odletem na mojí dovolenou. Druhá baterie zdarma byl důvod proč jsem se rozhodl pro tento obchod. Ty nervy mi za to nestály, příště se obrátím na jiný obchod.